quote:Op maandag 21 mei 2007 22:57 schreef nicomart het volgende:
wat heeft het leven voor nut? Waarom leer je? Om veel te verdienen? Wat als je veel verdient hebt? Kan je dan gewoon dood gaan?
Sorry.. ik ben moe
En dat geen eens zo nodig aangezien andere ook wel klikkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:57 schreef Sautor het volgende:
Kinderen krijgen die ook weer voetballer worden.
Ik begin het nu een beetje saai te vinden. Je hoeft eigenlijk helemaal niets te doen, behalve elke dag klikken om die relaties teonderhouden
Ja en dat relatiesysteem moeten ze echt buiten de deur gooien, in de RL is het toch ook niet zo dat als je je vrienden een maand niet spreekt dat je ze dan niet meer kentquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:10 schreef AirRaid het volgende:
het actief zijn moet natuurlijk wel van 2 kanten komen bij FS. van zowel de manager als van de spelers.
zo probeer ik minimaal elke 2 dagen de realaties te onderhouden, somige doe in het team doen dit ook maar heet meerendeel toch niet. ook is bij sommige de training naar mijn mening niet al te goed ingesteld zo zijn er enkele die zo te zien geen conditie trainen omdat deze al tijden op een laag % staat.
het klopt inderdaad dat je nu nog niet al te veel kan doen als speler, ik hoop dan ook dat in de komende tijd ook meer opties erbij komen
idd dat systeem is gewoon kutquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:17 schreef Soli het volgende:
[..]
Ja en dat relatiesysteem moeten ze echt buiten de deur gooien, in de RL is het toch ook niet zo dat als je je vrienden een maand niet spreekt dat je ze dan niet meer kent
Ik speel niet in het buitenland, maar hoe krijg je dan eigenlijk je integratie omhoog?quote:
Heb je geen buitenlandse spelers in je team? Daar heb je een optie 'Praat over het land' of zoiets. Als iedereen in je team dat met jou doet, dan krijg je op een gegeven moment 100% integratie met dat land.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:43 schreef Chen het volgende:
[..]
Ik speel niet in het buitenland, maar hoe krijg je dan eigenlijk je integratie omhoog?
Ohja 1 buitenlanderquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb je geen buitenlandse spelers in je team? Daar heb je een optie 'Praat over het land' of zoiets. Als iedereen in je team dat met jou doet, dan krijg je op een gegeven moment 100% integratie met dat land.
quote:24/05/07
De speler Swansel Kanthuis is gestegen naar 3 op Voorzetten.
23/05/07
De speler Swansel Kanthuis is gestegen naar 2 op Snelheid.
hij bood zich zelf aan en hij lijkt me wel een goede teovoeging aan het teamquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:14 schreef Ruudt het volgende:
Hey ik speelde met die Bryan Mather samen bij m'n vorige club. Leuk!
Ontspan training doen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:17 schreef Lennox het volgende:
Hoe kan het dat mn moraal helemaal naar de cholera gaat? Ik heb gisteren met wat mensen geinteract, maar hij blijft zakken.
Hoeveel % staat je gemiddelde interaction met teamgenoten?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:17 schreef Lennox het volgende:
Hoe kan het dat mn moraal helemaal naar de cholera gaat? Ik heb gisteren met wat mensen geinteract, maar hij blijft zakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |