Koevermans ook als ik de verhalen op azfanpage mag geloven. Last van de lies schijnt het. Een supporter kwam hem ook nog tegen bij de supermarkt waar hij ook niet echt lekker liep. Dus als alles meezit hebben jullie geen last van Dembele+Koevermans. Sowieso zullen beiden denk ik geen 90 min vol maken als ze spelen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:44 schreef Houniet het volgende:
dembele is nog onzeker
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:47 schreef TIM-846 het volgende:
Ik hoop dat Huntelaar in Amsterdam de beslissende goal maakt in de 90e minuut met gestrekt been op Waterman![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:47 schreef TIM-846 het volgende:
Ik hoop dat Huntelaar in Amsterdam de beslissende goal maakt in de 90e minuut met gestrekt been op Waterman![]()
gunstigquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Koevermans ook als ik de verhalen op azfanpage mag geloven. Last van de lies schijnt het. Een supporter kwam hem ook nog tegen bij de supermarkt waar hij ook niet echt lekker liep. Dus als alles meezit hebben jullie geen last van Dembele+Koevermans. Sowieso zullen beiden denk ik geen 90 min vol maken als ze spelen.
Oh ja, en een boycot van AZ en SV AZ voor de wedstrijd van Ajax-AZ dus geen AZ supporters aanwezig die wedstrijd (op 3 na zoals te lezen valt in de verklaring).quote:
we moeten het ermee doen. nu kan je na afloop wel goed zien of het elftal op selectiebasis goed in balans is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Het gemis Davids, Gabri, Stam lijkt me toch erger.
We zullen zien, had het graag allemaal niet meegekregen.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:01 schreef Houniet het volgende:
nu op de radio, az supporters niet naar Amsterdam
Jij bent altijd zo negatief héquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:29 schreef HeatWave het volgende:
AZ beletten te scoren gaat nog lastig zat worden.....
Na und?quote:
UEFA Cup Sjaal AZ- Werder Bremenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:05 schreef fuckbuddy het volgende:
http://www.az.nl/index.php?module=ticketing&gameID=103
Tis dus nog niet zeker, maar een mogelijke optie.
Ja ik moet er niet aan denken hoor, laat dat duidelijk zijn
Het word zeker moeilijk, maar toch gaan we gewoon winnen van die kaasboertjes.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Na und?
Zonder Davids en Stam is het een heel ander elftal hoor..
Handig als je toch moet schijten en je geen wc papier in de buurt hebt...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
UEFA Cup Sjaal AZ- Werder Bremen
NU IN DE AANBIEDING !!!
voor: ¤ 3,50!
Ik zag bij de playoffwedstrijd AZ-Twente kampioensjaaltjes te koop voor 1 euroquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
UEFA Cup Sjaal AZ- Werder Bremen
NU IN DE AANBIEDING !!!
voor: ¤ 3,50!
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik zag bij de playoffwedstrijd AZ-Twente kampioensjaaltjes te koop voor 1 euro
Wees consequent en kom ook niet naar Alkmaar!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:17 schreef BonJovi het volgende:
Ik vind het wel goed van AZ minder supporters dus hopelijk gaan die play offs snel weg
Ze moeten die thuiswedstrijd laten zitten, dan maak je een statement. En ze laten de uitwedstrijd om een andere reden liggen dan de play-offs, dus dat is alvast een excuus voor de KNVB.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:17 schreef BonJovi het volgende:
Ik vind het wel goed van AZ minder supporters dus hopelijk gaan die play offs snel weg
Maar goed, dit is tegen Ajax gericht (of tegen wie dan ook beslistte dat die treincombi moest en zo) en niet zozeer tegen de play-offs. Dus denk niet dat ze het bij de KNVB opvatten als protest tegen de play-offs.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:17 schreef BonJovi het volgende:
daar gaat de ns ook over hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar goed, dit is tegen Ajax gericht (of tegen wie dan ook beslistte dat die treincombi moest en zo) en niet zozeer tegen de play-offs. Dus denk niet dat ze het bij de KNVB opvatten als protest tegen de play-offs.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Jawel omdat uit doelpunten zwaarder tellen.
Maar de NS komt er toch niet bij kijken als die treincombi niet aan de orde is? De supporters zouden namelijk eerst gewoon allemaal met de bus komen (die volgens mij onafhankelijk van de NS te huren zijn, maar dat weet ik niet zeker, of die er via via ook mee te maken hebben).quote:
is al geweestquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:01 schreef fuckbuddy het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=92830/sc=739c4d
Heerenveen gaat transfer Delorge aanvechten....
blijf lekker in je eigen topic! Of lees eerst dit topic door voordat je wat post pannekoek.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:01 schreef fuckbuddy het volgende:
Mondelinge overeenkomst is rechtsgeldig. Maar omdat er waarschijnlijk helemaal niks schriftelijk is vastgelegd, en Delorge een overeenkomst ontkend, heeft Heerenveen een bewijsprobleem. Lijkt mij dus een vrij kansloze zaak voor Heerenveen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:01 schreef fuckbuddy het volgende:
ja precies. als je al niets op papier hebt staan heb je geen poot om op te staan. al denk ik trouwens wel dat Heereveen zo slim is om toch ergens bewijs te hebben om zo'n zaak aan te vechten. ben benieuwdquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mondelinge overeenkomst is rechtsgeldig. Maar omdat er waarschijnlijk helemaal niks schriftelijk is vastgelegd, en Delorge een overeenkomst ontkend, heeft Heerenveen een bewijsprobleem. Lijkt mij dus een vrij kansloze zaak voor Heerenveen.
zondag fluit Luinge trouwensquote:De AZ-supporters boycotten de uitwedstrijd tegen Ajax in de play-offs voor de voorronde van de Champions League.
De supporters en AZ vinden de voorwaarden van de gemeente Amsterdam onacceptabel. De supportersvereniging wilde met 1600 personen naar Amsterdam reizen, maar de lokale autoriteiten staan bij het uitvak maximaal 10 bussen toe. AZfans mogen alleen via de combi-regeling naar de ArenA.
Als teken van protest zal er op zondag 27 mei één bus met 3 AZ-supporters naar Amsterdam rijden. Via spandoeken zullen zij hun ongenoegen kenbaar maken.
Bah ik krijg meteen weer een flashback naar az - AJAX 2005-2006quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:27 schreef koningdavid het volgende:
De C1 is vrij populair in Siberië:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zouden ze Aanvoerder nog tegen zijn gekomen?
Wat moet jij nou jackass, normaal reageren kan niet meer?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:03 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
blijf lekker in je eigen topic! Of lees eerst dit topic door voordat je wat post pannekoek.
Gedraag eens even normaal ofzo.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:03 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
blijf lekker in je eigen topic! Of lees eerst dit topic door voordat je wat post pannekoek.
je kan ook gewoon eerst een topic doorlezen voordat je loos wat nieuws post.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:31 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wat moet jij nou jackass, normaal reageren kan niet meer?
"in je eigen topic"![]()
i.p.v domme onliners posten kan je ook eens proberen om af en toe eens een normale discussie te voeren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |