zou wel leuk zijn als we een par teams met fokkers in een comp kregenquote:Op zondag 27 mei 2007 15:38 schreef Suijk het volgende:
Wij zijn gedegradeerd, op 1 puntje. Wie weet volgend seizoen bij Elsloo in de competitie?
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:38 schreef Suijk het volgende:
Wij zijn gedegradeerd, op 1 puntje. Wie weet volgend seizoen bij Elsloo in de competitie?
yup als ik je dit tenminste kan aanbieden, de salarisposten liggen bij elke speler weer iets anders bij de een kan ik tot 1500 gaan bij de ander tot 1000 en bij een andere weer tot 500 ofzo, maar ik ga er vanuit dat ik bij jouw wel tot de 1500 kan gaan dus krijg je idd wat we afgesproken haddenquote:Op zondag 27 mei 2007 15:39 schreef Chen het volgende:
[..]
Ok, en hoe gaat t er uit zien? Gewoon zoals we via de PM hadden afgesproken?
Oh dat wist ik niet, dat zuigtquote:Op zondag 27 mei 2007 04:41 schreef AirRaid het volgende:
ik kan je niet meer geven, het heeft weer iets te maken met het huidige salaris. blijkbaar kan je maar een paar procent omhoog gaan ofzo
zo heb ik onze chileen in de slechts 300 kunnen geven!
quote:27/05/07 The player Kelvin Koster has raised to 5 on the Tackling skill
quote:1º 1. FC Jaffe
2º Papalalos
3º PVV Amsterdam
4º Den Bosch Boys
5º Houten
6º Elsloo
7º FCG
8º Long Beach FC
ik kan je op dit moment zelf niet terug halen, probeer anders effe zelf een aanbieding te doen (geld overigens ook voor de andere spelers die een afgelopen contract hebben)quote:Op maandag 28 mei 2007 11:45 schreef Amadeo het volgende:
Ben nu unemployed :/
quote:
Klopt ja.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:52 schreef AirRaid het volgende:
@ Suijk
ik denk dat het tussen jullie en VVK zal gaan.
blijkbaar moeten we dus een maand wachten als jullie terug willen keren bij Destron Elslooquote:Op maandag 28 mei 2007 14:06 schreef AirRaid het volgende:
ik hoop dat ik de spelers afgelopen contracten terug kan halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |