jaquote:
kommander keen was ook tofquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
commander keen vond ik ook altijd helemaal geweldig
die intro krijg ik stiekem ook wel eens kippenvel van ja...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Om maar even op muziek terug te komen, hiervan krijg ik nog steeds kippenvel! Die intro!
Haha die clip ja!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die intro krijg ik stiekem ook wel eens kippenvel van ja...
Die clip
Helemaal. Zelfs de latere waren leuk. Tot aan deel 7, op die cruisequote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Leisure Suit Larry
Zoiets was het toch
Die heb ik niet gespeeld...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helemaal. Zelfs de latere waren leuk. Tot aan deel 7, op die cruise
Commandos, leuk spelquote:
mooi hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die vent heeft best een ralle stem eigenlijk
ik speel geen spellenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:11 schreef Muck het volgende:
ik speel op het moment: fable, syberia2, blinx en harvest moon
yupquote:
kolonisten van catanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
yup
Nee, maar als ik een spel speel is het een drankspel, of een bordspel.
machiavelli, carcassonne, dat soort grappen
NFSU?quote:
veel plezier.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
I'm off, ik ga naar de bioscoop. kom maar op met de opmerkingen![]()
Weet niet welke film!
ik heb LOTR-riskquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mwah, dat vind ik nog best aradig ja.
Waar ik echt een hekel aan heb, is risk
quote:
sommige racegames, niet alle...quote:
Ik heb midnight club 3 wel, Dub editionquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:24 schreef Muck het volgende:
[..]
sommige racegames, niet alle...
porshe unleached was tof
en burnout 3 vind ik ook leuk
werkze muckquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:26 schreef Muck het volgende:
maarre schatjes, ik ga naar mijn werk
doeidoei
werkzequote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:26 schreef Muck het volgende:
maarre schatjes, ik ga naar mijn werk
doeidoei
bots die winnenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:02 schreef MPG het volgende:
UT ekkes geUNt
Ik eerste, een bot 2e de rest daarna
Nu Medal of Honour
nee?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:22 schreef Kuukske het volgende:
Ja het ziet er aardig uit. Ik heb het nog nooit op thoo.
Ohw oke. Ja wij hebben een Knorr Wereldgerechten verslavingquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:23 schreef eer-ik het volgende:
nee?
't is goed te snaaien
ik haalde het altijd voorverpakt bij de dinges,
eeeh, Ah.
Zo'n magnetronbakkie,w ant ik had geen oven.
Immerquote:
Knorr wereldgerechten zijn ook wel primaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw oke. Ja wij hebben een Knorr Wereldgerechten verslaving.
Die is e rnog. Meestal proberen we eerst wereldgerecht. Daarna gaan we het zelf maken. Wat vreemd genoeg altijd lekkerder isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Knorr wereldgerechten zijn ook wel prima
Goed spul is dat.
Heb je die boboti wel eens gemaakt?
Of heeft knorr dat niet meer?
boboti
Nee Boboti ook nog nooit gemaakt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:26 schreef eer-ik het volgende:
Knorr wereldgerechten zijn ook wel prima
Goed spul is dat.
Heb je die boboti wel eens gemaakt?
Of heeft knorr dat niet meer?
boboti
Ik heb ze allemaal wel eens gedaan, alleen nog 2 te doen van de net nieuwe gerechten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee Boboti ook nog nooit gemaakt.
Ik vind de Italiaanse Risotto het allerlekkerst. Veel courgette, veel champignons en kip.
SMS NU "GWEN ON" NAAR 4646 NAAR JAMBA.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga eens bedenken wat voor trauma ik heb overgehouden aan beltoonreclames zodat ze van tv moeten en ik 10 miljoen euro van ze krijg
Welke zijn er nieuw dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:28 schreef Pheno het volgende:
Ik heb ze allemaal wel eens gedaan, alleen nog 2 te doen van de net nieuwe gerechten.
ja, en spellen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
SMS NU "GWEN ON" NAAR 4646 NAAR JAMBA.
Gisteren kwam ik er achter dat ze bij Jamba meer hebben dan alleen ringtones. Ze hebben ook wallpapers.
quote:
Ja, de Sims ofzo toch? Ze hebben de intro van het PC spel gebruiktquote:
Lasagnette verdi. Indiaase chapati. En hongaarse goulashquote:
*Noteert.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:32 schreef Pheno het volgende:
Lasagnette verdi. Indiaase chapati. En hongaarse goulash
the sims, scarface, noem het maar opquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, de Sims ofzo toch? Ze hebben de intro van het PC spel gebruikt. Dat ziet er natuurlijk nooit zo tof uit op je telefoon.
Die is dood. Mag ik hopen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:34 schreef Kuukske het volgende:
Hoe heet die kikker ook alweer?
Ik weet het alweer. Never mindquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:35 schreef Pheno het volgende:
Die is dood. Mag ik hopen.
Vreemd dat ze die stroganoff nog steeds nieuw noemen. Ik vond die trouwens 1 van de mindere van het stel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:39 schreef eer-ik het volgende:
ja, de dinges frog
Opgepleurd met dat beest. 14
hier:
[afbeelding]
Palava is wel lekker. Die russische meuk mogen ze weer snel weg doen, ik vond het niets.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:41 schreef Kuukske het volgende:
Kip Palava ga ik de volgende keer eens proberen.
En die Stroganoff vond ik persoonlijk niet te vreten.
iets met tieten en daar wat tussen stoppenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:47 schreef Kuukske het volgende:
Op z'n Russisch. Dat moet ik even Googlen denk ikde Kamasutra ken ik niet uit m'n hoofd.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
iets met tieten en daar wat tussen stoppen
Dat hoeft ook nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:47 schreef Kuukske het volgende:
Op z'n Russisch. Dat moet ik even Googlen denk ikde Kamasutra ken ik niet uit m'n hoofd.
zeg maar niets tegen JDquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik was er inmiddels al achter ja.
eer-ikquote:
ik ga ook eten denk ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:13 schreef OA het volgende:
[..]
eer-ik
En ik ben weer weg, ff eten in elkaar bouwen!
Spinazie-kip schotel uit de oven!![]()
friet dusquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik schat dat ik iets van patat krijg ofzo
smakelijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
say what?
Nee, maar het zijn wraps geworden.
Ik ga ze nu maken!
MPG!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:31 schreef MPG het volgende:
[..]
smakelijk
volgende lading pizza ligt in de oven
ja lekkerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:29 schreef BrandX het volgende:ben terug van trainen, en ga over een uurtje met de boxing babes AKA killerqueens wat drinken in de stad
![]()
Dus tot die tijd kan ik jullie vervelen![]()
Nu eerst even koffiën. Nog iemand?
Hai.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:29 schreef BrandX het volgende:ben terug van trainen, en ga over een uurtje met de boxing babes AKA killerqueens wat drinken in de stad
![]()
Dus tot die tijd kan ik jullie vervelen![]()
Nu eerst even koffiën. Nog iemand?
quote:* KSC Dagcijfers van donderdag 17 mei 2007 * (0:00 - 23:59)
![]()
Positie, aantal posts, user
005. 193 eer-ik
006. 175 juon_jacket1
007. 173 Sebasser
009. 169 Houniet
016. 139 BrandX
024. 117 Pheno
027. 111 OA
073. 065 vrolijke-frits
073. 065 Sander170
079. 062 Kuukske
108. 051 vdvorst
125. 045 Papierversnipperaar
Dank!!quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:43 schreef BrandX het volgende:
ik sta zomaar op nummer 16!
![]()
Doet mijn mijlpaal van 5000 passeren wel eer aan
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik sta de laatste tijd niet meer echt hoog:7
dwz, niet meer in de top 3.
Maar wel met een mooie postcount!!quote:
nee, het voelt wel lekker eigenlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
krijg je al last van afkickverschijnselen?
dat dan weer welquote:
Ik heb de 300 nog nooit gehaald....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:52 schreef eer-ik het volgende:
dat dan weer wel
Ik zit steevast onder de 200 de laatste tijd
Heb ook genoeg dagen gehad dat ik boven de 300 zat
haha, ja, idd....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb de 300 nog nooit gehaald....![]()
Nouja, wel officieus...![]()
Heerlijk natuurlijk!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ja, idd....
Matig was dat...
Hoe was je voer?
Kansloos....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:56 schreef eer-ik het volgende:
ik begin m'n telefoon toch stiekem wel weer wat te missen....
wat is er met hemelvaartsdag dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
op hemelvaarts dag... en dan zoveel posts...
Hou vol, mijn waarde, hou vol!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:56 schreef eer-ik het volgende:
ik begin m'n telefoon toch stiekem wel weer wat te missen....:@
mja, dat interesseert me niet zoveelquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hou vol, mijn waarde, hou vol!
(of koop voor next to nothing een prepaid voor de tussentijd, tevens gelijk een leuke back up in andere noodgevallen en zulks!)
quote:Statusinformatie Datum Locatie
Zending gesorteerd in sorteercentrum 16-05-2007 Arnhem , sorteren aangetekenden
Zending zit in afleverroute 18-05-2007 bestelling
Zending afgeleverd 18-05-2007 bestelling
Ja, eer!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hou vol, mijn waarde, hou vol!
(of koop voor next to nothing een prepaid voor de tussentijd, tevens gelijk een leuke back up in andere noodgevallen en zulks!)
Oh, ja, ik denk dat ik dat dan maar neemquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, eer!
T-Mobile heeft nu een fantastische aanbieding.... een abo voor 15 euro + telefoon...![]()
Dus eindelijk is er de mogelijkheid dat er schot in de zaak komt...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mja, dat interesseert me niet zoveel
M'n bereikbaarheid kan me gestolen worden
Maar omdat m'n abo stopgezet is (zo lijkt het althans) kan ik niet meer in m'n telefoonlijst...
brief is in elk geval afgeleverd
[..]
Niet eens....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ja, ik denk dat ik dat dan maar neem
!.
Geen t-mobile meer voor ome erik
Orange ftw!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ja, ik denk dat ik dat dan maar neem:')
!.
Geen t-mobile meer voor ome erik:D
Maar die lijst staat toch gewoon in je telefoon en die kan je toch gewoon aanzetten..??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet in m'n telefoonlijst komen.
En die heb ik wel nodig.
ben heb ik ook gehad, daarna libertel, wat veranderde in vodafone, en daarna dus t-mquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:07 schreef OA het volgende:
[..]
Niet eens....![]()
Ik heb al ruim 5 jaar t-mobile.. althans, eerst was het Ben.... altijd zonder problemen!![]()
quote:
staat ie ook, maar ook deels op m'n simkaart, en ik denk dat kpn m'n simkaart geblokkeerd heeft...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:09 schreef OA het volgende:
[..]
Maar die lijst staat toch gewoon in je telefoon en die kan je toch gewoon aanzetten..??![]()
Of heb je je provider nodig om dat te kunnen zien?
Daar ben ik ook begonnen!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ben heb ik ook gehad, daarna libertel, wat veranderde in vodafone, en daarna dus t-mbile.
Wat ik daarvoor allemaal had weet ik niet meer, ik weet enkel dat ik begonnen ben bij duttchtone
Boerenachterland ftw....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet als je in Ter Aar woont, dan heb je geen bereik
Pokkebedrijfquote:[..]
staat ie ook, maar ook deels op m'n simkaart, en ik denk dat kpn m'n simkaart geblokkeerd heeft...
dutchtone is nu orange, en dat is echt super. Orange staat ook bij de consumentenbond al sinds 2001 als beste genoteerd op gebied van klantenservice, klantgerichtheid en bereikbaarheid. (vaak beter dan KPNquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ben heb ik ook gehad, daarna libertel, wat veranderde in vodafone, en daarna dus t-m:rbile.
Wat ik daarvoor allemaal had weet ik niet meer, ik weet enkel dat ik begonnen ben bij duttchtone:)
apartig, want ik heb met kpn overal bereik.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
dutchtone is nu orange, en dat is echt super. Orange staat ook bij de consumentenbond al sinds 2001 als beste genoteerd op gebied van klantenservice, klantgerichtheid en bereikbaarheid. (vaak beter dan KPN)
Ik ben al trouw dutchtone/orangebeller sinds 1999Krijg ook elke keer weer fantastische nieuwe toestellen en zullks
![]()
Het is natuurlijk altijd wel zo dat er positieve en negatieve verhalen zijn!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
dutchtone is nu orange, en dat is echt super. Orange staat ook bij de consumentenbond al sinds 2001 als beste genoteerd op gebied van klantenservice, klantgerichtheid en bereikbaarheid. (vaak beter dan KPN)
Ik ben al trouw dutchtone/orangebeller sinds 1999Krijg ook elke keer weer fantastische nieuwe toestellen en zullks
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
apartig, want ik heb met kpn overal bereik.
Dat de klantenservice beter is kan ik me goed voorstellen, want die stelt bij kpn niet veel voor:')
Klantgerichtheid is ook niet bar goed geloof ik, ze willen enkel geld.
Maar beter bereik dan van kpn bestaat niet.
die hebben zelfs onder de grond nog bereik:'):D
Ja, dat wist jij ook toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:15 schreef OA het volgende:
[..]
Het is natuurlijk altijd wel zo dat er positieve en negatieve verhalen zijn!![]()
Ik heb nog nooit problemen gehad met T-Mobile, eer echter alleen maar....![]()
Maar vaak wordt je wel schandalig behandeld, als het eenmaal mis is.....![]()
![]()
CSI is leuk. Ryan Wolfe. Is leuk.quote:
The Illusionist en Eurotrip.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:22 schreef eer-ik het volgende:
da's een betere omschrijving.
Kuuk, welke film is het geworden?
hmm, da's wel vaag..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
probeer bij ons op kantoor maar eens te bellen. Op sommige plekken doet KPN het heel slecht. Ik heb zelfs in de lift nog bereik
![]()
Een zak M&M's. Heerlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:23 schreef Pheno het volgende:
Swiss Noir 72% met nootjes. Gvd, wat lekker
en dat is bij orange nou net neit het geval.. Ik heb zo links en rechts kleine dingetjes gehad. Simpel een orangeshop inlopen, en ik werd tot nu toe op mijn wenken bedient, zonder enige problemen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:15 schreef OA het volgende:
[..]
Maar vaak wordt je wel schandalig behandeld, als het eenmaal mis is.....:r:{w
eurotrip vond ik echt ;')quote:
Eurotrip!quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:23 schreef Pheno het volgende:
Swiss Noir 72% met nootjes. Gvd, wat lekker
Bier.quote:
Ik heb tegenwoordig ook Orange. Ik ben KPN helemaal zat.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:24 schreef BrandX het volgende:
-Orange verhaal-
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig ook Orange. Ik ben KPN helemaal zat.
Trachtenberg aka The Key aka Dawn van Buffy.quote:
Daar heb ik meer over gehoord ja.quote:
Ja, die heb je mij gegeven!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hmm, da's wel vaag..
Ik heb ook altijd bereik in liften
En als je in ter aar vol bereik hebt, dan is het een goed netwerk
OA, had ik jou nou laatst een cd van bonobo gegeven?
Ja, maar bij jou kijken ze wel uitquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
en dat is bij orange nou net neit het geval.. Ik heb zo links en rechts kleine dingetjes gehad. Simpel een orangeshop inlopen, en ik werd tot nu toe op mijn wenken bedient, zonder enige problemen.
Bij mijn laatste abo switcht onduidelijkheden over wanneer het een over ging naar het ander, kon gewoon elke dag tot 21:00 bellen, en werd direct te woord gestaan (geen ellelange keuzemenu's) door een helpdesk die weet waar hij het over heeft (zeldzaamheid tegenwoordig!)
Natuurlijk gaat ook bij orange wel eens wat mismaar is zeker een van de betrouwbaarste (en dat is inside info uit eerste hand
)
have fun!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:25 schreef BrandX het volgende:
anyways, ik ga chillen in de kroeg met de Boxingbabe-Killerqueens!
Ciao!!!![]()
![]()
![]()
ja, ik had het net aangezet, en dacht: ohja, OA hep ut toch ok?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, die heb je mij gegeven!![]()
Best wel aardge herrie!![]()
Ik ben ook weleens veranderd bij T-Mobile van pakket. Alles was binnen no time omgezet zonder problemen!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
en dat is bij orange nou net neit het geval.. Ik heb zo links en rechts kleine dingetjes gehad. Simpel een orangeshop inlopen, en ik werd tot nu toe op mijn wenken bedient, zonder enige problemen.
Bij mijn laatste abo switcht onduidelijkheden over wanneer het een over ging naar het ander, kon gewoon elke dag tot 21:00 bellen, en werd direct te woord gestaan (geen ellelange keuzemenu's) door een helpdesk die weet waar hij het over heeft (zeldzaamheid tegenwoordig!)
Natuurlijk gaat ook bij orange wel eens wat mismaar is zeker een van de betrouwbaarste (en dat is inside info uit eerste hand
)
Ja die ja!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Trachtenberg aka The Key aka Dawn van Buffy.
Jep.quote:
Transformers, al zullen ze het orgineel volledig verkrachten, ik moet die zienquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat ziet eruit als een film die mij wel aanstaat
haha, ja, dat vond ik ook tofquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Transformers, al zullen ze het orgineel volledig verkrachten, ik moet die zien
Alleen al die geluidjes bij Optimus Prime's transformatie. Nostalgie
zeker oldskool, en tofquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:34 schreef Kuukske het volgende:
Transformers. Hoe oldskool is dat.
Ik heb alle afleveringen gedownlaod, van G1 tot en met het fantastische beast machines. Volledig in 3d gerenderd. Met cameos van de oude transformers.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:34 schreef Kuukske het volgende:
Transformers. Hoe oldskool is dat.
quote:
Boh, gij fan!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:37 schreef Pheno het volgende:
Ik heb alle afleveringen gedownlaod, van G1 tot en met het fantastische beast machines. Volledig in 3d gerenderd. Met cameos van de oude transformers.
Héé, ik kan in haar poriën kijken.quote:
quote:
Nou, eerderquote:
Dat was tof!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:41 schreef eer-ik het volgende:
whehe, dit is ook behoorlijk oldskool
http://www.youtube.com/watch?v=3Rik99YaA-s
Wat jij wil Maarten!quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:41 schreef eer-ik het volgende:
whehe, dit is ook behoorlijk oldskool
http://www.youtube.com/watch?v=3Rik99YaA-s
Hij is prima... ben nog daarquote:
Last time I checked; was ik nog een meisje. Daarmee is de naam Maarten niet echt op mij van toepassing.quote:
OHHH GEWELDIG!! Dat keek ik echt altijdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:43 schreef Pheno het volgende:
Of http://www.youtube.com/watch?v=RQdgbs0IUDg
Wat jij wil Eline!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Last time I checked; was ik nog een meisje. Daarmee is de naam Maarten niet echt op mij van toepassing.
Heel mijn jeugdsentiment staat op youtubequote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
OHHH GEWELDIG!! Dat keek ik echt altijd.
Ah, oke, en hoe gaat het?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij is prima... ben nog daar
Zondagavond boel afbreken, zaterdag tussendoor werken morgen
Iddquote:
Hm, dat zegt me dan weer niets.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:45 schreef Pheno het volgende:
Heel mijn jeugdsentiment staat op youtube
http://www.youtube.com/watch?v=UbNHR1jM4Ac
The Racoons! Te gaaf.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:45 schreef eer-ik het volgende:
Idd
dit is ook behoorlijk oldskoool (voor mij dan)
http://www.youtube.com/watch?v=JLVe1NkQA78
Sommige mensen met wie ik omga, die kennen dit écht niet...
was dat niet een spel?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:45 schreef Kuukske het volgende:
Er was ook zoeen tekenfilm met een groen konijn ofzo dat aankwam vliegen in een soort ufoachtig ruimteschip. En dan landde 'ie op een planeet a la Mars volgens mij.
En ik weet echt niet meer wat het was of hoe het ging.
Weten jullie het?
Bijna niemad kent het, net als jake and the wheeled warriorsquote:
Je bedoelt Jazz the Jackrabbit ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
was dat niet een spel?
Met zo'n groen konijn idd, met een helm op.
En van die enorme tanden.
Bijna net zo fout als :quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:47 schreef OA het volgende:
Dit is ook mooi!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=zTg6qM-hRNg
Als daar ook een tekenfilm van is gemaakt wel. Maar daar had ik een PC spelletje van.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:47 schreef Pheno het volgende:
Je bedoelt Jazz the Jackrabbit ?
Ik had vroeger een multi-beweegbare He-man pop....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bijna net zo fout als :
http://www.youtube.com/watch?v=Mjct-EHBYNY
Nee dat was het niet. Het was iets met Captain geloof ik..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:48 schreef Pheno het volgende:
Jazz introhttp://www.youtube.com/watch?v=b16upFloYak
Ovide is de tofste.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:49 schreef OA het volgende:
Ik had vroeger een multi-beweegbare He-man pop....![]()
Check dit:
http://www.youtube.com/watch?v=9vdA2xcE-BY
Ik heb serieuze jeugdflashbacks hier. " OHH JD KIJK!! DE BLUFFERS!!"quote:
Jetsonsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:52 schreef eer-ik het volgende:
je had ook altijd vroeger, zo'n serie op star planet ofzo, en van die gasten op een soort van ruimte brommertjes
Hoe heette dat ook alweer?
Wat ik ook tof vond was dat subprogramma van eek the cat, met die thunderlizzards enzo
Ik ken mijn klassiekersquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb serieuze jeugdflashbacks hier. " OHH JD KIJK!! DE BLUFFERS!!".
Oja, basisschool voortplantingslessen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:52 schreef OA het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=F1Cs8eije7E&mode=related&search=
Oh ja, dat bestond ook nogquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, basisschool voortplantingslessen.
Alf was cool, met die stomme katquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:54 schreef eer-ik het volgende:
whehehe, wtf
Ik herinner me ineens dit: http://www.youtube.com/watch?v=R20IWNXsPRs
fucking mooi...
Ja, idd!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:54 schreef Kuukske het volgende:
Hadden ze deze tekenfilms nog maar op tv.
Ik ook niet... eigenlijk meerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:55 schreef Kuukske het volgende:
Alf vond ik niet zo super.
Ik had altijd nachtmerries van die slechterik van dat stukquote:
Foofurquote:
iddquote:
whehequote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:00 schreef OA het volgende:
En wie checkt er altijd de bos??![]()
http://www.youtube.com/watch?v=0MVQ524InB8
Wie verstond hier trouwens "rock en rollend over de zandbak" ipv "rock en roll en ook nog de samba". Hele diuscussies hier gehad met mijn vrouwquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:02 schreef Pheno het volgende:
En natuurlijk: http://www.youtube.com/watch?v=QCcB9l80vuU&mode=related&search=
Die wilde ik ook net posten!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:02 schreef Pheno het volgende:
En natuurlijk: http://www.youtube.com/watch?v=QCcB9l80vuU&mode=related&search=
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie verstond hier trouwens "rock en rollend over de zandbak" ipv "rock en roll en ook nog de samba". Hele diuscussies hier gehad met mijn vrouwTotdat ik het kon bewijzen
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe
fucking mooi
Dit vond ik ook echt top:
http://www.youtube.com/watch?v=JaTghF5sq-o
Ik heb een dvd van boes.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:04 schreef OA het volgende:
[..]
Die wilde ik ook net posten!![]()
Boes vond ik altijd het meesterlijkste tekenfilmpje!!!![]()
jaaaa!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:06 schreef Pheno het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TqpNxBGEBmQ&mode=related&search=
daar had je een serie van toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:06 schreef Pheno het volgende:
En de zieligste film ooit, ik ga zo janken......
http://www.youtube.com/watch?v=MODq81_cDKI&mode=related&search=
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:06 schreef Pheno het volgende:
En de zieligste film ooit, ik ga zo janken......
http://www.youtube.com/watch?v=MODq81_cDKI&mode=related&search=
Briljant wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:08 schreef eer-ik het volgende:
uber
http://www.youtube.com/watch?v=73keIrx_7z0
Dubbel....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:06 schreef Pheno het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TqpNxBGEBmQ&mode=related&search=
Boh ja dat was gaaf!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:10 schreef eer-ik het volgende:
HAHAHA
CHECK DIT:
http://www.youtube.com/watch?v=JxCInOkn6OU
de muppets kwamen toen ik 18 was ofzo, nog elke zondag om 14:00 op tv.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:14 schreef Pheno het volgende:
Uber:
http://www.youtube.com/watch?v=BSjcjHsSCmM
quote:
the swedish chefquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:19 schreef Pheno het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=IUvF3MHMY48&mode=related&search=
hoe heet die gozer achter het drumstel ook alweer?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:21 schreef Pheno het volgende:
Briljant, zo zingen wij altijd in de autohttp://www.youtube.com/watch?v=wjhp_0IrR1Q&NR=1
Mijn held: chicken in the basket, munch, munch, munchquote:
Animal:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe heet die gozer achter het drumstel ook alweer?
ohjaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Animal:
http://www.youtube.com/watch?v=iF7PwOqvsYk&NR=1
prima, ik split 'm alleen wel dadelijk, maar dat mag de pret niet drukken natuurlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:24 schreef OA het volgende:
Ideetje:
[KOFFIE SC #195] Jeugdsentiment en cq. onder de Koffie!! 14.gif
Ik bedoel ook OF 'en' OF 'onder de'quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
prima, ik split 'm alleen wel dadelijk, maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
prima, ik split 'm alleen wel dadelijk, maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk
Ja, iddquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:28 schreef OA het volgende:
[..]
Jij split 'em....
Ik dacht dat jij evt de TT zou splitsen...![]()
![]()
HFquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:32 schreef eer-ik het volgende:
Ja, ik moet er vandoor
Fijne avond nog allemaal!
Doe ik ff mee!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:33 schreef Pheno het volgende:
Zal ik het dan maar vol ijlen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |