Geaccepteerdquote:Op maandag 28 mei 2007 14:06 schreef AirRaid het volgende:
ik hoop dat ik de spelers afgelopen contracten terug kan halen
chen heb ik ook een contract aangeboden en ook Calex wil ik bij mijn team hebben. verder heb ik nog 3 of 4 verdedigers een contract aangeboden, als 1 hiervan accepteerd ben ik blij.
we moeten een beetje versterken om niet te gaan degraderen.
Denk dat wedstrijdprestaties ook heel wat uitmakenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:41 schreef Chen het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het kan dat iemand met dit:
Of maken die Kracht en Snelheid het verschil?
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:42 schreef Sautor het volgende:
[..]
Denk dat wedstrijdprestaties ook heel wat uitmaken
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:42 schreef Sautor het volgende:
[..]
Denk dat wedstrijdprestaties ook heel wat uitmaken
het gaat er ook om wat je bij je huidige club bewezen hebt, bovendie moet je ook niet verwachten dat ze alles direct aanpassen bij iedere verandering, dan hebben ze nog wat te doenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:54 schreef Chen het volgende:
[..]
Bij FCDH had ik: 4 wedstrijden - 8 goals - 2 assists - gemiddelde rating: 8,25 - 2 motm
Bij VM United had ik: 9 wedstrijd - 20 goals - 9 assists - gemiddelde rating: 8,56 - 2 motm
die andere gozer staat er minder voor
Zij het met een valse redenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:07 schreef ijsmeis het volgende:
[Footstar] #6: So You Wannabe a Footstar <- die was eerder!
Ik heb er al 1quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:32 schreef twisteddlogic het volgende:
En ik me maar afvragen waarom er bijna niet gepost werd
Van de week een PT2 aannemen
quote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 3 op Lenigheid (GK).
quote:Handling (GK) 2 Zeer Slecht
Uitkomen (GK) 1 Zeer Slecht
Reflexen (GK) 3 Slecht
Lenigheid (GK) 3 Slecht
Uitwerpen (GK) 1 Zeer Slecht
Reflexen en Handling.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ga nu weer reflexen trainen.
Wat zijn de belangrijkste keeperskills?
volgens mij staan de keepers trainingen ook te laag. tot je 20ste train je normaal, daarna bouw je af met 25% minder effectief trainen per jaar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:57 schreef Suijk het volgende:
De keepers stijgen ook een stuk minder snel, dus je kunt ook niet ergens heel erg in uitblinken. Wel irritant, ik verdeel mijn trainingen nu een beetje en dan duurt het weken voordat je wat progressie boekt.
Ik zou zeggen, koop een persoonlijke trainer niveau1quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:34 schreef rompompom het volgende:
Ok, bedankt. Ben speler van bot-team Den Leiden, nu wat verdedigingsschema's opzetten..
PT had ik meteen al aangeschaft inderdaad. Verdedigen = tackelen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:53 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, koop een persoonlijke trainer niveau1
Train verdedigen tot 4/5 en dan de andere stats die nodig zijn. (spelinzicht, positiespel, korte passes enz)
Toch wel. Als je aardig bent, communiceer je makkelijker en stijgen je vriendschappen sneller. Ik denk dus dat dit een positieve invloed heeft op je moraal, maar heel veel zal het niet uitmaken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:23 schreef rompompom het volgende:
Ok, ik heb m'n spelert, maar nu moet ik kiezen wat voor persoonlijkheid het is. Maakt dat nog uit?
Met plaatselijke of regionale ranking kan je je ook echt met recht een vedette noemen jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:48 schreef J.Herrer het volgende:
Hehe ik had hem eerst ook op arrogant (vedette-style) maar ik had het gevoel dat dat ook je ranking beinvloed
Waarom had ik die keuze niet aan het begin?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:42 schreef Soli het volgende:
[..]
Toch wel. Als je aardig bent, communiceer je makkelijker en stijgen je vriendschappen sneller. Ik denk dus dat dit een positieve invloed heeft op je moraal, maar heel veel zal het niet uitmaken.
nee tackelen staat er apart tussen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
PT had ik meteen al aangeschaft inderdaad. Verdedigen = tackelen?
3x snelheid en 3x kracht niet overdreven?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:58 schreef AirRaid het volgende:
nu het seizoen toch afgelopen is ga ik de teamtraining anpassen en deze instellen op de training van snelheid en kracht (vrijdag blijft overigens gewoon de keepersdag)
bij je individuele training kun je echter wel gewoon op je eigen positievaardigheden blijven trainen
Communiceren met je teamgenoten, zorgen dat je wedstrijden wint, niet op ontspanning trainen maar op fitheid. Dat is tenminste wat ik doe, mijn laatste ontspanning training is echt al héél lang geleden!quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nou heb ik mijn account een aantal weken. Maar ondanks dat ik veel ontspannen doe is mijn fitheid 23% ! en mijn moreel 58% !
Hoe krijg ik dit in godsnaam makkelijk omhoog.... wie helpt ?
mja ik vind het misschien ook een beetje gek, maar omdat het toch de teamtraining is doe ik er wel aan mee.. Kan altijd wel een beetje helpen om die 2 ook een beetje omhoog te helpen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
3x snelheid en 3x kracht niet overdreven?
Ik denk niet dat er iemand is die ze allemaal gebruikt, dus dan kun je het beste gewoon 1x snelheid en 1x kracht doen en de rest weer anders instellen, anders is het gewoon zonde van de teamtraining.
naarmate het spel zicht ontwikkeld zal volgens mij snelheid een stuk belangrijker worden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja ik vind het misschien ook een beetje gek, maar omdat het toch de teamtraining is doe ik er wel aan mee.. Kan altijd wel een beetje helpen om die 2 ook een beetje omhoog te helpen.
En omdat ik toch nog geen PT2 kan krijgen en tackelen op 8 staat train ik tot ik een PT2 kan betalen de rest van de stats omhoog
Ik vind het juist wel handig eigenlijk!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand is die ze allemaal gebruikt, dus dan kun je het beste gewoon 1x snelheid en 1x kracht doen en de rest weer anders instellen, anders is het gewoon zonde van de teamtraining.
ben jij dan Sjonnie Baetsen??quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb me ingeschreven bij het Fok! team
het is maar voor 2 weken, en zo heb je wel snel deze stats omhoog die normaal misschien niet zo snel stijgen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Heb me alweer aangemeld bij een ander team. Ben nog niet goed genoeg. Na deze competitie ok ?quote:
nee, zolang je moraal rond de 90% zit ben je goed,quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:49 schreef rompompom het volgende:
Is het nou belangrijk om elke dag die 150 Interactiepunten te gebruiken?
Rond de 90% bedoel je?quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:57 schreef AirRaid het volgende:
[..]
nee, zolang je moraal rond de 10% zit ben je goed,
het is alleen zo dat hoe meer vrienden je maakt he langer hij hoog zal blijven (denk ik)
je kan nu tekenenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:28 schreef PatrickD het volgende:
Wanneer kan ik mijn nieuwe contract tekenen? Of heb ik teveel sterallures ;-)
je hebt toch maar 1 van de twee nodig??quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:06 schreef AirRaid het volgende:
om beter te kunnen reizen hebben we naast een spelersbus nu ook een spelersvliegtuig
Spelersvliegtuig en betere contracten? Hebben we geld over ofzo?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:40 schreef AirRaid het volgende:
binnenkort volgen er nieuwe contracten met hogere salarissen
Gabriel Schot gaat dus vanavond van bilquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:30 schreef twi het volgende:
Vandaag een training over, dus ga ik maar een keertje uitVoor het eerst in m'n Footstar-carriere
Een enkele training in een bepaalde skill heeft geen nut en m'n fitness staat op 100%, dus het kan er wel een keertje af
We doen ons bestquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:44 schreef AirRaid het volgende:
[..]
Gabriel Schot gaat dus vanavond van bil
jawel, door te trainen/opgesteld te worden op rechts kom je daar vanzelfquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:34 schreef Goldboy het volgende:
Net aangemeld:
(Goldboy - Rafaël de Leeuw - SV Eindhoven (C-10)
Als ik bij positie nu L ? heb betekend dit dat ik nooit rechts in het team zal kunnen spelen?
en bovendien kun je ook bij je training instellen om op de rechterkant te trainenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
jawel, door te trainen/opgesteld te worden op rechts kom je daar vanzelf
dta staat erquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:56 schreef AirRaid het volgende:
[..]
en bovendien kun je ook bij je training instellen om op de rechterkant te trainen
Vraag me af wat ik nu ga trainen. Redelijk allround zo. Iemand tips?quote:Tackelen 12
Positiespel 10
Kracht 9
Snelheid 6
Koppen 5
Lange Passes 2
Korte Passes 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |