abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 februari 2010 @ 15:28:44 #226
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_77731087
Dames Lingerie Football
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:41:39 #227
290749 Copado
Argentina.
pi_77817361
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:23 schreef sbientje het volgende:
zo, the compass killer zit ook weer achter slot en grendel. Pak van mijn hart Wel spannend vond ik deze afleveringen! NY vind ik toch wel de beste CSI eigenlijk
Ik ook! Miami is sowieso suf met Horatio en CSI mist Grissom gewoon nu.
pi_77938811
615 wat een schijt aflevering
pi_77939232
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 22:48 schreef The_S het volgende:
615 wat een schijt aflevering
wel met danica patrick, voor de liefhebber
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_81647647
Gaat 2010-2011 naar de Vrijdag!!
pi_81655924
! Dat is ff wennen haha, maar ik vind het allemaal prima heb het door de week sowieso vaak veel te druk om al mijn series te kijken...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_82093550
nou, laatste aflevering van t seizoen was wel een beeeetje voorspelbaar zeg.. pfft
pi_82094519
Vond het wel ok. But who shot who?
pi_82094937
quote:
Op zondag 30 mei 2010 12:14 schreef Estolan het volgende:
Vond het wel ok. But who shot who?
ik denk dat sean lucy (heet ze zo?) schoot, of lindsey schoot sean dood..
pi_82095357
Denk niet het kind, dat doen ze zga nooit in series uit VS
pi_82119479
denk ook lindsey shot sean
pi_82133943
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:43 schreef The_S het volgende:
denk ook lindsey shot sean
Of misschien flack of mac die wat vermoedden.. Al zou dat wel erg deus ex machina zijn..
pi_83984199
quote:
Melina Kanakaredes leaves 'CSI: NY'

"CSI: NY" will begin its seventh season without one of its stars, Melina Kanakaredes.

Kanakaredes, who's been with the CBS series since its beginning in 2004, has left the show. Several reports say that she was asked to take a pay cut this season and declined, but both she and the producers put a sunny spin on things in a statement.

"I made some amazing and lifelong friendships during my six seasons on 'CSI: NY,' and I will treasure them forever!" Kanakaredes says.

The network and producer CBS Television Studios, meanwhile, say that "We hoped Melina would return to 'CSI: NY' for another season, but we respect her decision to move on. Her amazing talent and invaluable contribution to the success of the series are greatly appreciated and will not be forgotten. She will forever remain a friend to the network and the studio, and we wish her the very best."

As things stand now, it looks like fans have seen the last of Detective Stella Bonasera -- there are no plans for Kanakaredes to return for the upcoming season. Meanwhile, former "Once and Again" star Sela Ward is reportedly the front-runner to take over for Kanakaredes.

"CSI: NY" is moving from its long-time Wednesday home to Friday nights in the fall. The cast and crew are scheduled to begin filming on July 28.

bron: zap2it
pi_83985297
ze gaan toch niet een andere actrice haar rol laten spelen he? Dat vind ik altijd zo lame (zo begrijp ik het nl wel uit dit bericht). We zullen zien wat het wordt volgend seizoen, volgens mij loopt t sowieso een beetje op zijn eind met CSI
pi_83985576
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:31 schreef sbientje het volgende:
ze gaan toch niet een andere actrice haar rol laten spelen he? Dat vind ik altijd zo lame (zo begrijp ik het nl wel uit dit bericht). We zullen zien wat het wordt volgend seizoen, volgens mij loopt t sowieso een beetje op zijn eind met CSI
Er staat wel bij dat we vermoedelijk het laatste hebben gezien van Stella Bonasera, wat erop zou wijzen dat Sela Ward een andere rol gaat spelen. Dat mag ik wel hopen idd, want vervanging na 6 seizoenen voor dezelfde rol is karig.

Ook slecht dat ze geen deal hebben kunnen maken om Melina de eerste afleveringen terug te laten keren, zodat ze haar karakter er fatsoenlijk uit kunnen schrijven.

Kortom; afwachten dus...

Of CSI op zijn einde loopt, geen idee maar de verschuiving van uitzenddag naar vrijdag is niet echt hoopvol. Vaak programmeren ze daar series waar ze minder van verwachten, of die gezakt zijn in kijkers. Aangezien ze ook moeten bezuinigen, betekent het vaak een daling in kwaliteit.

Erg jammer, heb de NY variant altijd de beste van de CSI's gevonden
pi_83987866
Cbs is gewoon aan het kutten met die bezuinigingen. Zonde! Zou zij niet neergeschoten zijn dan, einde van seizoen???
pi_84014854
Het is inmiddels bevestigd: Sela Ward gaat in CSI NY spelen:

http://www.csifiles.com/c(...)s-the-new-york-cast/

Ze gaat een ander karakter spelen.
pi_84064347
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:06 schreef Estolan het volgende:
Cbs is gewoon aan het kutten met die bezuinigingen. Zonde! Zou zij niet neergeschoten zijn dan, einde van seizoen???
Dit schijnt niks met geld te maken gehad te hebben (al weet je het maar nooit), maar het valt me wel op dat er deze zomer heel veel CBS volk is opgestapt of wel is ontslagen. Zo'n beetje alle grote, langlopende shows van CBS hebben ermee te maken gehad. Criminal Minds, CSI, enz. Alleen NCIS is geloof ik ook ongewijzigd gebleven, en zelfs daar duurde het even voordat iedereen had getekend.

On topic, door dit nieuws weet ik het nu zeker: deze show staat niet meer op mijn lijstje. Misschien de eerste aflevering kijken hoe ze een aantal verhaallijnen afronden (lees: Shane Casey) en dan ben ik er klaar mee. Dit zou wel eens het laatste jaar kunnen zijn, zeker nu het naar vrijdag verhuisd is.
pi_84652895
Spoiler over het begin van het volgend seizoen m.b.t. Stella:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_96839749
Dat was een heel stil seizoen op fok! wat vonden jullie ervan? Weet niet of eht nog renewed wordt, het was in principe wel een afgerond geheel nu.. Renewals worden deze week bekend dacht ik.

Sela Ward heeft het overigens fantastisch gedaan vond ik, ik waardeerde haar echt veel meer dan Melina Kanakaredes.
pi_96845917
Ik ben halverwege vorige seizoen compleet gestopt met de CSI franchise. Gezien de hoeveelheid nieuwe USA topics, de rest ook!
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_96862097
Goed einde, hopelijk wel een nieuw seizoen
pi_96962484
Renewed!

http://tvbythenumbers.zap(...)nceled-by-cbs/92969/

Gelukkig, vond het afgelopen seizoen in zijn geheel wel wat aan de mindere kant, maar sommige afleveringen waren wel steengoed!

Ik ben benieuwd naar de details van deze deal omdat ik denk dat ze het voordeel van de twijfel hebben gekregen. Hopelijk hebben ze de opdracht gekregen om dit het laatste seizoen te laten zijn zodat ze er een mooi einde aan kunnen maken om alle losse eindjes aan elkaar te knopen.
Zoals; de zus van Flack, de stiefzoon van Mac, de love interest van Mac, de broer van Danny en nog een aantal van die personen die we nooit meer hebben gezien na een boeiende verhaallijn.

Beter goed afsluiten dan elk jaar de serie half open/ half gesloten houden. Nu slaat het einde van dit seizoen namelijk ook nergens meer op als Mac in het nieuwe seizoen er gewoon weer bij is alsof hij nooit getwijfeld heeft aan stoppen.
pi_96962982
die storyline met die compass killer was denk ik de beste die NY ooit heeft gehad, of niet? Ik vind het altijd wel leuk om te kijken, maar het is vaak toch een beetje.. ehm.. apart.
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:54:31 #250
23982 planethugo
Forza Roda!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')