quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jumpen![]()
Sommige mensen kunnen wel dansen
Ja, da's waar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Wees blij dat het de postbank niet is... werkt het, duren je betalingen NOG 3 dagen
Misschien een wip in een aiporthotel in LA/SF van 9 uur...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:17 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk allemaal niet zoveel als je door al die tijdzones vliegt...![]()
Nu lijkt het alsof je slechts 8 uurtjes onderweg bent...
SF = 9 uur vroeger, dus daar vlieg je ong 11:15 over
+ 3 uur wachten
Moorea is 3 uur vroeger dan SF, dus vliegtijd is 8.5 uur
+ 0.5 uur vliegen
Totaal: 11,25 + 3 + 8.5 +0,5 = 23,25 uur...![]()
Ontbreekt er nog steeds bijna 9 uur...![]()
Ik was m'n ww vergeten...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Wees blij dat het de postbank niet is... werkt het, duren je betalingen NOG 3 dagen
Heb er heulemaal geen moeiote mee...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, da's waar.
Dat is ook de rede waarom ik weg ben gegaan bij de postbank.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:19 schreef MPG het volgende:
[..]
naaa... nee.. blij gehuppel
Maar, ieder zijn smaak, als jij graag wilt jumpen moet je dat doen.... ik zet ondertussen ff rammstein op
Security enzeau. Goeie zaak man!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:22 schreef OA het volgende:
[..]
Ik was m'n ww vergeten...![]()
maar alleen de hypotheek wordt er automatisch afgeschreven...
Dus ik vraag een nieuw ww aan... aangezien je allerlei codes per sms kan krijgen, verwachtte ik dat nu ook!Niet dus....
wachten op een brief en dan met die brief naar het postkantoor en daar je nieuwe ww ophalen...
![]()
Ja, das waar!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euuhhh...ja idd.......nou ja het belangrijkste is dat we daar aankomen....
![]()
over kuddes gesprokenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar, ieder zijn smaak, als jij graag wilt jumpen moet je dat doen.... ik zet ondertussen ff rammstein op
Ja dat wel..quote:
Iets harder aubquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:19 schreef MPG het volgende:
[..]
jumpenquote:
Omdat de andere codes geheim zijn als het goed is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ja dat wel..
Maar waarom kan de rest dan gewoon per sms??![]()
quote:
Dank!quote:
Mja, ...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Omdat de andere codes geheim zijn als het goed is.
Als alles op hetzelfde nummer aankomt, hoeft men alleen je telefoon te hebben en je inlog naam te weten. Zodra jij erachter komt dat je je telefoon kwijt bent, is het al te laat.
Frits!quote:
vast wel...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar OA...Rammstein is echt leuk hoor...![]()
![]()
Tim Fritsquote:
we houden wel van je hoor OAquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Tim Frits
Stuur eens wat motivatie hierheen![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Tim Frits
Stuur eens wat motivatie hierheen![]()
quote:
Het zijn hele liefdevolle teksten hoorquote:Ich bin der Reiter
du bist das Ross
ich steige auf
wir reiten los
du stöhnst
ich sag dir vor
ein Elefant im Nadelöhr
Rein Raus
Ich bin der Reiter
du bist das Ross
ich hab den Schlüssel
du hast das Schloß
die Tür geht auf
ich trete ein
das Leben kann so prachtvoll sein
Rein Raus
Tiefer tiefer
sag es sag es laut
tiefer tiefer
ich fühl mich wohl in deiner Haut
und tausend Elefanten brechen aus
Der Ritt war kurz
es tut mir leid
ich steige ab
hab keine Zeit
muss jetzt zu den anderen Pferden
wollen auch geritten werden
Rein Raus
Rein (tiefer)
Raus (tiefer)
Duitsch roeleert dan weer wel!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:52 schreef eer-ik het volgende:
OA, check de teksten van Rammstein:
[..]
Het zijn hele liefdevolle teksten hoor
hier meer, plus engelse vertalingen
Succes daarmee!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:54 schreef OA het volgende:
Ik moet nu even aan de slag met een paar klachten![]()
van mij richting leverancier!
quote:
Jawohl. Aber das spricht für sich. Deutsche Sprache vierzehn punkt gif.quote:
Echt schatjes, die jongensquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:52 schreef eer-ik het volgende:
OA, check de teksten van Rammstein:
[..]
Het zijn hele liefdevolle teksten hoor
hier meer, plus engelse vertalingen
leuk filmpje erbij voor je
Sja ik kan er niet echt van genieten, maar goed: ieder z'n meug!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:58 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Echt schatjes, die jongens![]()
Ach so, Herr MPG, du sprichst auch Deutsch!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawohl. Aber das spricht für sich. Deutsche Sprache vierzehn punkt gif.
Aber natürlich spreche ich auch Deutsch. Wenn jemand nur 4 Kilometer von die Grenze wohnt, soll mann seine Nachbarn verstehen, nichtwahr? Jeder Sammstag sieht mann in Venlo mehr deustche als holländiche leute im Zentrum.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ach so, Herr MPG, du sprichst auch Deutsch!![]()
Inzwischen habe ich schon einen Lieferant angerufen und er war nicht zufrieden mit seinem Spediteur!![]()
Du auch? Ja, von mein Haus ist es auch ungefehr 5 km von die Grenze... so das ist auch kein problem. Viel Deutsche leute am Sammstags die einkaufen machen. Immer wieder verkehrschaosquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Aber natürlich spreche ich auch Deutsch. Wenn jemand nur 4 Kilometer von die Grenze wohnt, soll mann seine Nachbarn verstehen, nichtwahr? Jeder Sammstag sieht mann in Venlo mehr deustche als holländiche leute im Zentrum.
Jetzt gehe ich wieder weiter studieren. Tschüss.
Ich wohne schon 150 Kilometer von die Grenze, aber Deutsche Leute können mir schon verstehenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Du auch? Ja, von mein Haus ist es auch ungefehr 5 km von die Grenze... so das ist auch kein problem. Viel Deutsche leute am Sammstags die einkaufen machen. Immer wieder verkehrschaos![]()
Also, STAU!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Du auch? Ja, von mein Haus ist es auch ungefehr 5 km von die Grenze... so das ist auch kein problem. Viel Deutsche leute am Sammstags die einkaufen machen. Immer wieder verkehrschaos![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |