Toch wel. Als je aardig bent, communiceer je makkelijker en stijgen je vriendschappen sneller. Ik denk dus dat dit een positieve invloed heeft op je moraal, maar heel veel zal het niet uitmaken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:23 schreef rompompom het volgende:
Ok, ik heb m'n spelert, maar nu moet ik kiezen wat voor persoonlijkheid het is. Maakt dat nog uit?
Met plaatselijke of regionale ranking kan je je ook echt met recht een vedette noemen jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:48 schreef J.Herrer het volgende:
Hehe ik had hem eerst ook op arrogant (vedette-style) maar ik had het gevoel dat dat ook je ranking beinvloed
Waarom had ik die keuze niet aan het begin?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:42 schreef Soli het volgende:
[..]
Toch wel. Als je aardig bent, communiceer je makkelijker en stijgen je vriendschappen sneller. Ik denk dus dat dit een positieve invloed heeft op je moraal, maar heel veel zal het niet uitmaken.
nee tackelen staat er apart tussen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
PT had ik meteen al aangeschaft inderdaad. Verdedigen = tackelen?
3x snelheid en 3x kracht niet overdreven?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:58 schreef AirRaid het volgende:
nu het seizoen toch afgelopen is ga ik de teamtraining anpassen en deze instellen op de training van snelheid en kracht (vrijdag blijft overigens gewoon de keepersdag)
bij je individuele training kun je echter wel gewoon op je eigen positievaardigheden blijven trainen
Communiceren met je teamgenoten, zorgen dat je wedstrijden wint, niet op ontspanning trainen maar op fitheid. Dat is tenminste wat ik doe, mijn laatste ontspanning training is echt al héél lang geleden!quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nou heb ik mijn account een aantal weken. Maar ondanks dat ik veel ontspannen doe is mijn fitheid 23% ! en mijn moreel 58% !
Hoe krijg ik dit in godsnaam makkelijk omhoog.... wie helpt ?
mja ik vind het misschien ook een beetje gek, maar omdat het toch de teamtraining is doe ik er wel aan mee.. Kan altijd wel een beetje helpen om die 2 ook een beetje omhoog te helpen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
3x snelheid en 3x kracht niet overdreven?
Ik denk niet dat er iemand is die ze allemaal gebruikt, dus dan kun je het beste gewoon 1x snelheid en 1x kracht doen en de rest weer anders instellen, anders is het gewoon zonde van de teamtraining.
naarmate het spel zicht ontwikkeld zal volgens mij snelheid een stuk belangrijker worden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja ik vind het misschien ook een beetje gek, maar omdat het toch de teamtraining is doe ik er wel aan mee.. Kan altijd wel een beetje helpen om die 2 ook een beetje omhoog te helpen.
En omdat ik toch nog geen PT2 kan krijgen en tackelen op 8 staat train ik tot ik een PT2 kan betalen de rest van de stats omhoog
Ik vind het juist wel handig eigenlijk!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand is die ze allemaal gebruikt, dus dan kun je het beste gewoon 1x snelheid en 1x kracht doen en de rest weer anders instellen, anders is het gewoon zonde van de teamtraining.
ben jij dan Sjonnie Baetsen??quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb me ingeschreven bij het Fok! team
het is maar voor 2 weken, en zo heb je wel snel deze stats omhoog die normaal misschien niet zo snel stijgen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Heb me alweer aangemeld bij een ander team. Ben nog niet goed genoeg. Na deze competitie ok ?quote:
nee, zolang je moraal rond de 90% zit ben je goed,quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:49 schreef rompompom het volgende:
Is het nou belangrijk om elke dag die 150 Interactiepunten te gebruiken?
Rond de 90% bedoel je?quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:57 schreef AirRaid het volgende:
[..]
nee, zolang je moraal rond de 10% zit ben je goed,
het is alleen zo dat hoe meer vrienden je maakt he langer hij hoog zal blijven (denk ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |