oh, sorry, ik fix het effequote:Op woensdag 16 mei 2007 16:38 schreef OA het volgende:
[..]
Hee eer, jij hebt mijn hotmailadres gebruikt en niet eens koffiesc..... om naar te forwarden...![]()
Tonijnquiche!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:41 schreef crossover het volgende:
En, wat schaft de pot bij jullie vandaag?
Hier zuurkool(stamp) met rookworst
Zoiets baseren op een UI vind ik nogal watquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die is anders best emo hoor.
op 1 plaatje.
Dat zijn hippies, die douchen niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig, wanneer ik begin te stinken zal ik erover nadenken
Er zijn ook mensen zonder logisch nadenk dinges.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zoiets baseren op een UI vind ik nogal wat
Als je dat eerder had laten weten was je welkom geweest. Ik heb echter voor 2 personen ingekocht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:42 schreef Sebasser het volgende:
Ha lekker, ik kom bij jou eten.
maar...quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zoiets baseren op een UI vind ik nogal wat
Hippies zijn uitgestorven menquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat zijn hippies, die douchen niet.
ohja, en de stomme alto's
De alto's die ik ken douchen gewoon 1 a 2 keer per dag.
Dan moet je harder werken overdag!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, honger heb ik ook niet.
Da's ook lekkerquote:
Heb je dat wel verdiend?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik uberhaupt iets krijg
Wat is datquote:
En als ik zwart een leuke kleur vind ben ik gothic? En als ik van chinees houd ben ik Chinees?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar...
je UI is toch een weerspiegeling van je geest?
O.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je dat eerder had laten weten was je welkom geweest. Ik heb echter voor 2 personen ingekocht.
Alleen al door te bestaan, alleen al door te bestaan.quote:
Immer.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Alleen al door te bestaan, alleen al door te bestaan.
Zeker!quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hey, is dat bier in je usericon ding?
Wil je daarmee zeggen dat je een dronkenlap bent?
Dat zijn de hippie-alto's dus.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hippies zijn uitgestorven men.
Stinkende altos, en dan met zn allen in een kring in de stad gaan zitten gitaren en zingen!!
ja, dat is bier,quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hey, is dat bier in je usericon ding?
Wil je daarmee zeggen dat je een dronkenlap bent?
leescht niemand meer PI's tegenwoordig?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En als ik zwart een leuke kleur vind ben ik gothic? En als ik van chinees houd ben ik Chinees?
Waarom vindt JD het hier zo, eurhm.. niet leuk?quote:
Ik.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
leescht niemand meer PI's tegenwoordig?
Ieuwquote:
JD is een oetlul, hij verdient het niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:47 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom vindt JD het hier zo, eurhm.. niet leuk?![]()
Smakelijkquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:47 schreef crossover het volgende:
Ik moet al eten
Het is dat ik toch al honger heb, maar anders..
brb
Mein gottquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat zijn de hippie-alto's dus.
en je hebt emo's en je hebt gothic's, en in elke stad kunnen ze nog weer anders zijn.
tgaat ver
Ik ben ze onlangs pas gaan gebruiken, normaal had ik altijd een blauw dingetje, zoals nu...quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waarom is dat van belang?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:47 schreef OA het volgende:
Waarom vindt JD het hier zo, eurhm.. niet leuk?![]()
Je moet?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:47 schreef crossover het volgende:
Ik moet al eten
brb
Smakelijkquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:47 schreef crossover het volgende:
Ik moet al eten
brb
Ik moest zowaar echt lachen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mein gott
Hippie altos
Wat is dan t verschil tussen een emo en een goth, ze willen toch beide dood? En ze zijn allemaal zielig en hun leven is zo zwaar of?
Is het totaal niet...quote:
Nopequote:Op woensdag 16 mei 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
7 + 14quote:
Gothics en emo's lijken veel op elkaar idd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mein gott
Hippie altos
Wat is dan t verschil tussen een emo en een goth, ze willen toch beide dood? En ze zijn allemaal zielig en hun leven is zo zwaar of?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |