vorige week zat ik er 1 doelpunt naastquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alleen jij bent een authoriteit op het gebied van ongekend positivisme..
Wat wordt het zondag? Ik heb er een slecht gevoel over.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
vorige week zat ik er 1 doelpunt naast
zondag wordt het 1-1
quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zag ons uberhaupt niet eens doorgaan..
komt hij ook aan hoor! wel sexy lijst zo, alleen ik geef je 17% kansquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:04 schreef Radegast het volgende:
0-3
0-1 De Cler (ed)
0-2 Perez
0-3 Lindenbergh
![]()
übersexy als dat zou gebeurenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:04 schreef Radegast het volgende:
0-3
0-1 De Cler (ed)
0-2 Perez
0-3 Lindenbergh
![]()
Dan ga 't weer zoeken, m'n zoon.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op de laatste speeldag kwijtgeraakt.
die kans is kleinerquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:18 schreef twi het volgende:
Dat gun ik De Cler niet, laat Cziommer die eigen goal maar scoren.
en Van Basten selecteert Slory, wat woon ik in een KUT land zegquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:56 schreef BobbyHill het volgende:
Fan is ook een groot woord. Daar doet Bobby niet aanIk vond het een veelbelovende speler. Hij behoort nu ook wel tot de 3 beste linksbacks van Nederland.
'quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:33 schreef twi het volgende:
Leuk hoor, dat Huntelaar persoonlijk rond lijkt te zijn. Maar hebben ze niet met Ajax gesproken is dat gewoon in strijd met de FIFA regelementen. Zet ze maar weer terug naar de Serie B dus
idd, minstens tweede seizoen afmakenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:23 schreef twi het volgende:
Ik zou Huntelaar best een laffe zak vinden als 'ie al na anderhalf seizoen vertrekt.
Gezien het gegeven dat Huntelaar van een aardig en ietwat verlegen mannetje naar een continue geirriteerde en arrogant mannetje, heb ik het idee dat Ajax niet helemaal iets voor hem was/is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:23 schreef twi het volgende:
Ik zou Huntelaar best een laffe zak vinden als 'ie al na anderhalf seizoen vertrekt.
Hij heeft het al eerder gedaanquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:23 schreef twi het volgende:
Hij komt op mij nogal eens neerbuigend over, maar dat is misschien wel een eigenschap die goed bij Ajax past (niet trollerig bedoeldquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:33 schreef BB-boy het volgende:
Flikker toch op man met je verlegen mannetje. Zoals hij nu is, is hij altijd al geweest.
En waarmee is hij arrogant als ik vragen mag?
Grappig dat je juist Slory eruit pikt, door hem werd de Cler helemaal zoekgespeeld de laatste dag, wat er mede toe heeft geleid dat AZ dus de titel verspeelde.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
en Van Basten selecteert Slory, wat woon ik in een KUT land zeg
Waarom zou Ajax uberhaupt nog zaken met dat tyfus juventus doenquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:31 schreef patrickt37 het volgende:
Huntelaar en Sneijder azen op vertrek bij Ajax
Gepubliceerd op 17-05-07 om 16:42 door Joshua Keller
Klaas-Jan Huntelaar en Wesley Sneijder zullen mogelijk beide volgend seizoen niet meer in het shirt van Ajax spelen. Het tweetal staat in de nadrukkelijke belangstelling van twee clubs uit Zuid-Europa, namelijk Juventus en Valencia FC. Huntelaar zou zelfs al bijna persoonlijk akkoord zijn met de Italiaanse club, zo meldt het Italiaanse Tuttosport.
Valencia zou daarentegen opnieuw een bod aan het voorbereiden zijn op middenvelder Sneijder. De kleine spelverdeler moet ongeveer 15 miljoen euro kosten, maar het is niet bekend of Valencia daar aan wil voldoen. De zaakwaarnemer van de Nederlands-international beweert dat Sneijder snel hoopt te kunnen vertrekken richting Spanje en dat er snel een overeenstemming bereikt wordt.
Juventus, dat interesse heeft in spits Klaas-Jan Huntelaar, zegt een bod van 18 miljoen euro te willen doen op de aanvaller van de Amsterdamse club. Huntelaar wordt echter ook nadrukkelijk in de gaten gehouden door de kampioen van Engeland, namelijk Manchester United. De spits kan in Turijn een lucratief contract gaan tekenen met een salaris van zo'n 3,5 miljoen euro per seizoen. De zaakwaarnemer van Huntelaar zou nu bezig zijn alle details af te ronden met de Oude Dame. De Italiaanse club lijkt de strijd om de goaltjesdief dus te gaan winnen van de andere Europese (top)clubs, waaronder FC Barcelona en dus Manchester United.
Niet zo zeiken Maxi. Ga maar lekker columns schrijven dat kun je veel beterquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:36 schreef Apfel. het volgende:
Hoe kun je nou vooraf een uitslag zeggen, dat vind ik echt t domste wat er is
Goeie club voor hem. Die stoppen hun geld ook alleen maar in potentiele toppers. Wanneer ze weer terug in de Serie A zijn, zullen ze weer domineren me thinks.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waarom zou Ajax uberhaupt nog zaken met dat tyfus juventus doen
Ik vraag me af of ze meteen mee gaan doen om de titel, laat staan domineren, want inter heeft wel een erg goed elftal staan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:13 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Goeie club voor hem. Die stoppen hun geld ook alleen maar in potentiele toppers. Wanneer ze weer terug in de Serie A zijn, zullen ze weer domineren me thinks.
Ik kots op die tyfusclubquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:13 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Goeie club voor hem. Die stoppen hun geld ook alleen maar in potentiele toppers. Wanneer ze weer terug in de Serie A zijn, zullen ze weer domineren me thinks.
Ze krijgen hun oude stadion toch terug?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik kots op die tyfusclub
Ze krijgen trouwens wel een prachtig nieuw stadion, dat dan weer wel.
Ik ben toen in Delle Alpi geweest. Toen we daar met 0-1 verloren en er geloof ik 5000 man zat. Dan is het inderdaad een trieste boel daar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:21 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ze krijgen hun oude stadion toch terug?
Alles beter dan Delle Alpi in ieder geval.
Gewoon de tweede ring er af slopen. 20.000 plekken is voldoendequote:Op donderdag 17 mei 2007 19:28 schreef BB-boy het volgende:
40.000, zo'n capaciteit zou de arena ook moeten hebben.
Ik durf te wedden dat ze net als az zo een optie op een 2e ring hebben, al kom je terug in de serie-A komen al je succes-(kuch kuch az) supporters weer terug!quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:28 schreef BB-boy het volgende:
40.000, zo'n capaciteit zou de arena ook moeten hebben.
Dan kan je net zo goed terug naar het Olympisch.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon de tweede ring er af slopen. 20.000 plekken is voldoende![]()
Daniel moet terug komen jaquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daniel heeft Gymnasium gedaan hehij moet gewoon terug komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |