abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53521112
quote:
Op donderdag 27 september 2007 17:07 schreef PieterBas het volgende:
ook die 3D scan van de schedel vond ik duidelijk te SF..

De bloedspray-scene deed me een beetje denken aan de eerste aflevering CSI, waar Grissom te keer ging op een pop
Ja, dat was ook erg SF. Deed me denken aan Bones waar ze zo'n partical beam gebruiken om gezichten op schedels te plakken voor identificatie.

Ach, zolang ze die SF techniek niet gaan misbruiken om plot holes te maskeren of vanuit het niets 'bewijs' vinden daardoor is het leuke eye candy
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_53527581
Ikke zometeen kijken, ben benieuwd
pi_53528254
quote:
Op donderdag 27 september 2007 17:23 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Ja, dat was ook erg SF. Deed me denken aan Bones waar ze zo'n partical beam gebruiken om gezichten op schedels te plakken voor identificatie.

Ach, zolang ze die SF techniek niet gaan misbruiken om plot holes te maskeren of vanuit het niets 'bewijs' vinden daardoor is het leuke eye candy
Bij CSI Miami had ik ook zoiets van... uhm.. ik weet dat we ver zijn met techniek, maar van zulke Minority Report achtig schermen zijn alleen nog prototypes.

Ik vind het ook niet echt dat een beetje SF wordt, maar hou dan nog een beetje "realistisch"
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_53528724
vanaf 20Nov dit jaar zijn ook weer de complete afgelopen seizoenen op dvd te koop in de VS, omgerekend met de koers nu voor 45euro per heel seizoen
pi_53529477
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:48 schreef Estolan het volgende:
vanaf 20Nov dit jaar zijn ook weer de complete afgelopen seizoenen op dvd te koop in de VS, omgerekend met de koers nu voor 45euro per heel seizoen
En wat zijn de gemiddelde kosten voor het importeren
pi_53537085
Toffe eerste seasonopener .

3.33 .
pi_53552980
25euro ofzo, maar vorige keer had ik CSI / NY en Miami allemaal complete seizoenen in 1 box voor ( inclu verzending naar NL ) 120euro

in NL ben je dan 180euro kwijt, en heb je soms ook nog dvd's die niet helemaal jovel zijn
pi_53556371
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:15 schreef Estolan het volgende:
25euro ofzo, maar vorige keer had ik CSI / NY en Miami allemaal complete seizoenen in 1 box voor ( inclu verzending naar NL ) 120euro

in NL ben je dan 180euro kwijt, en heb je soms ook nog dvd's die niet helemaal jovel zijn
Oh daar heb je ook last van.. ik kon alleen dvd's in mijn pc afspelen want in de dvd speler werden ze keihard geweigerd
pi_53573866
Sterke opener. Een stuk beter dan de vorige 2 seizoensopeners (die waren nogal dul ). Ik las dat degene die de verhaallijn van Shane Casey heeft geschreven ook deze aflevering heeft geschreven, dat kan je er wel uithalen. Die mag vaker langskomen Mac z'n 3.33 AM verhaallijn klinkt spannend, ben benieuwd waar dat heen gaat.

Twee zaken vielen me op. Eerste nieuw filmpje. Een update was zeker nodig, maar ik moet nog wel aan de nieuwe remix van Baba O'Riley wennen. Maar dat laatste shot van Eddie Cahil

En naar welke dokters zijn Adam en Danny geweest? Als ik er zo aan toe was als hen in de seizoensfinale, zou ik nu nog niet kunnen werken. Danny al hangend aan het vrijheidsbeeld .. . aan de andere kant, het lab is ook weer helemaal heel, dus er zal wel meer dan de eerst gesuggereerde 2 weken tussenzitten ... en dan zou t misschien wel kunnen ... ach, maak het ook uit, alleen wel jammer dat het wellicht (zoals het er nu naar uit ziet) geen vervolg krijgt. Verhaal lijn met potentie zo weggegooid, zonde.
  zaterdag 29 september 2007 @ 20:39:19 #60
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_53575338
Die telefoonjes maken me wel nieuwsgierig.
3:33.
A.F.C. Ajax
pi_53575781
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:22 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Oh daar heb je ook last van.. ik kon alleen dvd's in mijn pc afspelen want in de dvd speler werden ze keihard geweigerd
je moet wel idd een Regio vrije dvd speler hebben ( kan je gewoon veranderen, ff googlen naar je type dvd speler, en de code invoeren )

en een TV die NTSC kan afspelen

maar dan ben je

a. goedkoper uit dan in NL
b. een stuk eerder ( vorige keer ruim 7mnd eerder voordat het complete seizoen hier was )
pi_53583067
3.33 .

Goeie opening, erg spannend. Tof!
Whatever I want.
pi_53585654
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 20:56 schreef Estolan het volgende:

[..]

je moet wel idd een Regio vrije dvd speler hebben ( kan je gewoon veranderen, ff googlen naar je type dvd speler, en de code invoeren )

en een TV die NTSC kan afspelen

maar dan ben je

a. goedkoper uit dan in NL
b. een stuk eerder ( vorige keer ruim 7mnd eerder voordat het complete seizoen hier was )
Ik had het over mijn Nederlandse CSI DVD's.. Bij elke dvd-set is er altijd een die niet a la minute wil werken.
pi_53589038
oh dat, ja dat had ik dus ook, vandaar dat ik die niet meer koop, zijn gewoon klote dvd's hier in nl
pi_53745528
Weer een toffe aflevering, alleen geen 3.33 calls .
pi_53747226
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 17:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weer een toffe aflevering, alleen geen 3.33 calls .

Vanavond of morgen maar even de aflevering gaan bekijken
  zondag 7 oktober 2007 @ 14:30:49 #67
101884 PeRi
Allons-y!
pi_53763977
Toffe ep weer . Weet je waar ik me aan kan ergeren als ik CSI NY kijk? Aan de shirtjes van Stella. Altijd een laag decolleté, als ze huppelt, huppelen dr titties mee. Das toch geen kleding voor een detective man .
Whatever I want.
pi_53764601
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 14:30 schreef PeRi het volgende:
Toffe ep weer . Weet je waar ik me aan kan ergeren als ik CSI NY kijk? Aan de shirtjes van Stella. Altijd een laag decolleté, als ze huppelt, huppelen dr titties mee. Das toch geen kleding voor een detective man .

Nou Calleigh en Catherine lopen toch ook vaak in kleding waar van ik denk... zo, dat is goed voor de kijkcijfers

Het viel me ook op dat Lindsay in de eerste 2 aflevering nauwelijks in-the-field was
  zondag 7 oktober 2007 @ 17:13:01 #69
101884 PeRi
Allons-y!
pi_53768705
Catherine vind ik wel meevallen, netjes, stylish maar niet zo bloot als Stella. Vind ik .
Whatever I want.
pi_53770925
Vond aflevering 2 ook erg leuk. Alleen .. moeten ze steeds van die rare type's als potentiële lover voor Stella casten? Kerr Smith was super in Justice (eeuwig zonde dat die serie zo snel is gecancelled), maar hij is veel te jong voor deze rol mijns inziens, past helemaal niet bij hem vind ik. Maar plotlijn was erg interessant. En ook de promo van komende aflevering belooft veel goeds, iig veel Flack
pi_53775897
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 18:45 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Vond aflevering 2 ook erg leuk. Alleen .. moeten ze steeds van die rare type's als potentiële lover voor Stella casten? Kerr Smith was super in Justice (eeuwig zonde dat die serie zo snel is gecancelled), maar hij is veel te jong voor deze rol mijns inziens, past helemaal niet bij hem vind ik. Maar plotlijn was erg interessant. En ook de promo van komende aflevering belooft veel goeds, iig veel Flack

Ik dacht eerst dat hij de moordenaar zou zijn..
pi_53801012
seasonopener was ckers vet!
pi_53889273
Nou moet je CSI af en toe met een korreltje zout nemen, maar het had wel een hoog James Bond gehalte.

Al geloof ik nooit dat een American Cab een Aston Martin Vantage bij kan houden.. en de CGI voor het crashen van de Aston Martin

en het 3:33 verhaal begint ook een beetje vorm te geven
pi_53892793
Iemand aflevering 3 al gezien?
pi_53893031
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 19:39 schreef diertjuh het volgende:
Iemand aflevering 3 al gezien?
yep .. zie mijn post hierboven
pi_53893088
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 19:49 schreef PieterBas het volgende:

[..]

yep .. zie mijn post hierboven
Hmm..ik kan de aflevering namelijk zelf niet vinden. Zou je misschien eventjes kunnen pmen hoe je eraan komt? Heb al wel zitten zoeken.
pi_53893751
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 19:51 schreef diertjuh het volgende:

[..]

Hmm..ik kan de aflevering namelijk zelf niet vinden. Zou je misschien eventjes kunnen pmen hoe je eraan komt? Heb al wel zitten zoeken.
PM is verstuurd
  zondag 14 oktober 2007 @ 00:13:36 #78
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_53917827
Goeie intro.
A.F.C. Ajax
pi_53943677
Zeer coole aflevering weer. Die auto !

'3.33' wordt zo ook steeds boeiender.
pi_53998335
WTF! dat gedoe met die 333 is echt spannend! en 403 was ook best wel geinig

edit: net 404 gekeken, wel geinig, maar soort van tussen episode want van dat gedoe met mac hoor je helemaal nix terug

[ Bericht 59% gewijzigd door The_S op 18-10-2007 22:13:50 ]
pi_54129007
quote:
Opnames CSI en 24 in problemen door branden
Uitgegeven: 24 oktober 2007 07:01
Laatst gewijzigd: 24 oktober 2007 07:04

LOS ANGELES - Door de hevige natuurbranden in het zuiden van de Amerikaanse staat Californië zijn opnames van verscheiden televisieseries in de problemen gekomen.
ANP

Dat meldde Access Hollywood dinsdag. Opnames voor onder meer de politieseries CSI en 24 moesten worden geschrapt, aldus de website van de televisiezender.

Meer dan een half miljoen mensen zijn in Californië geëvacueerd in verband met de branden die al drie dagen duren. Meer dan duizend huizen en bedrijven zijn in vlammen opgegaan.
pi_54162176
Hele sterke aflevering deze week, vond ik Beetje het niveau van de season finale van vorig seizoen.

Nu vind ik NY dit seizoen toch al veruit de betere afleveringen hebben tov LV en Miami. Mede ook door de rode draad van de mysterieuze 3:33 beller.

De aflevering was ook zo voorbij. Nadeel is wel dat het verhaal pas volgende week verder gaat.
pi_54167806
Ik vondt het ook een goede aflevering. Ineens kwam de aftiteling en ik dacht van huh nu al afgelopen
pi_54168342
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:56 schreef diertjuh het volgende:
Ik vondt het ook een goede aflevering. Ineens kwam de aftiteling en ik dacht van huh nu al afgelopen
Ja dat had ik dus ook... die aflevering hield je helemaal in de greep zodat je het gevoel van tijd kwijt raakt

Er stond niet bij 'to be continued', maar ik neem aan dat ze volgende week verder gaan met dit verhaal.
pi_54171034
Hoop het in ieder geval wel. Was namelijk wel interessant met dat Second Life. En er kwam ook een heel klein stukje van de 333 invoor. Hopelijk wordt daar binnenkort ook meer over duidelijk. Ben namelijk wel nieuwschierig wat dat nou precies inhoudt.
pi_54173062
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 22:55 schreef diertjuh het volgende:
Hoop het in ieder geval wel. Was namelijk wel interessant met dat Second Life. En er kwam ook een heel klein stukje van de 333 invoor. Hopelijk wordt daar binnenkort ook meer over duidelijk. Ben namelijk wel nieuwschierig wat dat nou precies inhoudt.
Mijn vermoeden is dat de 3:33 beller iets te maken heeft met deze zaak. Omdat toen Mac in second life was met de bedriegster, hij door haar aangesproken werd als detective Taylor. Dus diegene wist wie hij was.
pi_54173596
Weet iemand misschien of de bril die Dr. Sid Hammerback heeft ergens te koop is?
Ik heb hier nog nooit zo'n deelbare gezien.
pi_54177387
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 21:19 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Ja dat had ik dus ook... die aflevering hield je helemaal in de greep zodat je het gevoel van tijd kwijt raakt

Er stond niet bij 'to be continued', maar ik neem aan dat ze volgende week verder gaan met dit verhaal.
@ Foreverblue; volgens mij gaat de aflevering niet volgende week verder
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ DrXLTrouble; vroeg me dat toevallig ook al af waar die brillen te koop zijn. Het personage in de film Wild Hogs gespeeld door William H. Macy draagt ook zo'n bril.

Nog een vraagje: Hoe komt het dat in CSI Miami Alexx Woods altijd zelf het lijk onderzoekt op de crime scene en in het mortuarium, terwijl in NY het lijk eerst onderzocht wordt door het CSI-team, daarna naar Sid wordt gebracht. Laat die man toch ook eens in de buitenlucht
Your ego's writing checks your body can't cash
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:00:10 #89
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_54177936
Second Life. Ook al in de aflevering van The Office deze week.
A.F.C. Ajax
pi_54178586
@ Franktastic:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:34:24 #91
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_54186566
ik vind CSI (en dan alle 3) steeds fantastischer worden.. en dan in de negatieve zin van het woord.. die computer/internet dingen zijn over the top compleet niet realistisch.. het is gewoon irritant om er naar te kijken..

Jammer voor een serie die zo goed begon :|
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
pi_54186643
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:34 schreef werkeend het volgende:
ik vind CSI (en dan alle 3) steeds fantastischer worden.. en dan in de negatieve zin van het woord.. die computer/internet dingen zijn over the top compleet niet realistisch.. het is gewoon irritant om er naar te kijken..

Jammer voor een serie die zo goed begon :|
Vooral Miami heeft daar last van inderdaad. Maar die had vorig seizoen al van die high tech dwarreltjes en schermen in het lab staan. In NY vind ik het nog niet echt storend, zolang het functioneel blijft.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:40:45 #93
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_54186686
het word storend vind ik. Dat handheld geval met die mega monitor voor second life was echt te .. en wanneer leren ze eens dat lasyrlasdlhasldahsh intypen niet bekend "ga link rechtdoor start je jetpack en vlieg weg" of "start afis op en zoek naar Mr hoebaloebalalala"

Nee ik vind het steeds minder worden.
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
pi_54187334
Vind ik ook. Al die hightech die ze dit seizoen in CSI gestoken hebben is een beetje overdreven.
pi_54193541
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 11:00 schreef SoupNazi het volgende:
Second Life. Ook al in de aflevering van The Office deze week.
hehe idd.. vind het maar stom
pi_54222187
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 10:30 schreef -Franktastic- het volgende:

Nog een vraagje: Hoe komt het dat in CSI Miami Alexx Woods altijd zelf het lijk onderzoekt op de crime scene en in het mortuarium, terwijl in NY het lijk eerst onderzocht wordt door het CSI-team, daarna naar Sid wordt gebracht. Laat die man toch ook eens in de buitenlucht
Is in de eerste crossover van CSI Miami/CSI NY uitgelegd. Heeft te maken met de regelgeving van de Staat.

Wat een ongelofelijk slechte aflevering. Ik had echt het gevoel dat ze net zo sterke aflevering wouden maken als de WoW aflevering van South Park.

Dat stukje met dat vechten hadden ze ook wel achterwege mogen houden..
  zondag 28 oktober 2007 @ 21:10:33 #97
101884 PeRi
Allons-y!
pi_54231198
Ik vond 'm superspannend en baal dat het een to be continued is .
Whatever I want.
pi_54231393
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:40 schreef werkeend het volgende:
het word storend vind ik. Dat handheld geval met die mega monitor voor second life was echt te .. en wanneer leren ze eens dat lasyrlasdlhasldahsh intypen niet bekend "ga link rechtdoor start je jetpack en vlieg weg" of "start afis op en zoek naar Mr hoebaloebalalala"

Nee ik vind het steeds minder worden.
Dat is toch niet zo heel raar? Zo'n handheld is niet heel apart, zo'n grote monitor is ook niet zo raar. Zeker niet voor zo'n lab. Dat ze zich ook niet zo erg verdiepen in Second Life, dat is toch ook helemaal niet erg? Het moet ook niet te gedetailleerd worden op niet belangrijke verhaallijnen.

Ik vond het juist wel een spannende ep.

En serieus.. Al die spelfouten
pi_54253343
NY is wel weer sterk bezig zeg!
pi_54291984
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:06 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Is in de eerste crossover van CSI Miami/CSI NY uitgelegd. Heeft te maken met de regelgeving van de Staat.
Thanx, kon ik me totaal niet meer herinneren.

Ik vond de episode zeker wel vermakelijk, al moet je hem wel met een korrel zout nemen
Vond het erg komisch om Adam in actie te zien. Vooral het stukje, "Dude...sorry, boss"
Best spannend, zo'n open einde.

Deed me trouwens aan een ander open einde denken; aan het eind van een aflevering in seizoen 2 (of 1e helft seizoen 3) werd Mac op het einde naar een crime scene geroepen waar een auto midden op de straat stond met een dode vrouw ernaast die een getuige was geweest of iets dergelijks. Kan iemand nog herinneren hoe dat zat?
Wanneer werd dat vervolgd en welke verhaallijn was dat ook weer?
Your ego's writing checks your body can't cash
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')