Meid..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:18 schreef Amadeo het volgende:
...
Bij Footstar staat er dat ik Middenvelder ben, mijn skills zijn dat van een Aanvaller, en hier op Fok sta ik bij Verdedigers
Laatste "Ontspanning" Training 17/12/06 (154 dagen)quote:Op zondag 20 mei 2007 16:52 schreef Chen het volgende:
Kan iemand mij het nut van de ontspan training uitleggen? Ik heb mijn Fitheid op 100%, mijn moraal op 100% en mijn integratie op 100%. Waarom heb ik dan nog die ontspanningstraining nodig? Want ik ben ook met iedereen uit mijn team > 90% bevriend. Maar als ik kijk bij mijn trainingsschema staat er dit: Laatste "Ontspanning" Training 09/05/07 (11 dagen) [afbeelding]
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Laatste "Ontspanning" Training 17/12/06 (154 dagen) [afbeelding]
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:57 schreef nicomart het volgende:
wat heeft het leven voor nut? Waarom leer je? Om veel te verdienen? Wat als je veel verdient hebt? Kan je dan gewoon dood gaan?
Sorry.. ik ben moe
En dat geen eens zo nodig aangezien andere ook wel klikkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:57 schreef Sautor het volgende:
Kinderen krijgen die ook weer voetballer worden.
Ik begin het nu een beetje saai te vinden. Je hoeft eigenlijk helemaal niets te doen, behalve elke dag klikken om die relaties teonderhouden
Ja en dat relatiesysteem moeten ze echt buiten de deur gooien, in de RL is het toch ook niet zo dat als je je vrienden een maand niet spreekt dat je ze dan niet meer kentquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:10 schreef AirRaid het volgende:
het actief zijn moet natuurlijk wel van 2 kanten komen bij FS. van zowel de manager als van de spelers.
zo probeer ik minimaal elke 2 dagen de realaties te onderhouden, somige doe in het team doen dit ook maar heet meerendeel toch niet. ook is bij sommige de training naar mijn mening niet al te goed ingesteld zo zijn er enkele die zo te zien geen conditie trainen omdat deze al tijden op een laag % staat.
het klopt inderdaad dat je nu nog niet al te veel kan doen als speler, ik hoop dan ook dat in de komende tijd ook meer opties erbij komen
idd dat systeem is gewoon kutquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:17 schreef Soli het volgende:
[..]
Ja en dat relatiesysteem moeten ze echt buiten de deur gooien, in de RL is het toch ook niet zo dat als je je vrienden een maand niet spreekt dat je ze dan niet meer kent
Ik speel niet in het buitenland, maar hoe krijg je dan eigenlijk je integratie omhoog?quote:
Heb je geen buitenlandse spelers in je team? Daar heb je een optie 'Praat over het land' of zoiets. Als iedereen in je team dat met jou doet, dan krijg je op een gegeven moment 100% integratie met dat land.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:43 schreef Chen het volgende:
[..]
Ik speel niet in het buitenland, maar hoe krijg je dan eigenlijk je integratie omhoog?
Ohja 1 buitenlanderquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb je geen buitenlandse spelers in je team? Daar heb je een optie 'Praat over het land' of zoiets. Als iedereen in je team dat met jou doet, dan krijg je op een gegeven moment 100% integratie met dat land.
quote:24/05/07
De speler Swansel Kanthuis is gestegen naar 3 op Voorzetten.
23/05/07
De speler Swansel Kanthuis is gestegen naar 2 op Snelheid.
hij bood zich zelf aan en hij lijkt me wel een goede teovoeging aan het teamquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:14 schreef Ruudt het volgende:
Hey ik speelde met die Bryan Mather samen bij m'n vorige club. Leuk!
Ontspan training doen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:17 schreef Lennox het volgende:
Hoe kan het dat mn moraal helemaal naar de cholera gaat? Ik heb gisteren met wat mensen geinteract, maar hij blijft zakken.
Hoeveel % staat je gemiddelde interaction met teamgenoten?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:17 schreef Lennox het volgende:
Hoe kan het dat mn moraal helemaal naar de cholera gaat? Ik heb gisteren met wat mensen geinteract, maar hij blijft zakken.
Is het dan zo dat ik uit het team wordt geschopt?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:14 schreef AirRaid het volgende:
BTW ik heb mensen met een aflopend contract een nieuw aanbod gedaan.
quote:The player Kelvin Koster has raised to 1 on the Long Passes skill
nee, het kan best zijn dat ik iemand ben vergetenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:56 schreef DzervE het volgende:
[..]
Is het dan zo dat ik uit het team wordt geschopt?
[..]
Dan gaat het volgens mij door aan het eindquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:22 schreef AirRaid het volgende:
[..]
nee, het kan best zijn dat ik iemand ben vergeten
maar zo te zien is er ook iets verkeerd gegaan, bij sommige is het caontract wel geaccepteerd maar loopt het nog steeds aan het eind vna het seizoen af terwijl ik toch bijn iedereen 2 jaar verlgengen heb aangeklikt
Hmm bijna iedereen heeft tussen de 1000 en 1500 euro aan loon en mij bied je 750?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:22 schreef AirRaid het volgende:
nee, het kan best zijn dat ik iemand ben vergeten
ik kkan je niet meer geven, het heeft weer iets te maken met het huidige salaris. blijkbaar kan je maar een paar procent omhoog gaan ofzoquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:30 schreef DzervE het volgende:
[..]
Hmm bijna iedereen heeft tussen de 1000 en 1500 euro aan loon en mij bied je 750?![]()
quote:De speler Timo Drietelaar is gestegen naar 10 op Tackelen.
Nog maar 3 weekjesquote:Geld: ¤12269
quote:Je hebt een betere Persoonlijke Trainer ingehuurd
quote:Handling (GK) 2
Zeer Slecht
Uitkomen (GK) 1
Zeer Slecht
Reflexen (GK) 3
Slecht
Lenigheid (GK) 2
Zeer Slecht
Uitwerpen (GK) 1
Zeer Slecht
Kan je mij ookal een contract aanbieden? Of kan dat pas als ik weg ben bij de club waar ik nu speel?quote:Op zondag 27 mei 2007 04:41 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik kkan je niet meer geven, het heeft weer iets te maken met het huidige salaris. blijkbaar kan je maar een paar procent omhoog gaan ofzo
zo heb ik onze chileen in de slechts 300 kunnen geven!
Wollaquote:Ultra Violent Team are now looking for goalkeepers.
The team will pay a wage of 1000 euros a week, and will only recruit goalkeepers on free transfers.
The goalkeepers won't play any matches, unless they'd like to play on a field player position in order to gain experience (The experience is the same as goalkeeper position).
Sounds bad? We train goalkeeper training sessions all week! You don't have to train your fitness, you can do it whenever you want.
Our team have an active forum, nice bounch of fellows.
To join the team or for more details, PM me
TimmyASD dus.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:09 schreef DeHovenier het volgende:
IS die Julius Ytredal ook een fokker?
en je je mag naar Elslooquote:Op zondag 27 mei 2007 15:16 schreef Chen het volgende:
Voelen mensen wat voor een footstar IRC kanaal? Zoja: Join even #fokfootstar
En Airraid kan ik nog naar Elsloo?
Geilquote:Op zondag 27 mei 2007 15:30 schreef AirRaid het volgende:
[..]
Footstyar IRC kanaal had ik al aangemakt
en je je mag naar Elsloo
Ohquote:Op zondag 27 mei 2007 15:32 schreef AirRaid het volgende:
[..]
had hem gewoon footstar genoemt maar hij is weer weg
denk tot morgenquote:Op zondag 27 mei 2007 15:33 schreef Chen het volgende:
[..]
OhMaar hoe doen we dat met een contract, kan je dat nu al aanbieden of moeten we tot morgen wachten als alles wordt gereset?
zou wel leuk zijn als we een par teams met fokkers in een comp kregenquote:Op zondag 27 mei 2007 15:38 schreef Suijk het volgende:
Wij zijn gedegradeerd, op 1 puntje. Wie weet volgend seizoen bij Elsloo in de competitie?
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:38 schreef Suijk het volgende:
Wij zijn gedegradeerd, op 1 puntje. Wie weet volgend seizoen bij Elsloo in de competitie?
yup als ik je dit tenminste kan aanbieden, de salarisposten liggen bij elke speler weer iets anders bij de een kan ik tot 1500 gaan bij de ander tot 1000 en bij een andere weer tot 500 ofzo, maar ik ga er vanuit dat ik bij jouw wel tot de 1500 kan gaan dus krijg je idd wat we afgesproken haddenquote:Op zondag 27 mei 2007 15:39 schreef Chen het volgende:
[..]
Ok, en hoe gaat t er uit zien? Gewoon zoals we via de PM hadden afgesproken?
Oh dat wist ik niet, dat zuigtquote:Op zondag 27 mei 2007 04:41 schreef AirRaid het volgende:
ik kan je niet meer geven, het heeft weer iets te maken met het huidige salaris. blijkbaar kan je maar een paar procent omhoog gaan ofzo
zo heb ik onze chileen in de slechts 300 kunnen geven!
quote:27/05/07 The player Kelvin Koster has raised to 5 on the Tackling skill
quote:1º 1. FC Jaffe
2º Papalalos
3º PVV Amsterdam
4º Den Bosch Boys
5º Houten
6º Elsloo
7º FCG
8º Long Beach FC
ik kan je op dit moment zelf niet terug halen, probeer anders effe zelf een aanbieding te doen (geld overigens ook voor de andere spelers die een afgelopen contract hebben)quote:Op maandag 28 mei 2007 11:45 schreef Amadeo het volgende:
Ben nu unemployed :/
quote:
Klopt ja.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:52 schreef AirRaid het volgende:
@ Suijk
ik denk dat het tussen jullie en VVK zal gaan.
blijkbaar moeten we dus een maand wachten als jullie terug willen keren bij Destron Elslooquote:Op maandag 28 mei 2007 14:06 schreef AirRaid het volgende:
ik hoop dat ik de spelers afgelopen contracten terug kan halen
Geaccepteerdquote:Op maandag 28 mei 2007 14:06 schreef AirRaid het volgende:
ik hoop dat ik de spelers afgelopen contracten terug kan halen
chen heb ik ook een contract aangeboden en ook Calex wil ik bij mijn team hebben. verder heb ik nog 3 of 4 verdedigers een contract aangeboden, als 1 hiervan accepteerd ben ik blij.
we moeten een beetje versterken om niet te gaan degraderen.
Denk dat wedstrijdprestaties ook heel wat uitmakenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:41 schreef Chen het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het kan dat iemand met dit:
Of maken die Kracht en Snelheid het verschil?
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:42 schreef Sautor het volgende:
[..]
Denk dat wedstrijdprestaties ook heel wat uitmaken
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:42 schreef Sautor het volgende:
[..]
Denk dat wedstrijdprestaties ook heel wat uitmaken
het gaat er ook om wat je bij je huidige club bewezen hebt, bovendie moet je ook niet verwachten dat ze alles direct aanpassen bij iedere verandering, dan hebben ze nog wat te doenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:54 schreef Chen het volgende:
[..]
Bij FCDH had ik: 4 wedstrijden - 8 goals - 2 assists - gemiddelde rating: 8,25 - 2 motm
Bij VM United had ik: 9 wedstrijd - 20 goals - 9 assists - gemiddelde rating: 8,56 - 2 motm
die andere gozer staat er minder voor
Zij het met een valse redenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:07 schreef ijsmeis het volgende:
[Footstar] #6: So You Wannabe a Footstar <- die was eerder!
Ik heb er al 1quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:32 schreef twisteddlogic het volgende:
En ik me maar afvragen waarom er bijna niet gepost werd
Van de week een PT2 aannemen
quote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 3 op Lenigheid (GK).
quote:Handling (GK) 2 Zeer Slecht
Uitkomen (GK) 1 Zeer Slecht
Reflexen (GK) 3 Slecht
Lenigheid (GK) 3 Slecht
Uitwerpen (GK) 1 Zeer Slecht
Reflexen en Handling.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ga nu weer reflexen trainen.
Wat zijn de belangrijkste keeperskills?
volgens mij staan de keepers trainingen ook te laag. tot je 20ste train je normaal, daarna bouw je af met 25% minder effectief trainen per jaar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:57 schreef Suijk het volgende:
De keepers stijgen ook een stuk minder snel, dus je kunt ook niet ergens heel erg in uitblinken. Wel irritant, ik verdeel mijn trainingen nu een beetje en dan duurt het weken voordat je wat progressie boekt.
Ik zou zeggen, koop een persoonlijke trainer niveau1quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:34 schreef rompompom het volgende:
Ok, bedankt. Ben speler van bot-team Den Leiden, nu wat verdedigingsschema's opzetten..
PT had ik meteen al aangeschaft inderdaad. Verdedigen = tackelen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:53 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, koop een persoonlijke trainer niveau1
Train verdedigen tot 4/5 en dan de andere stats die nodig zijn. (spelinzicht, positiespel, korte passes enz)
Toch wel. Als je aardig bent, communiceer je makkelijker en stijgen je vriendschappen sneller. Ik denk dus dat dit een positieve invloed heeft op je moraal, maar heel veel zal het niet uitmaken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:23 schreef rompompom het volgende:
Ok, ik heb m'n spelert, maar nu moet ik kiezen wat voor persoonlijkheid het is. Maakt dat nog uit?
Met plaatselijke of regionale ranking kan je je ook echt met recht een vedette noemen jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:48 schreef J.Herrer het volgende:
Hehe ik had hem eerst ook op arrogant (vedette-style) maar ik had het gevoel dat dat ook je ranking beinvloed
Waarom had ik die keuze niet aan het begin?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:42 schreef Soli het volgende:
[..]
Toch wel. Als je aardig bent, communiceer je makkelijker en stijgen je vriendschappen sneller. Ik denk dus dat dit een positieve invloed heeft op je moraal, maar heel veel zal het niet uitmaken.
nee tackelen staat er apart tussen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
PT had ik meteen al aangeschaft inderdaad. Verdedigen = tackelen?
3x snelheid en 3x kracht niet overdreven?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:58 schreef AirRaid het volgende:
nu het seizoen toch afgelopen is ga ik de teamtraining anpassen en deze instellen op de training van snelheid en kracht (vrijdag blijft overigens gewoon de keepersdag)
bij je individuele training kun je echter wel gewoon op je eigen positievaardigheden blijven trainen
Communiceren met je teamgenoten, zorgen dat je wedstrijden wint, niet op ontspanning trainen maar op fitheid. Dat is tenminste wat ik doe, mijn laatste ontspanning training is echt al héél lang geleden!quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nou heb ik mijn account een aantal weken. Maar ondanks dat ik veel ontspannen doe is mijn fitheid 23% ! en mijn moreel 58% !
Hoe krijg ik dit in godsnaam makkelijk omhoog.... wie helpt ?
mja ik vind het misschien ook een beetje gek, maar omdat het toch de teamtraining is doe ik er wel aan mee.. Kan altijd wel een beetje helpen om die 2 ook een beetje omhoog te helpen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
3x snelheid en 3x kracht niet overdreven?
Ik denk niet dat er iemand is die ze allemaal gebruikt, dus dan kun je het beste gewoon 1x snelheid en 1x kracht doen en de rest weer anders instellen, anders is het gewoon zonde van de teamtraining.
naarmate het spel zicht ontwikkeld zal volgens mij snelheid een stuk belangrijker worden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja ik vind het misschien ook een beetje gek, maar omdat het toch de teamtraining is doe ik er wel aan mee.. Kan altijd wel een beetje helpen om die 2 ook een beetje omhoog te helpen.
En omdat ik toch nog geen PT2 kan krijgen en tackelen op 8 staat train ik tot ik een PT2 kan betalen de rest van de stats omhoog
Ik vind het juist wel handig eigenlijk!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand is die ze allemaal gebruikt, dus dan kun je het beste gewoon 1x snelheid en 1x kracht doen en de rest weer anders instellen, anders is het gewoon zonde van de teamtraining.
ben jij dan Sjonnie Baetsen??quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb me ingeschreven bij het Fok! team
het is maar voor 2 weken, en zo heb je wel snel deze stats omhoog die normaal misschien niet zo snel stijgen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Heb me alweer aangemeld bij een ander team. Ben nog niet goed genoeg. Na deze competitie ok ?quote:
nee, zolang je moraal rond de 90% zit ben je goed,quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:49 schreef rompompom het volgende:
Is het nou belangrijk om elke dag die 150 Interactiepunten te gebruiken?
Rond de 90% bedoel je?quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:57 schreef AirRaid het volgende:
[..]
nee, zolang je moraal rond de 10% zit ben je goed,
het is alleen zo dat hoe meer vrienden je maakt he langer hij hoog zal blijven (denk ik)
je kan nu tekenenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:28 schreef PatrickD het volgende:
Wanneer kan ik mijn nieuwe contract tekenen? Of heb ik teveel sterallures ;-)
je hebt toch maar 1 van de twee nodig??quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:06 schreef AirRaid het volgende:
om beter te kunnen reizen hebben we naast een spelersbus nu ook een spelersvliegtuig
Spelersvliegtuig en betere contracten? Hebben we geld over ofzo?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:40 schreef AirRaid het volgende:
binnenkort volgen er nieuwe contracten met hogere salarissen
Gabriel Schot gaat dus vanavond van bilquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:30 schreef twi het volgende:
Vandaag een training over, dus ga ik maar een keertje uitVoor het eerst in m'n Footstar-carriere
Een enkele training in een bepaalde skill heeft geen nut en m'n fitness staat op 100%, dus het kan er wel een keertje af
We doen ons bestquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:44 schreef AirRaid het volgende:
[..]
Gabriel Schot gaat dus vanavond van bil
jawel, door te trainen/opgesteld te worden op rechts kom je daar vanzelfquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:34 schreef Goldboy het volgende:
Net aangemeld:
(Goldboy - Rafaël de Leeuw - SV Eindhoven (C-10)
Als ik bij positie nu L ? heb betekend dit dat ik nooit rechts in het team zal kunnen spelen?
en bovendien kun je ook bij je training instellen om op de rechterkant te trainenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
jawel, door te trainen/opgesteld te worden op rechts kom je daar vanzelf
dta staat erquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:56 schreef AirRaid het volgende:
[..]
en bovendien kun je ook bij je training instellen om op de rechterkant te trainen
Vraag me af wat ik nu ga trainen. Redelijk allround zo. Iemand tips?quote:Tackelen 12
Positiespel 10
Kracht 9
Snelheid 6
Koppen 5
Lange Passes 2
Korte Passes 1
Volgens mij stijg jij altijd precies met mijquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:18 schreef nicomart het volgende:
05/06/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 3 op Snelheid.
was er ook zo'n communcatieding dat je samen kon trainen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:02 schreef Sautor het volgende:
[..]
Volgens mij stijg jij altijd precies met mijIk ook namelijk
* CaLeX steekt hand op (voor over een week of 3 dan :p)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:41 schreef AirRaid het volgende:
op zich is de selectie zo goed als rond, misschien nog 1of2 verdediger(s) en 1of2 middenvelder(s) voor de breedte
Waarom heb je die Uruguayaan eigenlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:41 schreef AirRaid het volgende:
op zich is de selectie zo goed als rond, misschien nog 1of2 verdediger(s) en 1of2 middenvelder(s) voor de breedte
quote:05/06/07
De speler Jurgen van de Hel is gestegen naar 2 op Snelheid.
De speler Ruud Boskamp is gestegen naar 3 op Positiespel.
De speler Frans Niesters is gestegen naar 3 op Handling (GK).
De speler Vincent van Hest is gestegen naar 5 op Snelheid.
De speler Damian Reijerse is gestegen naar 3 op Techniek.
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 3 op Snelheid.
De speler Javier Covarrubias is gestegen naar 2 op Snelheid.
De speler Timo Drietelaar is gestegen naar 3 op Snelheid.
De speler Swansel Kanthuis is gestegen naar 1 op Tackelen.
quote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 3 op Handling (GK).
je weet toch dat de competitie zaterdag al begint hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:14 schreef CaLeX het volgende:
[..]
* CaLeX steekt hand op (voor over een week of 3 dan :p)
geef me nog 1 week dan (tot volgende week vrijdagquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:13 schreef AirRaid het volgende:
[..]
je weet toch dat de competitie zaterdag al begint he
dan hebben we je al nodig![]()
gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:27 schreef AirRaid het volgende:
mijn speler is jarig, hij is 18 geworden
quote:46': Vervanging bij Elsloo. Geert-Marthé Bauer wordt gewisseld, in zijn plaats komt Gérard van Haarlem
En dan nog een 5 halenquote:6 ML Geert-Marthé Bauer 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0% 0 5
Same here.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:04 schreef twisteddlogic het volgende:
Happy birthday! Je bent nu een jaartje ouder. Aangezien je nog steeds jonger bent dan 21, zal het trainingsproces hier niet onder lijden.
Volgens mij heeft alleen CaleX eens een 6 gehad als verdedigerquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:19 schreef twi het volgende:
Ik blijf het klote vinden dat je niet gewoon normale cijfers haalt. Ik heb een prima wedstrijd gespeeld, alle persoonlijke duels gewonnen (tegen een eredivisionist) en een schot op doel gelost, maar ik scoor een 5. Flikker toch op man, dat was gewoon een dikke 7.
oke met de komst van CaLeX en nog een andere verdediger die mij benaderd heet is de verdediging compleet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
geef me nog 1 week dan (tot volgende week vrijdag)
nou ja 2 keer, ook eens in het botteam waar ik in begonquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:22 schreef Chen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft alleen CaleX eens een 6 gehad als verdediger
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:20 schreef AirRaid het volgende:
[..]
oke met de komst van CaLeX en nog een andere verdediger die mij benaderd heet is de verdediging compleet.
stadion wordt momenteel verbouwd vandaar dus effe de lage financiele status. omdatt het verbouwen 13 dagen duurt staat ook de volledige capasiyeit er nog niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:44 schreef CaLeX het volgende:
AirRaid, waarom is dit "Financiële situatie Onzeker "
en
"Capaciteit 10000 Plaatsen
Gemiddeld aantal bezoekers 10000 Mensen"
De capaciteit niet uitgebreid van het stadion (hier wordt dé winst op gemaakt!)
dan wist ik dan weer nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:14 schreef AirRaid het volgende:
[..]
stadion wordt momenteel verbouwd vandaar dus effe de lage financiele status. omdatt het verbouwen 13 dagen duurt staat ook de volledige capasiyeit er nog niet.
Ik hoop dat ik jullie pijn ga doen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:19 schreef Robi02 het volgende:
Zo vanmiddag de eerste 3 punten voor Houten
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:19 schreef Robi02 het volgende:
Ik verdien de helft van jou.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:57 schreef Suijk het volgende:
Wat is jullie gemiddelde loon dan?
Ik verdien nu 3000 per maand, dat schiet tenminste een beetje op.
Mijn contract:quote:09/06/07 5:30:02
Happy birthday! Je bent nu een jaartje ouder. Aangezien je nog steeds jonger bent dan 21, zal het trainingsproces hier niet onder lijden.
quote:Contract getekend op 27/5/2007
Huidig salaris ¤1500 Resultaat afhankelijke beloning
Wedstrijdpremie ¤520 Thuis overwinning ¤500
Goalbonus ¤0 Thuis gelijkspel ¤250
Assistbonus ¤0 Uit overwinning ¤750
Clean sheet bonus ¤100 Uit gelijkspel ¤350
Contractduur Nog 2 seizoen(en)
Teamstatus Belangrijke speler voor het eerste team
jippie ik heb een trol ontmoetquote:Omgang met Sofia (Vriend)
Uiterlijk 10%
Intelligentie 34%
Verjaardag 3/6 (FootStar Datum)
Laatste datum 0 Dagen
Duur van de relatie 0 Dagen
Bitchquote:11/06/07 5:50:53
Sophie besloot om jullie vriendschap te beëindigen.
Hoppa.quote:De speler Coos van Enschedé is gestegen naar 11 op Tackelen.
positie's kloppen niet meer helemaal.quote:
welcome backquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik gooi hier even een tvp. Was het hele spel vergeten
ontspannen is voor het moraal en voor de fitness op peil te houdenquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:40 schreef StupidByNature het volgende:
Even over de teambespreking:
- wat is het nut van ontspannen? Ik zie het niet.
hmm al dat beter is kunnen we het idd zo gaan doenquote:- Moet ik per sé eenhele dag fitness trainen? Als ik mijn fitness laat terugzakken tot 70% en dan 3x fitness train, train ik minder snel dan wanneer ik fitness train om altijd boven de 90% te blijven. Deze laatste methode schijnt beter te werken dan de 70% methode volgens velen op het forum. Ik doe het nu al een tijdje zo.
Zo doe ik het ook, 1 dag in week 2x fitness en 1x ontspannen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:40 schreef StupidByNature het volgende:
- Moet ik per sé eenhele dag fitness trainen? Als ik mijn fitness laat terugzakken tot 70% en dan 3x fitness train, train ik minder snel dan wanneer ik fitness train om altijd boven de 90% te blijven. Deze laatste methode schijnt beter te werken dan de 70% methode volgens velen op het forum. Ik doe het nu al een tijdje zo.
Dat fitness trainen moet je ook zien dat je dan een aantal keren je 3 keer op 1 dag trainen misloopt bij een training.. Zal je moeten afwegen wat belangrijker is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:40 schreef StupidByNature het volgende:
- Moet ik per sé eenhele dag fitness trainen? Als ik mijn fitness laat terugzakken tot 70% en dan 3x fitness train, train ik minder snel dan wanneer ik fitness train om altijd boven de 90% te blijven. Deze laatste methode schijnt beter te werken dan de 70% methode volgens velen op het forum. Ik doe het nu al een tijdje zo.
you have a pmquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:41 schreef CaLeX het volgende:
AirRaid, stuur ff een PM om de transfer te regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |