Smoesjes.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:38 schreef cablegunmaster het volgende:
blackbunny.nl een website die een kameraad van me heeft gemaakt ok reclame maar >.> tis een website voor alto's zoiets als vampirefreaks maar veel cooleer
![]()
Je ziet mij en je denkt aan alto?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:38 schreef cablegunmaster het volgende:
blackbunny.nl een website die een kameraad van me heeft gemaakt ok reclame maar >.> tis een website voor alto's zoiets als vampirefreaks maar veel cooleer
![]()
geen smoesjesquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Smoesjes.
En QB?
Jij bent toch heul geen alto?
Nee, je wou een date, maar ik denk dat ik daar maar niet op inga.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
i kweet al niet meer precies wat ik gestuurd had
Maar het ging wel daarover dacht ik.
Not a chancequote:Op woensdag 16 mei 2007 16:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Smoesjes.
En QB?
Jij bent toch heul geen alto?
Nou, gothic is QB iig niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik dacht dat je gothic / alto was![]()
En waarom in godsnaam?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik dacht dat je gothic / alto was![]()
ik zit niewtr op VF en die vriend ook nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
VF zitten keiveel mensen op, hoeveel leden heeft die vriend van je?
Ja allemaal leuk en aardig, wanneer ik begin te stinken zal ik erover nadenkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoezo?
Alto's kunnen keisexy zijn.
En ze zijn liever dan de meeste breezahbitches.
Ik heb geen idee, honger heb ik ook niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:41 schreef crossover het volgende:
En, wat schaft de pot bij jullie vandaag?
Hier zuurkool(stamp) met rookworst
Mie met kip.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:41 schreef crossover het volgende:
Ik hoop dat ik uberhaupt iets krijgquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:41 schreef crossover het volgende:
oh, sorry, ik fix het effequote:Op woensdag 16 mei 2007 16:38 schreef OA het volgende:
[..]
Hee eer, jij hebt mijn hotmailadres gebruikt en niet eens koffiesc..... om naar te forwarden...![]()
Tonijnquiche!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:41 schreef crossover het volgende:
Zoiets baseren op een UI vind ik nogal watquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die is anders best emo hoor.
op 1 plaatje.
Dat zijn hippies, die douchen niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig, wanneer ik begin te stinken zal ik erover nadenken
Er zijn ook mensen zonder logisch nadenk dinges.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zoiets baseren op een UI vind ik nogal wat
Als je dat eerder had laten weten was je welkom geweest. Ik heb echter voor 2 personen ingekocht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:42 schreef Sebasser het volgende:
Ha lekker, ik kom bij jou eten.
maar...quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zoiets baseren op een UI vind ik nogal wat
Hippies zijn uitgestorven menquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat zijn hippies, die douchen niet.
ohja, en de stomme alto's
De alto's die ik ken douchen gewoon 1 a 2 keer per dag.
Dan moet je harder werken overdag!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, honger heb ik ook niet.
Da's ook lekkerquote:
Heb je dat wel verdiend?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik uberhaupt iets krijg
Wat is datquote:
En als ik zwart een leuke kleur vind ben ik gothic? En als ik van chinees houd ben ik Chinees?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar...
je UI is toch een weerspiegeling van je geest?
O.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je dat eerder had laten weten was je welkom geweest. Ik heb echter voor 2 personen ingekocht.
Alleen al door te bestaan, alleen al door te bestaan.quote:
Immer.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Alleen al door te bestaan, alleen al door te bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |