have fun! hij is zo erg lekker ass kickin'quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:27 schreef SoupNazi het volgende:
tvp, straks even de season-finale kijken.![]()
ieder geval beter dan die van CSI LVquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:48 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
have fun! hij is zo erg lekker ass kickin'
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:07 schreef PeRi het volgende:
NY is veel toffer man dan LV. Morgen de season finale kijken.
Eenschquote:Op maandag 21 mei 2007 19:54 schreef The_S het volgende:
Oja wat ik hierboven ook al zei: CSI: NY beste seizoen van de 3 CSI's![]()
maar bij Peyton/Mac was het al meteen duidelijk dat er iets was.. bij Danny en Lindsay duurde het bijna 2 seizoenenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:14 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik vond 't echt kinderlijk overkomen. Peyton/Mac heeft tenminste nog wat (al was Peyton strondvervelend af en toe).
Laatste aflevering even genomineerdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:19 schreef Zhenar het volgende:
[Tournament] Gaafste Televisiemoment 06/07[USA] (nominaties)
Nog CSI-loos!
Nomineren maar dus!![]()
Niet echt een verrassing toch?quote:Op zondag 27 mei 2007 12:38 schreef BlueCurl het volgende:
http://www.cbs.com/primetime/fall_preview_2007/
csi ny staat er voor volgend jaar weer gewoon tussen jeej!
Welke scene?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:41 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Uiteraard gesteundHeb er nog een ingezet
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 17:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
In de laatste weken heel seizoen 3 en daarna pas heel seizoen 2 gekeken. Vind het echt een toffe serie, ik denk wel toffer dan CSI: LV. Mac is erg cool, net als 'Don'.
dat was ook wel een mooie scenequote:Op maandag 28 mei 2007 19:32 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Shane en Danny in de bar, waar Danny verteld dat Shane's broer echt iemand vermoord heeft.
ik ben ook benieuwd hoe ze dat laten verlopen. want lijkt me stug dat er geen consequenties vanaf hangen enzo... maar aan de andere kant was een best crimineel organisatietje die ook FBI agentes neerknalt... dus geen ideequote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:24 schreef -Franktastic- het volgende:
Ben benieuwd of Mac daarmee nog gezeik krijgt in het volgende seizoen
De drie afleveringen daarvoor is ie bijna zijn baan kwijtgeraakt omdat ze hem ervan verdachten dat hij Clay Dobson van het dak heeft gegooid en nu blaast ie de een andere crimineel op met daarbij het hele lab.
Ik heb op Mac blaast (indirect) het politiebureau op gestemdquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:19 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
CSI: New York/Mac heeft stemmen nodig voor beste TV moment![]()
Mac in Die Hard modus.. als er dan nog een lichaam op een motorkap van een politiewagen was gevallen, was het bijna een hommage aan Die Hardquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:47 schreef BlueCurl het volgende:
had er ook op gestemd d8 ikwas ook wel heel toffe scene! gewoon non csi:ny zo die hele aflevering maar ik heb hem al te vaak gekeken
ik eigenlijk ook wel. Of dat ie juist goed word behandeld voor het behouden van de drugs in zijn labje.. maar zal wel niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:36 schreef PieterBas het volgende:
Ik vraag me af... of Mac nog op zijn donder krijgt vanwege zijn die hard move
Ik vind het best dat er wel iets aan besteed wordt, maar het moet geen Internal Affairs gebeuren moet dan geen rode lijn in het seizoen worden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:38 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook wel. Of dat ie juist goed word behandeld voor het behouden van de drugs in zijn labje.. maar zal wel niet.
Ik vind die nieuwe intro wel mooi, alleen ff wennen aan die remix van de titlesong.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:15 schreef PieterBas het volgende:
Nieuwe intro, een beetje te Science Fiction is CSI Miami en New York weg geworden..
Geen gezeik over het politiebureauen de spray-on condom
![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |