donequote:Op woensdag 16 november 2005 22:27 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Zoiets als dit bijvoorbeeld
[afbeelding]
(gelijk een TVP)
ik vond Hawkes en Danny nog niet op mekander ingespeeld voor in het veld.. Mac of Stella en Hawkes vind ik beter.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Goede aflevering, zeker onverwachte eindes![]()
Danny! That's my DannyKnalhard op t einde
, dat hadden ze als laatste scene moeten doen! Leuk nieuw kapsel
Hij en Hawkes vormen een goed team samen, moeten ze vaker doen! Ik had niet verwacht dat die man het gedaan had, ik dacht dat die 2 zusjes van identiteit hadden gewisseld ofzo, maar aan de andere kant, da's al zo vaak gedaan. Iig leuke B-case!
De pokerzaak was ook leuk, idd ook verrassend. Stella weet na dansen ook opeens een hoop van pokerNa ja het zal wel. Flack die die deuren langs ging, bij die man in z'n onderbroek
. Flack was sowieso wel leuk, ook met z'n "Mac, he's the one with a pokerface.".
Al met al een leuke aflevering, wat knap is na Manhatten Hunt, een aflevering die ik HEEL HOOG heb zitten.
O ja en nog iets wat me opviel, wel een hoop mensen uit ATWT opeens! We begonnen met Molly (afl. 3), vorige week Dr. Ben en Lucy en nu weer Aaron. Niet dat ik het erg vind, maar het viel me gewoon op![]()
denk ie dat of hop ie dat?quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:26 schreef Dos37 het volgende:
Heb net 2.2 gekeken jammer dat Aiden weg is maar de manier waarop vond ik wel knullig zeg. Dit zag je van mijlen ver aankomen. Verder wel een lekkere aflevering.
Dat zeker, dat was het (enige) hoogtepunt van de afleveringquote:Op donderdag 1 december 2005 15:43 schreef BlueCurl het volgende:
dat verhaal van die boekenschrijver ! ik had al verwacht dat hij het niet echt zou hebben geschreven maar toch vond ik het een leuke twist! en die muren! hahaha degene die dat op de muren heb geschreven voor de serie
Dat is het enige goede op dit moment aan de show.quote:ik moet zeggen dat NY echt een ijzersterke cast heeft zo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze week geen nieuwe, maar deze komt pas de 14e op de buis in de USA.
en waar heb je dat nu weer vandaan gehaald?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:49 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Volgens Carmine Giovinazzo komt er zeker nog een vervolg op Tanglewood. Wanneer stond er niet bij, maar ik ga uit van dit seizoen![]()
Je kan 'm emailtjes sturen via z'n website en hij schijnt dat geantwoord te hebben aan een aantal mensen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en waar heb je dat nu weer vandaan gehaald?
ik kom gewoon niet meer op csifiles en zo lukt dat primaquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:30 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Je kan 'm emailtjes sturen via z'n website en hij schijnt dat geantwoord te hebben aan een aantal mensen.
Eigenlijk zou ik ook geen spoilers moeten lezen, maar ik houd dat nooit vol.![]()
kan ook de mastercode zijn. meiske aafgekeken van vent en doorgegeven...quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:30 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
... Dat moet dus met een override code gegaan zijn (lijkt me).
Wat ik ongeloofwaardig vond is dat op het moment het telefoontje van Jerry aanneemt en hij ontdekt dat ze weten dat hij het was, hij direct op Danny af gaat en 10 seconden later zijn Flack en Stella er al. Zat het lab om de hoek ofzo?![]()
werd gezegd dat die eigenaar dat niet wilde... als je genoeg betaald....quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:40 schreef The_S het volgende:
ik bedoelde meer dat zo'n override code en mastercode vast wel ergens te vinden zijn, die weet vast niet alleen die installateur
MIA ook zoiets dergelijk d8 ikquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:17 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Komende 4 weken zijn er van NY herhalingen.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:38 schreef Franktastic het volgende:
godverdegodver, ze zijn net weer begonnen na een korte stop :S
Ik vond die bloedzuigers nog steeds onlogischquote:Op zondag 22 januari 2006 23:09 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
B-case vond ik het bloedzuiger verhaal. Was misschien wat overdone (doen ze wel vaker de laatste tijd, allerlei rare moordwapens, maar dit keer waren de bloedzuigers tenminste 'logisch' verklaarbaar). Die met die verf vond ik wel erg raar bedacht, was wel aardig, maar vrij lastig te volgen, maar da's persoonlijk.
De openingscene van de 2e zaak (de bloedzuigers dus) vond ik wel cool, dat die man zomaar het politiebureau binnen komt lopen en iemand roept 'gun'! Iedereen staat er gelijk omheen!
Lindsay is idd erg ok! Ik vind haar een stuk leuker dan Aiden.
En er moet idd een opvolger van Tanglewood komen!
quote:NBC announced this weekend Law & Order will make a small trek from 10 pm to 9 pm on Wednesday nights.
The show, which currently airs opposite CSI: New York, will go head to head against the ratings powerhouse Lost, prompting critics to wonder if NBC is hoping for a quick death for the series.
Law & Order's numbers have decreased exponentially in recent years, and it finally saw its biggest drop when CSI: New York came around. The show was down 13 million viewers last year as it struggled against New York in the ratings battle. This year, the original NBC powerhouse finally lost its #1 spot in the 10 timeslot to Gary Sinise and his gang.
While the Law & Order crowd is now faced with the possibility of cancellation, the move to 9 pm is no doubt good news for the CSI: New York team. New York, once the little CSI show that could, has seen a pleasing increase in its numbers this year, and without Law & Order these numbers could continue to rise.
Meanwhile, Law & Order creator Dick Wolf knows the show may not survive the ratings monster that is Lost, however, he has decided to ride it out. "It's like a long-term marriage," Wolf told The Associated Press. "There are stresses and strains intermittently, but we are kind of stuck with each other."
Law & Order's official move to 9 pm will take place on March 22nd
wat lul je vaag, 4.13 was van CSI miami en dit topic is van CSI NYquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:00 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
4.13 vanmiddag gezien, vond het wel een aardige aflevering, beetje vergelijkbaar met de vorige.
Vond alleen een beetje raar met die dode op het spoor ... die PA zei dat er wel uren kan hebben gelegen, dan zou
A - De machinist een tijdje met een lijk in de metro rondgereden hebben (wat me sterk lijkt, aangezien er zomaar iemand in kan stappen)
of
B - Er een hele tijd tussen zijn metro en diegene waar Danny inzat gezeten moeten hebben, wat me ook weer onwaarschijnlijk lijkt.
Maar is slechts een klein detail. Dat tweede lijk vond ik echt vaag, zo uit het raam, zag er wel stoer uit
![]()
Ik bedoel 2.13quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:43 schreef The_S het volgende:
[..]
wat lul je vaag, 4.13 was van CSI miami en dit topic is van CSI NY![]()
Niemand, ze had het bakje in dr hand toen ze werd neergeschoten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:22 schreef BlueCurl het volgende:Ik vond die bloedzuigers nog steeds onlogischWie heeft ze nu over die dokter heen gegooid... hij of zij? hoe is diegene deraan gekomen.. Want dat lab zat gewoon op slot en ze is neergeschoten met de sleutel in haar handen.
CSI:M en WaTquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:57 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ik bedoel 2.13, dat krijg je als je deze week 3 series moet kijken waarvan er twee aflevering 4.13 zijn
![]()
gewoon vanaaf allemaal achter elkaar opzettenquote:Op maandag 30 januari 2006 10:20 schreef caradoc het volgende:
Moet nog 6 afleveringen van CSI inhalen, waaronder 2 van New York ...
ik zou het niet weten. ik kijk steeds een nieuwe als er een nieuwe uit is. dus niet achter elkaarquote:Op maandag 30 januari 2006 10:24 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik heb ooit eens 3 afleveringen van CSI: Miami achter elkaar gekeken. Wel leuk, maar een week later ben je wel de helft van de verhaallijn vergeten (althans dat had ik).
het waren ook vissenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:30 schreef The_S het volgende:
gister 213 gezien, vond het een goei aflevering en lindsay wordt steeds beter, en dat met die maaginhoudhet leek net vissen
ga snel kijken danquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:26 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Hé, mondje dicht he, ik moet ze nog zien![]()
Hehe gister een mini serie zitten kijken op tv.. met ramon cruzquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:26 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Haha, de laatste scene was geweldig. Arme Danny, hij denkt dat ie een leuk avondje uit is, maar Lindsay wilde 'm alleen laten zien dat ie fout zat wat Mac betreftLeuk dat ze Gary een stukje bass lieten spelen
En die Gus, ik wist dat ik 'm ergens van kende, maar dat is die Cruz uit CSI: Miami![]()
vanmij mogen er elke dag wel nieuwe afleveringen komen hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:55 schreef caradoc het volgende:
Neeeeee, niret nog een aflevering online. Nu moet ik nog 5 afleveringen inhalen ( 3 van NY)
Dan heb ik nu goed nieuws voor je (en slecht niets voor ondergetekende): de komende 3 weken komen geen nieuwe afleveringen!quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:55 schreef caradoc het volgende:
Neeeeee, niret nog een aflevering online. Nu moet ik nog 5 afleveringen inhalen ( 3 van NY)
gelukkig deze week wel csi:miami.. maar zouden 52 afl per jaar moeten maken in feite!quote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:30 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Dan heb ik nu goed nieuws voor je (en slecht niets voor ondergetekende): de komende 3 weken komen geen nieuwe afleveringen!
![]()
was gewoon voor die band te zienquote:Op zondag 5 februari 2006 22:55 schreef The_S het volgende:
die opmerking van danny in 214 tegen lindsay; "wanna see rough sex?" O_
Die was idd erg goed, dat gezicht van Lindsayquote:Op zondag 5 februari 2006 22:55 schreef The_S het volgende:
die opmerking van danny in 214 tegen lindsay; "wanna see rough sex?" O_
hahaha hijs al wat rustiger!quote:Op maandag 6 februari 2006 19:02 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Blue, doe ajb wat aan die avatar, ik krijg zere ogen!![]()
neh ik denk niet dat lindsay en danny een relatie gaan krijgenquote:Op zondag 5 maart 2006 23:41 schreef The_S het volgende:
2.15 goede aflevering en het wordt volgens mij nog wel wat tussen lindsay en danny
en dat einde echt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier op aanvullend:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:11 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Hopenlijk kom ik er vanavond aan toe om 4.16 te kijken. Ik loop sinds vorige week stage dus ik heb maar een heel schema opgesteld van wat ik volg![]()
Overigens zéér goed nieuws uit de VS, volgens mij spreekt het BC wel aan (mij iig wel), maar voor de zekerheid maar even tussen de spoilertags
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier op aanvullend:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |