whehe....quote:
Je wees ons erop dat dit een Nederlands Forum is en dat je er prijs op stelt om in die taal verder te gaan met de discussie.quote:
woaw....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je wees ons erop dat dit een Nederlands Forum is en dat je er prijs op stelt om in die taal verder te gaan met de discussie.
Ik lees wel een beeeeetje frans
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef OA het volgende:
In precies een maand tijd zijn er meer dan 100 topics door geknald...![]()
#77: [KOFFIE SC #77] Al is het er dit weekend veel te warm voor..
#78: [KOFFIE SC #78] KOFFIE weer of geen weer !
wétogquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dat wat eer-ik in het vorige deel van die Pool zei, echt hilarisch, ik hoorde het hem zeggen![]()
![]()
![]()
Zo praat hij nog steeds! Fantasisch! Knap dat je het zo kon typen vriend!
ah, dan is het ook alweer bijna tijd voor wat stats...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef OA het volgende:
BrandX zal ons op de hoogte houden van een boks-event komend weekend.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:18 schreef eer-ik het volgende:
klaer
Zeg is er alweer een nieuw idee/nieuwe datum voor een eventuele meet?
Ik zat eens te denken waar ik iedereen van 'ken' of wat het eerste is wat ik me herinner van de KSC usersquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef OA het volgende:
Deze 2 werden op 14 april geopend...
Vraag jij ze op?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wétog
[..]
ah, dan is het ook alweer bijna tijd voor wat stats...
no offence, maar wat heeft boxen met koffiedrinken te maken?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
BrandX zal ons op de hoogte houden van een boks-event komend weekend.![]()
Verder nog geen plannen.![]()
Koffie SC => BrandX => Boksenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
no offence, maar wat heeft boxen met koffiedrinken te maken?![]()
Ik ken jou van de kwekerij, jij bent die gast die die Pool zo goed kan nadoen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zat eens te denken waar ik iedereen van 'ken' of wat het eerste is wat ik me herinner van de KSC users
Bij jou is het eerste wat me bijstaat, de Senseo-mod-bezigheid
ik durf het bijna niet te zeggen maar....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Koffie SC => BrandX => Boksen
Tot zover kwam ik nog wel jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Koffie SC => BrandX => Boksen
Ik wilde reageren en toen kreeg ik de melding: sorry, dit topic is op slot. Text achter ctrl V plaatsen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zat eens te denken waar ik iedereen van 'ken' of wat het eerste is wat ik me herinner van de KSC users
Bij jou is het eerste wat me bijstaat, de Senseo-mod-bezigheid
'Robbert Sikorski - Kejjjij effe mógelijk mogelijk veel meinemen?'quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ken jou van de kwekerij, jij bent die gast die die Pool zo goed kan nadoen!
echt?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:25 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wilde reageren en toen kreeg ik de melding: sorry, dit topic is op slot. Text achter ctrl V plaatsen?![]()
Ik herinner me van jou dat je al vanaf het begin over je examens zeurt....![]()
Hahahaha!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:25 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wilde reageren en toen kreeg ik de melding: sorry, dit topic is op slot. Text achter ctrl V plaatsen?![]()
Ik herinner me van jou dat je al vanaf het begin over je examens zeurt....![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
'Robbert Sikorski - Kejjjij effe mógelijk mogelijk veel meinemen?'
En uiteraard als iemand die in den beginne altijd druk was met de wiki!quote:
Ik heb echt wel gelijk hoor...quote:Dat ga ik nakijken, dat snap je
Tuurlijk wel! Kopje, schoteltje, met de pink omhoog.....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tot zover kwam ik nog wel ja
Maar ik kan me niet voorstellen dat ik op m'n gemakje met een bakkie leut naar een bokswedstrijd zit te kijken
wat waren met weinig man zeg...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:28 schreef eer-ik het volgende:
check de toenmalige OP![]()
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Welkom bij het KOFFIE EN THEE!!!!!! topic. Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtend bakkie op kantoor, je uber-sterke bakkie om 2 uur 's nacht om je wakker te houden voor wat dan ook. Hoe het verlichting brengt op donkere momenten, hoe het je weer op de been helpt als je er doorheen zit.
Of gewoon over de geur van een vers gezet bakkie die je tegemoet komt, als je net uit je bed bent gestapt en de krant doorploegt op een gezapige zondagochtend
[afbeelding]
En wij koffieleuters zouden geen echte koffieleuters zijn zonder ons eigen enige echte officiële Koffie-gebed: het Wees-gekoffied.
Bij koffieleut-misstappen is het mogelijk da u door een mede KOFFIE SC-er gevraagd wordt 10 wees-gekoffied op te zeggen. Aldus tien keer:
Wees gegroet Koffie,
vol van genade.
De Heer is met U.
Gij zijt de gezegende onder de dranken.
En gezegend is de Boon,
de Vrucht die U schenkt.
Heilige Koffie,
Drank van God,
bid voor ons, zondaars,
nu en in het uur van onze dood.
Amen.
Vertel hier over verschillende smaken en soorten koffie, cappucino, espresso, irish coffee U name it, je kunt het hier kwijt. Schreeuw hier hoe gelukkig je bent met de komst van een starbucks in Nederland!
Kortom: KOFFIE!!! en thee
[afbeelding]
Links:
Koffie en Thee
Caffeineweb
Starbucks
Simon Levelt
Starbucks komt naar NL
Koffie en gezondheid
Filmpjes:
Koffiemelk kunsten]Koffiemelk kunsten
Tips en ideeen zijn van harte welkom![]()
Dit is een vervolg op WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks op zeer nadrukkelijke aanvraag van Sander170
Voorgaande topics( van jong naar oud ) :
[KOFFIE]Vertel hier over je ervaringen met koffie en thee
[KOFFIE #2] Koffie houdt ons wakker
[KOFFIE #3] Ik word pas echt lekker wakker bij de geur
KOFFIE SC #4: wat zouden we zonder moeten?!
KOFFIE SC #5: De koffie staat klaar!
KOFFIE SC #6: We hebben er nog lang niet genoeg van!
KOFFIE SC #7: We hebben er genoeg van!
Koffie SC #8 Een klontje melk en een wolkje suiker graag
KOFFIE SC #9 - Eindelijk een starbucks in NL!
De OP staat hier
quotevernachelaarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:28 schreef OA het volgende:
[..]
En uiteraard als iemand die in den beginne altijd druk was met de wiki!![]()
[..]
Ik heb echt wel gelijk hoor...![]()
Zie mijn antwoordquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:31 schreef eer-ik het volgende:
he, ik lees dat ik in #10 een veurstel doe voor nieuwe header
Hij is er wel een stuk mooier op gewordenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:31 schreef eer-ik het volgende:
he, ik lees dat ik in #10 een veurstel doe voor nieuwe header
quote:
ja graag!quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
![]()
Mooi.
Wat daaronder staat ook van JJ:
'doe je de kruidenboter al op het stokbrood als het de oven ingaat?'
Terugplukkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:30 schreef OA het volgende:
Kejjij die kleintje tomaat ff terugplukke laat mieschien?![]()
met veel mlek en suiker....net als ik....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja graag!
maar wel allochtonenkoffie graag, ik hoop niet dat ik dan de echte diehards over me heen krijg![]()
dus met veel melk en suiker![]()
![]()
aariquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja graag!
maar wel allochtonenkoffie graag, ik hoop niet dat ik dan de echte diehards over me heen krijg![]()
![]()
'Onze' Pool zei altijd 'meinemen' "Ken jij ff meinemen"quote:
kan ik me zekers herinneren...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
En hier introduceer ik me als Koffiër!
Allochtonen koffie? Dan ben ik ook een allochtoon.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja graag!
![]()
Ik keek net naar dat scherm, en wilde erop antwoorden: nee, iok ga zo echt off man, effe lerenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
En hier introduceer ik me als Koffiër!
Hahahahahahahahahahahaha!!!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik keek net naar dat scherm, en wilde erop antwoorden: nee, iok ga zo echt off man, effe leren
Was 't al een fucking ouwe post
we zijn uiteindelijk allemaal allochtonenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Allochtonen koffie? Dan ben ik ook een allochtoon.![]()
Ik mag alleen geen suiker meer in de koffie van mn tandarts
in #4 alquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:37 schreef OA het volgende:
Hier in #4 heb jij het over tentamens!
zie ook den briljante OP, geopend door ondergetekende!
Wat had ie nou nog meer voor vaste zinnetjes joh..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
'Onze' Pool zei altijd 'meinemen' "Ken jij ff meinemen"
Ik voor het eerst toen ik dat hoorde:
Zijn die buitenlander zo sex gericht dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
'Onze' Pool zei altijd 'meinemen' "Ken jij ff meinemen"
Ik voor het eerst toen ik dat hoorde:
maar ik ben een echte allochtoon...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:39 schreef Aarti het volgende:
[..]
we zijn uiteindelijk allemaal allochtonen![]()
bij mij op kantoor noemen ze mijn koffie kinderkoffie of allochtonenkoffie.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zijn die buitenlander zo sex gericht dan?
Chinese serveerster: "Wilt u me nu?"
We zijn allemaal afghanenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar ik ben een echte allochtoon...![]()
![]()
![]()
kijk maar uit, voor je het weet moet je "terug"quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar ik ben een echte allochtoon...![]()
![]()
![]()
Hij bedoeld natuurlijk "Zie je wel?"quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat had ie nou nog meer voor vaste zinnetjes joh..
Er is wel iets waar ik nog steeds niks van maken maken:
sietmewel.
Ik dacht eerst dat ie bedoelde: Ik zie het wel, maar hij gebruikt het echt te pas en te onpas.
Ik denk ook mee man. Dat sietmewelquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sietmewel.
Ik dacht eerst dat ie bedoelde: Ik zie het wel, maar hij gebruikt het echt te pas en te onpas.
He, ik kwam jou dus ook al tegen in een anti senseo topicquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:42 schreef OA het volgende:
Hier introduceerde ik mezelf
Pas in #2....een dag na m'n verjaardag!
En een van m'n eerste posts betrof een heus gedicht!!!
Ja en natuurlijk: omteweetjewel, zijn versie van omdatquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sietmewel.
Maar hij zegt het zo vaak, dat het bijna niet kan dat ie zie je wel bedoeltquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij bedoeld natuurlijk "Zie je wel?"
Die tomaat is rood, sietmewel?
Ik heb een raar accent, sietmewel?![]()
Ik dus ook...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
He, ik kwam jou dus ook al tegen in een anti senseo topic
m'n script is kapot trouwens, ik krijg elke keer 'dit topic is gesloten, wil je deze post onder je ctrl+v plaatsen?' te zien
Kejjij effe omteweetjewelle jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja en natuurlijk: omteweetjewel, zijn versie van omdat
Ja, die waren bij ons ook iddquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:45 schreef OA het volgende:
Er waren ook altijd Turken die wisten hoe het beter moest:
"He jongke, siedemieter op, ik zo jou voordoen, jij niet goed, weggaan en kijken... "
![]()
Hahahaha, dat was fucking mooi! En als je dan over die gast z'n vriending begon: Ja 'smooi he!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, die waren bij ons ook idd
vroeg je aan ze: hoelang werken jullie hier?
-2 jaar
oh, jullie komen hier 2 jaar werken?
-2 jaar.
hoelang woon je al in nederland dan?
-2 jaar.
-ey, hoelaat klaar?
-pauzzzzze?
Ja, en het was z'n vriendin nog niet eensquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hahahaha, dat was fucking mooi! En als je dan over die gast z'n vriending begon: Ja 'smooi he!
Hahaha, maar wel mooi idd!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, en het was z'n vriendin nog niet eens
Die gaat in de bookmarksquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:01 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Iets met![]()
http://eten-en-drinken.in(...)oud-te-nuttigen.html
dat ziet er goed uit papierquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Iets met![]()
http://eten-en-drinken.in(...)oud-te-nuttigen.html
bapao met kaas eroverquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een bolletje met kaas erover??
WHOEAH!!!quote:
Yumquote:
Gevalletje "contradictio in terminis"quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hou van vega-baopao met extra vlees
quote:
bapaoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yum![]()
Ik hou van vega-baopao met extra vlees
Langzamer lopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |