'Onze' Pool zei altijd 'meinemen' "Ken jij ff meinemen"quote:
kan ik me zekers herinneren...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
En hier introduceer ik me als Koffiër!
Allochtonen koffie? Dan ben ik ook een allochtoon.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja graag!
maar wel allochtonenkoffie graag, ik hoop niet dat ik dan de echte diehards over me heen krijg![]()
dus met veel melk en suiker![]()
![]()
Ik keek net naar dat scherm, en wilde erop antwoorden: nee, iok ga zo echt off man, effe lerenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
En hier introduceer ik me als Koffiër!
Hahahahahahahahahahahaha!!!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik keek net naar dat scherm, en wilde erop antwoorden: nee, iok ga zo echt off man, effe leren
Was 't al een fucking ouwe post
we zijn uiteindelijk allemaal allochtonenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Allochtonen koffie? Dan ben ik ook een allochtoon.![]()
Ik mag alleen geen suiker meer in de koffie van mn tandarts
in #4 alquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:37 schreef OA het volgende:
Hier in #4 heb jij het over tentamens!
zie ook den briljante OP, geopend door ondergetekende!
Wat had ie nou nog meer voor vaste zinnetjes joh..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
'Onze' Pool zei altijd 'meinemen' "Ken jij ff meinemen"
Ik voor het eerst toen ik dat hoorde:
Zijn die buitenlander zo sex gericht dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
'Onze' Pool zei altijd 'meinemen' "Ken jij ff meinemen"
Ik voor het eerst toen ik dat hoorde:
maar ik ben een echte allochtoon...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:39 schreef Aarti het volgende:
[..]
we zijn uiteindelijk allemaal allochtonen![]()
bij mij op kantoor noemen ze mijn koffie kinderkoffie of allochtonenkoffie.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zijn die buitenlander zo sex gericht dan?
Chinese serveerster: "Wilt u me nu?"
We zijn allemaal afghanenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar ik ben een echte allochtoon...![]()
![]()
![]()
kijk maar uit, voor je het weet moet je "terug"quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar ik ben een echte allochtoon...![]()
![]()
![]()
Hij bedoeld natuurlijk "Zie je wel?"quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat had ie nou nog meer voor vaste zinnetjes joh..
Er is wel iets waar ik nog steeds niks van maken maken:
sietmewel.
Ik dacht eerst dat ie bedoelde: Ik zie het wel, maar hij gebruikt het echt te pas en te onpas.
Ik denk ook mee man. Dat sietmewelquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sietmewel.
Ik dacht eerst dat ie bedoelde: Ik zie het wel, maar hij gebruikt het echt te pas en te onpas.
He, ik kwam jou dus ook al tegen in een anti senseo topicquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:42 schreef OA het volgende:
Hier introduceerde ik mezelf
Pas in #2....een dag na m'n verjaardag!
En een van m'n eerste posts betrof een heus gedicht!!!
Ja en natuurlijk: omteweetjewel, zijn versie van omdatquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sietmewel.
Maar hij zegt het zo vaak, dat het bijna niet kan dat ie zie je wel bedoeltquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij bedoeld natuurlijk "Zie je wel?"
Die tomaat is rood, sietmewel?
Ik heb een raar accent, sietmewel?![]()
Ik dus ook...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
He, ik kwam jou dus ook al tegen in een anti senseo topic
m'n script is kapot trouwens, ik krijg elke keer 'dit topic is gesloten, wil je deze post onder je ctrl+v plaatsen?' te zien
Kejjij effe omteweetjewelle jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja en natuurlijk: omteweetjewel, zijn versie van omdat
Ja, die waren bij ons ook iddquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:45 schreef OA het volgende:
Er waren ook altijd Turken die wisten hoe het beter moest:
"He jongke, siedemieter op, ik zo jou voordoen, jij niet goed, weggaan en kijken... "
![]()
Hahahaha, dat was fucking mooi! En als je dan over die gast z'n vriending begon: Ja 'smooi he!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, die waren bij ons ook idd
vroeg je aan ze: hoelang werken jullie hier?
-2 jaar
oh, jullie komen hier 2 jaar werken?
-2 jaar.
hoelang woon je al in nederland dan?
-2 jaar.
-ey, hoelaat klaar?
-pauzzzzze?
Ja, en het was z'n vriendin nog niet eensquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hahahaha, dat was fucking mooi! En als je dan over die gast z'n vriending begon: Ja 'smooi he!
Hahaha, maar wel mooi idd!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, en het was z'n vriendin nog niet eens
Die gaat in de bookmarksquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:01 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Iets met![]()
http://eten-en-drinken.in(...)oud-te-nuttigen.html
dat ziet er goed uit papierquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Iets met![]()
http://eten-en-drinken.in(...)oud-te-nuttigen.html
bapao met kaas eroverquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een bolletje met kaas erover??
WHOEAH!!!quote:
Yumquote:
Gevalletje "contradictio in terminis"quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hou van vega-baopao met extra vlees
quote:
bapaoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yum![]()
Ik hou van vega-baopao met extra vlees
Langzamer lopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |