Volgens mij heeft alleen CaleX eens een 6 gehad als verdedigerquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:19 schreef twi het volgende:
Ik blijf het klote vinden dat je niet gewoon normale cijfers haalt. Ik heb een prima wedstrijd gespeeld, alle persoonlijke duels gewonnen (tegen een eredivisionist) en een schot op doel gelost, maar ik scoor een 5. Flikker toch op man, dat was gewoon een dikke 7.
oke met de komst van CaLeX en nog een andere verdediger die mij benaderd heet is de verdediging compleet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
geef me nog 1 week dan (tot volgende week vrijdag)
nou ja 2 keer, ook eens in het botteam waar ik in begonquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:22 schreef Chen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft alleen CaleX eens een 6 gehad als verdediger
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:20 schreef AirRaid het volgende:
[..]
oke met de komst van CaLeX en nog een andere verdediger die mij benaderd heet is de verdediging compleet.
stadion wordt momenteel verbouwd vandaar dus effe de lage financiele status. omdatt het verbouwen 13 dagen duurt staat ook de volledige capasiyeit er nog niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:44 schreef CaLeX het volgende:
AirRaid, waarom is dit "Financiële situatie Onzeker "
en
"Capaciteit 10000 Plaatsen
Gemiddeld aantal bezoekers 10000 Mensen"
De capaciteit niet uitgebreid van het stadion (hier wordt dé winst op gemaakt!)
dan wist ik dan weer nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:14 schreef AirRaid het volgende:
[..]
stadion wordt momenteel verbouwd vandaar dus effe de lage financiele status. omdatt het verbouwen 13 dagen duurt staat ook de volledige capasiyeit er nog niet.
Ik hoop dat ik jullie pijn ga doen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:19 schreef Robi02 het volgende:
Zo vanmiddag de eerste 3 punten voor Houten
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:19 schreef Robi02 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |