Jazeker, anders heb je'm niet in je active topics staanquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:16 schreef Sebasser het volgende:
Moet dit?
Blijkbaar...quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:16 schreef Sebasser het volgende:
Moet dit?
PMS?quote:
Je mag ook thee leuten hoor...quote:
Goed idee!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:17 schreef crossover het volgende:
Gaan we weer voor de avondsprint? [afbeelding]
Avondsprint?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:17 schreef crossover het volgende:
Gaan we weer voor de avondsprint? [afbeelding]
Jij begint?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ah nee he, kom laten we er massaal wat aan gaan doen.
Wethouders schrijven enzo!
Beste wethouder,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rise against teh koffie?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:18 schreef Kuukske het volgende:
Hee Cross. Hoe is jouw ervaring met Rise Against? En heb je het Lowlands topic al gezien?
Voor jou wel.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Beste wethouder,Wij zouden graag zien dat de volgende punten worden uitgevoerd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:20 schreef OA het volgende:
[..]
Wij zouden graag zien dat de volgende punten worden uitgevoerd:Gratis chocomel in alle Cafe'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en altijd voor de koffieleuters 50% korting op alle koffie in heel nederland![]()
mss moet ik minister president worden mijn standpunten zijn geweldig
Redacted
Wil je nou zeggen dat je geen geld over hebt voor koffie?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:20 schreef cablegunmaster het volgende:we love koffie chocomel is lekker met slagroom verslaafd eraan.
Alleen als het cafe me het gratis serveert
zoals bij een feestje![]()
nee , ik neem koffie op het werk ( gratis )quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat je geen geld over hebt voor koffie?
Jezus, wat wil je hiermee zeggen?
dat je enkel koffie neemt als het gratis is?
Jij bent niet koffiewaardig!
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:20 schreef OA het volgende:
[..]
[/spoiler]
Wij zouden graag zien dat de volgende punten worden uitgevoerd:1. Alle wethouders moeten starbucks koffie mokken in gebruik nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, je woont nog thuis ofzo?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee , ik neem koffie op het werk ( gratis )
thuis ( ook gratis )
bij vrienden ( alsnog gratis )
als iemand bij mij thuis is ( gratis)
en dan moet ik ervoor dokken ? weees een echte nederlander![]()
Vrij om 6 uur?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:24 schreef Kuukske het volgende:
Is het nu nog steeds geen zes uur?
helaas wel...quote:
Ik heb vakantie. En so does JD om 6 uur.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:24 schreef Sebasser het volgende:
Vrij om 6 uur?
Ik ben net een anderhalf uur wakker.
Ha, goed plan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
helaas wel...als het aan mij lag was ik uithuis alleen het probleem is thuis is goedkoper
eerst mijn havo afmaken daarna studiefinanciering en op kamers en een ict opleiding of iets dergelijks.
Ah, je wilt JD graag weer zien.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb vakantie. En so does JD om 6 uur.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:27 schreef Sebasser het volgende:
* Sebasser heeft trouwens de sleutels vandaag in handen mogen nemen van mijn nieuwe huisje.
Kwart over 6 dan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:27 schreef Sebasser het volgende:
Ah, je wilt JD graag weer zien.
Verwacht hem maar niet om 6 uur thuis, ze hebben vandaag een nieuwe stripclub geopent, op ongeveer 15 meter vanaf zijn werk.
Ben niet bekend met Rise Against, als ik moet gokken is het hardcore, klopt dat?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:18 schreef Kuukske het volgende:
Hee Cross. Hoe is jouw ervaring met Rise Against? En heb je het Lowlands topic al gezien?
Het is emocore.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Ben niet bekend met Rise Against, als ik moet gokken is het hardcore, klopt dat?
Rise against the machine of Rise against ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Ben niet bekend met Rise Against, als ik moet gokken is het hardcore, klopt dat?
hee dudequote:
Mwoah. Het is tof. Dat is een mooiere benaming.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:29 schreef crossover het volgende:
-> msnquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:30 schreef crossover het volgende:
[..]
hee dude
Ik ben net terug uit Utrecht! Was best goed te doen met het OV
En de sfeer is wel okay daar.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[/spoiler]
1. Alle wethouders moeten starbucks koffie mokken in gebruik nemen.2. Alle wethouders moeten als dank voor die mokken gewoon aan het werk gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Utrecht heb ik nog een half uur ofzo gestaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:30 schreef crossover het volgende:
[..]
hee dude
Ik ben net terug uit Utrecht! Was best goed te doen met het OV
En de sfeer is wel okay daar.
ik youtubede het redelijk niet mijn stylequote:Op woensdag 16 mei 2007 16:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mwoah. Het is tof. Dat is een mooiere benaming.
Rise Against. En het is geen emocorequote:Op woensdag 16 mei 2007 16:29 schreef cablegunmaster het volgende:
Rise against the machine of Rise against ?
Jawel, EMO!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Rise Against. En het is geen emocore.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nu al?
Hoezo?
Staat QB zolaat meestal op dan?
wow QB welkomquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Al een paar uurtjes. Jaaa, vroege vogel ben ik
Neequote:Op woensdag 16 mei 2007 16:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nu al?
Hoezo?
Staat QB zolaat meestal op dan?
Het is zonde om 's nachts te slapenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wow QB welkommaar ik was normaal om 2 uur wakker >.> en slaap dan om 4 uur snachts
![]()
Klopt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:34 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Het is zonde om 's nachts te slapen
Oh, PM, Ja, Straks even mee bezig, nu geen tijd voor eigelijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ook goed
He, heb je m'n pm gelezen...
Mee Eensquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:34 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Het is zonde om 's nachts te slapen
Op wat?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mee Eenshey! ben je al lid op bb ?
?
bb?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mee Eenshey! ben je al lid op bb ?
?
Jij weet het ook nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen hoor, dat je het niet weet.
i kweet al niet meer precies wat ik gestuurd hadquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, PM, Ja, Straks even mee bezig, nu geen tijd voor eigelijk.
Maar ik heb wel een lijst nodig van alle vaste KSC gangers zodat ik die in die lijst kan zetten van toegestaan enzo
Hee eer, jij hebt mijn hotmailadres gebruikt en niet eens koffiesc..... om naar te forwarden...quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ook goed
He, heb je m'n pm gelezen...
Smoesjes.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:38 schreef cablegunmaster het volgende:
blackbunny.nl een website die een kameraad van me heeft gemaakt ok reclame maar >.> tis een website voor alto's zoiets als vampirefreaks maar veel cooleer
![]()
Je ziet mij en je denkt aan alto?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:38 schreef cablegunmaster het volgende:
blackbunny.nl een website die een kameraad van me heeft gemaakt ok reclame maar >.> tis een website voor alto's zoiets als vampirefreaks maar veel cooleer
![]()
geen smoesjesquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Smoesjes.
En QB?
Jij bent toch heul geen alto?
Nee, je wou een date, maar ik denk dat ik daar maar niet op inga.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
i kweet al niet meer precies wat ik gestuurd had
Maar het ging wel daarover dacht ik.
Not a chancequote:Op woensdag 16 mei 2007 16:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Smoesjes.
En QB?
Jij bent toch heul geen alto?
Nou, gothic is QB iig niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik dacht dat je gothic / alto was![]()
En waarom in godsnaam?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik dacht dat je gothic / alto was![]()
ik zit niewtr op VF en die vriend ook nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
VF zitten keiveel mensen op, hoeveel leden heeft die vriend van je?
Ja allemaal leuk en aardig, wanneer ik begin te stinken zal ik erover nadenkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoezo?
Alto's kunnen keisexy zijn.
En ze zijn liever dan de meeste breezahbitches.
Ik heb geen idee, honger heb ik ook niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:41 schreef crossover het volgende:
En, wat schaft de pot bij jullie vandaag?
Hier zuurkool(stamp) met rookworst
Mie met kip.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:41 schreef crossover het volgende:
Ik hoop dat ik uberhaupt iets krijgquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:41 schreef crossover het volgende:
oh, sorry, ik fix het effequote:Op woensdag 16 mei 2007 16:38 schreef OA het volgende:
[..]
Hee eer, jij hebt mijn hotmailadres gebruikt en niet eens koffiesc..... om naar te forwarden...![]()
Tonijnquiche!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:41 schreef crossover het volgende:
Zoiets baseren op een UI vind ik nogal watquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die is anders best emo hoor.
op 1 plaatje.
Dat zijn hippies, die douchen niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig, wanneer ik begin te stinken zal ik erover nadenken
Er zijn ook mensen zonder logisch nadenk dinges.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zoiets baseren op een UI vind ik nogal wat
Als je dat eerder had laten weten was je welkom geweest. Ik heb echter voor 2 personen ingekocht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:42 schreef Sebasser het volgende:
Ha lekker, ik kom bij jou eten.
maar...quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zoiets baseren op een UI vind ik nogal wat
Hippies zijn uitgestorven menquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat zijn hippies, die douchen niet.
ohja, en de stomme alto's
De alto's die ik ken douchen gewoon 1 a 2 keer per dag.
Dan moet je harder werken overdag!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, honger heb ik ook niet.
Da's ook lekkerquote:
Heb je dat wel verdiend?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik uberhaupt iets krijg
Wat is datquote:
En als ik zwart een leuke kleur vind ben ik gothic? En als ik van chinees houd ben ik Chinees?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar...
je UI is toch een weerspiegeling van je geest?
O.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je dat eerder had laten weten was je welkom geweest. Ik heb echter voor 2 personen ingekocht.
Alleen al door te bestaan, alleen al door te bestaan.quote:
Immer.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Alleen al door te bestaan, alleen al door te bestaan.
Zeker!quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hey, is dat bier in je usericon ding?
Wil je daarmee zeggen dat je een dronkenlap bent?
Dat zijn de hippie-alto's dus.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hippies zijn uitgestorven men.
Stinkende altos, en dan met zn allen in een kring in de stad gaan zitten gitaren en zingen!!
ja, dat is bier,quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hey, is dat bier in je usericon ding?
Wil je daarmee zeggen dat je een dronkenlap bent?
leescht niemand meer PI's tegenwoordig?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En als ik zwart een leuke kleur vind ben ik gothic? En als ik van chinees houd ben ik Chinees?
Waarom vindt JD het hier zo, eurhm.. niet leuk?quote:
Ik.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
leescht niemand meer PI's tegenwoordig?
Ieuwquote:
JD is een oetlul, hij verdient het niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:47 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom vindt JD het hier zo, eurhm.. niet leuk?![]()
Smakelijkquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:47 schreef crossover het volgende:
Ik moet al eten
Het is dat ik toch al honger heb, maar anders..
brb
Mein gottquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat zijn de hippie-alto's dus.
en je hebt emo's en je hebt gothic's, en in elke stad kunnen ze nog weer anders zijn.
tgaat ver
Ik ben ze onlangs pas gaan gebruiken, normaal had ik altijd een blauw dingetje, zoals nu...quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waarom is dat van belang?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:47 schreef OA het volgende:
Waarom vindt JD het hier zo, eurhm.. niet leuk?![]()
Je moet?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:47 schreef crossover het volgende:
Ik moet al eten
brb
Smakelijkquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:47 schreef crossover het volgende:
Ik moet al eten
brb
Ik moest zowaar echt lachen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mein gott
Hippie altos
Wat is dan t verschil tussen een emo en een goth, ze willen toch beide dood? En ze zijn allemaal zielig en hun leven is zo zwaar of?
Is het totaal niet...quote:
Nopequote:Op woensdag 16 mei 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
7 + 14quote:
Gothics en emo's lijken veel op elkaar idd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mein gott
Hippie altos
Wat is dan t verschil tussen een emo en een goth, ze willen toch beide dood? En ze zijn allemaal zielig en hun leven is zo zwaar of?
Och, dat is niets persoonlijks hoor OAquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:49 schreef OA het volgende:
Is het totaal niet...
Maar jij lijkt het hier wel naar je zin te hebben en hij heeft constant commentaar...![]()
Ik lig niet aan een koffieinfuus hoor...quote:
Ik ga niet eens mn best doen om het te snappen/pnthoudenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gothics en emo's lijken veel op elkaar idd.
Moar gothics enzulks die willen niet dood, dat zijn emo's, die snijden ook.
en alto's zijn een heeeeel stuk milder dan gothics weer ook qua kleding bijvoorbeeld, de alto draagt gewoon wijde broeken enzo, en wat andere shirts, met satan enzo.gothics dragen fluwelen jurken enzo, en de jongentjes gothics dragen eigelijk best vreemde dingen.
Anyway, tjeh.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:52 schreef OA het volgende:
[..]
Ik lig niet aan een koffieinfuus hoor...![]()
Soms drink ik ook andere dranken of niets...![]()
Durf je dat hier te zeggen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:52 schreef OA het volgende:
[..]
Ik lig niet aan een koffieinfuus hoor...![]()
Soms drink ik ook andere dranken of niets...![]()
Het is best een interessant iets hoor, dat hele gebeuren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ga niet eens mn best doen om het te snappen/pnthouden.
Was ik ook niet bang voor!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Och, dat is niets persoonlijks hoor OA.
Jahoor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:53 schreef OA het volgende:
Was ik ook niet bang voor!![]()
Maar verder kunnen jullie het wel goed vinden met elkaar?!![]()
Soms, alleen op zondag!quote:
je reactie op m'n post dat je UI je geest weerspiegeltquote:
Ja want ze maken het voor me klaar.quote:
Fris!!!quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geeft niet, je bent immers een vrouwmens.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:54 schreef Sebasser het volgende:
Hoe is de 'Koffie', nog steeds goed enzo?
OA, staat je UI de andere kant op?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:53 schreef OA het volgende:
[..]
Was ik ook niet bang voor!![]()
Maar verder kunnen jullie het wel goed vinden met elkaar?!![]()
Maar t ging toch over PI. nu ben ik lostquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je reactie op m'n post dat je UI je geest weerspiegelt
Wat niet serieus bedoeld was
Scherp!quote:
er stond eenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar t ging toch over PI. nu ben ik lost
Mits ouder dan 16quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fris!!!
Met jonge-maagden-bloed enzo?![]()
Ik geef gewoon graag mijn meningquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
er stond eenPI bij, waermee ik bedoelde dat die post niet serieus bedoeld was.
Maar mijns insziens reageerde je er wel serieus op
Vandaar
haha.quote:
Laten afkoelen en op het gewenste tijdstip weer opwarmen en opeten geen optie?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja want ze maken het voor me klaar.
Ik ben ouder dan 16quote:
Magnetron ftwquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laten afkoelen en op het gewenste tijdstip weer opwarmen en opeten geen optie?
Jawel hoor, als ik later thuisbenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laten afkoelen en op het gewenste tijdstip weer opwarmen en opeten geen optie?
Mja dat ook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Magnetron ftwMaar sommige dingen worden goor in de magnetron
Daag pvsquote:
Dan ben je as zondag van harte welkom in de Satanskerk aan de Satanslaan 1 te Sataniaquote:
Hij woont alleen een ritueel bij met jonge maagden!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wil jij neuken met onze ome OA dan?
Hij is verhuisd naar 666.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:00 schreef OA het volgende:
Dan ben je as zondag van harte welkom in de Satanskerk aan de Satanslaan 1 te Satania![]()
Shit, je hebt gelijk...quote:
Precies.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:01 schreef OA het volgende:
Shit, je hebt gelijk...![]()
#1 was ten tijde van de bouw...![]()
Ach het zal me een worst wezen heel dat voetbal, maar ze komen hier uit de buurt dus 14.gifquote:
Een mirakel!quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:08 schreef Jekoos het volgende:
OMG eind pagina 4 alweer.
Zometeen pagina 5.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:08 schreef Jekoos het volgende:
OMG eind pagina 4 alweer.
Nee... ik wil ze nog steeds allemaal een keer proberen..quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:14 schreef Kuukske het volgende:
Hebben jullie trouwens de Brazilian Blend van Senseo wel es op? Die is best lekker.
Vienna is ook best lekkerquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:15 schreef crossover het volgende:
Nee... ik wil ze nog steeds allemaal een keer proberen..
Handig is dat jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:22 schreef Kuukske het volgende:
Tof. Mihoen hoeft maar 5 minuten te koken.
Dit rapport vernietigt zichzelf in 5 seconden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:27 schreef Kuukske het volgende:
Uitstekend geconstateerd en geconcludeerd.
Dat mag ook welquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik geef gewoon graag mijn mening.
je neemt MPG's rubriek over?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:30 schreef Sebasser het volgende:
Morgen mijn reportage, koken met sebasser en astrid.
jazekerquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:37 schreef Kuukske het volgende:
Heeft eM een kookrubriek?
Ok!quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:39 schreef eer-ik het volgende:
jazeker
moet even wachten tot de magnetron vrij is...
Goedzo jongen! Nu nog in real life!quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Goedzo jongen! Nu nog in real life!
Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:48 schreef Kuukske het volgende:
Eten koken, eten, booschappen doen en leven hervatten.
Da's niet genoeg he!quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:50 schreef Sebasser het volgende:
You share a few artists in common, including Rammstein, The Offspring, Bad Religion, Metallica, and The Prodigy.
Je moeder is emo!quote:
je gaat toch niet serieus over iemands moeder beginnen he....quote:
Dat was JD verdorie.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:31 schreef eer-ik het volgende:
je gaat toch niet serieus over iemands moeder beginnen he....
valt me van je tegen kuuk
Dat soort dingen zeg ik toch heul niet Sas.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:34 schreef Sebasser het volgende:
Smoesjes.
Wie is Astrid?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:30 schreef Sebasser het volgende:
Morgen mijn reportage, koken met sebasser en astrid.
Reli-rock is nog ff wat ergerquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat is emo ook weer? Kruising tussen Reli Rock en Dark Punk?
emo is toch een levensstijl?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Reli-rock is nog ff wat erger
Dit is bijv emo: http://www.last.fm/music/Panic+At+The+Disco
Maar het kan ook een (levens)stijl zijn.
Het is ook een muzieksoort..quote:
ja, okquote:
Mag ik?quote:
Kom ons eens helpen dan!quote:
bullet for my valentine is dacht ik ook emoquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Reli-rock is nog ff wat erger
Dit is bijv emo: http://www.last.fm/music/Panic+At+The+Disco
Maar het kan ook een (levens)stijl zijn.
Jouw vriendin?quote:
Aan jou de eer(ik)quote:
Je weet zelf niet hoe dicht bij je zit...quote:
Ik moest zo kankerhard lachen om die ene foto van haarquote:
Welke?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik moest zo kankerhard lachen om die ene foto van haar
Tom?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Eh, die had ze in Tom zn fobo gepost
'kankerhard'quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
You got itquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:25 schreef Sebasser het volgende:
Ah, thesorrow?
Geen idee, ik blijkbaar wel. Al kan ik me verder de laatste keer niet herinnerenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
'kankerhard'
Zeggen 'ze' dat nog steeds?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
De jeugd zegt het alleen maar meer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
'kankerhard'
Zeggen 'ze' dat nog steeds?
Welke foto?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Geen idee, ik blijkbaar wel. Al kan ik me verder de laatste keer niet herinneren
Maar eh Sebasser, post die foto eens
zeg dat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De jeugd zegt het alleen maar meer.
En tegenwoordig is het zelfs positief vaak ook nog!
zo van "Kankervette patta's"
zo van je hebt keitoffe schoenen.
Of negatief kan ook nog.
"haha, je hebt kanker."
De jeugd van tegenwoordigVroegah was alles veul beter.
Met enkel 2 foto's het een foto topic noemen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Leuk, foto topic :s
Ja wtf was het, iets met haar of nep bont, rokje, heel veel kleding en heel overdrevenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Welke foto?
Ik weet niet welke ze in tom zijn fobo heeft geplaatst?
Kankerquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zeg dat.
Ik dacht eigenlijk dat het wel weer een beetje over was met dat gekanker.
Valt me vies tegen.
scheitjeugd
Ga eens 1 pagina terug in z'n fobo.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Welke foto?
Ik weet niet welke ze in tom zijn fobo heeft geplaatst?
oh zoeen, die heb ik hier op computert staan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja wtf was het, iets met haar of nep bont, rokje, heel veel kleding en heel overdreven
ah, ik heb 10 pp.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pagina 27, 4de reactie.
(pagina 27 met 25 reacties per pagina)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |