[SC] in de TT dan maar?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:05 schreef buzzer het volgende:
even een tvp, dit ljikt me een hele ordinaire slowchat
Kwam ik jou niet tegen in Mensen die koffie lekker vinden @ KLB?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:36 schreef OA het volgende:
Een echt koffie topic!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hulde aan de bedenker!![]()
Uiteraard begint elke ochtend, of het nou op kantoor of thuis is, met een lekker bakkie! Of 2. Of 3.![]()
Waarom heb ik dit topic niet eerder gevonden![]()
![]()
Zeker!quote:Op maandag 5 maart 2007 14:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kwam ik jou niet tegen in Mensen die koffie lekker vinden @ KLB?
Of in het Mensen die senseo vies vinden topic?
Dacht ik alquote:Op maandag 5 maart 2007 14:39 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker!
Maar wel als een koffie liefhebber, die zei dat alles koffie haters weg moesten blijven!![]()
Dat herinner ik me ook nog wel ja!quote:Op maandag 5 maart 2007 14:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dacht ik al
Denk het senseo topic, aangezien ik daar nog tegen iemand zei dat het goed was dat ie een senseo apparaat als user icon had
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:39 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker!
Maar wel als een koffie liefhebber, die zei dat alles koffie haters weg moesten blijven!![]()
Ik heb daarvoor wel even je OP gestolen en lichtelijk aangepastquote:Op maandag 5 maart 2007 16:06 schreef erkel het volgende:
WoehoeNieuw Topic
Waar alleen maar kwaliteitspost te vinden zijn, want koffie!!!
![]()
Alleen maar hulde daarvoorquote:Op maandag 5 maart 2007 16:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor wel even je OP gestolen en lichtelijk aangepast![]()
Tijdstip maakt voor mij niet uit gelukkig!quote:Op maandag 5 maart 2007 16:19 schreef Pleione het volgende:
Koffie, heeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrlijk![]()
's ochtends een bakkie om wakker te worden
's middags een bakkie om mezelf te verwennen...
Meer moet ik niet hebben op een dag want dan vlieg ik door het plafond...
Trouwens, 's avonds moet ik zeker niks nemen, wil ik een beetje kunnen slapen![]()
hoe kun jij, als echte koffie liefhebber geen voorraad hebben....quote:Op maandag 5 maart 2007 16:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Alleen maar hulde daarvoorMet de juiste aanpassingen kan de OP alleen maar mooier worden
![]()
Mijn koffie is nu echt op, zo maar ff naar de supert![]()
Inderdaadquote:Op maandag 5 maart 2007 16:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe kun jij, als echte koffie liefhebber geen voorraad hebben....?...
![]()
misschien moeten we voor zijn verjaardag maar een hele vrachtwagen vol koffie sturen...quote:
beste manier om lekker thuis te komen....quote:Op maandag 5 maart 2007 17:23 schreef justmattie het volgende:
een lekker bakkie leut na het werk hoort er natuurlijk ook bij
Geen paniek!! geen paniek!! De situatie is weer onder controle, de voorraad is hersteldquote:Op maandag 5 maart 2007 16:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe kun jij, als echte koffie liefhebber geen voorraad hebben....?...
![]()
was ik dus ff voor nix aan het stressen.....quote:Op maandag 5 maart 2007 17:26 schreef erkel het volgende:
[..]
Geen paniek!! geen paniek!! De situatie is weer onder controle, de voorraad is hersteld![]()
Het waren benauwde uren waar het ieder voor zich was, maar de rust is hersteldEr is weer koffie ten overvloede
Hoeray!
pfiew![]()
Ik drink ook gewoon de hele dag door koffie, lichaam is er inmiddels wel aan gewendquote:Op maandag 5 maart 2007 16:38 schreef OA het volgende:
[..]
Tijdstip maakt voor mij niet uit gelukkig!
In het weekend heb ik weleens dat ik met hoofdpijn opsta. Dat is dan altijd na 8 uur en doordeweeks heb ik voor die tijd al een bakkie op.
Nou heb ik weleens gelezen dat koffie een uitdrogend effect kan veroorzaken en dat een tekort aan vocht hoofdpijn veroorzaakt. Hoe dan ook, een bak koffie zorgt er wel voor dat mijn hoofdpijn verdwijnt!![]()
Dus KOFFIE:![]()
![]()
![]()
In ieder geval dank voor het medelevenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
was ik dus ff voor nix aan het stressen..........
![]()
ik dacht al dt het een goed id was....quote:Op maandag 5 maart 2007 17:30 schreef erkel het volgende:
[..]
In ieder geval dank voor het medelevenEn dat idee van die vrachtwagen.....stuur maar hierheen hoor
![]()
![]()
morgen ennuh.. over een maand en dannuuh..die maand erop. Conclusie: Stuur elke maand maar een containertje deze kant opquote:Op maandag 5 maart 2007 17:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik dacht al dt het een goed id was....moet alleen weten wanneer je jarig bent....
![]()
vienna heb ik wel eens op, die vond ik wel lekker geloof ik.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:43 schreef erkel het volgende:
[..]
morgen ennuh.. over een maand en dannuuh..die maand erop. Conclusie: Stuur elke maand maar een containertje deze kant op![]()
Heb je trouwens al eens Senseo Vienna of Milano of iets in die trant geprobeerd?
Hartelijk bedankt voor het noemen van mijn naam in de OP.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:24 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Welkom bij het KOFFIE EN THEE!!!!!! topic. Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtend bakkie op kantoor, je uber-sterke bakkie om 2 uur 's nacht om je wakker te houden voor wat dan ook. Hoe het verlichting brengt op donkere momenten, hoe het je weer op de been helpt als je er doorheen zit.
Of gewoon over de geur van een vers gezet bakkie die je tegemoet komt, als je net uit je bed bent gestapt en de krant doorploegt op een gezapige zondagochtend [afbeelding]
Vertel hier over verschillende smaken en soorten koffie, cappucino, espresso, irish coffee U name it, je kunt het hier kwijt. Je kunt hier ook huilen om het feit dat we hier nog geen Starbucks hebben (het is een schande!!!)
Kortom: KOFFIE!!! en thee
[afbeelding]
Links:
Koffie en Thee
Caffeïneweb
Starbucks
Filmpjes:
Koffiemelk kunsten
Tips en ideeën zijn van harte welkom![]()
Dit is een vervolg op WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks op zeer nadrukkelijke aanvraag van Sander170![]()
Voorgaande topics:
Precies, als oprichters onder elkaar.quote:
Wordt zeker tijd! Het Europese Hoofdkantoor zit notabene in Amsterdam. Zijn wat geruchten dat er misschien over gepraat gaat worden, allemaal heel erg vaag dus nog. Zie dit artikel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:26 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Precies, als oprichters onder elkaar.
Ik wacht nu alleen nog tot we een Starbucks gaan openen, word tijd voor NL vind ik !!
Starbuck's Coffeé >![]()
Môgge!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 07:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
GOEDEMORGEN KOFFIE LIEFHEBBERS.....![]()
![]()
![]()
......eerste bakkie onderweg....
!
hier capuccino...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 07:59 schreef OA het volgende:
[..]
Môgge!![]()
Het eerste bakkie staat reeds voor m'n neus te dampen!!![]()
![]()
ja....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:35 schreef RaymanNL het volgende:
Dat weet je pas als je het zelf geprobeerd hebt![]()
ik ook....!!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:52 schreef OA het volgende:
Geen idee wat het verschil is...
Ik weet wel dat ik nu aan een kopje senseo zit.![]()
Helaas wel de regular, want er is niets anders op m'n werk... Maar dan wel 2 pads voor een klein kopje!![]()
![]()
melk....het liefts warm en opgeklopt....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:12 schreef justmattie het volgende:
Wat hebben jullie in de koffie dan ? Melk, suiker ? Of beide?
dat geeft je dus genoeg tijd om maar nog een bakkie te nemen.....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:18 schreef eer-ik het volgende:
niks.
Net 2 bakken koffie op terwijl ik zit te wachten op de helpdesk van xs4all, en nog moet ik dik 6 minuten wachten
Godver, ik begin strontchagrijnig te worden van die [insert scheldwoord]helpdesks.
NEEM GENOEG MENSEN AAN FFS.
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat geeft je dus genoeg tijd om maar nog een bakkie te nemen.........
![]()
![]()
adem in....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Maar ik heb niet zo'n trek in een bakkie nu, net al 2 op
Misschien over 5 minuten ofzo, maar nu even niet
Er zijn.... 12! wachtenden voor u.
Denk niet alleen aan koffie, DRINK het ook!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
adem in......adem uit..
...en denk aan koffie....
![]()
Heb er een scheutje melk inquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:12 schreef justmattie het volgende:
Wat hebben jullie in de koffie dan ? Melk, suiker ? Of beide?
Ik vind het zo verwondelijk hè dat elk bakkie bij iemand anders ook anders smaakt. Waar ligt dat dan aan? Aan het apparaat, verhouding koffie/water, filterpapierquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:20 schreef justmattie het volgende:
Ik heb er helemaal niks in, gewoon zwart.
Kun je goed proeven of mensen lekkere koffie zetten![]()
Het gaat erom hoeveel liefde je erin stopt....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik vind het zo verwondelijk hè dat elk bakkie bij iemand anders ook anders smaakt. Waar ligt dat dan aan? Aan het apparaat, verhouding koffie/water, filterpapier![]()
Dat was even een herspinseltje van mijn persoontjemaar er mag best op geantwoord worden...
Dat ik daar niet aan gedacht hadquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Het gaat erom hoeveel liefde je erin stopt....![]()
in m'n senseotje stop ik niet zoveel liefde, maar als ik een pot zetquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Het gaat erom hoeveel liefde je erin stopt....![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in m'n senseotje stop ik niet zoveel liefde, maar als ik een pot zet
Elk schepje sodemieter ik met liefde in het filter
hahaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..Ik bedoel de liefde die je uitstraalt tijdens het koffie-zetten....
![]()
![]()
Ik heb een keertje stroop in mijn koffie gedaan, ik dacht namelijk dat het lekker zou zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik vroeg me af.......zou koffie met honing lekker zijn...
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:18 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik heb een keertje stroop in mijn koffie gedaan, ik dacht namelijk dat het lekker zou zijn.![]()
Een echte afrader dus,
ik had er namelijk maar een klein beetje stroop in gedaan,
maar gelijk mijn hele koffie was niet meer te zuipen,
gewoon ranzig was het en veelste zoet.
Normaal ben ik altijd dol op stroop, maar door mijn koffie, nooit meer.![]()
Maar of honing door je koffie lekker is, ik vraag het me af, ik zou zeggen > > >
Liefhebbers aanwezig om te testen: Honing in je koffie lekker of niet ????
dat vind ik dus helemaal nix....quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:24 schreef eer-ik het volgende:
Je hebt toch ook van die speciale koffiesiroop...
Is dat niet lekker dan?
beetje caramel of iets dergelijks lijkt me echt niet verkeerd...
Helemaal mee eens, maar stroop haalt de smaak van koffie helemaal weg.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat vind ik dus helemaal nix.......zit zo'n chemische smaak aan....
![]()
Ik snap wat je bedoeld, maar ik kan nu effe niet op de naam komen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:24 schreef eer-ik het volgende:
Je hebt toch ook van die speciale koffiesiroop...
Is dat niet lekker dan?
beetje caramel of iets dergelijks lijkt me echt niet verkeerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |