Zeker!quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hey, is dat bier in je usericon ding?
Wil je daarmee zeggen dat je een dronkenlap bent?
Dat zijn de hippie-alto's dus.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hippies zijn uitgestorven men.
Stinkende altos, en dan met zn allen in een kring in de stad gaan zitten gitaren en zingen!!
ja, dat is bier,quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hey, is dat bier in je usericon ding?
Wil je daarmee zeggen dat je een dronkenlap bent?
leescht niemand meer PI's tegenwoordig?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En als ik zwart een leuke kleur vind ben ik gothic? En als ik van chinees houd ben ik Chinees?
Waarom vindt JD het hier zo, eurhm.. niet leuk?quote:
Ik.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
leescht niemand meer PI's tegenwoordig?
Ieuwquote:
JD is een oetlul, hij verdient het niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:47 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom vindt JD het hier zo, eurhm.. niet leuk?![]()
Smakelijkquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:47 schreef crossover het volgende:
Ik moet al eten
Het is dat ik toch al honger heb, maar anders..
brb
Mein gottquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat zijn de hippie-alto's dus.
en je hebt emo's en je hebt gothic's, en in elke stad kunnen ze nog weer anders zijn.
tgaat ver
Ik ben ze onlangs pas gaan gebruiken, normaal had ik altijd een blauw dingetje, zoals nu...quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waarom is dat van belang?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:47 schreef OA het volgende:
Waarom vindt JD het hier zo, eurhm.. niet leuk?![]()
Je moet?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:47 schreef crossover het volgende:
Ik moet al eten
brb
Smakelijkquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:47 schreef crossover het volgende:
Ik moet al eten
brb
Ik moest zowaar echt lachen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mein gott
Hippie altos
Wat is dan t verschil tussen een emo en een goth, ze willen toch beide dood? En ze zijn allemaal zielig en hun leven is zo zwaar of?
Is het totaal niet...quote:
Nopequote:Op woensdag 16 mei 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
7 + 14quote:
Gothics en emo's lijken veel op elkaar idd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mein gott
Hippie altos
Wat is dan t verschil tussen een emo en een goth, ze willen toch beide dood? En ze zijn allemaal zielig en hun leven is zo zwaar of?
Och, dat is niets persoonlijks hoor OAquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:49 schreef OA het volgende:
Is het totaal niet...
Maar jij lijkt het hier wel naar je zin te hebben en hij heeft constant commentaar...![]()
Ik lig niet aan een koffieinfuus hoor...quote:
Ik ga niet eens mn best doen om het te snappen/pnthoudenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gothics en emo's lijken veel op elkaar idd.
Moar gothics enzulks die willen niet dood, dat zijn emo's, die snijden ook.
en alto's zijn een heeeeel stuk milder dan gothics weer ook qua kleding bijvoorbeeld, de alto draagt gewoon wijde broeken enzo, en wat andere shirts, met satan enzo.gothics dragen fluwelen jurken enzo, en de jongentjes gothics dragen eigelijk best vreemde dingen.
Anyway, tjeh.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:52 schreef OA het volgende:
[..]
Ik lig niet aan een koffieinfuus hoor...![]()
Soms drink ik ook andere dranken of niets...![]()
Durf je dat hier te zeggen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:52 schreef OA het volgende:
[..]
Ik lig niet aan een koffieinfuus hoor...![]()
Soms drink ik ook andere dranken of niets...![]()
Het is best een interessant iets hoor, dat hele gebeuren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ga niet eens mn best doen om het te snappen/pnthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |