jaquote:
kommander keen was ook tofquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
commander keen vond ik ook altijd helemaal geweldig
die intro krijg ik stiekem ook wel eens kippenvel van ja...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Om maar even op muziek terug te komen, hiervan krijg ik nog steeds kippenvel! Die intro!
Haha die clip ja!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die intro krijg ik stiekem ook wel eens kippenvel van ja...
Die clip
Helemaal. Zelfs de latere waren leuk. Tot aan deel 7, op die cruisequote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Leisure Suit Larry
Zoiets was het toch
Die heb ik niet gespeeld...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helemaal. Zelfs de latere waren leuk. Tot aan deel 7, op die cruise
Commandos, leuk spelquote:
mooi hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die vent heeft best een ralle stem eigenlijk
ik speel geen spellenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:11 schreef Muck het volgende:
ik speel op het moment: fable, syberia2, blinx en harvest moon
yupquote:
kolonisten van catanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
yup
Nee, maar als ik een spel speel is het een drankspel, of een bordspel.
machiavelli, carcassonne, dat soort grappen
NFSU?quote:
veel plezier.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
I'm off, ik ga naar de bioscoop. kom maar op met de opmerkingen![]()
Weet niet welke film!
ik heb LOTR-riskquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mwah, dat vind ik nog best aradig ja.
Waar ik echt een hekel aan heb, is risk
quote:
sommige racegames, niet alle...quote:
Ik heb midnight club 3 wel, Dub editionquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:24 schreef Muck het volgende:
[..]
sommige racegames, niet alle...
porshe unleached was tof
en burnout 3 vind ik ook leuk
werkze muckquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:26 schreef Muck het volgende:
maarre schatjes, ik ga naar mijn werk
doeidoei
werkzequote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:26 schreef Muck het volgende:
maarre schatjes, ik ga naar mijn werk
doeidoei
bots die winnenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:02 schreef MPG het volgende:
UT ekkes geUNt
Ik eerste, een bot 2e de rest daarna
Nu Medal of Honour
nee?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:22 schreef Kuukske het volgende:
Ja het ziet er aardig uit. Ik heb het nog nooit op thoo.
Ohw oke. Ja wij hebben een Knorr Wereldgerechten verslavingquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:23 schreef eer-ik het volgende:
nee?
't is goed te snaaien
ik haalde het altijd voorverpakt bij de dinges,
eeeh, Ah.
Zo'n magnetronbakkie,w ant ik had geen oven.
Immerquote:
Knorr wereldgerechten zijn ook wel primaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw oke. Ja wij hebben een Knorr Wereldgerechten verslaving.
Die is e rnog. Meestal proberen we eerst wereldgerecht. Daarna gaan we het zelf maken. Wat vreemd genoeg altijd lekkerder isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Knorr wereldgerechten zijn ook wel prima
Goed spul is dat.
Heb je die boboti wel eens gemaakt?
Of heeft knorr dat niet meer?
boboti
Nee Boboti ook nog nooit gemaakt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:26 schreef eer-ik het volgende:
Knorr wereldgerechten zijn ook wel prima
Goed spul is dat.
Heb je die boboti wel eens gemaakt?
Of heeft knorr dat niet meer?
boboti
Ik heb ze allemaal wel eens gedaan, alleen nog 2 te doen van de net nieuwe gerechten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee Boboti ook nog nooit gemaakt.
Ik vind de Italiaanse Risotto het allerlekkerst. Veel courgette, veel champignons en kip.
SMS NU "GWEN ON" NAAR 4646 NAAR JAMBA.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga eens bedenken wat voor trauma ik heb overgehouden aan beltoonreclames zodat ze van tv moeten en ik 10 miljoen euro van ze krijg
Welke zijn er nieuw dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:28 schreef Pheno het volgende:
Ik heb ze allemaal wel eens gedaan, alleen nog 2 te doen van de net nieuwe gerechten.
ja, en spellen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
SMS NU "GWEN ON" NAAR 4646 NAAR JAMBA.
Gisteren kwam ik er achter dat ze bij Jamba meer hebben dan alleen ringtones. Ze hebben ook wallpapers.
quote:
Ja, de Sims ofzo toch? Ze hebben de intro van het PC spel gebruiktquote:
Lasagnette verdi. Indiaase chapati. En hongaarse goulashquote:
*Noteert.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:32 schreef Pheno het volgende:
Lasagnette verdi. Indiaase chapati. En hongaarse goulash
the sims, scarface, noem het maar opquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, de Sims ofzo toch? Ze hebben de intro van het PC spel gebruikt. Dat ziet er natuurlijk nooit zo tof uit op je telefoon.
Die is dood. Mag ik hopen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:34 schreef Kuukske het volgende:
Hoe heet die kikker ook alweer?
Ik weet het alweer. Never mindquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:35 schreef Pheno het volgende:
Die is dood. Mag ik hopen.
Vreemd dat ze die stroganoff nog steeds nieuw noemen. Ik vond die trouwens 1 van de mindere van het stel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:39 schreef eer-ik het volgende:
ja, de dinges frog
Opgepleurd met dat beest. 14
hier:
[afbeelding]
Palava is wel lekker. Die russische meuk mogen ze weer snel weg doen, ik vond het niets.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:41 schreef Kuukske het volgende:
Kip Palava ga ik de volgende keer eens proberen.
En die Stroganoff vond ik persoonlijk niet te vreten.
iets met tieten en daar wat tussen stoppenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:47 schreef Kuukske het volgende:
Op z'n Russisch. Dat moet ik even Googlen denk ikde Kamasutra ken ik niet uit m'n hoofd.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
iets met tieten en daar wat tussen stoppen
Dat hoeft ook nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:47 schreef Kuukske het volgende:
Op z'n Russisch. Dat moet ik even Googlen denk ikde Kamasutra ken ik niet uit m'n hoofd.
zeg maar niets tegen JDquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik was er inmiddels al achter ja.
eer-ikquote:
ik ga ook eten denk ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:13 schreef OA het volgende:
[..]
eer-ik
En ik ben weer weg, ff eten in elkaar bouwen!
Spinazie-kip schotel uit de oven!![]()
friet dusquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik schat dat ik iets van patat krijg ofzo
smakelijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
say what?
Nee, maar het zijn wraps geworden.
Ik ga ze nu maken!
MPG!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:31 schreef MPG het volgende:
[..]
smakelijk