Van Persie heeft dit seizoen denk ik niet eens de helft van de wedstrijden gespeeld.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:26 schreef endr0me het volgende:
van Persie valt nog wel mee, maar de grootste talenten zijn idd behoorlijk kwetsbaar in Nederland..
22 wedstrijden meende ikquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Van Persie heeft dit seizoen denk ik niet eens de helft van de wedstrijden gespeeld.
Onzin, in de Erediviesie waren VdV en Robben ook vaak geblesseerd.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
kunnen het snelle spel niet aan?
Dat wel ja, maar hij is vaak lang geblesseerd. Erg zonde voor iemand in deze fase van z'n carriere.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:28 schreef endr0me het volgende:
Jah maar toch heb ik het idee dat van Persie minder kwetsbaar is dan Robben en Vaart.. ook bij de vorige clubs
Maar wat heb je aan "in potentie" als je ziet dat ie niet groeit? Ronaldo zie je wel volwassen worden en steed meer rendement uit zijn spel halen. Robben staat al 'n tijd stil, oke hij is vaak geblesseerd, maar buiten dat blijft ie "hangen"..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
In potentie zou hij beter kunnen worden (lees: meer rendement brengen) dan Ronaldo.
Scholes is 32.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:30 schreef Martijn_fijn het volgende:
Weet iemand hoe oud Scholes en Giggs zijn?
Of kun je het vragen, op een forum...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Scholes is 32.
Tegenwoordig heb je internet trouwens, kan je het opzoeken.
Absoluut een punt.. daar had ik het laatst nog over met een vriend. Robben staat stil in zn ontwikkeling waar Ronaldo blijft groeienquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Maar wat heb je aan "in potentie" als je ziet dat ie niet groeit? Ronaldo zie je wel volwassen worden en steed meer rendement uit zijn spel halen. Robben staat al 'n tijd stil, oke hij is vaak geblesseerd, maar buiten dat blijft ie "hangen"..
eigen inzetquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Of kun je het vragen, op een forum...
Mja, weet het niet hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
In potentie zou hij beter kunnen worden (lees: meer rendement brengen) dan Ronaldo.
Dat dusquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Of kun je het vragen, op een forum...
Beide even slecht.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:33 schreef Tallie1982 het volgende:
Wie is beter?
goede conclusiequote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:33 schreef Bruce117 het volgende:
Eerste helft gemist, maar dat schijnt niet zo erg te zijn
2e helft is wel leuk, zeker nu de spanning toe gaat nemen.
Dat ontken ik ook niet, maar Robben zou in potentie op zijn minst gelijkwaardig kunnen worden. Helaas blijft hij een beetje stil staan in zijn ontwikkeling.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, weet het niet hoor.
Ronaldo was erg goed dit seizoen. Hoe zeer ik zijn verschijning ook mag haten, het is een weergaloze voetballer geworden.
Verkeerde club gekozen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar Robben zou in potentie op zijn minst gelijkwaardig kunnen worden. Helaas blijft hij een beetje stil staan in zijn ontwikkeling.
De beste bij Man Utd sinds Schmeichel.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:35 schreef hello_moto1992 het volgende:
Edje speelt ook gewoon weer zo constant als mar kan![]()
Dat is ook wel interessant, welke club zou dan wel bij Robben passen volgens jou ?quote:
Ik vind hem, altijd al gevonden trouwens, beter dan Schmeichel.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
De beste bij Man Utd sinds Schmeichel.![]()
Jammer dat hij altijd bij dat Fulham gespeeld heeftquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind hem, altijd al gevonden trouwens, beter dan Schmeichel.
Bijvoorbeeld. Of als ie dan toch in Engeland wil spelen, Tottenham ofzo. Een club waar hij belangrijk kan zijn. Bij Chelsea heeft ie een trainer die over lijken gaat en soms onnavolgbare beslissingen neemt. (waar Robben soms de dupe van is)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:36 schreef endr0me het volgende:
[..]
Dat is ook wel interessant, welke club zou dan wel bij Robben passen volgens jou ?
Ik had hem graag in het Barcelona van vorig jaar gezien..
Dacht ik net ookquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Jammer dat hij altijd bij dat Fulham gespeeld heeft
Technisch gezien heb je zeker gelijk vind ik, maar Schmeichel is een echte Man Utd legende. Sar is nog niet zover.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind hem, altijd al gevonden trouwens, beter dan Schmeichel.
Met Sneijder naar Valenciaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of als ie dan toch in Engeland wil spelen, Tottenham ofzo. Een club waar hij belangrijk kan zijn. Bij Chelsea heeft ie een trainer die over lijken gaat en soms onnavolgbare beslissingen neemt. (waar Robben soms de dupe van is)
Sowieso lijkt hij mijn beter tot z'n recht te komen in Spanje.
en nu met Giggs nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
Robben had naar Man U gemoeten, was 'n dodelijk trio geworden met Ronaldo en Rooney..
Manchester bood toch maar 9 miljoen ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
Robben had naar Man U gemoeten, was 'n dodelijk trio geworden met Ronaldo en Rooney..
Sar is inderdaad sinds lange tijd na Schmeichel eindelijk 'n goede en betrouwbare post die rust uitstraalt en vertrouwen geeft aan de verdediging
Triple Roquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
Sar is inderdaad sinds lange tijd na Schmeichel eindelijk 'n goede en betrouwbare post die rust uitstraalt en vertrouwen geeft aan de verdediging
't Heeft blijkbaar niet veel gescheeld of Sar ging naar Man U, waarom 't precies niet door is gegaan weet ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Jammer dat hij altijd bij dat Fulham gespeeld heeft
Tuurlijk wel, maar Giggs heeft ook niet 't eeuwige leven. Of ken jij andere verhalen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |