Een zak M&M's. Heerlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:23 schreef Pheno het volgende:
Swiss Noir 72% met nootjes. Gvd, wat lekker
en dat is bij orange nou net neit het geval.. Ik heb zo links en rechts kleine dingetjes gehad. Simpel een orangeshop inlopen, en ik werd tot nu toe op mijn wenken bedient, zonder enige problemen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:15 schreef OA het volgende:
[..]
Maar vaak wordt je wel schandalig behandeld, als het eenmaal mis is.....:r:{w
eurotrip vond ik echt ;')quote:
Eurotrip!quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:23 schreef Pheno het volgende:
Swiss Noir 72% met nootjes. Gvd, wat lekker
Bier.quote:
Ik heb tegenwoordig ook Orange. Ik ben KPN helemaal zat.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:24 schreef BrandX het volgende:
-Orange verhaal-
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig ook Orange. Ik ben KPN helemaal zat.
Trachtenberg aka The Key aka Dawn van Buffy.quote:
Daar heb ik meer over gehoord ja.quote:
Ja, die heb je mij gegeven!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hmm, da's wel vaag..
Ik heb ook altijd bereik in liften
En als je in ter aar vol bereik hebt, dan is het een goed netwerk
OA, had ik jou nou laatst een cd van bonobo gegeven?
Ja, maar bij jou kijken ze wel uitquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
en dat is bij orange nou net neit het geval.. Ik heb zo links en rechts kleine dingetjes gehad. Simpel een orangeshop inlopen, en ik werd tot nu toe op mijn wenken bedient, zonder enige problemen.
Bij mijn laatste abo switcht onduidelijkheden over wanneer het een over ging naar het ander, kon gewoon elke dag tot 21:00 bellen, en werd direct te woord gestaan (geen ellelange keuzemenu's) door een helpdesk die weet waar hij het over heeft (zeldzaamheid tegenwoordig!)
Natuurlijk gaat ook bij orange wel eens wat mismaar is zeker een van de betrouwbaarste (en dat is inside info uit eerste hand
)
have fun!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:25 schreef BrandX het volgende:
anyways, ik ga chillen in de kroeg met de Boxingbabe-Killerqueens!
Ciao!!!![]()
![]()
![]()
ja, ik had het net aangezet, en dacht: ohja, OA hep ut toch ok?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, die heb je mij gegeven!![]()
Best wel aardge herrie!![]()
Ik ben ook weleens veranderd bij T-Mobile van pakket. Alles was binnen no time omgezet zonder problemen!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
en dat is bij orange nou net neit het geval.. Ik heb zo links en rechts kleine dingetjes gehad. Simpel een orangeshop inlopen, en ik werd tot nu toe op mijn wenken bedient, zonder enige problemen.
Bij mijn laatste abo switcht onduidelijkheden over wanneer het een over ging naar het ander, kon gewoon elke dag tot 21:00 bellen, en werd direct te woord gestaan (geen ellelange keuzemenu's) door een helpdesk die weet waar hij het over heeft (zeldzaamheid tegenwoordig!)
Natuurlijk gaat ook bij orange wel eens wat mismaar is zeker een van de betrouwbaarste (en dat is inside info uit eerste hand
)
Ja die ja!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Trachtenberg aka The Key aka Dawn van Buffy.
Jep.quote:
Transformers, al zullen ze het orgineel volledig verkrachten, ik moet die zienquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat ziet eruit als een film die mij wel aanstaat
haha, ja, dat vond ik ook tofquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Transformers, al zullen ze het orgineel volledig verkrachten, ik moet die zien
Alleen al die geluidjes bij Optimus Prime's transformatie. Nostalgie
zeker oldskool, en tofquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:34 schreef Kuukske het volgende:
Transformers. Hoe oldskool is dat.
Ik heb alle afleveringen gedownlaod, van G1 tot en met het fantastische beast machines. Volledig in 3d gerenderd. Met cameos van de oude transformers.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:34 schreef Kuukske het volgende:
Transformers. Hoe oldskool is dat.
quote:
Boh, gij fan!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:37 schreef Pheno het volgende:
Ik heb alle afleveringen gedownlaod, van G1 tot en met het fantastische beast machines. Volledig in 3d gerenderd. Met cameos van de oude transformers.
Héé, ik kan in haar poriën kijken.quote:
quote:
Nou, eerderquote:
Dat was tof!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:41 schreef eer-ik het volgende:
whehe, dit is ook behoorlijk oldskool
http://www.youtube.com/watch?v=3Rik99YaA-s
Wat jij wil Maarten!quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:41 schreef eer-ik het volgende:
whehe, dit is ook behoorlijk oldskool
http://www.youtube.com/watch?v=3Rik99YaA-s
Hij is prima... ben nog daarquote:
Last time I checked; was ik nog een meisje. Daarmee is de naam Maarten niet echt op mij van toepassing.quote:
OHHH GEWELDIG!! Dat keek ik echt altijdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:43 schreef Pheno het volgende:
Of http://www.youtube.com/watch?v=RQdgbs0IUDg
Wat jij wil Eline!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Last time I checked; was ik nog een meisje. Daarmee is de naam Maarten niet echt op mij van toepassing.
Heel mijn jeugdsentiment staat op youtubequote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
OHHH GEWELDIG!! Dat keek ik echt altijd.
Ah, oke, en hoe gaat het?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij is prima... ben nog daar
Zondagavond boel afbreken, zaterdag tussendoor werken morgen
Iddquote:
Hm, dat zegt me dan weer niets.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:45 schreef Pheno het volgende:
Heel mijn jeugdsentiment staat op youtube
http://www.youtube.com/watch?v=UbNHR1jM4Ac
The Racoons! Te gaaf.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:45 schreef eer-ik het volgende:
Idd
dit is ook behoorlijk oldskoool (voor mij dan)
http://www.youtube.com/watch?v=JLVe1NkQA78
Sommige mensen met wie ik omga, die kennen dit écht niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |