Ja, dat was ook erg SF. Deed me denken aan Bones waar ze zo'n partical beam gebruiken om gezichten op schedels te plakken voor identificatie.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:07 schreef PieterBas het volgende:
ook die 3D scan van de schedel vond ik duidelijk te SF..
De bloedspray-scene deed me een beetje denken aan de eerste aflevering CSI, waar Grissom te keer ging op een pop
Bij CSI Miami had ik ook zoiets van... uhm.. ik weet dat we ver zijn met techniek, maar van zulke Minority Report achtig schermen zijn alleen nog prototypes.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, dat was ook erg SF. Deed me denken aan Bones waar ze zo'n partical beam gebruiken om gezichten op schedels te plakken voor identificatie.
Ach, zolang ze die SF techniek niet gaan misbruiken om plot holes te maskeren of vanuit het niets 'bewijs' vinden daardoor is het leuke eye candy
En wat zijn de gemiddelde kosten voor het importerenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:48 schreef Estolan het volgende:
vanaf 20Nov dit jaar zijn ook weer de complete afgelopen seizoenen op dvd te koop in de VS, omgerekend met de koers nu voor 45euro per heel seizoen
Oh daar heb je ook last van.. ik kon alleen dvd's in mijn pc afspelen want in de dvd speler werden ze keihard geweigerdquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:15 schreef Estolan het volgende:
25euro ofzo, maar vorige keer had ik CSI / NY en Miami allemaal complete seizoenen in 1 box voor ( inclu verzending naar NL ) 120euro
in NL ben je dan 180euro kwijt, en heb je soms ook nog dvd's die niet helemaal jovel zijn
je moet wel idd een Regio vrije dvd speler hebben ( kan je gewoon veranderen, ff googlen naar je type dvd speler, en de code invoeren )quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh daar heb je ook last van.. ik kon alleen dvd's in mijn pc afspelen want in de dvd speler werden ze keihard geweigerd
Ik had het over mijn Nederlandse CSI DVD's..quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:56 schreef Estolan het volgende:
[..]
je moet wel idd een Regio vrije dvd speler hebben ( kan je gewoon veranderen, ff googlen naar je type dvd speler, en de code invoeren )
en een TV die NTSC kan afspelen
maar dan ben je
a. goedkoper uit dan in NL
b. een stuk eerder ( vorige keer ruim 7mnd eerder voordat het complete seizoen hier was )
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weer een toffe aflevering, alleen geen 3.33 calls.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:30 schreef PeRi het volgende:
Toffe ep weer. Weet je waar ik me aan kan ergeren als ik CSI NY kijk? Aan de shirtjes van Stella. Altijd een laag decolleté, als ze huppelt, huppelen dr titties mee. Das toch geen kleding voor een detective man
.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:45 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Vond aflevering 2 ook erg leuk. Alleen .. moeten ze steeds van die rare type's als potentiële lover voor Stella casten? Kerr Smith was super in Justice (eeuwig zonde dat die serie zo snel is gecancelled), maar hij is veel te jong voor deze rol mijns inziens, past helemaal niet bij hem vind ik. Maar plotlijn was erg interessant. En ook de promo van komende aflevering belooft veel goeds, iig veel Flack![]()
yepquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:39 schreef diertjuh het volgende:
Iemand aflevering 3 al gezien?
Hmm..ik kan de aflevering namelijk zelf niet vinden. Zou je misschien eventjes kunnen pmen hoe je eraan komt?quote:
PM is verstuurdquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hmm..ik kan de aflevering namelijk zelf niet vinden. Zou je misschien eventjes kunnen pmen hoe je eraan komt?Heb al wel zitten zoeken.
quote:Opnames CSI en 24 in problemen door branden
Uitgegeven: 24 oktober 2007 07:01
Laatst gewijzigd: 24 oktober 2007 07:04
LOS ANGELES - Door de hevige natuurbranden in het zuiden van de Amerikaanse staat Californië zijn opnames van verscheiden televisieseries in de problemen gekomen.
ANP
Dat meldde Access Hollywood dinsdag. Opnames voor onder meer de politieseries CSI en 24 moesten worden geschrapt, aldus de website van de televisiezender.
Meer dan een half miljoen mensen zijn in Californië geëvacueerd in verband met de branden die al drie dagen duren. Meer dan duizend huizen en bedrijven zijn in vlammen opgegaan.
Ja dat had ik dus ook... die aflevering hield je helemaal in de greep zodat je het gevoel van tijd kwijt raaktquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:56 schreef diertjuh het volgende:
Ik vondt het ook een goede aflevering. Ineens kwam de aftiteling en ik dacht van huh nu al afgelopen
Mijn vermoeden is dat de 3:33 beller iets te maken heeft met deze zaak. Omdat toen Mac in second life was met de bedriegster, hij door haar aangesproken werd als detective Taylor. Dus diegene wist wie hij was.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:55 schreef diertjuh het volgende:
Hoop het in ieder geval wel. Was namelijk wel interessant met dat Second Life. En er kwam ook een heel klein stukje van de 333 invoor. Hopelijk wordt daar binnenkort ook meer over duidelijk. Ben namelijk wel nieuwschierig wat dat nou precies inhoudt.
@ Foreverblue; volgens mij gaat de aflevering niet volgende week verderquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook... die aflevering hield je helemaal in de greep zodat je het gevoel van tijd kwijt raakt
Er stond niet bij 'to be continued', maar ik neem aan dat ze volgende week verder gaan met dit verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ DrXLTrouble; vroeg me dat toevallig ook al af waar die brillen te koop zijn. Het personage in de film Wild Hogs gespeeld door William H. Macy draagt ook zo'n bril.
Nog een vraagje: Hoe komt het dat in CSI Miami Alexx Woods altijd zelf het lijk onderzoekt op de crime scene en in het mortuarium, terwijl in NY het lijk eerst onderzocht wordt door het CSI-team, daarna naar Sid wordt gebracht. Laat die man toch ook eens in de buitenlucht
Your ego's writing checks your body can't cash
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
Vooral Miami heeft daar last van inderdaad. Maar die had vorig seizoen al van die high tech dwarreltjes en schermen in het lab staan. In NY vind ik het nog niet echt storend, zolang het functioneel blijft.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:34 schreef werkeend het volgende:
ik vind CSI (en dan alle 3) steeds fantastischer worden.. en dan in de negatieve zin van het woord.. die computer/internet dingen zijn over the top compleet niet realistisch.. het is gewoon irritant om er naar te kijken..
Jammer voor een serie die zo goed begon :|
hehe idd.. vind het maar stomquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:00 schreef SoupNazi het volgende:
Second Life.Ook al in de aflevering van The Office deze week.
Is in de eerste crossover van CSI Miami/CSI NY uitgelegd. Heeft te maken met de regelgeving van de Staat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:30 schreef -Franktastic- het volgende:
Nog een vraagje: Hoe komt het dat in CSI Miami Alexx Woods altijd zelf het lijk onderzoekt op de crime scene en in het mortuarium, terwijl in NY het lijk eerst onderzocht wordt door het CSI-team, daarna naar Sid wordt gebracht. Laat die man toch ook eens in de buitenlucht![]()
Dat is toch niet zo heel raar? Zo'n handheld is niet heel apart, zo'n grote monitor is ook niet zo raar. Zeker niet voor zo'n lab. Dat ze zich ook niet zo erg verdiepen in Second Life, dat is toch ook helemaal niet erg? Het moet ook niet te gedetailleerd worden op niet belangrijke verhaallijnen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:40 schreef werkeend het volgende:
het word storend vind ik. Dat handheld geval met die mega monitor voor second life was echt te .. en wanneer leren ze eens dat lasyrlasdlhasldahsh intypen niet bekend "ga link rechtdoor start je jetpack en vlieg weg" of "start afis op en zoek naar Mr hoebaloebalalala"
Nee ik vind het steeds minder worden.
Thanx, kon ik me totaal niet meer herinneren.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is in de eerste crossover van CSI Miami/CSI NY uitgelegd. Heeft te maken met de regelgeving van de Staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |