ja, dat was volgens mij een FBI agente ofzo... (er was een link met de season finale van het derde seizoen), zoiets kan ik me nog vaag herinneren.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:48 schreef -Franktastic- het volgende:
[..]
Thanx, kon ik me totaal niet meer herinneren.
Ik vond de episode zeker wel vermakelijk, al moet je hem wel met een korrel zout nemen![]()
Vond het erg komisch om Adam in actie te zien. Vooral het stukje, "Dude...sorry, boss"![]()
Best spannend, zo'n open einde.
Deed me trouwens aan een ander open einde denken; aan het eind van een aflevering in seizoen 2 (of 1e helft seizoen 3) werd Mac op het einde naar een crime scene geroepen waar een auto midden op de straat stond met een dode vrouw ernaast die een getuige was geweest of iets dergelijks. Kan iemand nog herinneren hoe dat zat?
Wanneer werd dat vervolgd en welke verhaallijn was dat ook weer?
CSI LV had ook al zo'n halloween achtig sfeertje. Ik kon het wel waarderen.quote:Op maandag 5 november 2007 19:44 schreef The_S het volgende:
hehe 406 was best geinig, soort van halloween episode
allemaal. enkel NY kon ik waarderen!quote:Op maandag 5 november 2007 22:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
CSI LV had ook al zo'n halloween achtig sfeertje. Ik kon het wel waarderen.![]()
Ik moet wel zeggen dat het niet allemaal origineel was.. beetje leentje buur bij CSI NYquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
allemaal. enkel NY kon ik waarderen!
Qua Amityville Horror idee bedoel je? Ik vond het wel leuk, alleen jammer dat ze niet het vervolg van vorige week gaven met die huurmoordenaar...quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat het niet allemaal origineel was.. beetje leentje buur bij CSI NY
jammer.. maar enigszins terecht hoor..quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:09 schreef BlueCurl het volgende:
Staking onzin: er zijn 13/14 totaal van de 24 afleveringen al geschoten/klaar om te filmen...
bron: http://www.latimes.com/bu(...)?coll=la-home-center
hopelijk houd die staking snel op! Maar ziet er niet naar uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij jou staat het WTC er zelfs nog.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:50 schreef Dark_Prince het volgende:
puzzel heb ik hier ook staanalleen deed ik er 5 dagen over om te maken ipv een paar uurtjes
let niet op al het stof, hij staat er al een paar jaar
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gast was goed de sigaarquote:Op maandag 17 december 2007 21:34 schreef The_S het volgende:
whehehe, dat begin van 411 beste klapsigaar
Inderdaad, was een beetje knullig.. Als huurmoordenares had ze zeker Mac een keer mogen raken..quote:Op donderdag 3 april 2008 09:59 schreef SoupNazi het volgende:
Redelijke aflevering, maar die achtervolgingsscene aan het einde, jezus wat slecht.
Kijk maar uit dat Danny dit niet leestquote:Op donderdag 10 april 2008 21:42 schreef PeRi het volgende:
Hoe slecht de vorige ook was, deze week maken ze alles goed. Spannend, echt tof. Erg goede aflevering, die kindjes!
Danny zakkenwasser![]()
![]()
![]()
![]()
!
Op het moment dat te zien was dat die buurvrouw een extra kind in haar huis had was alles al duidelijk hier.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:02 schreef Foreverblue het volgende:
Was zeker een goede aflevering, maar had vanaf het begin toch al wel het vermoeden dat de brand was ontstaan in de woning met de kinderen. Wel grappig dat de eigelijk zinloze openingsscene met de vrouw door het glas te maken had met de rest van de aflevering (het vermiste kind op de tv's).
Hier ook, na veel CSI afleveringen gezien te hebben, wordt het wel enigszins voorspelbaarquote:Op donderdag 10 april 2008 22:48 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Op het moment dat te zien was dat die buurvrouw een extra kind in haar huis had was alles al duidelijk hier.
Eens. Alleen CSI: LV is eigenlijk nog te doen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:35 schreef BlueCurl het volgende:
eerst die internet serial, nu die taxi serial... NY had juist die gewone normale maar goede zaken.. wat zijn de schrijvers aan het doen... Die brand bij stella dan ook nog... De dood van ruben... Danny die vreemd gaat enzo... vind het een beetje jammer!
Dubbelpost.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:00 schreef Mavro het volgende:
Ondanks de mening van de posters boven mij vind ik deze verhaal-arc echt superspannend. Nu de zoon van Mac's vrouw er ook nog bij betrokken raakt (en wie weet Lindsey ook) wordt het de volgende aflevering echt een race tegen de tijd! Ik kan haast niet wachten!
Ik hoopte het ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:09 schreef PeRi het volgende:
Lalalal eindelijk weer begonnen!
Mack bijna dood. Stella's coole actie aan die reling
. Ik dacht/hoopte ff dat ze zou vallen
.
Hehe ja klopt ik vond het ook een leuke episode maarja zoals je al zegt, veels te voorspelbaar.. ik d8 eerst dat het die mannelijke steward was...quote:Op zondag 12 oktober 2008 09:48 schreef PeRi het volgende:
Niemand kijkt meer?.
Ik vond deze aflevering supercool! Wel obvious vanaf het begin dat een van de steward(s)essen het het gedaan had. Die gast met dat toupetje
. Adam meer veldwerk
! Coole ep!
Deze aflevering was precies waarom ik stiekem een beetje moe wordt van alle crimeshows. Ze hebben heel veel acteurs al voor bij laten komen, dus zodra je 1 bekend gezicht (in dit geval Michaela McManus) tegenkomt weet je dat het karakter wat diegene speelt iig belangrijk is en bijna zo goed als altijd de schuldige.quote:Op zondag 12 oktober 2008 09:48 schreef PeRi het volgende:
Niemand kijkt meer?.
Ik vond deze aflevering supercool! Wel obvious vanaf het begin dat een van de steward(s)essen het het gedaan had. Die gast met dat toupetje
. Adam meer veldwerk
! Coole ep!
Joh.. Dat probleem heb je ook al zolang bij alle Law and Order shows...quote:Op maandag 13 oktober 2008 04:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Deze aflevering was precies waarom ik stiekem een beetje moe wordt van alle crimeshows. Ze hebben heel veel acteurs al voor bij laten komen, dus zodra je 1 bekend gezicht (in dit geval Michaela McManus) tegenkomt weet je dat het karakter wat diegene speelt iig belangrijk is en bijna zo goed als altijd de schuldige.
Gebruiken ze een bad guy uit 24 voorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:24 schreef PeRi het volgende:
Dit seizoensmysterie gaat dus over Stella en Griekse artifactssmokkel. Daar heb ik dus echt geen zin in eigenlijk, ik vind Stella zó stom
.
Ik wist wel dat ik hem herkende!!!quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Chris Daughtry was tof!
Verwacht volgens mij in begin 2009 haar tweede kind, dus het kan wel kloppen dat ze al 5 maanden zwanger is.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:32 schreef PeRi het volgende:
Coole aflevering weer. Twijfelde natuurlijk geen moment aan Donnie's onschuld.
Mooi eind, iemand vermoorden omdat je heilig overtuigd bent van zijn schuld, en dan blijkt het absoluut in de verste verste niet zo te zijn..
Wat is Montana al dik trouwens, ze lijkt al een maand of 5 zwanger ofzo, terwijl dat in het verhaal niet kan zijn.
Dat oog was wel grappigquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:14 schreef sbientje het volgende:
wat is het hir stil, kijkt niemand meer?bizarre aflevering, met dat oog in die koffie
en mac moet eens ophouden met ella, brr
Bron: Entertainment Weeklyquote:Anna Belknap Welcomes Son George
In better late than never news, CSI: NY star Anna Belknap and her husband Eric Siegel welcomed their second child on February 6th, sources confirm to Entertainment Weekly. The new baby - a boy - has reportedly been named George. The new addition joins the couple's 2-year-old daughter, whose name has never been publicly released.
The pregnancy was announced in September. In November, Anna admitted that she had trouble adjusting to being pregnant both onscreen and off. "I forget when we cut that I'm still pregnant when I walk away! she said. It's very weird in my head because you're thinking in pretend when you're acting."
ik vond dit ook echt een sterke aflevering. ik verdacht eigenlijk david, de zoon, maar zat er weer eens naastquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:56 schreef Dark_Prince het volgende:
Holy shit, kippenvel aflevering.
Beelden van vroeger blijven heftig.
Die kwam inderdaad een paar keer goed naar voren in de winkel, ik dacht ook dat hij er wel wat mee te maken zou hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:08 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik vond dit ook echt een sterke aflevering. ik verdacht eigenlijk david, de zoon, maar zat er weer eens naast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar even in spoilertags gezet.
Dit seizoen was zeer goed, ben nu al benieuwd naar het volgende!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.csifiles.com/news/190509_06.shtml![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |