1-14 sept vanaf Keulen met Germanwings naar Ankara Esenboga voor 181 eu.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:49 schreef saban het volgende:
Ik ben aan het kijken om naar Ankara te vliegen, alleen kom ik op bijna alle sites alleen trips tegen naar Istanbul.
Het gaat enkel om een vliegticket, geen hotel.
/edit
01-09-2007 - 15-09-2007
Goedkoper kom ik ze ook niet tegen. Anders met de bus van Istanbul naar Ankara, al is dat wel een reis van zo'n 5 uur denk ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:55 schreef MCH het volgende:
[..]
1-14 sept vanaf Keulen met Germanwings naar Ankara Esenboga voor 181 eu.
Mag ook wel rond de 220 kosten, als het maar geen 350 eur isquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:52 schreef Vava het volgende:
[..]
Goedkoper kom ik ze ook niet tegen. Anders met de bus van Istanbul naar Ankara, al is dat wel een reis van zo'n 5 uur denk ik
Vertrekken vanaf Brussel en Dusseldorf ook een optie?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:16 schreef DeGroteBosatlas het volgende:
Na lang alleen maar te hebben gelezen dan eindelijk mijn eerste post!
Ik wil rond 12 juli voor 3 weken naar Egypte, vliegveld daar maakt niet zoveel uit omdat we een rondreis gaan maken. Terug dus ergens begin augustus. Heen en terug reis kunnen paar dagen eerder en later. Tot op heden heb ik nog niets goedkoops gevonden, alles is minimaal 400 euro. Misschien weet iemand nog een goedkope manier om in Egypte te komen?
Alvast bedankt!
Ik weet niet of er een spoorlijn over die brug gaat, maar Eurolines brengt je voor een gering bedrag naar de overkant.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:47 schreef Giraffe het volgende:
Ik wil graag in de zomer reizen door het Noorden.
Mijn plan is om het meeste met de trein af te leggen (met interrail oid), mijn route is ongeveer:
Utrecht-Kopenhagen-Göteborg-Stockholm-Helsinki-Oulu-Kuusamo-Oulu-Tampere-Helsinki-Amsterdam.
HKI-Amsterdam kom ik ongeveer uit op 95 euro met het vliegtuig, door Finnair.
Mijn problemen zijn nu alleen nog Kopenhagen-Göteborg (is Zweden door een brug verbonden met Denemarken? Zoniet, wat is de beste optie?) en Kopenhagen-Helsinki (is de boot het goedkoopste?)
bedankt voor je info. 160 voor de railpass klinkt wel goed, zou het veel schelen met alleen een retourtje? Ik weet niet echt hoe het zit met de prijzen van het OV in het buitenland namelijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:04 schreef Giraffe het volgende:
Met de NS internationale treinplanner kom ik op dit traject uit (met de minste reistijd, maar als je een nachttrein neemt kan dat natuurlijk ook, dan heb je weer geen kosten voor de eerste overnachting.
[afbeelding]
Mij lijkt het, als je veel gaat reizen in kopenhagen, fijn om een global pass te nemen. Voor 159 euro kan je dan 5 aparte dagen binnen een maand onbeperkt reizen binnen een groot deel van Europa. Echter geldt dat niet voor Nederland, omdat je er al woont (ik weet t, erg lullig). Je krijgt wel korting binnen Nederland, van en naar de grens toe. Daarbij kan je ervoor kiezen om even naar zweden te gaan (+/-een half uur tot een uur naar Malmö). Toeslagen voor bijvoorbeeld een ICE moet je wel betalen. Ook moet je rekening houden met reserveringen(die naar mijn weten gratis zijn). Je hoeft iig niet de trein- en buskaartjes binnen Denemarken te betalen
Losse treinkaartjes kan ik nu ff snel niet vinden (ik moet eten nu).
Op die dagen gaan er geen low-cost vluchten naar Boedapest vanaf Schiphol. Via skyscanner.net kun je het zelf heel eenvoudig opzoeken.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:54 schreef Mryc het volgende:
Ik wil graag zo goedkoop mogelijk met drie personen vliegen vanaf Schiphol naar Boedapest, overstap is geen probleem. Liefst 's ochtends 21 juli heen vliegen en zaterdag 11 augustus (tijdstip maakt niet uit) terug vliegen. Wie helpt mij!
Eindhoven - London Stansted met Ryanair is 40,19 euro (met bagage dus 46,19).quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:37 schreef MeneerMuis het volgende:
Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Schiphol / Eindhoven
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
Woensdag 6 juni tot en met Zondag 10 juni 's ochtends
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
London Gatwick / Heathrow / Standsted / Luton
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig 1ste prioriteit
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Zo goedkoop mogelijk is echt belangrijk, vooral omdat het al volgende week is ben ik op zoek naar de vliegmaatschappij die mij zo goedkoop mogelijk naar London brengt.
Bedankt alvast, again![]()
Is dat retour inclusief alle toeslagen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:13 schreef catheau het volgende:
[..]
Eindhoven - London Stansted met Ryanair is 40,19 euro (met bagage dus 46,19).
London Luton - Amsterdam met Easyjet is 43,72 euro.
Dit is het goedkoopste dat ik kon vinden.![]()
Dat is zowiezo mogelijk, jij bepaald wat jij met een retourtje doet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:20 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik wil graag vd zomer een weekje naar Parijs, echter het vervoer terug is al geregeld, dus wil een enkeltje. Nou heb ik op de website van NS.nl gekeken en een enkeltje kost ¤101,- en een retourtje kost ¤69,-. Iemand een tip om toch voor onder de ¤69,- een enkeltje te krijgen?? Data is variabel in juli. We gaan trouwens met 2 personen en we moeten beide gelijk reizen
.
Zou een retourtje evt ook mogelijk zijn en dan de trein terug niet nemen??
Nee, want met een retourticket kun je een goedkope reisklasse aanklikken (aanbieding) en dat kan niet met een enkeltje.. (vreemd maja).quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:23 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Dat is zowiezo mogelijk, jij bepaald wat jij met een retourtje doet.
Anyway, ik neem aan dat een enkele reis toch goedkoper moet zijn dan een retour, dus ga eens langs bij een NS-Loket![]()
Je kan ook gewoon een enkeltje kopen voor het vliegtuig. Vanaf Amsterdam kun je b.v. met www.vueling.com al goedkoop naar Parijs.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:27 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Nee, want met een retourticket kun je een goedkope reisklasse aanklikken (aanbieding) en dat kan niet met een enkeltje.. (vreemd maja).
En ik vroeg me dat dus af aangezien je bij het vliegtuig dus wel retour MOET gaan tegenwoordig.. (maar treinen zal niet gecontroleerd worden denk...)
Een is heen, de ander is terug.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:16 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Is dat retour inclusief alle toeslagen?![]()
Voor je reactie had ik al een ticket besteld, helaas uitgekomen op ¤145quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:10 schreef catheau het volgende:
[..]
Een is heen, de ander is terug.En incl toeslagen ja.
Met Transavia kom je in Nice of Toulon vanaf Rotterdam en Amsterdam. www.transavia.com . Als jhe echt in Marseille moet zijn, dan kun je kijken naar www.ryanair.com vanaf Eindhoven. Soms is KLM / AF echter net zo duur als Transavia.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:06 schreef r00tie het volgende:
Ik wil rond 1 augustus vliegen naar Nice of Marseille, rond 16 augustus weer terug vliegen.
Vertrek het liefst vanaf schiphol, eventueel vanaf 16hoven.
Thnx alvast!
Dat soort vragen kun je beter bij een reisbureau laten uitzoeken. Maar meestal kun je dit soort tickets wel boeken met een bepaalde datum en dan ter plekke nog wijzigen tegen meerkosten. Dat staat in de ticketvoorwaarden die je te zien krijgt bij het boeken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:52 schreef Casparovvv het volgende:
Ik wil 14, 15 of 16 september naar Zuid Afrika, Kaapstad. Vertrek het liefst vanuit Amsterdam, overstappen op Heathrow is geen probleem.
Wie kan mij helpen een open ticket te vinden, of een ticket met lage wijzigingstoeslag? Ik weet namelijk nog niet precies wanneer ik terug kom... Prijs gaat boven comfort.
1. Nederland of evt. West Duitslandquote:Op maandag 14 mei 2007 23:22 schreef DutchTrain het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Niemand?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:42 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
1. Nederland of evt. West Duitsland
2. Weg tussen 28jun-10jul en terug tussen 15-28sep
3. SE Asia
4. Vliegtuig lijkt me een handige optie
5. Cheap, flexibel qua data
Ik wil een paar maanden touren door Azie (Vietnam, Cambodja, Thailand en eindigen in Singapore/Bali) en vraag me af of ik het beste een retourtje BKK kan nemen en vanuit daar vliegen met Airasia enz. of bv AMS-HKG en terug SIN-AMS voor 900. Het is vrij lastig te zoeken allemaal omdat het mij weinig uitmaakt wanneer/waar ik vlieg. BVD![]()
Dat visum is het grootste probleem. Ik moet 750 euro repatriatiewaarborg betalen aan de ambassade zodat ze zeker weten dat ik terug kom. Kan ik hier onderuit komen als ik een ticket met vaste datum boek?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat soort vragen kun je beter bij een reisbureau laten uitzoeken. Maar meestal kun je dit soort tickets wel boeken met een bepaalde datum en dan ter plekke nog wijzigen tegen meerkosten. Dat staat in de ticketvoorwaarden die je te zien krijgt bij het boeken.
Bedenk wel dat je voor Zuid Afrika altijd een retourticket met een uiterste datum er op moet hebben, want anders moet je ter plekke ook nog je visum verlengen.
Dat ligt eraan hoe lang je gaat. Als je korter dan een maand gaat, dan zal een toeristenvisum genoeg zijn. Misschien is de limiet wel drie maanden. Iets om na te vragen bij het consulaat ( http://www.dha.gov.za/forms.asp?topic=visas ) of in: Zuid-Afrika deel 2quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:34 schreef Casparovvv het volgende:
Dat visum is het grootste probleem. Ik moet 750 euro repatriatiewaarborg betalen aan de ambassade zodat ze zeker weten dat ik terug kom. Kan ik hier onderuit komen als ik een ticket met vaste datum boek?
10 maandenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe lang je gaat. Als je korter dan een maand gaat, dan zal een toeristenvisum genoeg zijn. Misschien is de limiet wel drie maanden. Iets om na te vragen bij het consulaat ( http://www.dha.gov.za/forms.asp?topic=visas ) of in: Zuid-Afrika deel 2
Ik heb al wel wat op internet rond gekeken maar er zijn vast wel een paar Fokkers wat handiger hierinquote:Op maandag 14 mei 2007 23:22 schreef DutchTrain het volgende:
ik heb wat gevonden; een hele goedkope heen en terug vlucht met Ryanair via hun site www.bookryanair.com.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:06 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ik heb al wel wat op internet rond gekeken maar er zijn vast wel een paar Fokkers wat handiger hierin
1. Vanaf maakt mij niet zo gek uit. Amsterdam, Rotterdam, Brussel..wat het voordeligst is
2. Ik wil 13 juli vertrekken, en ik wil het liefst 15 juli weer terug. Als ik de 14e maar de gehele dag daar ben
3. Ik wil naar Rome
4. Per vliegtuig
5. Overstappen e.d. maakt mij niet uit. Als het maar zo goedkoop mogelijk is.
Als iemand nog tips heeft voor goedkoop overnachten in Rome...graag!
tnx, denk dat ik bij Kilroy ga boeken. Flexible tickets zijn wel zo handig en geen overstappenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:28 schreef Thetallguy het volgende:
Dusseldorf - Bangkok met Emirates kost je 28 jun heen 18 sep terug 725 euro. Weet niet of dat de moeite is met het prijsverschil met je AMS-HKG-SIN-AMS vlucht?
Of Amsterdam - Bangkok op diezelfde data met Finnair, 710 euro (atp.nl)
Heel veel ervaring mee. Weinig meer te vertellen dan dat het werkt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:39 schreef Hankster het volgende:
Nu is mijn vraag; iemand ervaring met Ryanair en nog belangrijker, met het boeken via die site?
quote:1. Nederland algemeen, maakt niet veel uit waarvandaan.
2. tussen 22 juli en 30 juli een dag of 4 á 5.
3. Praag.
4. In principe alles behalve bus, of dat zou wel heel goedkoop uit moeten vallen.
5. zo goedkoop mogelijk.
Met http://www.easybus.co.uk kom je uit op 55 euro totaal voor 3 personen retour als je vandaag nog boektquote:Op zondag 10 juni 2007 00:35 schreef Kishan89 het volgende:
Ik ga 12 juni naar Engeland, en ik land rond 9.30 op Stansted Airport. Ik wil graag zo goedkoop mogelijk naar Londen. Daar wil ik graag overnachten en dan wil ik de volgende avond rond 6uur weer terug naar Stansted Airport.
Ik heb even gekeken op diverse site's ik kom uit op (voor 3personen): 51pond.
22 - 27 juli SkyEurope Amsterdam - Praag 160 euro retour incl. rechtstreeksquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:56 schreef Kopstoot het volgende:
1. Nederland algemeen, maakt niet veel uit waarvandaan.
2. tussen 22 juli en 30 juli een dag of 4 á 5.
3. Praag.
4. In principe alles behalve bus, of dat zou wel heel goedkoop uit moeten vallen.
5. zo goedkoop mogelijk.
Een enkele reis is op dit soort vluchten veel duurder dan een retour. Alhoewel je voor een retour in die periode waarschijnlijk ook wel rond de 1000 euro kwijt bent.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:41 schreef TomHoofd het volgende:
Hela iedereen,
Ik ben niet zo'n ervaren reiziger dus ik klop even aan voor jullie hulp.
Ik wil graag in de laatste week van augustus naar Suriname vliegen (enkele reis), maar ik kan geen vluchten vinden die onder de 1000 euro komen, en heb toch het idee dat het een stuk voordeliger moet kunnen.
Iemand die me hierbij kan helpen?
Dat gaat je niet lukken. Ter plekke een kaartje kopen tegen het hoge tarief is de enige andere oplossing.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:11 schreef Kishan89 het volgende:
Pff, bij easybus moet je met een creditcard betalen.. Is er nu een andere manier om goedkoop van A naar B te kunnen komen, zonder dat je een creditcard nodig hebt?
=> [Centraal] Vragen over vliegen #2quote:Op zondag 10 juni 2007 14:44 schreef Symer het volgende:
Ik heb net bij vliegtickets.nl een ticket besteld, maar toen ik bij stap 5 op 'reserveren' klikte kwam ik bij een leeg scherm uit. In een eerder scherm had ik al een bevestiging gekregen dat het geld aangekomen was.
Is dat een probleem?
Met http://www.thomsonfly.com vlieg je heen 25 juni en terug 1 juli naar Bournemouth voor 91 euro incl vanaf Schiphol. Vanaf daar kun je, met http://www.nationalexpress.com, voor 36 euro heen en terug naar Plymouth in 4 uur. Dat sluit niet helemaal perfect aan, dus je zult nog ergens in Bournemouth of Southampton moeten overnachten, maar dan zie je ook nog een ander stukje van de Engelse Rivičraquote:Op zondag 10 juni 2007 22:10 schreef marsterretje het volgende:
Lekker off the beaten path, hoopte ik te reizen richting Cornwall met een paar dagen vrij. Lekker beetje strand en mooie natuur in Engeland.
Maar hoe kom ik nou goedkoop ernaar toe?
De belangrijkste plaats is Newquay, daar is iig een vliegveld. Ik kom nu op vliegen naar Exeter van Schiphol, ligt iets verder, maar ook daar is een vliegveld en dan moet je nog erg ver met bus of trein oid.
Ik vertrek vanaf Schiphol (woon ernaast bijna), en de datum is eind juni, dat is wel lekker variabel.
Nouja, mocht iemand er zich aan willen wagen, super bedank!
Even zoeken op http://nl.tgv.com/nl/ naar de goedkoopste trein die er nog te krijgen is.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wil tussen 2 en 6 juli
nou liever tussen 3 en 5maar tussen 2 en 6 kan ook wel..
van parijs naar amsterdam.. Of Utrecht is ook wel goed of ergens in die umgebung
Waar kan dat het goedkoopstEnkele reis dus..
als je later dan 7 juli gaat dan kun je met een beetje zoeken op 19E pp enkele reis komen, dus 38 euro retour.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wil tussen 2 en 6 juli
nou liever tussen 3 en 5maar tussen 2 en 6 kan ook wel..
van parijs naar amsterdam.. Of Utrecht is ook wel goed of ergens in die umgebung
Waar kan dat het goedkoopstEnkele reis dus..
volgens mij is die niet meer beschikbaar, ik kom in ieder geval niet onder de 236 euro uit.. Geen idee of ik iets fout doe? Iemand die het beter kan dan ik? Alvast bedankt!quote:Op zondag 10 juni 2007 09:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
22 - 27 juli SkyEurope Amsterdam - Praag 160 euro retour incl. rechtstreeks
Vanaf Brussel zo'n 30 euro goedkoper op 25 - 30 juli.
Swiss vanaf 180 met overstap, KLM vanaf 220 euro rechtstreeks
Met de trein kun je al voor 68 euro met een zitplaats in de nachttrein vanaf Duisburg:
NZ 379:
Duisburg Hbf 22.07 23:19
Praha-hl. n. 23.07 09:49
NZ 378:
Praha-hl. n. 27.07 18:46
Duisburg Hbf 28.07 06:04
te boeken via: https://buchung.nachtzugreise.de / www.nachtzug.de
128 euro is de laagste prijs met de trein op dit moment. Er lezen hier wat meer mensen mee en ik zag er nu ook reclame voor op de NS stations. Even verder zoeken met andere data helpt misschien.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:57 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
volgens mij is die niet meer beschikbaar, ik kom in ieder geval niet onder de 236 euro uit.. Geen idee of ik iets fout doe? Iemand die het beter kan dan ik? Alvast bedankt!
100 km van Maastricht is maar 1 vliegveldquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:42 schreef punchdrunk het volgende:
jongens, ik zie even door de bomen het bos niet meer.
ik wil graag zo goedkoop mogelijk met 2 personen vliegen, dit zijn de stats:
periode: ongeveer een week, en zaterdag 28 juli moet erin vallen. leifst van weekend tot weekend, maar andere opties zijn ook prima.
vertrek: ergens in een straal van 100 km om maastricht heen.
bestemming: sevilla of cordoba
stijl: maakt niet te veel uit: iberia, easyjet, allemaal prima. liever geen overstappen.
als er een ervaren zoeker is die zich geroepen voelt om eens te kijken voor me: super, zoniet, dan zijn tips ook altijd welkom natuurlijk.
bedankt voor het zoeken..!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:49 schreef catheau het volgende:
[..]
100 km van Maastricht is maar 1 vliegveld![]()
Met Ryanair vanaf Frankfurt Hahn naar Jerez kost 66 Euro per persoon. Je vliegt dan 26 juli heen en 4 aug terug.
Vanaf Amsterdam met Clickair kost het 120 euro pp van 23 juli tot 30 juli. Je vliegt dan naar Sevilla.
iemand een idee ? kan het voor onder de 300 euro ? ik vindt het erg veel geld..quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:05 schreef paaskannekoekje het volgende:
Ik werk van 5 tot 24 augustus op gran canaria, en ik zoek goedkope tickets omdat ik deze niet vergoedt krijg, ik ben al retour tickets tegengekomen van rond de 360 euro op cheaptickets.nl maar dat zou goedkoper kunnen dacht ik.. iemand een idee ?
dan ga je toch naar eindhoven.. dat is lekker goedkoop vanaf amsterdam.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:33 schreef Klapdeur het volgende:
Luchthaven maakt niet zoveel uit waar ik land, als ik maar vanaf schiphol kan vertrekken
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:39 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
dan ga je toch naar eindhoven.. dat is lekker goedkoop vanaf amsterdam.
kan wel met overstap barcelona of madridquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:21 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
iemand een idee ? kan het voor onder de 300 euro ? ik vindt het erg veel geld..
Met de trein zie ik 50,50 als goedkoopste voor enkele reisquote:Op maandag 11 juni 2007 23:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Even zoeken op http://nl.tgv.com/nl/ naar de goedkoopste trein die er nog te krijgen is.
En anders wordt het de Eurolines, goedkoper wordt het niet
Dank voor de snelle reactie!quote:Op zondag 17 juni 2007 21:50 schreef Thetallguy het volgende:
13 juli Amsterdam - Barcelona 12:00-14:10 met Vueling
15 juli Barcelona - Amsterdam 19:00-21:15 met Clickair
143 euro in totaal op www.skyscanner.net
Niemand?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:07 schreef jaapgvk het volgende:
Hoi,
Wij zijn met een paar man van plan om in juli drie weken te gaan rondtrekken. Nu zijn we een beetje bij mexico/guatemala terechtgekomen. Ik ben al een tijdje aan het rondzoeken naar lowcost airlines die naar deze landen vliegen maar het schiet niet echt op. Toen ik naar azië ging ben ik bv met bimanair gevlogen welke year-round vloog tegen een vast tarief (575incl) en makkelijk was met datums veranderen e.d.
Dus mijn vraag is of er ook zo'n airlines bestaan voor mexico/guatemala.
wanneer: juli
waar vandaan: nederland/belgië/duitsland
prijs: rond de 600 incl, hoe minder hoe beter
Vooral treinaanbiedingen moet je tijdig boeken(Berlijn 58 euro retour min.. 14 dagen tevoren boeken). voor dit weekend is het 140 euro, kaartjes te koop op station.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:52 schreef blessed19 het volgende:
Hoop dat iemand me kan helpen, want NS doet moeilijk
Ik wil met mijn vriendin dit weekeinde van apeldoorn naar Berlijn gaan.
hoe kan ik dit het beste doen? we hebben geen CC maar overstappen is geen probleem. het liefst zo goedkoop mogelijk! de NS site geeft de melding dat het niet meer kan voor dit wekeinde, maar dat lijkt me belachelijk! iemand die ons kan helpen?
Ik zie eerste klas 218 pp. Maar mid flex en high fles 140 resp 180 pp retourquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:11 schreef blessed19 het volgende:
waar haal je die informatie dat het maar 140 euro kost?
ik heb net geboekt bij ns internationaal voor 210 euro
we gaan maandag trouwens terug, weet niet of dat uitmaakt
ah, die van mij is welliswaar 210 voor ons 2'en...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:24 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Ik zie eerste klas 218 pp. Maar mid flex en high fles 140 resp 180 pp retour
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:20 schreef stpn het volgende:
3 (mogelijk meer) personen
donderdagavond 9 augustus of vrijdagochtend 10 augustus:
Phoenix - San Francisco
zondagavond 12 augustus of maandagochtend 13 augustus:
San Francisco - Phoenix
Eventueel ipv San Francisco - Phoenix 1 ticket San Francisco - Vancouver
En dan nog rond 16 augustus Vancouver - New York
Kom er zelf niet zo goed uit, hulp zou zeer gewaardeerd worden!
Ja, dat is de Zomertoer, die was altijd vanaf 1 juli t/m 30 augustus verkrijgbaar. Op de NS site echter nog niet te vinden.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:43 schreef saban het volgende:
Heeft NS toevallig ook kaarten waarmee je onbeperkt kan reizen voor bijvoorbeeld 2 dagen lang?
Ik moet binnenkort misschien een paar ritten maken tussen Nederland en Belgie in 2 dagen.
Een enkele reis met united, klm etc kost meer als 1000$. Via Condor en Air lingus heb je enkeltjes voor 350 euro inclusief maar niet naar Dulles. Dus dan zou je een auto kunnen huren of nog een binnenlandse vlucht boeken. Ik zie bv. een enkeltje van frankfurt naar orlando op 24 augustus voor 260 euroquote:Op maandag 25 juni 2007 12:28 schreef aiello het volgende:
Ik ben op zoek naar tickets richting Washington DC:
5 personen, enkele reis rond half augustus.
Ik begreep dat er daar verschillende vliegvelden zijn. Als de prijs het toelaat willen we graag het vliegveld dat het dichtst in de buurt ligt van Fairfax, Virginia, maar ook andere vliegvelden in de regio zijn het overwegen waard.
Vertrek vanuit: anywhere in NL, België of West-Duitsland.
Alvast heel erg bedankt!
Hey Jaap,quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:57 schreef jaapgvk het volgende:
[..]
Niemand?
Ik heb nog niks onder de 750 incl kunnen vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |