Ik verdien de helft van jou.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:57 schreef Suijk het volgende:
Wat is jullie gemiddelde loon dan?
Ik verdien nu 3000 per maand, dat schiet tenminste een beetje op.
Mijn contract:quote:09/06/07 5:30:02
Happy birthday! Je bent nu een jaartje ouder. Aangezien je nog steeds jonger bent dan 21, zal het trainingsproces hier niet onder lijden.
quote:Contract getekend op 27/5/2007
Huidig salaris ¤1500 Resultaat afhankelijke beloning
Wedstrijdpremie ¤520 Thuis overwinning ¤500
Goalbonus ¤0 Thuis gelijkspel ¤250
Assistbonus ¤0 Uit overwinning ¤750
Clean sheet bonus ¤100 Uit gelijkspel ¤350
Contractduur Nog 2 seizoen(en)
Teamstatus Belangrijke speler voor het eerste team
jippie ik heb een trol ontmoetquote:Omgang met Sofia (Vriend)
Uiterlijk 10%
Intelligentie 34%
Verjaardag 3/6 (FootStar Datum)
Laatste datum 0 Dagen
Duur van de relatie 0 Dagen
Bitchquote:11/06/07 5:50:53
Sophie besloot om jullie vriendschap te beëindigen.
Hoppa.quote:De speler Coos van Enschedé is gestegen naar 11 op Tackelen.
positie's kloppen niet meer helemaal.quote:
welcome backquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik gooi hier even een tvp. Was het hele spel vergeten
ontspannen is voor het moraal en voor de fitness op peil te houdenquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:40 schreef StupidByNature het volgende:
Even over de teambespreking:
- wat is het nut van ontspannen? Ik zie het niet.
hmm al dat beter is kunnen we het idd zo gaan doenquote:- Moet ik per sé eenhele dag fitness trainen? Als ik mijn fitness laat terugzakken tot 70% en dan 3x fitness train, train ik minder snel dan wanneer ik fitness train om altijd boven de 90% te blijven. Deze laatste methode schijnt beter te werken dan de 70% methode volgens velen op het forum. Ik doe het nu al een tijdje zo.
Zo doe ik het ook, 1 dag in week 2x fitness en 1x ontspannen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:40 schreef StupidByNature het volgende:
- Moet ik per sé eenhele dag fitness trainen? Als ik mijn fitness laat terugzakken tot 70% en dan 3x fitness train, train ik minder snel dan wanneer ik fitness train om altijd boven de 90% te blijven. Deze laatste methode schijnt beter te werken dan de 70% methode volgens velen op het forum. Ik doe het nu al een tijdje zo.
Dat fitness trainen moet je ook zien dat je dan een aantal keren je 3 keer op 1 dag trainen misloopt bij een training.. Zal je moeten afwegen wat belangrijker is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:40 schreef StupidByNature het volgende:
- Moet ik per sé eenhele dag fitness trainen? Als ik mijn fitness laat terugzakken tot 70% en dan 3x fitness train, train ik minder snel dan wanneer ik fitness train om altijd boven de 90% te blijven. Deze laatste methode schijnt beter te werken dan de 70% methode volgens velen op het forum. Ik doe het nu al een tijdje zo.
you have a pmquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:41 schreef CaLeX het volgende:
AirRaid, stuur ff een PM om de transfer te regelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |