Is het dan zo dat ik uit het team wordt geschopt?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:14 schreef AirRaid het volgende:
BTW ik heb mensen met een aflopend contract een nieuw aanbod gedaan.
quote:The player Kelvin Koster has raised to 1 on the Long Passes skill
nee, het kan best zijn dat ik iemand ben vergetenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:56 schreef DzervE het volgende:
[..]
Is het dan zo dat ik uit het team wordt geschopt?
[..]
Dan gaat het volgens mij door aan het eindquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:22 schreef AirRaid het volgende:
[..]
nee, het kan best zijn dat ik iemand ben vergeten
maar zo te zien is er ook iets verkeerd gegaan, bij sommige is het caontract wel geaccepteerd maar loopt het nog steeds aan het eind vna het seizoen af terwijl ik toch bijn iedereen 2 jaar verlgengen heb aangeklikt
Hmm bijna iedereen heeft tussen de 1000 en 1500 euro aan loon en mij bied je 750?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:22 schreef AirRaid het volgende:
nee, het kan best zijn dat ik iemand ben vergeten
ik kkan je niet meer geven, het heeft weer iets te maken met het huidige salaris. blijkbaar kan je maar een paar procent omhoog gaan ofzoquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:30 schreef DzervE het volgende:
[..]
Hmm bijna iedereen heeft tussen de 1000 en 1500 euro aan loon en mij bied je 750?![]()
quote:De speler Timo Drietelaar is gestegen naar 10 op Tackelen.
Nog maar 3 weekjesquote:Geld: ¤12269
quote:Je hebt een betere Persoonlijke Trainer ingehuurd
quote:Handling (GK) 2
Zeer Slecht
Uitkomen (GK) 1
Zeer Slecht
Reflexen (GK) 3
Slecht
Lenigheid (GK) 2
Zeer Slecht
Uitwerpen (GK) 1
Zeer Slecht
Kan je mij ookal een contract aanbieden? Of kan dat pas als ik weg ben bij de club waar ik nu speel?quote:Op zondag 27 mei 2007 04:41 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik kkan je niet meer geven, het heeft weer iets te maken met het huidige salaris. blijkbaar kan je maar een paar procent omhoog gaan ofzo
zo heb ik onze chileen in de slechts 300 kunnen geven!
Wollaquote:Ultra Violent Team are now looking for goalkeepers.
The team will pay a wage of 1000 euros a week, and will only recruit goalkeepers on free transfers.
The goalkeepers won't play any matches, unless they'd like to play on a field player position in order to gain experience (The experience is the same as goalkeeper position).
Sounds bad? We train goalkeeper training sessions all week! You don't have to train your fitness, you can do it whenever you want.
Our team have an active forum, nice bounch of fellows.
To join the team or for more details, PM me
TimmyASD dus.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:09 schreef DeHovenier het volgende:
IS die Julius Ytredal ook een fokker?
en je je mag naar Elslooquote:Op zondag 27 mei 2007 15:16 schreef Chen het volgende:
Voelen mensen wat voor een footstar IRC kanaal? Zoja: Join even #fokfootstar
En Airraid kan ik nog naar Elsloo?
Geilquote:Op zondag 27 mei 2007 15:30 schreef AirRaid het volgende:
[..]
Footstyar IRC kanaal had ik al aangemakt
en je je mag naar Elsloo
Ohquote:Op zondag 27 mei 2007 15:32 schreef AirRaid het volgende:
[..]
had hem gewoon footstar genoemt maar hij is weer weg
denk tot morgenquote:Op zondag 27 mei 2007 15:33 schreef Chen het volgende:
[..]
OhMaar hoe doen we dat met een contract, kan je dat nu al aanbieden of moeten we tot morgen wachten als alles wordt gereset?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |