Volgens mij stijg jij altijd precies met mijquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:18 schreef nicomart het volgende:
05/06/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 3 op Snelheid.
was er ook zo'n communcatieding dat je samen kon trainen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:02 schreef Sautor het volgende:
[..]
Volgens mij stijg jij altijd precies met mijIk ook namelijk
* CaLeX steekt hand op (voor over een week of 3 dan :p)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:41 schreef AirRaid het volgende:
op zich is de selectie zo goed als rond, misschien nog 1of2 verdediger(s) en 1of2 middenvelder(s) voor de breedte
Waarom heb je die Uruguayaan eigenlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:41 schreef AirRaid het volgende:
op zich is de selectie zo goed als rond, misschien nog 1of2 verdediger(s) en 1of2 middenvelder(s) voor de breedte
quote:05/06/07
De speler Jurgen van de Hel is gestegen naar 2 op Snelheid.
De speler Ruud Boskamp is gestegen naar 3 op Positiespel.
De speler Frans Niesters is gestegen naar 3 op Handling (GK).
De speler Vincent van Hest is gestegen naar 5 op Snelheid.
De speler Damian Reijerse is gestegen naar 3 op Techniek.
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 3 op Snelheid.
De speler Javier Covarrubias is gestegen naar 2 op Snelheid.
De speler Timo Drietelaar is gestegen naar 3 op Snelheid.
De speler Swansel Kanthuis is gestegen naar 1 op Tackelen.
quote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 3 op Handling (GK).
je weet toch dat de competitie zaterdag al begint hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:14 schreef CaLeX het volgende:
[..]
* CaLeX steekt hand op (voor over een week of 3 dan :p)
geef me nog 1 week dan (tot volgende week vrijdagquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:13 schreef AirRaid het volgende:
[..]
je weet toch dat de competitie zaterdag al begint he
dan hebben we je al nodig![]()
gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:27 schreef AirRaid het volgende:
mijn speler is jarig, hij is 18 geworden
quote:46': Vervanging bij Elsloo. Geert-Marthé Bauer wordt gewisseld, in zijn plaats komt Gérard van Haarlem
En dan nog een 5 halenquote:6 ML Geert-Marthé Bauer 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0% 0 5
Same here.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:04 schreef twisteddlogic het volgende:
Happy birthday! Je bent nu een jaartje ouder. Aangezien je nog steeds jonger bent dan 21, zal het trainingsproces hier niet onder lijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |