have fun! hij is zo erg lekker ass kickin'quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:27 schreef SoupNazi het volgende:
tvp, straks even de season-finale kijken.![]()
ieder geval beter dan die van CSI LVquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:48 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
have fun! hij is zo erg lekker ass kickin'
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:07 schreef PeRi het volgende:
NY is veel toffer man dan LV. Morgen de season finale kijken.
Eenschquote:Op maandag 21 mei 2007 19:54 schreef The_S het volgende:
Oja wat ik hierboven ook al zei: CSI: NY beste seizoen van de 3 CSI's![]()
maar bij Peyton/Mac was het al meteen duidelijk dat er iets was.. bij Danny en Lindsay duurde het bijna 2 seizoenenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:14 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik vond 't echt kinderlijk overkomen. Peyton/Mac heeft tenminste nog wat (al was Peyton strondvervelend af en toe).
Laatste aflevering even genomineerdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:19 schreef Zhenar het volgende:
[Tournament] Gaafste Televisiemoment 06/07[USA] (nominaties)
Nog CSI-loos!
Nomineren maar dus!![]()
Niet echt een verrassing toch?quote:Op zondag 27 mei 2007 12:38 schreef BlueCurl het volgende:
http://www.cbs.com/primetime/fall_preview_2007/
csi ny staat er voor volgend jaar weer gewoon tussen jeej!
Welke scene?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:41 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Uiteraard gesteundHeb er nog een ingezet
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 17:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
In de laatste weken heel seizoen 3 en daarna pas heel seizoen 2 gekeken. Vind het echt een toffe serie, ik denk wel toffer dan CSI: LV. Mac is erg cool, net als 'Don'.
dat was ook wel een mooie scenequote:Op maandag 28 mei 2007 19:32 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Shane en Danny in de bar, waar Danny verteld dat Shane's broer echt iemand vermoord heeft.
ik ben ook benieuwd hoe ze dat laten verlopen. want lijkt me stug dat er geen consequenties vanaf hangen enzo... maar aan de andere kant was een best crimineel organisatietje die ook FBI agentes neerknalt... dus geen ideequote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:24 schreef -Franktastic- het volgende:
Ben benieuwd of Mac daarmee nog gezeik krijgt in het volgende seizoen
De drie afleveringen daarvoor is ie bijna zijn baan kwijtgeraakt omdat ze hem ervan verdachten dat hij Clay Dobson van het dak heeft gegooid en nu blaast ie de een andere crimineel op met daarbij het hele lab.
Ik heb op Mac blaast (indirect) het politiebureau op gestemdquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:19 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
CSI: New York/Mac heeft stemmen nodig voor beste TV moment![]()
Mac in Die Hard modus.. als er dan nog een lichaam op een motorkap van een politiewagen was gevallen, was het bijna een hommage aan Die Hardquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:47 schreef BlueCurl het volgende:
had er ook op gestemd d8 ikwas ook wel heel toffe scene! gewoon non csi:ny zo die hele aflevering maar ik heb hem al te vaak gekeken
ik eigenlijk ook wel. Of dat ie juist goed word behandeld voor het behouden van de drugs in zijn labje.. maar zal wel niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:36 schreef PieterBas het volgende:
Ik vraag me af... of Mac nog op zijn donder krijgt vanwege zijn die hard move
Ik vind het best dat er wel iets aan besteed wordt, maar het moet geen Internal Affairs gebeuren moet dan geen rode lijn in het seizoen worden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:38 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook wel. Of dat ie juist goed word behandeld voor het behouden van de drugs in zijn labje.. maar zal wel niet.
Ik vind die nieuwe intro wel mooi, alleen ff wennen aan die remix van de titlesong.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:15 schreef PieterBas het volgende:
Nieuwe intro, een beetje te Science Fiction is CSI Miami en New York weg geworden..
Geen gezeik over het politiebureauen de spray-on condom
![]()
.
Ja, dat was ook erg SF. Deed me denken aan Bones waar ze zo'n partical beam gebruiken om gezichten op schedels te plakken voor identificatie.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:07 schreef PieterBas het volgende:
ook die 3D scan van de schedel vond ik duidelijk te SF..
De bloedspray-scene deed me een beetje denken aan de eerste aflevering CSI, waar Grissom te keer ging op een pop
Bij CSI Miami had ik ook zoiets van... uhm.. ik weet dat we ver zijn met techniek, maar van zulke Minority Report achtig schermen zijn alleen nog prototypes.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, dat was ook erg SF. Deed me denken aan Bones waar ze zo'n partical beam gebruiken om gezichten op schedels te plakken voor identificatie.
Ach, zolang ze die SF techniek niet gaan misbruiken om plot holes te maskeren of vanuit het niets 'bewijs' vinden daardoor is het leuke eye candy
En wat zijn de gemiddelde kosten voor het importerenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:48 schreef Estolan het volgende:
vanaf 20Nov dit jaar zijn ook weer de complete afgelopen seizoenen op dvd te koop in de VS, omgerekend met de koers nu voor 45euro per heel seizoen
Oh daar heb je ook last van.. ik kon alleen dvd's in mijn pc afspelen want in de dvd speler werden ze keihard geweigerdquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:15 schreef Estolan het volgende:
25euro ofzo, maar vorige keer had ik CSI / NY en Miami allemaal complete seizoenen in 1 box voor ( inclu verzending naar NL ) 120euro
in NL ben je dan 180euro kwijt, en heb je soms ook nog dvd's die niet helemaal jovel zijn
je moet wel idd een Regio vrije dvd speler hebben ( kan je gewoon veranderen, ff googlen naar je type dvd speler, en de code invoeren )quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh daar heb je ook last van.. ik kon alleen dvd's in mijn pc afspelen want in de dvd speler werden ze keihard geweigerd
Ik had het over mijn Nederlandse CSI DVD's..quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:56 schreef Estolan het volgende:
[..]
je moet wel idd een Regio vrije dvd speler hebben ( kan je gewoon veranderen, ff googlen naar je type dvd speler, en de code invoeren )
en een TV die NTSC kan afspelen
maar dan ben je
a. goedkoper uit dan in NL
b. een stuk eerder ( vorige keer ruim 7mnd eerder voordat het complete seizoen hier was )
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weer een toffe aflevering, alleen geen 3.33 calls.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:30 schreef PeRi het volgende:
Toffe ep weer. Weet je waar ik me aan kan ergeren als ik CSI NY kijk? Aan de shirtjes van Stella. Altijd een laag decolleté, als ze huppelt, huppelen dr titties mee. Das toch geen kleding voor een detective man
.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:45 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Vond aflevering 2 ook erg leuk. Alleen .. moeten ze steeds van die rare type's als potentiële lover voor Stella casten? Kerr Smith was super in Justice (eeuwig zonde dat die serie zo snel is gecancelled), maar hij is veel te jong voor deze rol mijns inziens, past helemaal niet bij hem vind ik. Maar plotlijn was erg interessant. En ook de promo van komende aflevering belooft veel goeds, iig veel Flack![]()
yepquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:39 schreef diertjuh het volgende:
Iemand aflevering 3 al gezien?
Hmm..ik kan de aflevering namelijk zelf niet vinden. Zou je misschien eventjes kunnen pmen hoe je eraan komt?quote:
PM is verstuurdquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hmm..ik kan de aflevering namelijk zelf niet vinden. Zou je misschien eventjes kunnen pmen hoe je eraan komt?Heb al wel zitten zoeken.
quote:Opnames CSI en 24 in problemen door branden
Uitgegeven: 24 oktober 2007 07:01
Laatst gewijzigd: 24 oktober 2007 07:04
LOS ANGELES - Door de hevige natuurbranden in het zuiden van de Amerikaanse staat Californië zijn opnames van verscheiden televisieseries in de problemen gekomen.
ANP
Dat meldde Access Hollywood dinsdag. Opnames voor onder meer de politieseries CSI en 24 moesten worden geschrapt, aldus de website van de televisiezender.
Meer dan een half miljoen mensen zijn in Californië geëvacueerd in verband met de branden die al drie dagen duren. Meer dan duizend huizen en bedrijven zijn in vlammen opgegaan.
Ja dat had ik dus ook... die aflevering hield je helemaal in de greep zodat je het gevoel van tijd kwijt raaktquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:56 schreef diertjuh het volgende:
Ik vondt het ook een goede aflevering. Ineens kwam de aftiteling en ik dacht van huh nu al afgelopen
Mijn vermoeden is dat de 3:33 beller iets te maken heeft met deze zaak. Omdat toen Mac in second life was met de bedriegster, hij door haar aangesproken werd als detective Taylor. Dus diegene wist wie hij was.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:55 schreef diertjuh het volgende:
Hoop het in ieder geval wel. Was namelijk wel interessant met dat Second Life. En er kwam ook een heel klein stukje van de 333 invoor. Hopelijk wordt daar binnenkort ook meer over duidelijk. Ben namelijk wel nieuwschierig wat dat nou precies inhoudt.
@ Foreverblue; volgens mij gaat de aflevering niet volgende week verderquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook... die aflevering hield je helemaal in de greep zodat je het gevoel van tijd kwijt raakt
Er stond niet bij 'to be continued', maar ik neem aan dat ze volgende week verder gaan met dit verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ DrXLTrouble; vroeg me dat toevallig ook al af waar die brillen te koop zijn. Het personage in de film Wild Hogs gespeeld door William H. Macy draagt ook zo'n bril.
Nog een vraagje: Hoe komt het dat in CSI Miami Alexx Woods altijd zelf het lijk onderzoekt op de crime scene en in het mortuarium, terwijl in NY het lijk eerst onderzocht wordt door het CSI-team, daarna naar Sid wordt gebracht. Laat die man toch ook eens in de buitenlucht
Your ego's writing checks your body can't cash
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
Vooral Miami heeft daar last van inderdaad. Maar die had vorig seizoen al van die high tech dwarreltjes en schermen in het lab staan. In NY vind ik het nog niet echt storend, zolang het functioneel blijft.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:34 schreef werkeend het volgende:
ik vind CSI (en dan alle 3) steeds fantastischer worden.. en dan in de negatieve zin van het woord.. die computer/internet dingen zijn over the top compleet niet realistisch.. het is gewoon irritant om er naar te kijken..
Jammer voor een serie die zo goed begon :|
hehe idd.. vind het maar stomquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:00 schreef SoupNazi het volgende:
Second Life.Ook al in de aflevering van The Office deze week.
Is in de eerste crossover van CSI Miami/CSI NY uitgelegd. Heeft te maken met de regelgeving van de Staat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:30 schreef -Franktastic- het volgende:
Nog een vraagje: Hoe komt het dat in CSI Miami Alexx Woods altijd zelf het lijk onderzoekt op de crime scene en in het mortuarium, terwijl in NY het lijk eerst onderzocht wordt door het CSI-team, daarna naar Sid wordt gebracht. Laat die man toch ook eens in de buitenlucht![]()
Dat is toch niet zo heel raar? Zo'n handheld is niet heel apart, zo'n grote monitor is ook niet zo raar. Zeker niet voor zo'n lab. Dat ze zich ook niet zo erg verdiepen in Second Life, dat is toch ook helemaal niet erg? Het moet ook niet te gedetailleerd worden op niet belangrijke verhaallijnen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:40 schreef werkeend het volgende:
het word storend vind ik. Dat handheld geval met die mega monitor voor second life was echt te .. en wanneer leren ze eens dat lasyrlasdlhasldahsh intypen niet bekend "ga link rechtdoor start je jetpack en vlieg weg" of "start afis op en zoek naar Mr hoebaloebalalala"
Nee ik vind het steeds minder worden.
Thanx, kon ik me totaal niet meer herinneren.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is in de eerste crossover van CSI Miami/CSI NY uitgelegd. Heeft te maken met de regelgeving van de Staat.
ja, dat was volgens mij een FBI agente ofzo... (er was een link met de season finale van het derde seizoen), zoiets kan ik me nog vaag herinneren.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:48 schreef -Franktastic- het volgende:
[..]
Thanx, kon ik me totaal niet meer herinneren.
Ik vond de episode zeker wel vermakelijk, al moet je hem wel met een korrel zout nemen![]()
Vond het erg komisch om Adam in actie te zien. Vooral het stukje, "Dude...sorry, boss"![]()
Best spannend, zo'n open einde.
Deed me trouwens aan een ander open einde denken; aan het eind van een aflevering in seizoen 2 (of 1e helft seizoen 3) werd Mac op het einde naar een crime scene geroepen waar een auto midden op de straat stond met een dode vrouw ernaast die een getuige was geweest of iets dergelijks. Kan iemand nog herinneren hoe dat zat?
Wanneer werd dat vervolgd en welke verhaallijn was dat ook weer?
CSI LV had ook al zo'n halloween achtig sfeertje. Ik kon het wel waarderen.quote:Op maandag 5 november 2007 19:44 schreef The_S het volgende:
hehe 406 was best geinig, soort van halloween episode
allemaal. enkel NY kon ik waarderen!quote:Op maandag 5 november 2007 22:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
CSI LV had ook al zo'n halloween achtig sfeertje. Ik kon het wel waarderen.![]()
Ik moet wel zeggen dat het niet allemaal origineel was.. beetje leentje buur bij CSI NYquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
allemaal. enkel NY kon ik waarderen!
Qua Amityville Horror idee bedoel je? Ik vond het wel leuk, alleen jammer dat ze niet het vervolg van vorige week gaven met die huurmoordenaar...quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat het niet allemaal origineel was.. beetje leentje buur bij CSI NY
jammer.. maar enigszins terecht hoor..quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:09 schreef BlueCurl het volgende:
Staking onzin: er zijn 13/14 totaal van de 24 afleveringen al geschoten/klaar om te filmen...
bron: http://www.latimes.com/bu(...)?coll=la-home-center
hopelijk houd die staking snel op! Maar ziet er niet naar uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij jou staat het WTC er zelfs nog.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:50 schreef Dark_Prince het volgende:
puzzel heb ik hier ook staanalleen deed ik er 5 dagen over om te maken ipv een paar uurtjes
let niet op al het stof, hij staat er al een paar jaar
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gast was goed de sigaarquote:Op maandag 17 december 2007 21:34 schreef The_S het volgende:
whehehe, dat begin van 411 beste klapsigaar
Inderdaad, was een beetje knullig.. Als huurmoordenares had ze zeker Mac een keer mogen raken..quote:Op donderdag 3 april 2008 09:59 schreef SoupNazi het volgende:
Redelijke aflevering, maar die achtervolgingsscene aan het einde, jezus wat slecht.
Kijk maar uit dat Danny dit niet leestquote:Op donderdag 10 april 2008 21:42 schreef PeRi het volgende:
Hoe slecht de vorige ook was, deze week maken ze alles goed. Spannend, echt tof. Erg goede aflevering, die kindjes!
Danny zakkenwasser![]()
![]()
![]()
![]()
!
Op het moment dat te zien was dat die buurvrouw een extra kind in haar huis had was alles al duidelijk hier.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:02 schreef Foreverblue het volgende:
Was zeker een goede aflevering, maar had vanaf het begin toch al wel het vermoeden dat de brand was ontstaan in de woning met de kinderen. Wel grappig dat de eigelijk zinloze openingsscene met de vrouw door het glas te maken had met de rest van de aflevering (het vermiste kind op de tv's).
Hier ook, na veel CSI afleveringen gezien te hebben, wordt het wel enigszins voorspelbaarquote:Op donderdag 10 april 2008 22:48 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Op het moment dat te zien was dat die buurvrouw een extra kind in haar huis had was alles al duidelijk hier.
Eens. Alleen CSI: LV is eigenlijk nog te doen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:35 schreef BlueCurl het volgende:
eerst die internet serial, nu die taxi serial... NY had juist die gewone normale maar goede zaken.. wat zijn de schrijvers aan het doen... Die brand bij stella dan ook nog... De dood van ruben... Danny die vreemd gaat enzo... vind het een beetje jammer!
Dubbelpost.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:00 schreef Mavro het volgende:
Ondanks de mening van de posters boven mij vind ik deze verhaal-arc echt superspannend. Nu de zoon van Mac's vrouw er ook nog bij betrokken raakt (en wie weet Lindsey ook) wordt het de volgende aflevering echt een race tegen de tijd! Ik kan haast niet wachten!
Ik hoopte het ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:09 schreef PeRi het volgende:
Lalalal eindelijk weer begonnen!
Mack bijna dood. Stella's coole actie aan die reling
. Ik dacht/hoopte ff dat ze zou vallen
.
Hehe ja klopt ik vond het ook een leuke episode maarja zoals je al zegt, veels te voorspelbaar.. ik d8 eerst dat het die mannelijke steward was...quote:Op zondag 12 oktober 2008 09:48 schreef PeRi het volgende:
Niemand kijkt meer?.
Ik vond deze aflevering supercool! Wel obvious vanaf het begin dat een van de steward(s)essen het het gedaan had. Die gast met dat toupetje
. Adam meer veldwerk
! Coole ep!
Deze aflevering was precies waarom ik stiekem een beetje moe wordt van alle crimeshows. Ze hebben heel veel acteurs al voor bij laten komen, dus zodra je 1 bekend gezicht (in dit geval Michaela McManus) tegenkomt weet je dat het karakter wat diegene speelt iig belangrijk is en bijna zo goed als altijd de schuldige.quote:Op zondag 12 oktober 2008 09:48 schreef PeRi het volgende:
Niemand kijkt meer?.
Ik vond deze aflevering supercool! Wel obvious vanaf het begin dat een van de steward(s)essen het het gedaan had. Die gast met dat toupetje
. Adam meer veldwerk
! Coole ep!
Joh.. Dat probleem heb je ook al zolang bij alle Law and Order shows...quote:Op maandag 13 oktober 2008 04:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Deze aflevering was precies waarom ik stiekem een beetje moe wordt van alle crimeshows. Ze hebben heel veel acteurs al voor bij laten komen, dus zodra je 1 bekend gezicht (in dit geval Michaela McManus) tegenkomt weet je dat het karakter wat diegene speelt iig belangrijk is en bijna zo goed als altijd de schuldige.
Gebruiken ze een bad guy uit 24 voorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:24 schreef PeRi het volgende:
Dit seizoensmysterie gaat dus over Stella en Griekse artifactssmokkel. Daar heb ik dus echt geen zin in eigenlijk, ik vind Stella zó stom
.
Ik wist wel dat ik hem herkende!!!quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Chris Daughtry was tof!
Verwacht volgens mij in begin 2009 haar tweede kind, dus het kan wel kloppen dat ze al 5 maanden zwanger is.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:32 schreef PeRi het volgende:
Coole aflevering weer. Twijfelde natuurlijk geen moment aan Donnie's onschuld.
Mooi eind, iemand vermoorden omdat je heilig overtuigd bent van zijn schuld, en dan blijkt het absoluut in de verste verste niet zo te zijn..
Wat is Montana al dik trouwens, ze lijkt al een maand of 5 zwanger ofzo, terwijl dat in het verhaal niet kan zijn.
Dat oog was wel grappigquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:14 schreef sbientje het volgende:
wat is het hir stil, kijkt niemand meer?bizarre aflevering, met dat oog in die koffie
en mac moet eens ophouden met ella, brr
Bron: Entertainment Weeklyquote:Anna Belknap Welcomes Son George
In better late than never news, CSI: NY star Anna Belknap and her husband Eric Siegel welcomed their second child on February 6th, sources confirm to Entertainment Weekly. The new baby - a boy - has reportedly been named George. The new addition joins the couple's 2-year-old daughter, whose name has never been publicly released.
The pregnancy was announced in September. In November, Anna admitted that she had trouble adjusting to being pregnant both onscreen and off. "I forget when we cut that I'm still pregnant when I walk away! she said. It's very weird in my head because you're thinking in pretend when you're acting."
ik vond dit ook echt een sterke aflevering. ik verdacht eigenlijk david, de zoon, maar zat er weer eens naastquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:56 schreef Dark_Prince het volgende:
Holy shit, kippenvel aflevering.
Beelden van vroeger blijven heftig.
Die kwam inderdaad een paar keer goed naar voren in de winkel, ik dacht ook dat hij er wel wat mee te maken zou hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:08 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik vond dit ook echt een sterke aflevering. ik verdacht eigenlijk david, de zoon, maar zat er weer eens naast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar even in spoilertags gezet.
Dit seizoen was zeer goed, ben nu al benieuwd naar het volgende!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.csifiles.com/news/190509_06.shtml![]()
idd.. dannyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie meer iets tussen dat clean-up meisje en Adam opbloeien. Sarah Carter![]()
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op zondag 27 september 2009 10:18 schreef PieterBas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie meer iets tussen dat clean-up meisje en Adam opbloeien. Sarah Carter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja,dat zag ik ook wel gebeuren idd
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
ben het wel met je eens dat het een beetje een slap vervolg was dat er niet speciaal op de politie was geschoten, maar gewoon op een restaurant, om angst te zaaienquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:52 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Mooie seizoensopener? Ik vond het zeer matig. Met de cliffhanger van vorig jaar konden ze veel meer doen. Sarah Carter is wel ok.
Ik ben benieuwd of het beter wordt dit seizoen, anders ben klaar met NY. De andere 2 CSI's kijk ik al niet meer.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
oh jee.. Moet je ze dan allemaal kijken, of is het gewoon 1 afl?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 03:19 schreef Estolan het volgende:
9 November 2009 een CSI Trilogie!!!!!!!
Miami
New York
Las Vegas
CROSSSSSOVERRRRR
Ik denk dat je ze alle 3 gewoon moet kijken. Misschien dat ze csi-kijkers van de originele of een van de andere twee series op een leuke manier kennis willen laten maken met alle csi's.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:08 schreef sbientje het volgende:
dus voor het hele verhaal heb je wel alle 3 nodig? of zenden ze die afl. 3 keer uit? (dat lijkt meniet toch)
ik heb di. miami gekeken. Vreselijk ergeren aan Horatio, maar ja... Ik ehb het overleefd. Vond NY al een stuk beter te pruimen, morgen maar eens kijken of het opgelost gaat worden in Vegas. Voor mij hoeft het overigens niet, ik vind het zo gekunsteld. Vooral Ray in Miami, wat een bedoeling met Horatio.. Dr. Ray, WE ... are going to find him.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:14 schreef Mavro het volgende:
Wie van jullie heeft alleen NY gekeken en wie alledrie? Kun je alleen NY kijken of moet je ze perse alledrie kijken?
Ik heb een hekel aan die gozer van CSI Miami.
Ik ook! Miami is sowieso suf met Horatio en CSI mist Grissom gewoon nu.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:23 schreef sbientje het volgende:
zo, the compass killer zit ook weer achter slot en grendel. Pak van mijn hartWel spannend vond ik deze afleveringen!
NY vind ik toch wel de beste CSI eigenlijk
wel met danica patrick, voor de liefhebberquote:
ik denk dat sean lucy (heet ze zo?) schoot, of lindsey schoot sean dood..quote:
Of misschien flack of mac die wat vermoedden.. Al zou dat wel erg deus ex machina zijn..quote:Op zondag 30 mei 2010 21:43 schreef The_S het volgende:
denk ook lindsey shot sean
quote:Melina Kanakaredes leaves 'CSI: NY'
"CSI: NY" will begin its seventh season without one of its stars, Melina Kanakaredes.
Kanakaredes, who's been with the CBS series since its beginning in 2004, has left the show. Several reports say that she was asked to take a pay cut this season and declined, but both she and the producers put a sunny spin on things in a statement.
"I made some amazing and lifelong friendships during my six seasons on 'CSI: NY,' and I will treasure them forever!" Kanakaredes says.
The network and producer CBS Television Studios, meanwhile, say that "We hoped Melina would return to 'CSI: NY' for another season, but we respect her decision to move on. Her amazing talent and invaluable contribution to the success of the series are greatly appreciated and will not be forgotten. She will forever remain a friend to the network and the studio, and we wish her the very best."
As things stand now, it looks like fans have seen the last of Detective Stella Bonasera -- there are no plans for Kanakaredes to return for the upcoming season. Meanwhile, former "Once and Again" star Sela Ward is reportedly the front-runner to take over for Kanakaredes.
"CSI: NY" is moving from its long-time Wednesday home to Friday nights in the fall. The cast and crew are scheduled to begin filming on July 28.
bron: zap2it
Er staat wel bij dat we vermoedelijk het laatste hebben gezien van Stella Bonasera, wat erop zou wijzen dat Sela Ward een andere rol gaat spelen. Dat mag ik wel hopen idd, want vervanging na 6 seizoenen voor dezelfde rol is karig.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:31 schreef sbientje het volgende:
ze gaan toch niet een andere actrice haar rol laten spelen he? Dat vind ik altijd zo lame(zo begrijp ik het nl wel uit dit bericht). We zullen zien wat het wordt volgend seizoen, volgens mij loopt t sowieso een beetje op zijn eind met CSI
Dit schijnt niks met geld te maken gehad te hebben (al weet je het maar nooit), maar het valt me wel op dat er deze zomer heel veel CBS volk is opgestapt of wel is ontslagen. Zo'n beetje alle grote, langlopende shows van CBS hebben ermee te maken gehad. Criminal Minds, CSI, enz. Alleen NCIS is geloof ik ook ongewijzigd gebleven, en zelfs daar duurde het even voordat iedereen had getekend.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:06 schreef Estolan het volgende:
Cbs is gewoon aan het kutten met die bezuinigingen. Zonde! Zou zij niet neergeschoten zijn dan, einde van seizoen???
okee.. vaagquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:14 schreef SP22 het volgende:
Volgens mij is er geen aflevering geweest....
Mooie poging om de ratings van CSI NY nog effe op te krikken in de laatste afleveringen van dit korte seizoen, in de hoop dat de serie er nog een seizoen bij krijgt.quote:
oh hmmquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:20 schreef Franktastic1984 het volgende:
Bron?
Dit artikel http://blog.zap2it.com/fr(...)word-on-renewal.html zegt dat het nog niet duidelijk is (artikel van gisteren)
Het is niet dat ik er rouwig om zou zijn als het stopt en het is ook erg aannemelijk dat het stopt, maar helemaal zeker is het dus niet.
http://tvbythenumbers.zap(...)hich-it-isnt/177883/quote:CSI:NY is now certain to be canceled. However, delusional fantasies over how it might return seem to grip many of our commenters, as well as entertaining many others, so have at it in the comments with your scenarios explaining how CBS will manage to keep CSI:NY if you're game.
Here's the bear's delusional scenario:
CBS' Les Moonves is able to open a portal to an alternate universe where CSI:NY airs at 9pm Friday, while in our universe another CBS drama airs in that timeslot. Viewers with the latest set top boxes are able to view or DVR either, or both.
I'm sure our commenters can do better than that.
Je moet nog een half uurquote:Op maandag 6 mei 2013 20:47 schreef icloud het volgende:
Waar slaat dat half uur stilte op? Ik zit niet te kijken naar een doofstomme serie
Owquote:Op maandag 6 mei 2013 20:50 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee allen het eerste half uur is in totale stilte, daarna mogen ze praten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |