idd.. dannyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie meer iets tussen dat clean-up meisje en Adam opbloeien. Sarah Carter![]()
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op zondag 27 september 2009 10:18 schreef PieterBas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie meer iets tussen dat clean-up meisje en Adam opbloeien. Sarah Carter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja,dat zag ik ook wel gebeuren idd
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
ben het wel met je eens dat het een beetje een slap vervolg was dat er niet speciaal op de politie was geschoten, maar gewoon op een restaurant, om angst te zaaienquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:52 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Mooie seizoensopener? Ik vond het zeer matig. Met de cliffhanger van vorig jaar konden ze veel meer doen. Sarah Carter is wel ok.
Ik ben benieuwd of het beter wordt dit seizoen, anders ben klaar met NY. De andere 2 CSI's kijk ik al niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
oh jee.. Moet je ze dan allemaal kijken, of is het gewoon 1 afl?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 03:19 schreef Estolan het volgende:
9 November 2009 een CSI Trilogie!!!!!!!
Miami
New York
Las Vegas
CROSSSSSOVERRRRR
Ik denk dat je ze alle 3 gewoon moet kijken. Misschien dat ze csi-kijkers van de originele of een van de andere twee series op een leuke manier kennis willen laten maken met alle csi's.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:08 schreef sbientje het volgende:
dus voor het hele verhaal heb je wel alle 3 nodig? of zenden ze die afl. 3 keer uit? (dat lijkt meniet toch)
ik heb di. miami gekeken. Vreselijk ergeren aan Horatio, maar ja... Ik ehb het overleefd. Vond NY al een stuk beter te pruimen, morgen maar eens kijken of het opgelost gaat worden in Vegas. Voor mij hoeft het overigens niet, ik vind het zo gekunsteld. Vooral Ray in Miami, wat een bedoeling met Horatio.. Dr. Ray, WE ... are going to find him.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:14 schreef Mavro het volgende:
Wie van jullie heeft alleen NY gekeken en wie alledrie? Kun je alleen NY kijken of moet je ze perse alledrie kijken?
Ik heb een hekel aan die gozer van CSI Miami.
Ik ook! Miami is sowieso suf met Horatio en CSI mist Grissom gewoon nu.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:23 schreef sbientje het volgende:
zo, the compass killer zit ook weer achter slot en grendel. Pak van mijn hartWel spannend vond ik deze afleveringen!
NY vind ik toch wel de beste CSI eigenlijk
wel met danica patrick, voor de liefhebberquote:
ik denk dat sean lucy (heet ze zo?) schoot, of lindsey schoot sean dood..quote:
Of misschien flack of mac die wat vermoedden.. Al zou dat wel erg deus ex machina zijn..quote:Op zondag 30 mei 2010 21:43 schreef The_S het volgende:
denk ook lindsey shot sean
quote:Melina Kanakaredes leaves 'CSI: NY'
"CSI: NY" will begin its seventh season without one of its stars, Melina Kanakaredes.
Kanakaredes, who's been with the CBS series since its beginning in 2004, has left the show. Several reports say that she was asked to take a pay cut this season and declined, but both she and the producers put a sunny spin on things in a statement.
"I made some amazing and lifelong friendships during my six seasons on 'CSI: NY,' and I will treasure them forever!" Kanakaredes says.
The network and producer CBS Television Studios, meanwhile, say that "We hoped Melina would return to 'CSI: NY' for another season, but we respect her decision to move on. Her amazing talent and invaluable contribution to the success of the series are greatly appreciated and will not be forgotten. She will forever remain a friend to the network and the studio, and we wish her the very best."
As things stand now, it looks like fans have seen the last of Detective Stella Bonasera -- there are no plans for Kanakaredes to return for the upcoming season. Meanwhile, former "Once and Again" star Sela Ward is reportedly the front-runner to take over for Kanakaredes.
"CSI: NY" is moving from its long-time Wednesday home to Friday nights in the fall. The cast and crew are scheduled to begin filming on July 28.
bron: zap2it
Er staat wel bij dat we vermoedelijk het laatste hebben gezien van Stella Bonasera, wat erop zou wijzen dat Sela Ward een andere rol gaat spelen. Dat mag ik wel hopen idd, want vervanging na 6 seizoenen voor dezelfde rol is karig.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:31 schreef sbientje het volgende:
ze gaan toch niet een andere actrice haar rol laten spelen he? Dat vind ik altijd zo lame(zo begrijp ik het nl wel uit dit bericht). We zullen zien wat het wordt volgend seizoen, volgens mij loopt t sowieso een beetje op zijn eind met CSI
Dit schijnt niks met geld te maken gehad te hebben (al weet je het maar nooit), maar het valt me wel op dat er deze zomer heel veel CBS volk is opgestapt of wel is ontslagen. Zo'n beetje alle grote, langlopende shows van CBS hebben ermee te maken gehad. Criminal Minds, CSI, enz. Alleen NCIS is geloof ik ook ongewijzigd gebleven, en zelfs daar duurde het even voordat iedereen had getekend.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:06 schreef Estolan het volgende:
Cbs is gewoon aan het kutten met die bezuinigingen. Zonde! Zou zij niet neergeschoten zijn dan, einde van seizoen???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okee.. vaagquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:14 schreef SP22 het volgende:
Volgens mij is er geen aflevering geweest....
Mooie poging om de ratings van CSI NY nog effe op te krikken in de laatste afleveringen van dit korte seizoen, in de hoop dat de serie er nog een seizoen bij krijgt.quote:
oh hmmquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:20 schreef Franktastic1984 het volgende:
Bron?
Dit artikel http://blog.zap2it.com/fr(...)word-on-renewal.html zegt dat het nog niet duidelijk is (artikel van gisteren)
Het is niet dat ik er rouwig om zou zijn als het stopt en het is ook erg aannemelijk dat het stopt, maar helemaal zeker is het dus niet.
http://tvbythenumbers.zap(...)hich-it-isnt/177883/quote:CSI:NY is now certain to be canceled. However, delusional fantasies over how it might return seem to grip many of our commenters, as well as entertaining many others, so have at it in the comments with your scenarios explaining how CBS will manage to keep CSI:NY if you're game.
Here's the bear's delusional scenario:
CBS' Les Moonves is able to open a portal to an alternate universe where CSI:NY airs at 9pm Friday, while in our universe another CBS drama airs in that timeslot. Viewers with the latest set top boxes are able to view or DVR either, or both.
I'm sure our commenters can do better than that.
Je moet nog een half uurquote:Op maandag 6 mei 2013 20:47 schreef icloud het volgende:
Waar slaat dat half uur stilte op? Ik zit niet te kijken naar een doofstomme serie
Owquote:Op maandag 6 mei 2013 20:50 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee allen het eerste half uur is in totale stilte, daarna mogen ze praten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |