AZ heeft geen supporters maar toeschouwers.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:05 schreef Apfel. het volgende:
Normaal krijgen ze neit eens 3 bussen vol, en nu opeens gaat t ergens om en gaan ze arrogant doen, met "Jaaaaaaaaaaa we willen 20 bussen blabla".... az supporters
Denk het niet half uitvakje denk ik.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:45 schreef denthemen het volgende:
Gaan er van ons veel supporters naar alkmaar?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
AZ heeft geen supporters maar toeschouwers.
die is wel scherpquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:15 schreef Sethje het volgende:
Brutil Hosé terughalen!
Offtopicquote:
Terughalen die trabelsi danquote:
Beasley en Trabelsi weg bij Man City
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 15 mei om 21:28
Manchester City wil schoon schip maken. Nadat eerder al maganer Stuart Pearce zijn congé kreeg, hebben nu ook onder andere DaMarcus Beasley en Hatem Trabelsi te horen gekregen dat er geen prijs meer wordt gesteld op hun aanwezigheid.
Beasley werd het voorbije seizoen gehuurd van PSV, maar wist de technische staf niet voldoende te overtuigen. De 24-jarige Amerikaan, die in Eindhoven tot 2008 onder contract staat, kwam tot achttien duels en vier treffers voor The Citizens.
Ook Trabelsi komt niet in aanmerking voor een langer verblijf in het City of Manchester Stadium. De oud-Ajacied maakte indruk in de eerste seizoenshelft, maar viel vervolgens net als de ploeg zelf ver terug.
Ja mits een prestatiecontract mag het.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:00 schreef carcinomalijer het volgende:
hij verdient het puur op z'n historie
Daarom, bewijst hij meteen zijn liefde voor Ajax.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:03 schreef BB-boy het volgende:
Ik denk niet dat hij dan veel uitbetaald krijgt.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:08 schreef denthemen het volgende:
Kluivert
Kunnen we net zo goed Marco Bakker in de spits zetten als we zo graag problemen willen op het arena dek
quote:'Ajacieden niet in beeld bij Barcelona voor komend seizoen'
Volgens de Catalaanse sportkrant Sport zijn spelers van Ajax niet in beeld bij Barcelona voor een transfer van komende zomer. Bij de club zouden de talenten van Ajax goed in kaart zijn gebracht, maar worden spelers als Huntelaar en Sneijder nog niet zo ver geacht zijn in hun ontwikkeling om de stap te maken naar Barcelona. De Catalaanse club werd de afgelopen tijd in verband gebracht met interesse voor Sneijder en Huntelaar.
quote:PSV en AZ hebben de Fair Play-prijs van het afgelopen seizoen gewonnen. Uit 34 competitiewedstrijden behaalden de beide clubs een gemiddelde van 8.12 punten. Het Fair Play-klassement is gebaseerd op het gedrag van de supporters, positief spel en respect voor tegenstander en arbiter. Beide ploegen voetbalden het sportiefst van alle 38 clubs uit het betaald voetbal. PSV en AZ winnen een geldprijs van 7500 euro. De clubs moeten dat bedrag aan een sociaal-preventief project besteden.
In 2003/'04 en 2004/'05 was AZ ook al winnaar. Vorig seiozen won Feyenoord het klassement, maar was daar vanwege het mislopen van de Champions League feitelijk niet trots op. In tegenstelging tot AZ wilde Feyenoord dan ook geen publieke uitreiking bij de eerste thuiswedstrijd in de Kuip.
geldjes hequote:Op woensdag 16 mei 2007 23:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Vind het nog steeds onbegrijpelijk dat Trabelsi naar Manchester City is gegaan. Echt een domme keuze.
Ik bedoel, hij had een veel betere club kunnen krijgen.quote:
De tweede ring is al in de verkoop.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:57 schreef EMAR het volgende:
Loopt de kaartverkoop een beetje?
Zijn zaakwaarnemer overschatte duidelijk de intresse die er in hem zou zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:40 schreef BB-boy het volgende:
Ik had ook gedacht dat hij naar een Barcelona of Milan zou gaan. Maar ja, eigen schuld.
Wolfsburg ofzo.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:43 schreef Pritt het volgende:
[..]
Zijn zaakwaarnemer overschatte duidelijk de intresse die er in hem zou zijn.
Daarom kwam hij uiteindelijk bij zo'n grauwe middenmoter terecht.
Als ik aan grauwe middenmoters denk, wat heeft Galasek eigenlijk dit seizoen gedaan?
FC Nurnberg, 36 wedstrijden gespeeld - 3 goals, één assist. Nurnberg staat 6de in de Bundesliga.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:43 schreef Pritt het volgende:
[..]
Als ik aan grauwe middenmoters denk, wat heeft Galasek eigenlijk dit seizoen gedaan?
wat een aankoopquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
FC Nurnberg, 36 wedstrijden gespeeld - 3 goals, één assist. Nurnberg staat 6de in de Bundesliga.
quote:De clubleiding van Valencia bereidt een nieuw bod op Wesley Sneijder voor.
De Spaanse club wil de 22-jarige middenvelder van Ajax zo snel mogelijk inlijven. Sneijder ziet een overgang naar de huidige nummer vier van de Primera Division wel zitten. Ajax wil nog niet meewerken.
Valencia heeft de afgelopen weken tot twee keer toe een bod op Sneijder uitgebracht. De Spaanse club had naar verluidt al twaalf miljoen euro voor Sneijder over. Technisch directeur Martin van Geel van Ajax wil dat bedrag niet bevestigen.
bron: voetbalprimeurquote:Man Utd scout Huntelaar zondag
Een delegatie van Manchester United bezoekt zondag het play off-duel tussen AZ en Ajax, schrijft het ANP. De Engelse topclub kijkt met meer dan gemiddelde belangstelling naar Klaas-Jan Huntelaar.
Het is overigens niet de eerste keer dat scouts van United voor de Ajax-spits op de tribune zitten. Volgens diverse Engelse media is de belangstelling voor de international behoorlijk concreet. FC Barcelona daarentegen zou zijn afgehaakt voor de topscorer van de Amsterdammers.
AZ ontvangt zondag in het eigen DSB Stadion rivaal Ajax in het kader van de play offs om Champions League-voetbal.
In ieder geval een spits die er meteen staat, anders wordt het weer een Charisteas-jaar. Binnen Nederland is wat mij betreft alleen Alves een optie, maar nu het met Delorge raar loopt, zal Heerenveen wel helemaal de hoofdprijs vragen voor hem.quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
bron: voetbalprimeur
Wie moeten we halen als Huntelaar verkocht mocht worden (tegen een hele flinke zak geld natuurlijk ) ?
Leg uit?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat je van die man blij kan worden![]()
Dat gezeur altijd over de Europese Ranking. Als je zekerweten CL wilt spelen moet je gewoon eerste worden, klaar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:39 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, een beetje dubbele gevoelens bij dat van Huntelaar. Als AZ'er zou ik denken: die Huntelaar kan niet snel genoeg weg, want als de vervanger (waarschijnlijk) minder goed is dan is dat gunstig voor de eigen competitie hier.
Aan de andere kant kunnen we de nodige punten gebruiken in de Europese ranking en dan kan Huntelaar van levensbelang zijn voor Ajax.
Is er al bekend wat Man U wil geven voor Huntelaar? Ik heb volgens mij wel eens bedragen langs zien komen maar dat verschilde nogal, van 15 miljoen tot 30 miljoen.
Eens.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:46 schreef StarGazer het volgende:
Is Ajax echt zo dom om Huntelaar deze zomer te verkopen? Zou echt van ambitie getuigen!
Laat die Ferguson met dat lelijke clubje van hem gewoon ophoeren.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat je van die man blij kan worden![]()
Hij moet blijvenquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:51 schreef Houniet het volgende:
Huntelaar gaat niet weg.
Liever nog een jaar Sneijder dan Huntelaar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:46 schreef StarGazer het volgende:
Is Ajax echt zo dom om Huntelaar deze zomer te verkopen? Zou echt van ambitie getuigen!
Laat die Ferguson met dat lelijke clubje van hem gewoon ophoeren.
Dat weet ik nog niet eigenlijk...quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Liever nog een jaar Sneijder dan Huntelaar.
En wie wil je dan in de spits zetten?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Liever nog een jaar Sneijder dan Huntelaar.
30 miljoen krijgen we niet. Noch voor Sneijder, noch voor Huntelaar. Maar het moet wel uitgangspunt voor onderhandelingen zijn wanneer je er 18-20 voor wilt vangen. En zeker in geval van Huntelaar moet je niet genoegen nemen met minder dan het dubbele van waar 'ie voor is gekomen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:39 schreef xFriendx het volgende:
Is er al bekend wat Man U wil geven voor Huntelaar? Ik heb volgens mij wel eens bedragen langs zien komen maar dat verschilde nogal, van 15 miljoen tot 30 miljoen.
Ach ja, het is 50/50. Of hij helpt ons, of hij naait onsquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:51 schreef Catch22- het volgende:
luinge zondag...
Volgens mij zijn bedragen rond de 16 miljoen euro toch wel de hoogste bedragen die voor Eredivisiespelers betaald worden. (Robben, Kuyt, Chivu, Zlatan)quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:50 schreef twi het volgende:
[..]
30 miljoen krijgen we niet. Noch voor Sneijder, noch voor Huntelaar. Maar het moet wel uitgangspunt voor onderhandelingen zijn wanneer je er 18-20 voor wilt vangen. En zeker in geval van Huntelaar moet je niet genoegen nemen met minder dan het dubbele van waar 'ie voor is gekomen.
Maar inderdaad, laten we ze eerst maar proberen te behouden.
Ja dat is waar maar ik hoop dat ze nog een jaar blijvenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:12 schreef Fides het volgende:
[..]
Volgens mij zijn bedragen rond de 16 miljoen euro toch wel de hoogste bedragen die voor Eredivisiespelers betaald worden. (Robben, Kuyt, Chivu, Zlatan)
Hmm. Ik zou Huntelaar niet verkopen. Sneijder zou ik bij een bod van 18 miljoen waarschijnlijk laten vertrekken. Mooi bedrag, en als hij volgend seizoen een iets minder seizoen krijg je dat bedrag nooit meer voor m.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:13 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar ik hoop dat ze nog een jaar blijven
Kluivertquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:35 schreef BB-boy het volgende:
[..]
En wie wil je dan in de spits zetten?
Ja of gewoon Perez opstellen als hij wilt blijven en dan heb je nog geld over om een goede speler voor een andere positie te kopen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:17 schreef Fides het volgende:
[..]
Hmm. Ik zou Huntelaar niet verkopen. Sneijder zou ik bij een bod van 18 miljoen waarschijnlijk laten vertrekken. Mooi bedrag, en als hij volgend seizoen een iets minder seizoen krijg je dat bedrag nooit meer voor m.
En je hebt genoeg geld om een fatsoenlijke vervanger + nog 1/2 nieuw spelers te kopen.
huldequote:Op donderdag 17 mei 2007 14:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik hoef die tientallen miljoenen voor spelers niet. Ik wil een sterk AJAX wat z'n miljoenen verdient in de CL.
quote:Als het aan Wesley Sneijder ligt verdedigt hij komend seizoen de kleuren van Valencia CF. Volgens de zaakwaarnemer van de Ajacied, Søren Lerby, hoopt de 22-jarige middenvelder op een spoedig akkoord tussen de beide clubs.
"Voor Wesley Sneijder geldt slechts één club. En dat is Valencia. Hij heeft zijn zinnen gezet op een transfer. Valencia is zijn eerste optie. Hij hoopt dan ook dat beide partijen er uit gaan komen", aldus de zaakwaarnemer van de geboren Utrechter tegenover Tien.
Volgens Martin van Geel, technisch directeur van Ajax, liggen vraag en aanbod nog altijd té ver uit elkaar om tot een akkoord te komen. Wel geeft de beleidsbepaler aan dat de Spaanse grootmacht zich gemeld heeft bij de Amsterdammers. Sneijder heeft nog een contract dat loopt tot medio 2009 en moet een slordige zestien miljoen euro opleveren.
quote:Wanneer de huidige werkgever van Daniël de Ridder, Celta de Vigo, besluit het contract dat deze zomer afloopt met drie jaar te verlengen, ontvangt Ajax nog een vergoeding van de Spanjaarden. Dit weet de Spaanse krant La Voz de Galicia te melden.
De Spaanse middenmoter heeft een optie tot verlenging van drie jaar, maar zou dan nog formatierechten voor de Nederlander moeten overmaken aan Ajax, de club waar hij zijn jeugdopleiding genoot. Het betreft een slordige miljoen euro.
De international van Jong Oranje heeft nog weinig speelminuten gehad bij Celtiñas, dit mede door het vele blessureleed en de zware concurrentie op de rechterflank.
quote:Klaas-Jan Huntelaar en Wesley Sneijder kunnen een transfer naar FC Barcelona voorlopig uit hun hoofd zetten. Beide Ajacieden zijn niet goed genoeg bevonden en op dit moment geen versterking voor de Catalaanse club.
In de Spaanse krant Sport meldt ook dat de club van Frank Rijkaard de twee al geruime tijd aan het volgen was, maar de talenten hebben het niveau nog niet voor het eerste van Barcelona.
De geruchten dat Sneijder vertrekt naar Valencia worden hierdoor alleen maar sterker. Sneijder zelf wil graag naar de Spaanse club en Ajax is momenteel aan het onderhandelen.
Ook Huntelaar staat nog in de belangstelling van grote ploegen. Zondag zou er een delegatie van Manchester United op de bank zitten voor de ex-Heerenveen spits.
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:07 schreef Black-Death het volgende:
Krijgt Heerenveen eigenlijk een percentage bij een verkoop van Huntelaar?
Daniel heeft Gymnasium gedaan hequote:Op donderdag 17 mei 2007 15:04 schreef BobbyHill het volgende:
Daniel de Ridder kan denk ik wel fluiten naar contractverlenging. Begreep toch al nooit wat die jongen in Spanje wilde gaan klaarspelen. Ik dacht dat jongen zoveel hersens had. Van Tom de Mul snap ik het nog wel, da's een Belg![]()
70% van de gymnasium-mensen die ik ken, kan alleen leren en is verder wereldvreemdquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daniel heeft Gymnasium gedaan hehij moet gewoon terug komen
Wauw, wat extreem boeiend!quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
70% van de gymnasium-mensen die ik ken, kan alleen leren en is verder wereldvreemd
Heb er zelf ook nog een jaar opgezeten, uiteindelijk HAVO-diploma.![]()
Ciao Klaas.quote:'Tuttosport: Huntelaar akkoord met Juve'
donderdag 17 mei, door SV, Amsterdam, 15:09u, Tuttosport
Nieuwsfoto Klaas Jan Huntelaar, Ajax en Juventus zouden een akkoord bereikt hebben over een transfer van de spits. De 23-jarige aanvaller wordt volgens de Italianen gekocht voor 18 miljoen euro.
Opvallend is dat het medium nauwkeurige details weet te melden. Huntelaar zou een contract voor 4 jaar tekenen en 3,3 miljoen euro per jaar gaan verdienen.
Op dit moment zouden volgens Tuttosport zaakwaarnemer van Huntelaar en sportdirecteur Alessio Secco puntjes op de i zetten voor het contract.
quote:
Er is vast wel iets gaande want dat Tuttosport is niet een roddelkrant ofzo.quote:
Tja het staat er, maar dan nog denk ik dat als het echt in zo´n ver stadium gevorderd was er wel meer berichtten over Huntelaar naar buiten zouden zijn gekomen dan zoals nu alleen over Sneijder!quote:
Precies.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Tja het staat er, maar dan nog denk ik dat als het echt in zo´n ver stadium gevorderd was er wel meer berichtten over Huntelaar naar buiten zouden zijn gekomen dan zoals nu alleen over Sneijder!
Tuttosport had een kop met dezelfde strekking paar weken terug ook al.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Tja het staat er, maar dan nog denk ik dat als het echt in zo´n ver stadium gevorderd was er wel meer berichtten over Huntelaar naar buiten zouden zijn gekomen dan zoals nu alleen over Sneijder!
Dat zegt dus genoeg over de geloofwaardigheidquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:31 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Tuttosport had een kop met dezelfde strekking paar weken terug ook al.
Kwam dit tegen op 410-forum: http://www.youtube.com/watch?v=CB0kbhwHfc4
Dat bedoelde ik dus ook te zeggen, beetje die massa bovenin gebruiken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat zegt dus genoeg over de geloofwaardigheidAls het een paar weken geleden al bekend was dan stonden de kranten hier bol van, sprak Derksen er schande over, en was Hugo aan het zeggen dat Klaas jan er nog niet klaar voor is.
Idd, vrij sneu. Eind april was het helemaal erg. Kreeg je de doelpuntenmakers er gratis bij...quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:36 schreef Apfel. het volgende:
Hoe kun je nou vooraf een uitslag zeggen, dat vind ik echt t domste wat er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |