AZ heeft geen supporters maar toeschouwers.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:05 schreef Apfel. het volgende:
Normaal krijgen ze neit eens 3 bussen vol, en nu opeens gaat t ergens om en gaan ze arrogant doen, met "Jaaaaaaaaaaa we willen 20 bussen blabla".... az supporters
Denk het niet half uitvakje denk ik.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:45 schreef denthemen het volgende:
Gaan er van ons veel supporters naar alkmaar?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
AZ heeft geen supporters maar toeschouwers.
die is wel scherpquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:15 schreef Sethje het volgende:
Brutil Hosé terughalen!
Offtopicquote:
Terughalen die trabelsi danquote:
Beasley en Trabelsi weg bij Man City
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 15 mei om 21:28
Manchester City wil schoon schip maken. Nadat eerder al maganer Stuart Pearce zijn congé kreeg, hebben nu ook onder andere DaMarcus Beasley en Hatem Trabelsi te horen gekregen dat er geen prijs meer wordt gesteld op hun aanwezigheid.
Beasley werd het voorbije seizoen gehuurd van PSV, maar wist de technische staf niet voldoende te overtuigen. De 24-jarige Amerikaan, die in Eindhoven tot 2008 onder contract staat, kwam tot achttien duels en vier treffers voor The Citizens.
Ook Trabelsi komt niet in aanmerking voor een langer verblijf in het City of Manchester Stadium. De oud-Ajacied maakte indruk in de eerste seizoenshelft, maar viel vervolgens net als de ploeg zelf ver terug.
Ja mits een prestatiecontract mag het.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:00 schreef carcinomalijer het volgende:
hij verdient het puur op z'n historie
Daarom, bewijst hij meteen zijn liefde voor Ajax.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:03 schreef BB-boy het volgende:
Ik denk niet dat hij dan veel uitbetaald krijgt.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:08 schreef denthemen het volgende:
Kluivert
Kunnen we net zo goed Marco Bakker in de spits zetten als we zo graag problemen willen op het arena dek
quote:'Ajacieden niet in beeld bij Barcelona voor komend seizoen'
Volgens de Catalaanse sportkrant Sport zijn spelers van Ajax niet in beeld bij Barcelona voor een transfer van komende zomer. Bij de club zouden de talenten van Ajax goed in kaart zijn gebracht, maar worden spelers als Huntelaar en Sneijder nog niet zo ver geacht zijn in hun ontwikkeling om de stap te maken naar Barcelona. De Catalaanse club werd de afgelopen tijd in verband gebracht met interesse voor Sneijder en Huntelaar.
quote:PSV en AZ hebben de Fair Play-prijs van het afgelopen seizoen gewonnen. Uit 34 competitiewedstrijden behaalden de beide clubs een gemiddelde van 8.12 punten. Het Fair Play-klassement is gebaseerd op het gedrag van de supporters, positief spel en respect voor tegenstander en arbiter. Beide ploegen voetbalden het sportiefst van alle 38 clubs uit het betaald voetbal. PSV en AZ winnen een geldprijs van 7500 euro. De clubs moeten dat bedrag aan een sociaal-preventief project besteden.
In 2003/'04 en 2004/'05 was AZ ook al winnaar. Vorig seiozen won Feyenoord het klassement, maar was daar vanwege het mislopen van de Champions League feitelijk niet trots op. In tegenstelging tot AZ wilde Feyenoord dan ook geen publieke uitreiking bij de eerste thuiswedstrijd in de Kuip.
geldjes hequote:Op woensdag 16 mei 2007 23:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Vind het nog steeds onbegrijpelijk dat Trabelsi naar Manchester City is gegaan. Echt een domme keuze.
Ik bedoel, hij had een veel betere club kunnen krijgen.quote:
De tweede ring is al in de verkoop.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:57 schreef EMAR het volgende:
Loopt de kaartverkoop een beetje?
Zijn zaakwaarnemer overschatte duidelijk de intresse die er in hem zou zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:40 schreef BB-boy het volgende:
Ik had ook gedacht dat hij naar een Barcelona of Milan zou gaan. Maar ja, eigen schuld.
Wolfsburg ofzo.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:43 schreef Pritt het volgende:
[..]
Zijn zaakwaarnemer overschatte duidelijk de intresse die er in hem zou zijn.
Daarom kwam hij uiteindelijk bij zo'n grauwe middenmoter terecht.
Als ik aan grauwe middenmoters denk, wat heeft Galasek eigenlijk dit seizoen gedaan?
FC Nurnberg, 36 wedstrijden gespeeld - 3 goals, één assist. Nurnberg staat 6de in de Bundesliga.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:43 schreef Pritt het volgende:
[..]
Als ik aan grauwe middenmoters denk, wat heeft Galasek eigenlijk dit seizoen gedaan?
wat een aankoopquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
FC Nurnberg, 36 wedstrijden gespeeld - 3 goals, één assist. Nurnberg staat 6de in de Bundesliga.
quote:De clubleiding van Valencia bereidt een nieuw bod op Wesley Sneijder voor.
De Spaanse club wil de 22-jarige middenvelder van Ajax zo snel mogelijk inlijven. Sneijder ziet een overgang naar de huidige nummer vier van de Primera Division wel zitten. Ajax wil nog niet meewerken.
Valencia heeft de afgelopen weken tot twee keer toe een bod op Sneijder uitgebracht. De Spaanse club had naar verluidt al twaalf miljoen euro voor Sneijder over. Technisch directeur Martin van Geel van Ajax wil dat bedrag niet bevestigen.
bron: voetbalprimeurquote:Man Utd scout Huntelaar zondag
Een delegatie van Manchester United bezoekt zondag het play off-duel tussen AZ en Ajax, schrijft het ANP. De Engelse topclub kijkt met meer dan gemiddelde belangstelling naar Klaas-Jan Huntelaar.
Het is overigens niet de eerste keer dat scouts van United voor de Ajax-spits op de tribune zitten. Volgens diverse Engelse media is de belangstelling voor de international behoorlijk concreet. FC Barcelona daarentegen zou zijn afgehaakt voor de topscorer van de Amsterdammers.
AZ ontvangt zondag in het eigen DSB Stadion rivaal Ajax in het kader van de play offs om Champions League-voetbal.
In ieder geval een spits die er meteen staat, anders wordt het weer een Charisteas-jaar. Binnen Nederland is wat mij betreft alleen Alves een optie, maar nu het met Delorge raar loopt, zal Heerenveen wel helemaal de hoofdprijs vragen voor hem.quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
bron: voetbalprimeur
Wie moeten we halen als Huntelaar verkocht mocht worden (tegen een hele flinke zak geld natuurlijk ) ?
Leg uit?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat je van die man blij kan worden![]()
Dat gezeur altijd over de Europese Ranking. Als je zekerweten CL wilt spelen moet je gewoon eerste worden, klaar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:39 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, een beetje dubbele gevoelens bij dat van Huntelaar. Als AZ'er zou ik denken: die Huntelaar kan niet snel genoeg weg, want als de vervanger (waarschijnlijk) minder goed is dan is dat gunstig voor de eigen competitie hier.
Aan de andere kant kunnen we de nodige punten gebruiken in de Europese ranking en dan kan Huntelaar van levensbelang zijn voor Ajax.
Is er al bekend wat Man U wil geven voor Huntelaar? Ik heb volgens mij wel eens bedragen langs zien komen maar dat verschilde nogal, van 15 miljoen tot 30 miljoen.
Eens.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:46 schreef StarGazer het volgende:
Is Ajax echt zo dom om Huntelaar deze zomer te verkopen? Zou echt van ambitie getuigen!
Laat die Ferguson met dat lelijke clubje van hem gewoon ophoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |