Man sieht hier auch viele Deutscher.. aber sie machen keine Einkaufen... aber große Vertiefungen (kuilen) auf dem Strand...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Du auch? Ja, von mein Haus ist es auch ungefehr 5 km von die Grenze... so das ist auch kein problem. Viel Deutsche leute am Sammstags die einkaufen machen. Immer wieder verkehrschaos![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Du auch? Ja, von mein Haus ist es auch ungefehr 5 km von die Grenze... so das ist auch kein problem. Viel Deutsche leute am Sammstags die einkaufen machen. Immer wieder verkehrschaos![]()
wat magt ik niet weten....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[afbeelding]
Er is weer een smiley-topic, niets tegen jj zeggen hoor![]()
Koffie dan maar?quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Die Grenze mit Deutschland ist fast 400 km in Länge...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Das bedeutest das sie in-der-nähe von MPG wohnst!
Nur ein km weiter!
vertiefungquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:27 schreef OA het volgende:
[..]
Man sieht hier auch viele Deutscher.. aber sie machen keine Einkaufen... aber große Vertiefungen (kuilen) auf dem Strand...![]()
Ich machte nur ein scherzquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:29 schreef OA het volgende:
[..]
Die Grenze mit Deutschland ist fast 400 km in Länge...![]()
Ich bin nicht auf meine Hinterkopf gefallen....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vertiefung![]()
Ich glaubte dich nich, dezumfolge ging ich es kontrolieren, und es stimmte![]()
ppfff...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:29 schreef OA het volgende:
[..]
Die Grenze mit Deutschland ist fast 400 km in Länge...![]()
Ich habe Deuts auf mein zweite schuljahr lassen fallenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ich bin nicht auf meine Hinterkopf gefallen....![]()
Und ich habe Deutsch 'studiert' bei der Goethe Institut!![]()
Und du hast ja deutsche Verwandten?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ppfff...leuk die Duitse taal....
![]()
![]()
![]()
Wir müssen aufpassen, oder wir alle sprechen Deutsch in ein paar Jahrenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ich bin nicht auf meine Hinterkopf gefallen....![]()
Und ich habe Deutsch 'studiert' bei der Goethe Institut!![]()
Ich gehe kein Deutsch sprechen in der Niederlandenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wir müssen aufpassen, oder wir alle sprechen Deutsch in ein paar Jahren
Das soll soein fahrt nicht laufen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wir müssen aufpassen, oder wir alle sprechen Deutsch in ein paar Jahren
vooruit dan maar ^^quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heel graag Fruts......met melk en suiker aub....
![]()
![]()
quote:
Ich habe aufs Gymnasium 6 Jahren Niederländisch, 6 Jahren Fransösisch, 6 jahren Englisch, 5 jahren Deutsch (seit die zweite Klasse), 5 Jahren Latin und 2 Jahren Alt-Griechisch gehabtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ich habe Deuts auf mein zweite schuljahr lassen fallen
Daduhr spreche ich die sprache nicht sehr gut.
Indah!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
hier een 150-km motortocht in de zon en bewolking gemaakt, ik rijd de ringweg binnen en het stortregent.. alsnog doornat geworden. Maar het is wel een verhaal waard, dus ik moest eens gaan schrijven.
quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
guud lock.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:38 schreef indahnesia.com het volgende:
maar goed, de foto's eens downloaden en aan het schrijven gaan
nou zeg....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
is niet belangrijk. Er zoekt iemand naar een zuchtende smily.[afbeelding]
Nah, ik vind dat ik nog best een aardig woordje duits spreek voor iemand die al 8 jaar geen duits heeft gehadquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ich habe aufs Gymnasium 6 Jahren Niederländisch, 6 Jahren Fransösisch, 6 jahren Englisch, 5 jahren Deutsch (seit die zweite Klasse), 5 Jahren Latin und 2 Jahren Alt-Griechisch gehabt
Also du sprichst auch Griechisch!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ich habe aufs Gymnasium 6 Jahren Niederländisch, 6 Jahren Fransösisch, 6 jahren Englisch, 5 jahren Deutsch (seit die zweite Klasse), 5 Jahren Latin und 2 Jahren Alt-Griechisch gehabt
Whehe... in dat geval gaat t je indd wel redelijk goed af jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nah, ik vind dat ik nog best een aardig woordje duits spreek voor iemand die al 8 jaar geen duits heeft gehad
Hoewel ik laatst wel moeite had met een duitser.
Die wilde weten waar ie beltegoed kon halen, en ik kon 'm slechts heeeel krakkemikkig in het duits vertellen waar ie heenmoest..
Maar er waren gewoon woorden die ik niet wist.
zoals winkelcentrum enzo.
Ik mag niet klagen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... in dat geval gaat t je indd wel redelijk goed af ja
ja, was wel aardig inderdaad. Een hele tijd zitten praten metquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:39 schreef OA het volgende:
[..]
Indah!
Nou, we wachten je spannende avontuur af!![]()
Whehe... ik kan inmiddels ook enigszins Zweeds en Deens lezen, schrijven spreken en verstaan vooralsnog wat minder. Ook kan ik een heel klein bietje Italiaansquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen.
Ik heb ook besloten om mezelf in de toekomst zoveel mogelijk talen aan te leren
Ik hou van tale
Zo, en dat is wel weer genoeg 'ik' achter elkaar
uiteindelijk wel ja, want er komt ook koffie in voorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
guud lock.
Post het maar hier, incl pics
Italiaans en Spaans lezen en enigszins begrijpen lukt me ook wel...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... ik kan inmiddels ook enigszins Zweeds en Deens lezen, schrijven spreken en verstaan vooralsnog wat minder. Ook kan ik een heel klein bietje Italiaans
Zal me best doen, is helaas niet alleen aan mijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Fruts, ik heb bierik in de voorraadkast gedonderd, niet kapot maken he
Precies omgekeerd hier.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:48 schreef OA het volgende:
[..]
Italiaans en Spaans lezen en enigszins begrijpen lukt me ook wel...![]()
Spreken daarentegen![]()
Je kan toch wel een goed woordje voor me doen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zal me best doen, is helaas niet alleen aan mij
Jeg elsker degquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... ik kan inmiddels ook enigszins Zweeds en Deens lezen, schrijven spreken en verstaan vooralsnog wat minder. Ook kan ik een heel klein bietje Italiaans
gezellie....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vervelend zeg..samen met jou wat drinken![]()
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:54 schreef Frutsel het volgende:
wie heeft trouwens deze TT bedacht... duurt nog wel ff voor de zomer terug komt
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Fruts, ik heb bierik in de voorraadkast gedonderd, niet kapot maken he
het was juist om een beetje zomersgevoel te geven....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:54 schreef Frutsel het volgende:
Een stuk makkelijker dan EEN mandarijn leren sprekenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Precies omgekeerd hier.
Ik kan het wel redelijk spreken, verstaan lukt me ook wel aardig, hoewel ik een dusdanig kleine vocabulair heb in die talen dat ik de helft niet begrijpMaar lezen en schrijven, homaar...
Daarentegen leer ik 't wel altijd heel gemakkelijk, die talen.
Ik zou graag mandarijn willen leren spreken
Lijkt me tof.
En russisch.
Ik ga toch hard werken aan mijn Spaanse vocabulair, aangezien men in Chili nauwelijks een woord buiten de deur spreekt...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Precies omgekeerd hier.
Ik kan het wel redelijk spreken, verstaan lukt me ook wel aardig, hoewel ik een dusdanig kleine vocabulair heb in die talen dat ik de helft niet begrijpMaar lezen en schrijven, homaar...
Daarentegen leer ik 't wel altijd heel gemakkelijk, die talen.
Ik zou graag mandarijn willen leren spreken
Lijkt me tof.
En russisch.
14.gifquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, maar alle kloons schijnen te worden gesloopt.
Papieren humor... voor je het weet zit er een scheur in....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een stuk makkelijker dan EEN mandarijn leren spreken![]()
Naja, ik hoor zojuist dat er over 2 weken een warmtegolf komt met temperaturen van 30+quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het was juist om een beetje zomersgevoel te geven....![]()
OMG..ECHT....?????....vet fris man...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja, ik hoor zojuist dat er over 2 weken een warmtegolf komt met temperaturen van 30+
(lang leve pinksteren dus)...
(geen grapje)
Wheheh... Kurwa!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:59 schreef OA het volgende:
Ik heb toen ik nog in het Westland in de tuin werkte ook wel aardig wat woorden Pools en Turks geleerd...Echter, dat verdwijnt weer als sneeuw voor de zon als je het daarna nooit meer hoort...
![]()
ik nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:54 schreef Frutsel het volgende:
Kom met dat weer maar bij mioj op het werk... daar is het pas frisquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMG..ECHT....?????....vet fris man...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat leer je al eerste en dat is ook ongeveer het enige woord dat met zeer grote regelmaat te pas en te onpas wordt gebruikt...quote:
Ikquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja, ik hoor zojuist dat er over 2 weken een warmtegolf komt met temperaturen van 30+
(geen grapje)
beetje TE warmquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMG..ECHT....?????....vet fris man...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan we op die toer?quote:
Vraag ik me toch af hoe dat zit met meerdere mensen in één huis die allen een eigen account hebben maar wel hetzelfde ipadres/pc delen...quote:
Deensquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ikvan jou, in het Zweeds (of Noors, Laps, Fins?)
Dat zei ik...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Volgens de pool waar ik altijd mee werkte was Kurwa echt een multifunctioneel scheldwoord, wat je echt overal voor kon gebruiken.
puikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
(geen grapje)
Bron?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
(geen grapje)
Insgelijks... Zeker dat dat kurwa multifunctioneel is.... je hoort het dan ook in bijna elke zinquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gaan we op die toer?
dzieñ dobry
da's het eerste wat ik leerde
En idd Kurwa
Volgens de pool waar ik altijd mee werkte was Kurwa echt een multifunctioneel scheldwoord, wat je echt overal voor kon gebruiken.
Met 25 graden begin ik net te leven. Daaronder blijf ik liever in bedquote:
Kan ik beamen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gaan we op die toer?
dzieñ dobry
da's het eerste wat ik leerde
En idd Kurwa
niet zo boos doen op Papier he MPG...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Deens
Zweeds schrijf je t anders ...
Jag älskar dig...
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
Papieren humor... voor je het weet zit er een scheur in....![]()
![]()
Ik doe niet boos... ik weet ook dat hij het goed meentquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet zo boos doen op Papier he MPG...![]()
![]()
Komt net uit de eigen doosquote:
MPG verbeterd gewoon graag!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doe niet boos... ik weet ook dat hij het goed meent
dan is het goed...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doe niet boos... ik weet ook dat hij het goed meent
Nou, ik kan wel weer eens een hittegolfje gebruiken hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Komt net uit de eigen doos
Neej, de 'kenners' uit 'mijn' eigen DE forum hebben het erover..
En ze zitten er niet vaak ver naast... zal dus in elk geval een lekker warm weekend worden![]()
Hopelijk 25.. meer is nie nodig![]()
Ti amoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet zo boos doen op Papier he MPG...![]()
![]()
Whehe... bij ons op het werk spreken ze alleen pools of een bietje duits...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:08 schreef eer-ik het volgende:
Die kerel praatte ook zo mooi nederlands
Stonden we met z'n drieën ergens, (frits, m'n broertje, en ik), komt die pool eraan, zegt ie: He errik, ken jij effe mette mee mee? Gaatie wij mettie errik effe naar de vaste kassies omte bloemen toe knippegt.
En dan liep m'n broertje of frits mee, zegt ie: Nee mon, ik zeitie toch, wij mettie errik!
Kenne jullie effe daarheen mon!
Verschilt vrij weinig van het taaltje dat Westlander bezigen..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:08 schreef eer-ik het volgende:
Die kerel praatte ook zo mooi nederlands
Stonden we met z'n drieën ergens, (frits, m'n broertje, en ik), komt die pool eraan, zegt ie: He errik, ken jij effe mette mee mee? Gaatie wij mettie errik effe naar de vaste kassies omte bloemen toe knippegt.
En dan liep m'n broertje of frits mee, zegt ie: Nee mon, ik zeitie toch, wij mettie errik!
Kenne jullie effe daarheen mon!
keej, snorryquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
Bon maintenant il y en à marre...![]()
...c'est un forum Hollandais, il est donc préférable de parler cette langue pour que tout le mond puisse suivre cette discussion...
....Donc mes chéris, retour à la base s'il vous plait...merci..
![]()
![]()
![]()
!!!!!
Maar natuurlijk, als U dat blieft!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
Bon maintenant il y en à marre...![]()
...c'est un forum Hollandais, il est donc préférable de parler cette langue pour que tout le mond puisse suivre cette discussion...
....Donc mes chéris, retour à la base s'il vous plait...merci..
![]()
![]()
![]()
!!!!!
VerbeterTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |