ja....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:35 schreef RaymanNL het volgende:
Dat weet je pas als je het zelf geprobeerd hebt![]()
ik ook....!!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:52 schreef OA het volgende:
Geen idee wat het verschil is...
Ik weet wel dat ik nu aan een kopje senseo zit.![]()
Helaas wel de regular, want er is niets anders op m'n werk... Maar dan wel 2 pads voor een klein kopje!![]()
![]()
melk....het liefts warm en opgeklopt....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:12 schreef justmattie het volgende:
Wat hebben jullie in de koffie dan ? Melk, suiker ? Of beide?
dat geeft je dus genoeg tijd om maar nog een bakkie te nemen.....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:18 schreef eer-ik het volgende:
niks.
Net 2 bakken koffie op terwijl ik zit te wachten op de helpdesk van xs4all, en nog moet ik dik 6 minuten wachten
Godver, ik begin strontchagrijnig te worden van die [insert scheldwoord]helpdesks.
NEEM GENOEG MENSEN AAN FFS.
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat geeft je dus genoeg tijd om maar nog een bakkie te nemen.........
![]()
![]()
adem in....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Maar ik heb niet zo'n trek in een bakkie nu, net al 2 op
Misschien over 5 minuten ofzo, maar nu even niet
Er zijn.... 12! wachtenden voor u.
Denk niet alleen aan koffie, DRINK het ook!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
adem in......adem uit..
...en denk aan koffie....
![]()
Heb er een scheutje melk inquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:12 schreef justmattie het volgende:
Wat hebben jullie in de koffie dan ? Melk, suiker ? Of beide?
Ik vind het zo verwondelijk hè dat elk bakkie bij iemand anders ook anders smaakt. Waar ligt dat dan aan? Aan het apparaat, verhouding koffie/water, filterpapierquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:20 schreef justmattie het volgende:
Ik heb er helemaal niks in, gewoon zwart.
Kun je goed proeven of mensen lekkere koffie zetten![]()
Het gaat erom hoeveel liefde je erin stopt....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik vind het zo verwondelijk hè dat elk bakkie bij iemand anders ook anders smaakt. Waar ligt dat dan aan? Aan het apparaat, verhouding koffie/water, filterpapier![]()
Dat was even een herspinseltje van mijn persoontjemaar er mag best op geantwoord worden...
Dat ik daar niet aan gedacht hadquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Het gaat erom hoeveel liefde je erin stopt....![]()
in m'n senseotje stop ik niet zoveel liefde, maar als ik een pot zetquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Het gaat erom hoeveel liefde je erin stopt....![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in m'n senseotje stop ik niet zoveel liefde, maar als ik een pot zet
Elk schepje sodemieter ik met liefde in het filter
hahaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..Ik bedoel de liefde die je uitstraalt tijdens het koffie-zetten....
![]()
![]()
Ik heb een keertje stroop in mijn koffie gedaan, ik dacht namelijk dat het lekker zou zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik vroeg me af.......zou koffie met honing lekker zijn...
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:18 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik heb een keertje stroop in mijn koffie gedaan, ik dacht namelijk dat het lekker zou zijn.![]()
Een echte afrader dus,
ik had er namelijk maar een klein beetje stroop in gedaan,
maar gelijk mijn hele koffie was niet meer te zuipen,
gewoon ranzig was het en veelste zoet.
Normaal ben ik altijd dol op stroop, maar door mijn koffie, nooit meer.![]()
Maar of honing door je koffie lekker is, ik vraag het me af, ik zou zeggen > > >
Liefhebbers aanwezig om te testen: Honing in je koffie lekker of niet ????
dat vind ik dus helemaal nix....quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:24 schreef eer-ik het volgende:
Je hebt toch ook van die speciale koffiesiroop...
Is dat niet lekker dan?
beetje caramel of iets dergelijks lijkt me echt niet verkeerd...
Helemaal mee eens, maar stroop haalt de smaak van koffie helemaal weg.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat vind ik dus helemaal nix.......zit zo'n chemische smaak aan....
![]()
Ik snap wat je bedoeld, maar ik kan nu effe niet op de naam komen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:24 schreef eer-ik het volgende:
Je hebt toch ook van die speciale koffiesiroop...
Is dat niet lekker dan?
beetje caramel of iets dergelijks lijkt me echt niet verkeerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |