Och, ik ben AZ thuis gewoon wel van de partij, maar neemt niet weg dat van mij die zooi zsm in de prullenbak mag verdwijnen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:57 schreef Enchanter het volgende:
Originele TT weer![]()
Hebben jullie ook stickers lopen plakken bij de Arena en omgeving met :"fuck de play-offs" ?
/ontopic Ajax speelt gelijk a.s. zondag en volgende maken we het af![]()
Goede instellingquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:56 schreef Aanvoerder het volgende:
10 Euro van m'n winst op AJAX ingezet als winnaar over 2 wedstrijden.
slechte verliezersquote:Heerenveen sleept Ajax voor arbitragecommissie
16 mei 2007
Ajax heeft zich de woede van Heerenveen op de hals gehaald. De Amsterdamse club legden vorige week Laurent Delorge vast, terwijl de Friezen claimen al een mondeling akkoord te hebben gehad met de Belgische middenvelder. "Heel de gang van zaken is niet netjes en daarover moet de arbitragecommissie zich nu maar uitspreken", zegt Heerenveen-preses Koos Formsma in Voetbal International.
Formsma was er van overtuigd dat hij Delorge binnen had. "We wisten het zeker. Wij hadden een mondeling akkoord met Delorge voor drie jaar. Er waren afspraken met hem gemaakt met hem en zijn zaakwaarnemer en de financiële voorwaarden waren ingevuld. Op basis daarvan heeft Delorge vervolgens ook Vitesse afgezegd."
"Hij eerst vorige week dinsdag bij ons komen tekenen, toen dat niet doorging zou het donderdag worden. En ineens kwam Ajax er tussendoor fietsen en tekende hij tot onze verbazing in Amsterdam. Wij hebben Ajax nog kenbaar gemaakt dat wij een mondelinge overeenkomst met de speler hadden", zegt de preses.
Formsma zal nu de arbitragecommissie inschakelen. "Heel de gang van zaken is niet netjes en daarover moet de arbitragecommissie zich nu maar uitspreken. Wat we willen bereiken? Als je niets probeert, bereik je in ieder geval niets. Het gaat ons in eerste instantie om het principe", aldus de teleurgestelde Formsma.
quote:16/5/2007 - 'Elia in beeld bij Ajax'
(Gepost door RvN)
Volgens het Algemeen Dagblad is Eljero Elia in beeld bij Ajax. De 20-jarige Elia lijkt echter naar FC Twente te vertrekken. "Deze week zitten FC Twente en ADO Den Haag om de tafel," aldus de zaakwaarnemer van Elia. "Er is een grote kans dat de partijen eruit komen, zodat we de transfer snel rond kunnen maken. Eljero ziet het avontuur wel zitten, zowel in financieel als sportief opzicht."
Als je er wel instaat over het algemeen ook niet, ik noem een Bosschaartquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:23 schreef Pritt het volgende:
Opstinken met Elia, als je al niet eens in de basis van ADO staat heb je niks te zoeken bij Ajax.
Wat is daar mis meequote:Op woensdag 16 mei 2007 12:57 schreef Enchanter het volgende:
Originele TT weer![]()
Hebben jullie ook stickers lopen plakken bij de Arena en omgeving met :"fuck de play-offs" ?
Misschien staat er in het beleidsplan dat Jong Ajax ook eens in de twee jaar kampioen moet worden?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:32 schreef HeatWave het volgende:
Jaaaa, laten we Ajax versterken met spelers die ADO niet eens in de ED konden houden.
Ongein....
Kom de 20e of de 27e naar het Max Eeuweplein...Shirtje+stickers voor 5 euroquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:31 schreef Nashje het volgende:
Ik wil die stickers Fuck de play-offs trouwens ook wel. Waar kan ik die bestellen?
Dealquote:
Nee?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:10 schreef BonJovi het volgende:
Dan komen volgens mij de verlengingen Camplo
O ik ging het vergelijken met Heerenveen maar klopte niet omdat die wel hadden gescoord thuisquote:
Doe mij die maar. Ik hoop echt dat we wegkomen met een gelijkspel (en dan geen 0-0 het liefst) in Alkmaar, dat wordt lastig genoeg.quote:
Jawel omdat uit doelpunten zwaarder tellen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:23 schreef Camplo het volgende:
Al wint AZ 1-0 en daarna 4-2 (voor ons) dan is het nog geen verlenging?
Dude.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Jawel omdat uit doelpunten zwaarder tellen.
Tering jonge.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Volgens mij doen we toch echt mee met de pplay offs.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:29 schreef koningdavid het volgende:
Hebben we weer een keer TT's. heb je drie keer op rij "FUCK DE PLAY OFFS". Heeft niks met Ajax te maken ook nog.![]()
Sjezus, het is een wonder dat je de 20 gehaald hebt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Welkom bij de sport die voetbal heetquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Koevermans ook als ik de verhalen op azfanpage mag geloven. Last van de lies schijnt het. Een supporter kwam hem ook nog tegen bij de supermarkt waar hij ook niet echt lekker liep. Dus als alles meezit hebben jullie geen last van Dembele+Koevermans. Sowieso zullen beiden denk ik geen 90 min vol maken als ze spelen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:44 schreef Houniet het volgende:
dembele is nog onzeker
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:47 schreef TIM-846 het volgende:
Ik hoop dat Huntelaar in Amsterdam de beslissende goal maakt in de 90e minuut met gestrekt been op Waterman![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:47 schreef TIM-846 het volgende:
Ik hoop dat Huntelaar in Amsterdam de beslissende goal maakt in de 90e minuut met gestrekt been op Waterman![]()
gunstigquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Koevermans ook als ik de verhalen op azfanpage mag geloven. Last van de lies schijnt het. Een supporter kwam hem ook nog tegen bij de supermarkt waar hij ook niet echt lekker liep. Dus als alles meezit hebben jullie geen last van Dembele+Koevermans. Sowieso zullen beiden denk ik geen 90 min vol maken als ze spelen.
Oh ja, en een boycot van AZ en SV AZ voor de wedstrijd van Ajax-AZ dus geen AZ supporters aanwezig die wedstrijd (op 3 na zoals te lezen valt in de verklaring).quote:
we moeten het ermee doen. nu kan je na afloop wel goed zien of het elftal op selectiebasis goed in balans is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Het gemis Davids, Gabri, Stam lijkt me toch erger.
We zullen zien, had het graag allemaal niet meegekregen.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:01 schreef Houniet het volgende:
nu op de radio, az supporters niet naar Amsterdam
Jij bent altijd zo negatief héquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:29 schreef HeatWave het volgende:
AZ beletten te scoren gaat nog lastig zat worden.....
Na und?quote:
UEFA Cup Sjaal AZ- Werder Bremenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:05 schreef fuckbuddy het volgende:
http://www.az.nl/index.php?module=ticketing&gameID=103
Tis dus nog niet zeker, maar een mogelijke optie.
Ja ik moet er niet aan denken hoor, laat dat duidelijk zijn
Het word zeker moeilijk, maar toch gaan we gewoon winnen van die kaasboertjes.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Na und?
Zonder Davids en Stam is het een heel ander elftal hoor..
Handig als je toch moet schijten en je geen wc papier in de buurt hebt...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
UEFA Cup Sjaal AZ- Werder Bremen
NU IN DE AANBIEDING !!!
voor: ¤ 3,50!
Ik zag bij de playoffwedstrijd AZ-Twente kampioensjaaltjes te koop voor 1 euroquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
UEFA Cup Sjaal AZ- Werder Bremen
NU IN DE AANBIEDING !!!
voor: ¤ 3,50!
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik zag bij de playoffwedstrijd AZ-Twente kampioensjaaltjes te koop voor 1 euro
Wees consequent en kom ook niet naar Alkmaar!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:17 schreef BonJovi het volgende:
Ik vind het wel goed van AZ minder supporters dus hopelijk gaan die play offs snel weg
Ze moeten die thuiswedstrijd laten zitten, dan maak je een statement. En ze laten de uitwedstrijd om een andere reden liggen dan de play-offs, dus dat is alvast een excuus voor de KNVB.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:17 schreef BonJovi het volgende:
Ik vind het wel goed van AZ minder supporters dus hopelijk gaan die play offs snel weg
Maar goed, dit is tegen Ajax gericht (of tegen wie dan ook beslistte dat die treincombi moest en zo) en niet zozeer tegen de play-offs. Dus denk niet dat ze het bij de KNVB opvatten als protest tegen de play-offs.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:17 schreef BonJovi het volgende:
daar gaat de ns ook over hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar goed, dit is tegen Ajax gericht (of tegen wie dan ook beslistte dat die treincombi moest en zo) en niet zozeer tegen de play-offs. Dus denk niet dat ze het bij de KNVB opvatten als protest tegen de play-offs.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Maar de NS komt er toch niet bij kijken als die treincombi niet aan de orde is? De supporters zouden namelijk eerst gewoon allemaal met de bus komen (die volgens mij onafhankelijk van de NS te huren zijn, maar dat weet ik niet zeker, of die er via via ook mee te maken hebben).quote:
is al geweestquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:01 schreef fuckbuddy het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=92830/sc=739c4d
Heerenveen gaat transfer Delorge aanvechten....
blijf lekker in je eigen topic! Of lees eerst dit topic door voordat je wat post pannekoek.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:01 schreef fuckbuddy het volgende:
Mondelinge overeenkomst is rechtsgeldig. Maar omdat er waarschijnlijk helemaal niks schriftelijk is vastgelegd, en Delorge een overeenkomst ontkend, heeft Heerenveen een bewijsprobleem. Lijkt mij dus een vrij kansloze zaak voor Heerenveen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:01 schreef fuckbuddy het volgende:
ja precies. als je al niets op papier hebt staan heb je geen poot om op te staan. al denk ik trouwens wel dat Heereveen zo slim is om toch ergens bewijs te hebben om zo'n zaak aan te vechten. ben benieuwdquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mondelinge overeenkomst is rechtsgeldig. Maar omdat er waarschijnlijk helemaal niks schriftelijk is vastgelegd, en Delorge een overeenkomst ontkend, heeft Heerenveen een bewijsprobleem. Lijkt mij dus een vrij kansloze zaak voor Heerenveen.
zondag fluit Luinge trouwensquote:De AZ-supporters boycotten de uitwedstrijd tegen Ajax in de play-offs voor de voorronde van de Champions League.
De supporters en AZ vinden de voorwaarden van de gemeente Amsterdam onacceptabel. De supportersvereniging wilde met 1600 personen naar Amsterdam reizen, maar de lokale autoriteiten staan bij het uitvak maximaal 10 bussen toe. AZfans mogen alleen via de combi-regeling naar de ArenA.
Als teken van protest zal er op zondag 27 mei één bus met 3 AZ-supporters naar Amsterdam rijden. Via spandoeken zullen zij hun ongenoegen kenbaar maken.
Bah ik krijg meteen weer een flashback naar az - AJAX 2005-2006quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:27 schreef koningdavid het volgende:
De C1 is vrij populair in Siberië:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zouden ze Aanvoerder nog tegen zijn gekomen?
Wat moet jij nou jackass, normaal reageren kan niet meer?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:03 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
blijf lekker in je eigen topic! Of lees eerst dit topic door voordat je wat post pannekoek.
Gedraag eens even normaal ofzo.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:03 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
blijf lekker in je eigen topic! Of lees eerst dit topic door voordat je wat post pannekoek.
je kan ook gewoon eerst een topic doorlezen voordat je loos wat nieuws post.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:31 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wat moet jij nou jackass, normaal reageren kan niet meer?
"in je eigen topic"![]()
i.p.v domme onliners posten kan je ook eens proberen om af en toe eens een normale discussie te voeren.![]()
dat vind ik dan ook pannekoeken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:35 schreef Pritt het volgende:
[..]
Gedraag eens even normaal ofzo.
Elke dag zijn er wel 10 Ajacieden die een dubbel nieuwsfeitje posten.
Als dat maar goed gaat..quote:
Bonk bonk bonk wij boycotten de pleeoffs terwijl we normaal nooit met meer dan 2 bussen komen ??quote:Als teken van protest zal er op zondag 27 mei één bus met 3 AZ-supporters naar Amsterdam rijden. Via spandoeken zullen zij hun ongenoegen kenbaar maken.
"Drop, drop, drop! De playoffs die zijn flop!". Zoiets.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:49 schreef Sethje het volgende:
[..]
Bonk bonk bonk wij boycotten de pleeoffs terwijl we normaal nooit met meer dan 2 bussen komen ??
In dit topic staat er nergens wat over, of wel?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
je kan ook gewoon eerst een topic doorlezen voordat je loos wat nieuws post.![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:57 schreef fuckbuddy het volgende:
"Gloryhunters zoals we zijn, komen liever niet met de trein"
![]()
Wij grijpen toch overal naast dus maak je geen zorgen. Verneuken jullie het zelf niet zonder Stam, Davids en Gabri doen we het zelf wel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:09 schreef jna het volgende:
Ik zie het niet echt positief in voor zondag. Stam, Davids en Gabri zijn echt onmisbaar
Mooi voor die jongen.quote:Vertonghen debuteert in selectie Rode Duivels
www.vi.nl
16/5/2007 17:28
De prestaties van Ajax-huurling Jan Vertonghen bij RKC Waalwijk zijn in België niet onopgemerkt gebleven. De twintigjarige middenvelder is door bondscoach René Vandereycken voor het eerst opgeroepen voor de selectie van de Rode Duivels.
Vertonghen maakte dit seizoen zijn debuut in het betaalde voetbal. Bij Ajax stond hij één keer in de basis en betrad hij twee keer als invaller het speelveld. Tijdens de winterstop werd besloten dat het voor de ontwikkeling van de Belg beter zou zijn als hij op huurbasis meer ervaring op zou doen.
RKC Waalwijk hapte toe en legde Vertonghen afgelopen winter voor een half seizoen vast. De linkermiddenvelder was na de winterstop met drie doelpunten in twaalf competitieoptredens een van de opvallendste spelers aan Waalwijkse zijde. Komend seizoen zal hij weer deel gaan uitmaken van de Ajax-selectie.
Naast Vertonghen riep Vandereycken nog zes spelers op die hun brood verdienen in de Nederlandse competitie: Moussa Dembele, Maarten Martens (beiden AZ), Tom De Mul, Thomas Vermaelen (beiden Ajax), Timmy Simons (PSV) en Brian Vandenbussche (SC Heerenveen).
België speelt begin juni twee interlands in het kader van de EK-kwalificatie voor de eindronde in 2008. Op 2 juni treden de Rode Duivels in eigen land aan tegen Portugal; op 6 juni volgt een uitwedstrijd tegen Finland.
Hopelijk ontwikkelen veel Belgen zich hier, want ik hoop dat Belgie toch snel weer eens meedoet aan een WK of EK ten koste van één of ander Oostbloklandje.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:07 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Zeker, Nederlandse competitie is dus wel belangrijk voor de Belgen
Wel op de eerste pagina staat er wat over..quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:57 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
In dit topic staat er nergens wat over, of wel?
En over Luinge was het ook al bekend, lekker belangrijk... Kan je misschien eens iets proberen als " Wisten we al" geloof me, dat is een stuk aangenamer voor poster of lezers hier.
Onbegrijpelijk eigenlijk dat Belgie het ZO slecht doet, ondanks dat er alleen al in de NL competitie een aantal aardige spelers rondlopenquote:
AZ heeft geen supporters maar toeschouwers.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:05 schreef Apfel. het volgende:
Normaal krijgen ze neit eens 3 bussen vol, en nu opeens gaat t ergens om en gaan ze arrogant doen, met "Jaaaaaaaaaaa we willen 20 bussen blabla".... az supporters
Denk het niet half uitvakje denk ik.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:45 schreef denthemen het volgende:
Gaan er van ons veel supporters naar alkmaar?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
AZ heeft geen supporters maar toeschouwers.
die is wel scherpquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:15 schreef Sethje het volgende:
Brutil Hosé terughalen!
Offtopicquote:
Terughalen die trabelsi danquote:
Beasley en Trabelsi weg bij Man City
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 15 mei om 21:28
Manchester City wil schoon schip maken. Nadat eerder al maganer Stuart Pearce zijn congé kreeg, hebben nu ook onder andere DaMarcus Beasley en Hatem Trabelsi te horen gekregen dat er geen prijs meer wordt gesteld op hun aanwezigheid.
Beasley werd het voorbije seizoen gehuurd van PSV, maar wist de technische staf niet voldoende te overtuigen. De 24-jarige Amerikaan, die in Eindhoven tot 2008 onder contract staat, kwam tot achttien duels en vier treffers voor The Citizens.
Ook Trabelsi komt niet in aanmerking voor een langer verblijf in het City of Manchester Stadium. De oud-Ajacied maakte indruk in de eerste seizoenshelft, maar viel vervolgens net als de ploeg zelf ver terug.
Ja mits een prestatiecontract mag het.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:00 schreef carcinomalijer het volgende:
hij verdient het puur op z'n historie
Daarom, bewijst hij meteen zijn liefde voor Ajax.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:03 schreef BB-boy het volgende:
Ik denk niet dat hij dan veel uitbetaald krijgt.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:08 schreef denthemen het volgende:
Kluivert
Kunnen we net zo goed Marco Bakker in de spits zetten als we zo graag problemen willen op het arena dek
quote:'Ajacieden niet in beeld bij Barcelona voor komend seizoen'
Volgens de Catalaanse sportkrant Sport zijn spelers van Ajax niet in beeld bij Barcelona voor een transfer van komende zomer. Bij de club zouden de talenten van Ajax goed in kaart zijn gebracht, maar worden spelers als Huntelaar en Sneijder nog niet zo ver geacht zijn in hun ontwikkeling om de stap te maken naar Barcelona. De Catalaanse club werd de afgelopen tijd in verband gebracht met interesse voor Sneijder en Huntelaar.
quote:PSV en AZ hebben de Fair Play-prijs van het afgelopen seizoen gewonnen. Uit 34 competitiewedstrijden behaalden de beide clubs een gemiddelde van 8.12 punten. Het Fair Play-klassement is gebaseerd op het gedrag van de supporters, positief spel en respect voor tegenstander en arbiter. Beide ploegen voetbalden het sportiefst van alle 38 clubs uit het betaald voetbal. PSV en AZ winnen een geldprijs van 7500 euro. De clubs moeten dat bedrag aan een sociaal-preventief project besteden.
In 2003/'04 en 2004/'05 was AZ ook al winnaar. Vorig seiozen won Feyenoord het klassement, maar was daar vanwege het mislopen van de Champions League feitelijk niet trots op. In tegenstelging tot AZ wilde Feyenoord dan ook geen publieke uitreiking bij de eerste thuiswedstrijd in de Kuip.
geldjes hequote:Op woensdag 16 mei 2007 23:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Vind het nog steeds onbegrijpelijk dat Trabelsi naar Manchester City is gegaan. Echt een domme keuze.
Ik bedoel, hij had een veel betere club kunnen krijgen.quote:
De tweede ring is al in de verkoop.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:57 schreef EMAR het volgende:
Loopt de kaartverkoop een beetje?
Zijn zaakwaarnemer overschatte duidelijk de intresse die er in hem zou zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:40 schreef BB-boy het volgende:
Ik had ook gedacht dat hij naar een Barcelona of Milan zou gaan. Maar ja, eigen schuld.
Wolfsburg ofzo.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:43 schreef Pritt het volgende:
[..]
Zijn zaakwaarnemer overschatte duidelijk de intresse die er in hem zou zijn.
Daarom kwam hij uiteindelijk bij zo'n grauwe middenmoter terecht.
Als ik aan grauwe middenmoters denk, wat heeft Galasek eigenlijk dit seizoen gedaan?
FC Nurnberg, 36 wedstrijden gespeeld - 3 goals, één assist. Nurnberg staat 6de in de Bundesliga.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:43 schreef Pritt het volgende:
[..]
Als ik aan grauwe middenmoters denk, wat heeft Galasek eigenlijk dit seizoen gedaan?
wat een aankoopquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
FC Nurnberg, 36 wedstrijden gespeeld - 3 goals, één assist. Nurnberg staat 6de in de Bundesliga.
quote:De clubleiding van Valencia bereidt een nieuw bod op Wesley Sneijder voor.
De Spaanse club wil de 22-jarige middenvelder van Ajax zo snel mogelijk inlijven. Sneijder ziet een overgang naar de huidige nummer vier van de Primera Division wel zitten. Ajax wil nog niet meewerken.
Valencia heeft de afgelopen weken tot twee keer toe een bod op Sneijder uitgebracht. De Spaanse club had naar verluidt al twaalf miljoen euro voor Sneijder over. Technisch directeur Martin van Geel van Ajax wil dat bedrag niet bevestigen.
bron: voetbalprimeurquote:Man Utd scout Huntelaar zondag
Een delegatie van Manchester United bezoekt zondag het play off-duel tussen AZ en Ajax, schrijft het ANP. De Engelse topclub kijkt met meer dan gemiddelde belangstelling naar Klaas-Jan Huntelaar.
Het is overigens niet de eerste keer dat scouts van United voor de Ajax-spits op de tribune zitten. Volgens diverse Engelse media is de belangstelling voor de international behoorlijk concreet. FC Barcelona daarentegen zou zijn afgehaakt voor de topscorer van de Amsterdammers.
AZ ontvangt zondag in het eigen DSB Stadion rivaal Ajax in het kader van de play offs om Champions League-voetbal.
In ieder geval een spits die er meteen staat, anders wordt het weer een Charisteas-jaar. Binnen Nederland is wat mij betreft alleen Alves een optie, maar nu het met Delorge raar loopt, zal Heerenveen wel helemaal de hoofdprijs vragen voor hem.quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
bron: voetbalprimeur
Wie moeten we halen als Huntelaar verkocht mocht worden (tegen een hele flinke zak geld natuurlijk ) ?
Leg uit?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat je van die man blij kan worden![]()
Dat gezeur altijd over de Europese Ranking. Als je zekerweten CL wilt spelen moet je gewoon eerste worden, klaar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:39 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, een beetje dubbele gevoelens bij dat van Huntelaar. Als AZ'er zou ik denken: die Huntelaar kan niet snel genoeg weg, want als de vervanger (waarschijnlijk) minder goed is dan is dat gunstig voor de eigen competitie hier.
Aan de andere kant kunnen we de nodige punten gebruiken in de Europese ranking en dan kan Huntelaar van levensbelang zijn voor Ajax.
Is er al bekend wat Man U wil geven voor Huntelaar? Ik heb volgens mij wel eens bedragen langs zien komen maar dat verschilde nogal, van 15 miljoen tot 30 miljoen.
Eens.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:46 schreef StarGazer het volgende:
Is Ajax echt zo dom om Huntelaar deze zomer te verkopen? Zou echt van ambitie getuigen!
Laat die Ferguson met dat lelijke clubje van hem gewoon ophoeren.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat je van die man blij kan worden![]()
Hij moet blijvenquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:51 schreef Houniet het volgende:
Huntelaar gaat niet weg.
Liever nog een jaar Sneijder dan Huntelaar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:46 schreef StarGazer het volgende:
Is Ajax echt zo dom om Huntelaar deze zomer te verkopen? Zou echt van ambitie getuigen!
Laat die Ferguson met dat lelijke clubje van hem gewoon ophoeren.
Dat weet ik nog niet eigenlijk...quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Liever nog een jaar Sneijder dan Huntelaar.
En wie wil je dan in de spits zetten?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Liever nog een jaar Sneijder dan Huntelaar.
30 miljoen krijgen we niet. Noch voor Sneijder, noch voor Huntelaar. Maar het moet wel uitgangspunt voor onderhandelingen zijn wanneer je er 18-20 voor wilt vangen. En zeker in geval van Huntelaar moet je niet genoegen nemen met minder dan het dubbele van waar 'ie voor is gekomen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:39 schreef xFriendx het volgende:
Is er al bekend wat Man U wil geven voor Huntelaar? Ik heb volgens mij wel eens bedragen langs zien komen maar dat verschilde nogal, van 15 miljoen tot 30 miljoen.
Ach ja, het is 50/50. Of hij helpt ons, of hij naait onsquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:51 schreef Catch22- het volgende:
luinge zondag...
Volgens mij zijn bedragen rond de 16 miljoen euro toch wel de hoogste bedragen die voor Eredivisiespelers betaald worden. (Robben, Kuyt, Chivu, Zlatan)quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:50 schreef twi het volgende:
[..]
30 miljoen krijgen we niet. Noch voor Sneijder, noch voor Huntelaar. Maar het moet wel uitgangspunt voor onderhandelingen zijn wanneer je er 18-20 voor wilt vangen. En zeker in geval van Huntelaar moet je niet genoegen nemen met minder dan het dubbele van waar 'ie voor is gekomen.
Maar inderdaad, laten we ze eerst maar proberen te behouden.
Ja dat is waar maar ik hoop dat ze nog een jaar blijvenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:12 schreef Fides het volgende:
[..]
Volgens mij zijn bedragen rond de 16 miljoen euro toch wel de hoogste bedragen die voor Eredivisiespelers betaald worden. (Robben, Kuyt, Chivu, Zlatan)
Hmm. Ik zou Huntelaar niet verkopen. Sneijder zou ik bij een bod van 18 miljoen waarschijnlijk laten vertrekken. Mooi bedrag, en als hij volgend seizoen een iets minder seizoen krijg je dat bedrag nooit meer voor m.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:13 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar ik hoop dat ze nog een jaar blijven
Kluivertquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:35 schreef BB-boy het volgende:
[..]
En wie wil je dan in de spits zetten?
Ja of gewoon Perez opstellen als hij wilt blijven en dan heb je nog geld over om een goede speler voor een andere positie te kopen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:17 schreef Fides het volgende:
[..]
Hmm. Ik zou Huntelaar niet verkopen. Sneijder zou ik bij een bod van 18 miljoen waarschijnlijk laten vertrekken. Mooi bedrag, en als hij volgend seizoen een iets minder seizoen krijg je dat bedrag nooit meer voor m.
En je hebt genoeg geld om een fatsoenlijke vervanger + nog 1/2 nieuw spelers te kopen.
huldequote:Op donderdag 17 mei 2007 14:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik hoef die tientallen miljoenen voor spelers niet. Ik wil een sterk AJAX wat z'n miljoenen verdient in de CL.
quote:Als het aan Wesley Sneijder ligt verdedigt hij komend seizoen de kleuren van Valencia CF. Volgens de zaakwaarnemer van de Ajacied, Søren Lerby, hoopt de 22-jarige middenvelder op een spoedig akkoord tussen de beide clubs.
"Voor Wesley Sneijder geldt slechts één club. En dat is Valencia. Hij heeft zijn zinnen gezet op een transfer. Valencia is zijn eerste optie. Hij hoopt dan ook dat beide partijen er uit gaan komen", aldus de zaakwaarnemer van de geboren Utrechter tegenover Tien.
Volgens Martin van Geel, technisch directeur van Ajax, liggen vraag en aanbod nog altijd té ver uit elkaar om tot een akkoord te komen. Wel geeft de beleidsbepaler aan dat de Spaanse grootmacht zich gemeld heeft bij de Amsterdammers. Sneijder heeft nog een contract dat loopt tot medio 2009 en moet een slordige zestien miljoen euro opleveren.
quote:Wanneer de huidige werkgever van Daniël de Ridder, Celta de Vigo, besluit het contract dat deze zomer afloopt met drie jaar te verlengen, ontvangt Ajax nog een vergoeding van de Spanjaarden. Dit weet de Spaanse krant La Voz de Galicia te melden.
De Spaanse middenmoter heeft een optie tot verlenging van drie jaar, maar zou dan nog formatierechten voor de Nederlander moeten overmaken aan Ajax, de club waar hij zijn jeugdopleiding genoot. Het betreft een slordige miljoen euro.
De international van Jong Oranje heeft nog weinig speelminuten gehad bij Celtiñas, dit mede door het vele blessureleed en de zware concurrentie op de rechterflank.
quote:Klaas-Jan Huntelaar en Wesley Sneijder kunnen een transfer naar FC Barcelona voorlopig uit hun hoofd zetten. Beide Ajacieden zijn niet goed genoeg bevonden en op dit moment geen versterking voor de Catalaanse club.
In de Spaanse krant Sport meldt ook dat de club van Frank Rijkaard de twee al geruime tijd aan het volgen was, maar de talenten hebben het niveau nog niet voor het eerste van Barcelona.
De geruchten dat Sneijder vertrekt naar Valencia worden hierdoor alleen maar sterker. Sneijder zelf wil graag naar de Spaanse club en Ajax is momenteel aan het onderhandelen.
Ook Huntelaar staat nog in de belangstelling van grote ploegen. Zondag zou er een delegatie van Manchester United op de bank zitten voor de ex-Heerenveen spits.
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:07 schreef Black-Death het volgende:
Krijgt Heerenveen eigenlijk een percentage bij een verkoop van Huntelaar?
Daniel heeft Gymnasium gedaan hequote:Op donderdag 17 mei 2007 15:04 schreef BobbyHill het volgende:
Daniel de Ridder kan denk ik wel fluiten naar contractverlenging. Begreep toch al nooit wat die jongen in Spanje wilde gaan klaarspelen. Ik dacht dat jongen zoveel hersens had. Van Tom de Mul snap ik het nog wel, da's een Belg![]()
70% van de gymnasium-mensen die ik ken, kan alleen leren en is verder wereldvreemdquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daniel heeft Gymnasium gedaan hehij moet gewoon terug komen
Wauw, wat extreem boeiend!quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
70% van de gymnasium-mensen die ik ken, kan alleen leren en is verder wereldvreemd
Heb er zelf ook nog een jaar opgezeten, uiteindelijk HAVO-diploma.![]()
Ciao Klaas.quote:'Tuttosport: Huntelaar akkoord met Juve'
donderdag 17 mei, door SV, Amsterdam, 15:09u, Tuttosport
Nieuwsfoto Klaas Jan Huntelaar, Ajax en Juventus zouden een akkoord bereikt hebben over een transfer van de spits. De 23-jarige aanvaller wordt volgens de Italianen gekocht voor 18 miljoen euro.
Opvallend is dat het medium nauwkeurige details weet te melden. Huntelaar zou een contract voor 4 jaar tekenen en 3,3 miljoen euro per jaar gaan verdienen.
Op dit moment zouden volgens Tuttosport zaakwaarnemer van Huntelaar en sportdirecteur Alessio Secco puntjes op de i zetten voor het contract.
quote:
Er is vast wel iets gaande want dat Tuttosport is niet een roddelkrant ofzo.quote:
Tja het staat er, maar dan nog denk ik dat als het echt in zo´n ver stadium gevorderd was er wel meer berichtten over Huntelaar naar buiten zouden zijn gekomen dan zoals nu alleen over Sneijder!quote:
Precies.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Tja het staat er, maar dan nog denk ik dat als het echt in zo´n ver stadium gevorderd was er wel meer berichtten over Huntelaar naar buiten zouden zijn gekomen dan zoals nu alleen over Sneijder!
Tuttosport had een kop met dezelfde strekking paar weken terug ook al.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Tja het staat er, maar dan nog denk ik dat als het echt in zo´n ver stadium gevorderd was er wel meer berichtten over Huntelaar naar buiten zouden zijn gekomen dan zoals nu alleen over Sneijder!
Dat zegt dus genoeg over de geloofwaardigheidquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:31 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Tuttosport had een kop met dezelfde strekking paar weken terug ook al.
Kwam dit tegen op 410-forum: http://www.youtube.com/watch?v=CB0kbhwHfc4
Dat bedoelde ik dus ook te zeggen, beetje die massa bovenin gebruiken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat zegt dus genoeg over de geloofwaardigheidAls het een paar weken geleden al bekend was dan stonden de kranten hier bol van, sprak Derksen er schande over, en was Hugo aan het zeggen dat Klaas jan er nog niet klaar voor is.
Idd, vrij sneu. Eind april was het helemaal erg. Kreeg je de doelpuntenmakers er gratis bij...quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:36 schreef Apfel. het volgende:
Hoe kun je nou vooraf een uitslag zeggen, dat vind ik echt t domste wat er is
tuurlijk mag dat, er zijn altijd wel mensen die wat te zeiken hebbenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:42 schreef ajaxclub het volgende:
ik mag toch een prognose doen van zondag of niet????? zal er voortaan rekening mee houden dat het hier niet wordt gewaardeerd!!!!
Alleen jij bent een authoriteit op het gebied van ongekend positivisme..quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat, er zijn altijd wel mensen die wat te zeiken hebben
vorige week zat ik er 1 doelpunt naastquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alleen jij bent een authoriteit op het gebied van ongekend positivisme..
Wat wordt het zondag? Ik heb er een slecht gevoel over.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
vorige week zat ik er 1 doelpunt naast
zondag wordt het 1-1
quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zag ons uberhaupt niet eens doorgaan..
komt hij ook aan hoor! wel sexy lijst zo, alleen ik geef je 17% kansquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:04 schreef Radegast het volgende:
0-3
0-1 De Cler (ed)
0-2 Perez
0-3 Lindenbergh
![]()
übersexy als dat zou gebeurenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:04 schreef Radegast het volgende:
0-3
0-1 De Cler (ed)
0-2 Perez
0-3 Lindenbergh
![]()
Dan ga 't weer zoeken, m'n zoon.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op de laatste speeldag kwijtgeraakt.
die kans is kleinerquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:18 schreef twi het volgende:
Dat gun ik De Cler niet, laat Cziommer die eigen goal maar scoren.
en Van Basten selecteert Slory, wat woon ik in een KUT land zegquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:56 schreef BobbyHill het volgende:
Fan is ook een groot woord. Daar doet Bobby niet aanIk vond het een veelbelovende speler. Hij behoort nu ook wel tot de 3 beste linksbacks van Nederland.
'quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:33 schreef twi het volgende:
Leuk hoor, dat Huntelaar persoonlijk rond lijkt te zijn. Maar hebben ze niet met Ajax gesproken is dat gewoon in strijd met de FIFA regelementen. Zet ze maar weer terug naar de Serie B dus
idd, minstens tweede seizoen afmakenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:23 schreef twi het volgende:
Ik zou Huntelaar best een laffe zak vinden als 'ie al na anderhalf seizoen vertrekt.
Gezien het gegeven dat Huntelaar van een aardig en ietwat verlegen mannetje naar een continue geirriteerde en arrogant mannetje, heb ik het idee dat Ajax niet helemaal iets voor hem was/is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:23 schreef twi het volgende:
Ik zou Huntelaar best een laffe zak vinden als 'ie al na anderhalf seizoen vertrekt.
Hij heeft het al eerder gedaanquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:23 schreef twi het volgende:
Hij komt op mij nogal eens neerbuigend over, maar dat is misschien wel een eigenschap die goed bij Ajax past (niet trollerig bedoeldquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:33 schreef BB-boy het volgende:
Flikker toch op man met je verlegen mannetje. Zoals hij nu is, is hij altijd al geweest.
En waarmee is hij arrogant als ik vragen mag?
Grappig dat je juist Slory eruit pikt, door hem werd de Cler helemaal zoekgespeeld de laatste dag, wat er mede toe heeft geleid dat AZ dus de titel verspeelde.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
en Van Basten selecteert Slory, wat woon ik in een KUT land zeg
Waarom zou Ajax uberhaupt nog zaken met dat tyfus juventus doenquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:31 schreef patrickt37 het volgende:
Huntelaar en Sneijder azen op vertrek bij Ajax
Gepubliceerd op 17-05-07 om 16:42 door Joshua Keller
Klaas-Jan Huntelaar en Wesley Sneijder zullen mogelijk beide volgend seizoen niet meer in het shirt van Ajax spelen. Het tweetal staat in de nadrukkelijke belangstelling van twee clubs uit Zuid-Europa, namelijk Juventus en Valencia FC. Huntelaar zou zelfs al bijna persoonlijk akkoord zijn met de Italiaanse club, zo meldt het Italiaanse Tuttosport.
Valencia zou daarentegen opnieuw een bod aan het voorbereiden zijn op middenvelder Sneijder. De kleine spelverdeler moet ongeveer 15 miljoen euro kosten, maar het is niet bekend of Valencia daar aan wil voldoen. De zaakwaarnemer van de Nederlands-international beweert dat Sneijder snel hoopt te kunnen vertrekken richting Spanje en dat er snel een overeenstemming bereikt wordt.
Juventus, dat interesse heeft in spits Klaas-Jan Huntelaar, zegt een bod van 18 miljoen euro te willen doen op de aanvaller van de Amsterdamse club. Huntelaar wordt echter ook nadrukkelijk in de gaten gehouden door de kampioen van Engeland, namelijk Manchester United. De spits kan in Turijn een lucratief contract gaan tekenen met een salaris van zo'n 3,5 miljoen euro per seizoen. De zaakwaarnemer van Huntelaar zou nu bezig zijn alle details af te ronden met de Oude Dame. De Italiaanse club lijkt de strijd om de goaltjesdief dus te gaan winnen van de andere Europese (top)clubs, waaronder FC Barcelona en dus Manchester United.
Niet zo zeiken Maxi. Ga maar lekker columns schrijven dat kun je veel beterquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:36 schreef Apfel. het volgende:
Hoe kun je nou vooraf een uitslag zeggen, dat vind ik echt t domste wat er is
Goeie club voor hem. Die stoppen hun geld ook alleen maar in potentiele toppers. Wanneer ze weer terug in de Serie A zijn, zullen ze weer domineren me thinks.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waarom zou Ajax uberhaupt nog zaken met dat tyfus juventus doen
Ik vraag me af of ze meteen mee gaan doen om de titel, laat staan domineren, want inter heeft wel een erg goed elftal staan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:13 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Goeie club voor hem. Die stoppen hun geld ook alleen maar in potentiele toppers. Wanneer ze weer terug in de Serie A zijn, zullen ze weer domineren me thinks.
Ik kots op die tyfusclubquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:13 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Goeie club voor hem. Die stoppen hun geld ook alleen maar in potentiele toppers. Wanneer ze weer terug in de Serie A zijn, zullen ze weer domineren me thinks.
Ze krijgen hun oude stadion toch terug?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik kots op die tyfusclub
Ze krijgen trouwens wel een prachtig nieuw stadion, dat dan weer wel.
Ik ben toen in Delle Alpi geweest. Toen we daar met 0-1 verloren en er geloof ik 5000 man zat. Dan is het inderdaad een trieste boel daar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:21 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ze krijgen hun oude stadion toch terug?
Alles beter dan Delle Alpi in ieder geval.
Gewoon de tweede ring er af slopen. 20.000 plekken is voldoendequote:Op donderdag 17 mei 2007 19:28 schreef BB-boy het volgende:
40.000, zo'n capaciteit zou de arena ook moeten hebben.
Ik durf te wedden dat ze net als az zo een optie op een 2e ring hebben, al kom je terug in de serie-A komen al je succes-(kuch kuch az) supporters weer terug!quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:28 schreef BB-boy het volgende:
40.000, zo'n capaciteit zou de arena ook moeten hebben.
Dan kan je net zo goed terug naar het Olympisch.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon de tweede ring er af slopen. 20.000 plekken is voldoende![]()
Daniel moet terug komen jaquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daniel heeft Gymnasium gedaan hehij moet gewoon terug komen
De Mul gaat toch wel wegquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:33 schreef S-Two het volgende:
En dan? Hebben we weer een concurrent voor De Mul?
Die jongen mag lekker in Spanje blijven.
quote:Sneijder klaar voor Valencia
Door SJOERD MOSSOU
AMSTERDAM - Als het aan Wesley Sneijder ligt, wordt zijn overstap naar Valencia zo snel mogelijk afgerond. De Ajacied heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar de Spaanse topclub.
,,Ik verwacht en hoop dat de clubs er snel uitkomen,’’ zegt Sneijder. ,,Zelf ben ik er al een tijdje uit. Valencia is een heel mooie club in een mooie competitie. Daar wil ik graag spelen. Ik denk dat ik klaar ben voor de stap, zowel sportief als gevoelsmatig. Het is nu afwachten tot de clubs eruit zijn.’’
De Ajacied rekent nog voor het eind van de play-offs op een definitief akkoord. ,,Ik denk dat het binnen twee of drie dagen wel rond is, maar dat is niet aan mij. Ik hoor het vanzelf. De wedstrijden met Ajax tegen AZ zijn nu het belangrijkst, daar wil ik me optimaal op kunnen concentreren.’’ Gisteren stapte Sneijder wat eerder van het trainingsveld naast de Arena, met lichte liesklachten. ,,Uit voorzorg,’’ aldus de voetballer. ,,Ik kan zondag gewoon spelen.’’
Volgens Martin van Geel is het al een aantal dagen stil vanuit Spanje. ,,Sinds het tweede bod van een tijdje terug heb ik niks meer gehoord van Valencia,’’ aldus de technisch directeur van Ajax. ,,Het zou best kunnen dat ze zich binnenkort weer melden, maar voorlopig is het nog rustig.’’ Valencia hoopt nog deze week de volgende stap te zetten. Een delegatie van de Spaanse club meldt zich één dezer dagen in Amsterdam, om het gat met Ajax op korte termijn te overbruggen. In eerste instantie kwamen de onderhandelingen moeizaam op gang, omdat de Amsterdammers weigerden het openingsbod van Valencia serieus te nemen. Technisch directeur Amedeo Carboni bereidt nu een bod voor dat wél bespreekbaar is voor Ajax.
De verwachting is dat Ajax en Valencia uitkomen op een bedrag tussen de twaalf en de vijftien miljoen euro. Een zak geld die de Amsterdamse club goed kan gebruiken, nadat het dit seizoen de Champions League misliep en een verlies leed van zo’n zes miljoen euro. Het liefst zou Ajax de middenvelder langer aan zich binden, maar de club beseft ook dat een speler die weg wil, normaal gesproken niet te houden is.
Valencia is al een tijdje op zoek naar een creatieve middenvelder. Jarenlang vervulde Pablo Aimar die rol in stadion Mestalla, maar de Argentijn vertrok afgelopen zomer naar Real Zaragoza. Trainer Quique Sánchez Flores ziet in Sneijder de ideale verbindingsspeler tussen middenveld en aanval. Bij Ajax maakte de Utrechter dit seizoen grote indruk in die rol, zeker nadat Edgar Davids na de winterstop in zijn rug kwam te spelen.
Sneijder werd verkozen tot Ajacied van het Jaar en scoorde achttien keer in dertig competitiewedstrijden. Zijn prestaties wekten de interesse van diverse internationale topclubs, waaronder Bayern München en FC Barcelona, maar Valencia is het meest concreet. ,,Ik heb altijd gezegd dat het gevoel goed moet zijn,’’ zei de Ajacied in februari al in deze krant. ,,Vorig jaar had ik dat nog helemaal niet, maar dit seizoen merk ik dat ik steeds constanter word. Nu ben ik klaar voor de volgende stap, zo voel ik dat.’’
Precies en ik ben benieuwd waar hij gaat, de top clubs willen hem toch niet. Laat hem lekker naar Club Brugge ofzo gaan.quote:
Van Geel is een goede hoor heb vertrouwen in hemquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:04 schreef Apfel. het volgende:
... bestuur, toon is balle en laat je beste speler niet zomaar weggaan.
Ze hebben Obodai ook al zo maar laten gaan. Dat zit je nog steeds dwars zeker?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:04 schreef Apfel. het volgende:
... bestuur, toon is balle en laat je beste speler niet zomaar weggaan.
Idd.... wanbeleidquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ze hebben Obodai ook al zo maar laten gaan. Dat zit je nog steeds dwars zeker?![]()
Hij moet er gewoon voor zorgen dat na Sneijder niet nog een belangrijke speler vetrekt. En daarmee doel ik dus op Huntelaar. Ten eerste vanwege het feit dat Ajax volgend jaar kampioen MOET worden en ten tweede dat hij sowiezo geen zaken met Juventus moet doen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Van Geel is een goede hoor heb vertrouwen in hem
Je had ook kunnen zeggen dat je het een "naar rot bestuur" vindtquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:13 schreef Apfel. het volgende:
Anders ga je op een donderdag avond even berichtjes editten. Als ik het bestuur een kut bestuur vind, dan zeg ik dat. Ik betaal tenslotte genoeg aan die knakkers.
Dat bekt niet lekker...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je had ook kunnen zeggen dat je het een "naar rot bestuur" vindt![]()
Neuh er stond wat andersquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:31 schreef Cheiron het volgende:
(trouwens, wordt kut-bestuur hier nu gecensureerd?)
quote:Sneijder rond met Valencia
Wesley Sneijder is persoonlijk rond met het Spaanse Valencia. De middenvelder van Ajax wacht slechts nog op een akkoord tussen beide clubs over de te betalen transfersom.
De Utrechter gaf al meerdere malen aan klaar te zijn voor een overstap naar het buitenland. Daarbij noemde de creatieve spelmaker Engeland en Spanje als lievelingscompetities.
Nu hij persoonlijk een overeenkomst heeft bereikt met Valencia, is de druk op Ajax enkel toegenomen. Hoewel de Amsterdammers volhouden de steunpilaar van het jonge elfal graag nog een jaar te willen behouden, is het een kwestie van tijd voordat Ajax zwicht voor de zak met Spaanse euro's.
Yup, jouw post zegt het helemaal. Hopen dat Van Geel er een mooie zak geld uit weet te slepen. En wat KJH betreft moet hij zijn poot stijfhouden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sneijder gaat dus weg. Jammer, maar het was wel te verwachten. Valencia is een mooie club voor hem. Hopelijk keert hij nog een keer terug.
Van Geel trekt Valencia wel een poot uit hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:42 schreef BB-boy het volgende:
12 tot 15 miljoen is een lachertje.
preciesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:36 schreef F1Bas het volgende:
Valencia is ieder geval een veel mooiere club dan HSV.
Nottingham Forrest ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:42 schreef Aanvoerder het volgende:
HSV heeft vaker de Europa Cup 1 gewonnen dan Valencia. Sta daar maar even bij stil. Maar voorderest heb je wel gelijk.
dat heb ik nu ook, had hem liever bij Milan of Barca gezien. kon ik tenminste weer eens een mooi shirt kopen en laten bedrukkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Valencia heb ik echt niets mee. Beetje jammer.
Dat zijn elk jaar weer mooie filmpjes, maar 3 maal PSV wordt wel een beetje saai. Alhoewel, met die clown Gomes...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:20 schreef F1Bas het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Vc7AOfEKfLY
Te lang geleden![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Van Geel trekt Valencia wel een poot uit hoor.![]()
Zlatan, Rafael, Pienaar, Galasek. De heldenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:20 schreef F1Bas het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Vc7AOfEKfLY
Te lang geleden![]()
Zal wel al gepost zijn, maar dag Wesleyquote:17/5/2007 - Sneijder verwacht binnen twee of drie dagen transfer, zelf al akkoord
(Gepost door RvN)
In het Algemeen Dagblad laat Wesley Sneijder weten dat hij snel een akkoord verwacht over zijn transfer naar Valencia. "Ik denk dat het binnen twee of drie dagen wel rond is, maar dat is niet aan mij. Ik hoor het vanzelf. De wedstrijden met Ajax tegen AZ zijn nu het belangrijkst, daar wil ik me optimaal op kunnen concentreren."
Ajax Netwerk
"Ik verwacht en hoop dat de clubs er snel uitkomen. Zelf ben ik er al een tijdje uit. Valencia is een heel mooie club in een mooie competitie. Daar wil ik graag spelen. Ik denk dat ik klaar ben voor de stap, zowel sportief als gevoelsmatig. Het is nu afwachten tot de clubs eruit zijn."
Ajax Netwerk
Verwacht wordt dat de clubs tot een akkoord zullen komen over een bedrag tussen de 12 en 15 miljoen euro.
Hij is zelf al een tijd rond, zegt-ie. Dus dat de clubs *nu* pas fatsoenlijk kunnen gaan praten, ligt niet aan hem, maar aan Valencia, dat niet eerder met een fatsoenlijk bod is gekomen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:11 schreef twi het volgende:
Alle respect voor Sneijder hoor, maar wel triest dat hij dit op dit moment regelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |