Klopt, en ik geef er ook niks om hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben dus niet de enige die gebruik maakt van veel smilies....![]()
![]()
ik zeg niks....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:30 schreef Jo0Lz het volgende:
Wow. Wat een smiley overkill. [afbeelding] [afbeelding]
gezellig joh..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:28 schreef BrandX het volgende:
btw: ik ga nu aan het werk, dus zal jullie nu allemaal massaal negeren en zo...![]()
tot laterzzzz!!!!![]()
Sorry, mijn O + toets zat vastquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:28 schreef vdvorst het volgende:
![]()
![]()
Hoe vul je een topic met alleen smilies...
quote:
Whehequote:
Dat lijkt mijn startpagina wel ooit.. erg hequote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
thx
[..]
Whehe
Ik kreeg gewoon een melding dat ik niet 2 berichten heel snel achter elkaar kan plaatsen...
belachelijk zeg![]()
Zoeen reactie van jou...quote:
32 uur reizen? Net zo gekquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:51 schreef OA het volgende:
JJ, is het echt 32 uur reizen naar Moorea??![]()
Ik had eigenlijk gedacht dat je via Azië zou vliegen...
In de buurt van Tahitiquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
32 uur reizen? Net zo gek
Waar ligt het eigeluk...Hawaii ofzo?
Nieuw Zeeland via Singapore is 24 uur..
Das idd ver weg.. Frans Polynesië dus... bij Muroroa en Fangataufaquote:
in totaal zijn we 32 uur onderweg....via azie is het net iest langer....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:51 schreef OA het volgende:
JJ, is het echt 32 uur reizen naar Moorea??![]()
Ik had eigenlijk gedacht dat je via Azië zou vliegen...
Hawaii was ons eerste optie, maar we vonden het te druk en Moorea is nog veel mooier...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das idd ver weg.. Frans Polynesië dus... bij Muroroa en FangataufaKernproeven van die fransen van enkele jaren terug
![]()
Ik wil nog es naar Hawaii...
Mijn ouders gaan van 5-12 t/m 3-2 naar Nieuw Zeeland
Je vliegt dus via SF en moet daar 3 uur wachten...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
in totaal zijn we 32 uur onderweg....via azie is het net iest langer.......maar het leuke ervan is dat wij op vrijdag vertrekken en op vrijdag aankomen..
![]()
![]()
![]()
quote:
mogequote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ahh owkey..euhhh...goedemoregn dan maar....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kom je daar zo op dan? Familie? Lijkt me echt in de middle of the nowhere... En tja.. zal ongetwijfeld mooi zijn daarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Hawaii was ons eerste optie, maar we vonden het te druk en Moorea is nog veel mooier...![]()
hoezo zou dat niet kunnen dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
Je vliegt dus via SF en moet daar 3 uur wachten...
SF is zo'n 13 uur vliegen + 3 = 16 uur
Maar het is toch zeker geen 16 uur vliegen naar Moorea?![]()
Wellicht zijn er verder wel hele slechte aansluitingen... boot en/of binnenlandse vlucht...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoezo zou dat niet kunnen dan?
Kaapstad ligt op ongeveer dezelfde lijn als nederland, en dat is 19 uur vliegen...
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:06 schreef Frutsel het volgende:
FREEFALL op SLAM FM...
ff radio keihard op de afdeling en ff jumpen
Goeiemorgenquote:
jumpenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:06 schreef Frutsel het volgende:
FREEFALL op SLAM FM...
20-07= A'dam schiphol ---08:10 vertrek--- aankomst LA 10:25quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
Je vliegt dus via SF en moet daar 3 uur wachten...
SF is zo'n 13 uur vliegen + 3 = 16 uur
Maar het is toch zeker geen 16 uur vliegen naar Moorea?![]()
wekker?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
![]()
wek·ker (de ~ (m.), ~s)
1 uurwerk dat op een vooraf ingesteld tijdstip een belletje of zoemer laat overgaan om iem. op dat moment te wekken
wek·ker·ra·dio (de ~ (m.))
1 klok met radio die automatisch inschakelt op een vooraf ingestelde tijd => klokradio, radiowekker
nee geen familie. We wilde eerst naar Hawaii maar daar hadden ze niet wat we zochten (van die over-water bungalows), via via op de Fiji eilanden tercht gekomen en daar op hun site zagen we Moorea....we waren meteen verkocht...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo op dan? Familie? Lijkt me echt in de middle of the nowhere... En tja.. zal ongetwijfeld mooi zijn daar![]()
Hawaii wil ik met een doel heen, niet zo maar
keejquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:06 schreef Frutsel het volgende:
FREEFALL op SLAM FM...
Jumpenquote:
Jumpen is fris man....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:08 schreef MPG het volgende:
[..]
jumpen
Kijk je heel ff over de rand van je boek de KSC in, ren je meteen gillend weg....
als je van die muziek houdt wil het nog niet zeggen dat je dat kuddegedoe na moet/wilt doen en ook zo gaat staan springenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jumpen![]()
Sommige mensen kunnen wel dansen
WTF...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:14 schreef eer-ik het volgende:
godverdomme zeg
Hier wordt je toch ook scheitziek van
Is als het goed is eindelijk m'n loon gestort, doet die strontsite van de rabobank het niet zodat ik nog niet kan betalen
Dat zegt natuurlijk allemaal niet zoveel als je door al die tijdzones vliegt...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
20-07= A'dam schiphol ---08:10 vertrek--- aankomst LA 10:25
20-07=LA ----13:00 vertrek ----aankomst Papeete (Tahiti) 18:30
+ong 30 minuten vliegen naar Moorea
euuhhh...ja idd....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:17 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk allemaal niet zoveel als je door al die tijdzones vliegt...![]()
Nu lijkt het alsof je slechts 8 uurtjes onderweg bent...
SF = 9 uur vroeger, dus daar vlieg je ong 11:15 over
+ 3 uur wachten
Moorea is 3 uur vroeger dan SF, dus vliegtijd is 8.5 uur
+ 0.5 uur vliegen
Totaal: 11,25 + 3 + 8.5 +0,5 = 23,75 uur...![]()
Ontbreekt er nog steeds bijna 9 uur...![]()
naaa... nee.. blij gehuppelquote:
Wees blij dat het de postbank niet is... werkt het, duren je betalingen NOG 3 dagenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:14 schreef eer-ik het volgende:
godverdomme zeg
Hier wordt je toch ook scheitziek van
Is als het goed is eindelijk m'n loon gestort, doet die strontsite van de rabobank het niet zodat ik nog niet kan betalen
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jumpen![]()
Sommige mensen kunnen wel dansen
Ja, da's waar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Wees blij dat het de postbank niet is... werkt het, duren je betalingen NOG 3 dagen
Misschien een wip in een aiporthotel in LA/SF van 9 uur...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:17 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk allemaal niet zoveel als je door al die tijdzones vliegt...![]()
Nu lijkt het alsof je slechts 8 uurtjes onderweg bent...
SF = 9 uur vroeger, dus daar vlieg je ong 11:15 over
+ 3 uur wachten
Moorea is 3 uur vroeger dan SF, dus vliegtijd is 8.5 uur
+ 0.5 uur vliegen
Totaal: 11,25 + 3 + 8.5 +0,5 = 23,25 uur...![]()
Ontbreekt er nog steeds bijna 9 uur...![]()
Ik was m'n ww vergeten...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Wees blij dat het de postbank niet is... werkt het, duren je betalingen NOG 3 dagen
Heb er heulemaal geen moeiote mee...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, da's waar.
Dat is ook de rede waarom ik weg ben gegaan bij de postbank.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:19 schreef MPG het volgende:
[..]
naaa... nee.. blij gehuppel
Maar, ieder zijn smaak, als jij graag wilt jumpen moet je dat doen.... ik zet ondertussen ff rammstein op
Security enzeau. Goeie zaak man!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:22 schreef OA het volgende:
[..]
Ik was m'n ww vergeten...![]()
maar alleen de hypotheek wordt er automatisch afgeschreven...
Dus ik vraag een nieuw ww aan... aangezien je allerlei codes per sms kan krijgen, verwachtte ik dat nu ook!Niet dus....
wachten op een brief en dan met die brief naar het postkantoor en daar je nieuwe ww ophalen...
![]()
Ja, das waar!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euuhhh...ja idd.......nou ja het belangrijkste is dat we daar aankomen....
![]()
over kuddes gesprokenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar, ieder zijn smaak, als jij graag wilt jumpen moet je dat doen.... ik zet ondertussen ff rammstein op
Ja dat wel..quote:
Iets harder aubquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:19 schreef MPG het volgende:
[..]
jumpenquote:
Omdat de andere codes geheim zijn als het goed is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ja dat wel..
Maar waarom kan de rest dan gewoon per sms??![]()
quote:
Dank!quote:
Mja, ...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Omdat de andere codes geheim zijn als het goed is.
Als alles op hetzelfde nummer aankomt, hoeft men alleen je telefoon te hebben en je inlog naam te weten. Zodra jij erachter komt dat je je telefoon kwijt bent, is het al te laat.
Frits!quote:
vast wel...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar OA...Rammstein is echt leuk hoor...![]()
![]()
Tim Fritsquote:
we houden wel van je hoor OAquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Tim Frits
Stuur eens wat motivatie hierheen![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Tim Frits
Stuur eens wat motivatie hierheen![]()
quote:
Het zijn hele liefdevolle teksten hoorquote:Ich bin der Reiter
du bist das Ross
ich steige auf
wir reiten los
du stöhnst
ich sag dir vor
ein Elefant im Nadelöhr
Rein Raus
Ich bin der Reiter
du bist das Ross
ich hab den Schlüssel
du hast das Schloß
die Tür geht auf
ich trete ein
das Leben kann so prachtvoll sein
Rein Raus
Tiefer tiefer
sag es sag es laut
tiefer tiefer
ich fühl mich wohl in deiner Haut
und tausend Elefanten brechen aus
Der Ritt war kurz
es tut mir leid
ich steige ab
hab keine Zeit
muss jetzt zu den anderen Pferden
wollen auch geritten werden
Rein Raus
Rein (tiefer)
Raus (tiefer)
Duitsch roeleert dan weer wel!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:52 schreef eer-ik het volgende:
OA, check de teksten van Rammstein:
[..]
Het zijn hele liefdevolle teksten hoor
hier meer, plus engelse vertalingen
Succes daarmee!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:54 schreef OA het volgende:
Ik moet nu even aan de slag met een paar klachten![]()
van mij richting leverancier!
quote:
Jawohl. Aber das spricht für sich. Deutsche Sprache vierzehn punkt gif.quote:
Echt schatjes, die jongensquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:52 schreef eer-ik het volgende:
OA, check de teksten van Rammstein:
[..]
Het zijn hele liefdevolle teksten hoor
hier meer, plus engelse vertalingen
leuk filmpje erbij voor je
Sja ik kan er niet echt van genieten, maar goed: ieder z'n meug!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:58 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Echt schatjes, die jongens![]()
Ach so, Herr MPG, du sprichst auch Deutsch!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawohl. Aber das spricht für sich. Deutsche Sprache vierzehn punkt gif.
Aber natürlich spreche ich auch Deutsch. Wenn jemand nur 4 Kilometer von die Grenze wohnt, soll mann seine Nachbarn verstehen, nichtwahr? Jeder Sammstag sieht mann in Venlo mehr deustche als holländiche leute im Zentrum.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ach so, Herr MPG, du sprichst auch Deutsch!![]()
Inzwischen habe ich schon einen Lieferant angerufen und er war nicht zufrieden mit seinem Spediteur!![]()
Du auch? Ja, von mein Haus ist es auch ungefehr 5 km von die Grenze... so das ist auch kein problem. Viel Deutsche leute am Sammstags die einkaufen machen. Immer wieder verkehrschaosquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Aber natürlich spreche ich auch Deutsch. Wenn jemand nur 4 Kilometer von die Grenze wohnt, soll mann seine Nachbarn verstehen, nichtwahr? Jeder Sammstag sieht mann in Venlo mehr deustche als holländiche leute im Zentrum.
Jetzt gehe ich wieder weiter studieren. Tschüss.
Ich wohne schon 150 Kilometer von die Grenze, aber Deutsche Leute können mir schon verstehenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Du auch? Ja, von mein Haus ist es auch ungefehr 5 km von die Grenze... so das ist auch kein problem. Viel Deutsche leute am Sammstags die einkaufen machen. Immer wieder verkehrschaos![]()
Also, STAU!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Du auch? Ja, von mein Haus ist es auch ungefehr 5 km von die Grenze... so das ist auch kein problem. Viel Deutsche leute am Sammstags die einkaufen machen. Immer wieder verkehrschaos![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |