abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49385514
In navolging van

Het grote "waar-vind-ik-goedkope-tickets" topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #2
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #3
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #4
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #5
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #6
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #7
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #8

hier het vervolg:

Je kunt hier al je vragen kwijt over hoe je van A naar B kunt vliegen, varen of rijden in elk mogelijk ander vervoermiddel.

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Voor het laatste nieuws en aanbiedingen kun je terecht in: [TRV] Nieuws en aanbiedingen - 25 procent korting bij Easyjet
of kijk je op skyscanner, wegelo of een andere vergelijker

Voor je vluchtverslag deze:
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #2
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #3
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #4

Voor algemene vragen over vliegen => [Centraal] Vragen over vliegen #2
Voor algemen vragen over de trein => Met de trein door Europa

En voor je reisverslag mag je een eigen topic openen of in één van de centrale topics posten

Informatie over bestemmingen: Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagen

Handige links voor vliegtickets:

• www.vliegtarieven.nl
  • www.vluchtzoeker.nl
  • http://www.nl.lastminute.com
  • http://www.atp.nl
  • Opodo
  • http://www.wegolo.nl
  • http://www.cheaptickets.com

www.vliegtickets.nl, www.worldticketcenter.nl, www.vliegtarieven.nl maken gebruik van de boekingsengine www.travelstreet.com

www.atp.nl, www.vliegticketskopen.nl maken weer gebruik van de boekingsengine van www.atp.nl met vliegticketskopen.nl welke maar 10 euro administratiekosten rekent in plaats van de 15 euro door ATP zelf...

Cheaptickets rekent in totaal 45 euro bovenop de ticketprijs als 'kosten' voor het boeken, goedkoopstevliegtickets maar 10 euro....

voor de trein kijk je op:

• http://www.ns.nl
  • http://bahn.hafas.de
  • http://www.treinreiswinkel.nl

En al je overige vragen kun je dus hier posten

[ Bericht 10% gewijzigd door DutchTrain op 20-09-2007 17:14:03 ]
  • pi_49386538
    Ik ben aan het kijken om naar Ankara te vliegen, alleen kom ik op bijna alle sites alleen trips tegen naar Istanbul.
    Het gaat enkel om een vliegticket, geen hotel.

/edit
    01-09-2007 - 15-09-2007
    ne okuyon, bokmu var?
    pi_49390450
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 23:49 schreef saban het volgende:
    Ik ben aan het kijken om naar Ankara te vliegen, alleen kom ik op bijna alle sites alleen trips tegen naar Istanbul.
    Het gaat enkel om een vliegticket, geen hotel.

/edit
    01-09-2007 - 15-09-2007
    1-14 sept vanaf Keulen met Germanwings naar Ankara Esenboga voor 181 eu.
    pi_49408188
    Na lang alleen maar te hebben gelezen dan eindelijk mijn eerste post!

Ik wil rond 12 juli voor 3 weken naar Egypte, vliegveld daar maakt niet zoveel uit omdat we een rondreis gaan maken. Terug dus ergens begin augustus. Heen en terug reis kunnen paar dagen eerder en later. Tot op heden heb ik nog niets goedkoops gevonden, alles is minimaal 400 euro. Misschien weet iemand nog een goedkope manier om in Egypte te komen?

Alvast bedankt!

[ Bericht 0% gewijzigd door DeGroteBosatlas op 15-05-2007 17:47:33 ]
    pi_49422778
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 07:55 schreef MCH het volgende:

[..]

1-14 sept vanaf Keulen met Germanwings naar Ankara Esenboga voor 181 eu.
    Goedkoper kom ik ze ook niet tegen. Anders met de bus van Istanbul naar Ankara, al is dat wel een reis van zo'n 5 uur denk ik
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_49423100
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 22:52 schreef Vava het volgende:

[..]

Goedkoper kom ik ze ook niet tegen. Anders met de bus van Istanbul naar Ankara, al is dat wel een reis van zo'n 5 uur denk ik
    Mag ook wel rond de 220 kosten, als het maar geen 350 eur is
    ne okuyon, bokmu var?
      woensdag 16 mei 2007 @ 04:25:37 #7
    110654 Foeske
    lives life, loves life
    pi_49429835
    Hoe kom ik goedkoop van Arequipa naar Lima (peru)? Vliegen in ieder geval, want ik heb een koffer en backpack.

9 juni met een aankomst rond 18:00u (vlucht naar Amsterdam om 20:00)

Via apunake.com kan ik met Lan voor 81 dolar vliegen. Met die site heb ik de heenreis geboekt, wel goedkoper toen. In iig betrouwbaar.

Nu zat ik op starperu.com te kijken maar ik snap er niks van. Ik kan zelf een prijs kiezen: 15, 25, 30 of 55 dolar. Inclusief tax enzo komt dat dan op respectievelijk 52, 64 etc. dolar.

Het enige verschil dat ik kan ontdekken is de fare basis: WB-WB30 voor de goedkoopste, WE-WE30 voor eentje duurder etc. Iemand een idee wat dat betekent en of dat ik gewoon de goedkoopste kan boeken en dat dan alles gewoon goed is? Vind het een beetje een raar systeem. De aankomsttijd van starperu is wel relaxter, dus die wil ik eigenlijk wel zo snel mogelijk boeken (is na mijn 4 daagse tour, dus net na het weekend).

Hopelijk kan iemand me helpen!
    *´¨)
    ¸.ˇ ¸.ˇ´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
    (¸.ˇ´ (_.ˇ´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
      woensdag 16 mei 2007 @ 10:56:22 #8
    79106 mynick
    Wat lach je ??
    pi_49434574
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 17:16 schreef DeGroteBosatlas het volgende:
    Na lang alleen maar te hebben gelezen dan eindelijk mijn eerste post!

Ik wil rond 12 juli voor 3 weken naar Egypte, vliegveld daar maakt niet zoveel uit omdat we een rondreis gaan maken. Terug dus ergens begin augustus. Heen en terug reis kunnen paar dagen eerder en later. Tot op heden heb ik nog niets goedkoops gevonden, alles is minimaal 400 euro. Misschien weet iemand nog een goedkope manier om in Egypte te komen?

Alvast bedankt!
    Vertrekken vanaf Brussel en Dusseldorf ook een optie?
    Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
    pi_49438375
    Ja, dat is geen probleem, ook daar heb ik driftig zitten zoeken maar het valt allemaal nogal duur uit jammer genoeg!
    pi_49497134
    Ik wil graag in de zomer reizen door het Noorden.
    Mijn plan is om het meeste met de trein af te leggen (met interrail oid), mijn route is ongeveer:
    Utrecht-Kopenhagen-Göteborg-Stockholm-Helsinki-Oulu-Kuusamo-Oulu-Tampere-Helsinki-Amsterdam.
    HKI-Amsterdam kom ik ongeveer uit op 95 euro met het vliegtuig, door Finnair.
    Mijn problemen zijn nu alleen nog Kopenhagen-Göteborg (is Zweden door een brug verbonden met Denemarken? Zoniet, wat is de beste optie?) en Kopenhagen-Helsinki (is de boot het goedkoopste?)
    pi_49497985
    quote:
    Op donderdag 17 mei 2007 23:47 schreef Giraffe het volgende:
    Ik wil graag in de zomer reizen door het Noorden.
    Mijn plan is om het meeste met de trein af te leggen (met interrail oid), mijn route is ongeveer:
    Utrecht-Kopenhagen-Göteborg-Stockholm-Helsinki-Oulu-Kuusamo-Oulu-Tampere-Helsinki-Amsterdam.
    HKI-Amsterdam kom ik ongeveer uit op 95 euro met het vliegtuig, door Finnair.
    Mijn problemen zijn nu alleen nog Kopenhagen-Göteborg (is Zweden door een brug verbonden met Denemarken? Zoniet, wat is de beste optie?) en Kopenhagen-Helsinki (is de boot het goedkoopste?)
    Ik weet niet of er een spoorlijn over die brug gaat, maar Eurolines brengt je voor een gering bedrag naar de overkant.
      maandag 21 mei 2007 @ 09:11:20 #12
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_49595947
    Van de zomer ben ik van plan om een weekje naar kopenhagen, het liefst zou ik met de trein gaan, maar ik weet niet echt hoe ik een prijs hiervoor zou kunnen vinden. Mijn vraag is of dit veel meer dan 150 euro wordt aangezien je met het vliegtuig al voor ongeveer 105 euro een retourtje kopenhagen heb
    "Those unforgettable days, for them I live"
    pi_49615000
    Met de NS internationale treinplanner kom ik op dit traject uit (met de minste reistijd, maar als je een nachttrein neemt kan dat natuurlijk ook, dan heb je weer geen kosten voor de eerste overnachting.

Mij lijkt het, als je veel gaat reizen in kopenhagen, fijn om een global pass te nemen. Voor 159 euro kan je dan 5 aparte dagen binnen een maand onbeperkt reizen binnen een groot deel van Europa. Echter geldt dat niet voor Nederland, omdat je er al woont (ik weet t, erg lullig). Je krijgt wel korting binnen Nederland, van en naar de grens toe. Daarbij kan je ervoor kiezen om even naar zweden te gaan (+/-een half uur tot een uur naar Malmö). Toeslagen voor bijvoorbeeld een ICE moet je wel betalen. Ook moet je rekening houden met reserveringen(die naar mijn weten gratis zijn). Je hoeft iig niet de trein- en buskaartjes binnen Denemarken te betalen

Losse treinkaartjes kan ik nu ff snel niet vinden (ik moet eten nu).
      maandag 21 mei 2007 @ 18:39:46 #14
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_49616101
    quote:
    Op maandag 21 mei 2007 18:04 schreef Giraffe het volgende:
    Met de NS internationale treinplanner kom ik op dit traject uit (met de minste reistijd, maar als je een nachttrein neemt kan dat natuurlijk ook, dan heb je weer geen kosten voor de eerste overnachting.
    [afbeelding]

Mij lijkt het, als je veel gaat reizen in kopenhagen, fijn om een global pass te nemen. Voor 159 euro kan je dan 5 aparte dagen binnen een maand onbeperkt reizen binnen een groot deel van Europa. Echter geldt dat niet voor Nederland, omdat je er al woont (ik weet t, erg lullig). Je krijgt wel korting binnen Nederland, van en naar de grens toe. Daarbij kan je ervoor kiezen om even naar zweden te gaan (+/-een half uur tot een uur naar Malmö). Toeslagen voor bijvoorbeeld een ICE moet je wel betalen. Ook moet je rekening houden met reserveringen(die naar mijn weten gratis zijn). Je hoeft iig niet de trein- en buskaartjes binnen Denemarken te betalen

Losse treinkaartjes kan ik nu ff snel niet vinden (ik moet eten nu).
    bedankt voor je info. 160 voor de railpass klinkt wel goed, zou het veel schelen met alleen een retourtje? Ik weet niet echt hoe het zit met de prijzen van het OV in het buitenland namelijk.

Mischien dat ik dan ook een dagje of 2 zweden doe als ik toch 5 dagen mag reizen met de trein voor 160 euro
    "Those unforgettable days, for them I live"
    pi_49618540
    Een retourtje zou je waarschijnlijk kunnen regelen op de grotere stations van tevoren. Daar kun je ook informeren naar de prijs, anders moet je de sites van de Deutsche Bahn en die van de DSB (de Deense versie van de NS zegmaar) even bekijken.
      maandag 28 mei 2007 @ 12:54:53 #16
    64792 Mryc
    play me one more song
    pi_49848732
    Ik wil graag zo goedkoop mogelijk met drie personen vliegen vanaf Schiphol naar Boedapest, overstap is geen probleem. Liefst 's ochtends 21 juli heen vliegen en zaterdag 11 augustus (tijdstip maakt niet uit) terug vliegen. Wie helpt mij!
    pi_49850101
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 12:54 schreef Mryc het volgende:
    Ik wil graag zo goedkoop mogelijk met drie personen vliegen vanaf Schiphol naar Boedapest, overstap is geen probleem. Liefst 's ochtends 21 juli heen vliegen en zaterdag 11 augustus (tijdstip maakt niet uit) terug vliegen. Wie helpt mij!
    Op die dagen gaan er geen low-cost vluchten naar Boedapest vanaf Schiphol. Via skyscanner.net kun je het zelf heel eenvoudig opzoeken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2007 13:38:15 ]
    pi_49902439
    ik ga deze zomer naar Australie. En omdat het vliegen via Frankfurt vele malen goedkoper is dan vliegen uit Amsterdam, zoek ik dus een goedkope manier om daar te komen. Alleen bij wat ik gevonden heb tot zover komen de tijden niet overeen (vroeg vertrekken).

1. waarvandaan je wilt reizen: Omgeving randstad bij voorkeur.
    2. wanneer je wilt reizen: heenreis: 04-07 04:25. terugreis: 12-08 overdag/avond.
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Intl. airport Frankfurt
    5. op welke manier je wilt reizen: Budget

Alvast bedankt!
    pi_49933343
    Ik wil met +/- 4 volwassenen naar Barcelona toe. En we willen eigenlijk zo snel mogelijk daarheen, maar het moet niet teveel kosten. Dus met het vliegtuig waarschijnlijk:

1. waarvandaan: Vliegvelden in Nederland (Amsterdam, Rotterdam) of in Belgie (brussel)
    2. wanneer je wilt reizen: Vertrek: Do 5 juli (het liefste zo vroeg mogelijk), Terugreis; Di 10 juli (ergens in de avond) -- is geen harde voorwaarde!
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Barcelona (Spanje)
    5. op welke manier je wilt reizen: Een goede combinatie tussen Snelheid en Kosten

Als iemand nog andere tips heeft om in Barcelona te komen, dan houd ik me daar ook voor aanbevolen
    pi_49933711
    Samen met een vriend (allebei 22+) wil ik graag naar het EXIT festival in Novi Sad. We vertrekken in principe vanuit Maastricht.
    Vervoer van en naar een vliegveld in de buurt van Maastricht dmv auto is geen probleem. Luchthavens zoals Dusseldorf en Dortmund behoren ook tot de mogelijkheden om van te vertrekken.

1. waarvandaan: Vliegvelden in Nederland / Duitsland (Dortmund, Dusseldorf)
    2. wanneer je wilt reizen: Vertrek: Wo 11 juli, Terugreis; Ma 16 juli
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Novi Sad (Servië)
    5. op welke manier je wilt reizen: Een goede combinatie tussen Snelheid en Kosten. Reistijd niet langer dan 24 uur.

Ons budget is niet zo groot; voor de reiskosten is het budget maximaal 200 euro
    Bij voorbaat dank!!
    "Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
      woensdag 30 mei 2007 @ 18:37:16 #21
    100008 MeneerMuis
    WWE is my life
    pi_49935850
    1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
    Schiphol / Eindhoven
    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
    Woensdag 6 juni tot en met Zondag 10 juni 's ochtends
    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
    London Gatwick / Heathrow / Standsted / Luton
    Vliegtuig 1ste prioriteit
    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
    Zo goedkoop mogelijk is echt belangrijk, vooral omdat het al volgende week is ben ik op zoek naar de vliegmaatschappij die mij zo goedkoop mogelijk naar London brengt.

Bedankt alvast, again
    World Wrestling Entertainment
    pi_49937185
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 18:37 schreef MeneerMuis het volgende:
    Schiphol / Eindhoven
    Woensdag 6 juni tot en met Zondag 10 juni 's ochtends
    London Gatwick / Heathrow / Standsted / Luton
    Vliegtuig 1ste prioriteit
    Zo goedkoop mogelijk is echt belangrijk, vooral omdat het al volgende week is ben ik op zoek naar de vliegmaatschappij die mij zo goedkoop mogelijk naar London brengt.

Bedankt alvast, again
    Eindhoven - London Stansted met Ryanair is 40,19 euro (met bagage dus 46,19).
    London Luton - Amsterdam met Easyjet is 43,72 euro.
    Dit is het goedkoopste dat ik kon vinden.
      woensdag 30 mei 2007 @ 20:16:54 #23
    100008 MeneerMuis
    WWE is my life
    pi_49939917
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 19:13 schreef catheau het volgende:

[..]

Eindhoven - London Stansted met Ryanair is 40,19 euro (met bagage dus 46,19).
    London Luton - Amsterdam met Easyjet is 43,72 euro.
    Dit is het goedkoopste dat ik kon vinden.
    Is dat retour inclusief alle toeslagen?
    pi_49940086
    Ik wil graag vd zomer een weekje naar Parijs, echter het vervoer terug is al geregeld, dus wil een enkeltje. Nou heb ik op de website van NS.nl gekeken en een enkeltje kost ¤101,- en een retourtje kost ¤69,- . Iemand een tip om toch voor onder de ¤69,- een enkeltje te krijgen?? Data is variabel in juli. We gaan trouwens met 2 personen en we moeten beide gelijk reizen .

Zou een retourtje evt ook mogelijk zijn en dan de trein terug niet nemen??
      woensdag 30 mei 2007 @ 20:23:57 #25
    100008 MeneerMuis
    WWE is my life
    pi_49940234
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 20:20 schreef Beroepsgokker het volgende:
    Ik wil graag vd zomer een weekje naar Parijs, echter het vervoer terug is al geregeld, dus wil een enkeltje. Nou heb ik op de website van NS.nl gekeken en een enkeltje kost ¤101,- en een retourtje kost ¤69,- . Iemand een tip om toch voor onder de ¤69,- een enkeltje te krijgen?? Data is variabel in juli. We gaan trouwens met 2 personen en we moeten beide gelijk reizen .

Zou een retourtje evt ook mogelijk zijn en dan de trein terug niet nemen??
    Dat is zowiezo mogelijk, jij bepaald wat jij met een retourtje doet.

Anyway, ik neem aan dat een enkele reis toch goedkoper moet zijn dan een retour, dus ga eens langs bij een NS-Loket
    pi_49940385
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 20:23 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Dat is zowiezo mogelijk, jij bepaald wat jij met een retourtje doet.

Anyway, ik neem aan dat een enkele reis toch goedkoper moet zijn dan een retour, dus ga eens langs bij een NS-Loket
    Nee, want met een retourticket kun je een goedkope reisklasse aanklikken (aanbieding) en dat kan niet met een enkeltje.. (vreemd maja).
    En ik vroeg me dat dus af aangezien je bij het vliegtuig dus wel retour MOET gaan tegenwoordig.. (maar treinen zal niet gecontroleerd worden denk...)
    pi_49942570
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 20:27 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Nee, want met een retourticket kun je een goedkope reisklasse aanklikken (aanbieding) en dat kan niet met een enkeltje.. (vreemd maja).
    En ik vroeg me dat dus af aangezien je bij het vliegtuig dus wel retour MOET gaan tegenwoordig.. (maar treinen zal niet gecontroleerd worden denk...)
    Je kan ook gewoon een enkeltje kopen voor het vliegtuig. Vanaf Amsterdam kun je b.v. met www.vueling.com al goedkoop naar Parijs.
    pi_49943868
    Toppie! Beetje jammer dat we dan om 17u in Parijs aankomen, we willen eigenlijk 's morgens vroeg in Parijs aankomen omdat we dezelfde dag nog 's avonds verder willen reizen naar het zuiden (via de trein). Dacht dat we dan mooi een dagje Parijs konden doen .
    pi_49945225
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 20:16 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Is dat retour inclusief alle toeslagen?
    Een is heen, de ander is terug. En incl toeslagen ja.
      woensdag 30 mei 2007 @ 23:59:31 #30
    100008 MeneerMuis
    WWE is my life
    pi_49950042
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 22:10 schreef catheau het volgende:

[..]

Een is heen, de ander is terug. En incl toeslagen ja.
    Voor je reactie had ik al een ticket besteld, helaas uitgekomen op ¤145

Maarja het is niet anders, in ieder geval bedankt
      donderdag 31 mei 2007 @ 13:23:39 #31
    79106 mynick
    Wat lach je ??
    pi_49962683
    Ik wil rond 5 aug. vliegen van Saigon naar Bangkok, ik vind alleen geen ticket onder de 160 euro pp, wie weet een low budget maatschappij die op deze route vliegt? Air Asia niet namelijk, die vliegen voor zover ik kan zien alleen vanaf Hanoi. . .

Alvast bedankt voor de hulp!
    Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
    pi_49971795
    Ik wil 14, 15 of 16 september naar Zuid Afrika, Kaapstad. Vertrek het liefst vanuit Amsterdam, overstappen op Heathrow is geen probleem.

Wie kan mij helpen een open ticket te vinden, of een ticket met lage wijzigingstoeslag? Ik weet namelijk nog niet precies wanneer ik terug kom... Prijs gaat boven comfort.
    Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
    Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
    pi_50008056
    Ik wil rond 1 augustus vliegen naar Nice of Marseille, rond 16 augustus weer terug vliegen.

Vertrek het liefst vanaf schiphol, eventueel vanaf 16hoven.

Thnx alvast!

P.S. zelf kom ik vanaf Eindhoven op ¤72,- met Ryanair, mocht het NOG goedkoper kunnen hoor ik het natuurlijk graag!

[ Bericht 25% gewijzigd door r00tie op 01-06-2007 18:13:09 ]
    Een juichtoon da'vre langs de velden,
    Voor ons dierbaar Rood en Wit!
    De ploeg der dapp're Meersche helden,
    Onze vreugd en trots bezit.
    pi_50008097
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 18:06 schreef r00tie het volgende:
    Ik wil rond 1 augustus vliegen naar Nice of Marseille, rond 16 augustus weer terug vliegen.

Vertrek het liefst vanaf schiphol, eventueel vanaf 16hoven.

Thnx alvast!
    Met Transavia kom je in Nice of Toulon vanaf Rotterdam en Amsterdam. www.transavia.com . Als jhe echt in Marseille moet zijn, dan kun je kijken naar www.ryanair.com vanaf Eindhoven. Soms is KLM / AF echter net zo duur als Transavia.
    pi_50008146
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 17:52 schreef Casparovvv het volgende:
    Ik wil 14, 15 of 16 september naar Zuid Afrika, Kaapstad. Vertrek het liefst vanuit Amsterdam, overstappen op Heathrow is geen probleem.

Wie kan mij helpen een open ticket te vinden, of een ticket met lage wijzigingstoeslag? Ik weet namelijk nog niet precies wanneer ik terug kom... Prijs gaat boven comfort.
    Dat soort vragen kun je beter bij een reisbureau laten uitzoeken. Maar meestal kun je dit soort tickets wel boeken met een bepaalde datum en dan ter plekke nog wijzigen tegen meerkosten. Dat staat in de ticketvoorwaarden die je te zien krijgt bij het boeken.

Bedenk wel dat je voor Zuid Afrika altijd een retourticket met een uiterste datum er op moet hebben, want anders moet je ter plekke ook nog je visum verlengen.
    pi_50084818
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 23:22 schreef DutchTrain het volgende:
    1. Nederland of evt. West Duitsland
    2. Weg tussen 28jun-10jul en terug tussen 15-28sep
    3. SE Asia
    4. Vliegtuig lijkt me een handige optie
    5. Cheap, flexibel qua data

Ik wil een paar maanden touren door Azie (Vietnam, Cambodja, Thailand en eindigen in Singapore/Bali) en vraag me af of ik het beste een retourtje BKK kan nemen en vanuit daar vliegen met Airasia enz. of bv AMS-HKG en terug SIN-AMS voor 900. Het is vrij lastig te zoeken allemaal omdat het mij weinig uitmaakt wanneer/waar ik vlieg. BVD
    pi_50123531
    Jeuw Dutchtrain, ik heb je tip van 2 maanden terug opgevolgd en vlieg nu met iberia voor 920e via supersavers.nl naar Buenos Aires! Hardstikke bedankt!
    pi_50123709
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 10:42 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

1. Nederland of evt. West Duitsland
    2. Weg tussen 28jun-10jul en terug tussen 15-28sep
    3. SE Asia
    4. Vliegtuig lijkt me een handige optie
    5. Cheap, flexibel qua data

Ik wil een paar maanden touren door Azie (Vietnam, Cambodja, Thailand en eindigen in Singapore/Bali) en vraag me af of ik het beste een retourtje BKK kan nemen en vanuit daar vliegen met Airasia enz. of bv AMS-HKG en terug SIN-AMS voor 900. Het is vrij lastig te zoeken allemaal omdat het mij weinig uitmaakt wanneer/waar ik vlieg. BVD
    Niemand?
    pi_50125339
    Dusseldorf - Bangkok met Emirates kost je 28 jun heen 18 sep terug 725 euro. Weet niet of dat de moeite is met het prijsverschil met je AMS-HKG-SIN-AMS vlucht?

Of Amsterdam - Bangkok op diezelfde data met Finnair, 710 euro (atp.nl)
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_50137337
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 18:10 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Dat soort vragen kun je beter bij een reisbureau laten uitzoeken. Maar meestal kun je dit soort tickets wel boeken met een bepaalde datum en dan ter plekke nog wijzigen tegen meerkosten. Dat staat in de ticketvoorwaarden die je te zien krijgt bij het boeken.

Bedenk wel dat je voor Zuid Afrika altijd een retourticket met een uiterste datum er op moet hebben, want anders moet je ter plekke ook nog je visum verlengen.
    Dat visum is het grootste probleem. Ik moet 750 euro repatriatiewaarborg betalen aan de ambassade zodat ze zeker weten dat ik terug kom. Kan ik hier onderuit komen als ik een ticket met vaste datum boek?
    pi_50138643
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 19:34 schreef Casparovvv het volgende:
    Dat visum is het grootste probleem. Ik moet 750 euro repatriatiewaarborg betalen aan de ambassade zodat ze zeker weten dat ik terug kom. Kan ik hier onderuit komen als ik een ticket met vaste datum boek?
    Dat ligt eraan hoe lang je gaat. Als je korter dan een maand gaat, dan zal een toeristenvisum genoeg zijn. Misschien is de limiet wel drie maanden. Iets om na te vragen bij het consulaat ( http://www.dha.gov.za/forms.asp?topic=visas ) of in: Zuid-Afrika deel 2
    pi_50152515
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 20:05 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Dat ligt eraan hoe lang je gaat. Als je korter dan een maand gaat, dan zal een toeristenvisum genoeg zijn. Misschien is de limiet wel drie maanden. Iets om na te vragen bij het consulaat ( http://www.dha.gov.za/forms.asp?topic=visas ) of in: Zuid-Afrika deel 2
    10 maanden Ik kon het ZA topic niet vinden, nu dus wel.
      woensdag 6 juni 2007 @ 14:06:38 #43
    75466 Hankster
    weest optimistisch!
    pi_50162626
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 23:22 schreef DutchTrain het volgende:
    Ik heb al wel wat op internet rond gekeken maar er zijn vast wel een paar Fokkers wat handiger hierin

1. Vanaf maakt mij niet zo gek uit. Amsterdam, Rotterdam, Brussel..wat het voordeligst is
    2. Ik wil 13 juli vertrekken, en ik wil het liefst 15 juli weer terug. Als ik de 14e maar de gehele dag daar ben
    3. Ik wil naar Rome
    4. Per vliegtuig
    5. Overstappen e.d. maakt mij niet uit. Als het maar zo goedkoop mogelijk is.

Als iemand nog tips heeft voor goedkoop overnachten in Rome...graag!

[ Bericht 1% gewijzigd door Hankster op 06-06-2007 14:17:04 ]
      donderdag 7 juni 2007 @ 20:41:06 #44
    52841 TomHoofd
    Rehab Is for Quitters
    pi_50214006
    Hela iedereen,

Ik ben niet zo'n ervaren reiziger dus ik klop even aan voor jullie hulp.

Ik wil graag in de laatste week van augustus naar Suriname vliegen (enkele reis), maar ik kan geen vluchten vinden die onder de 1000 euro komen, en heb toch het idee dat het een stuk voordeliger moet kunnen.

Iemand die me hierbij kan helpen?
    Grijp je kans, grijp die fles en aan de slag!
      donderdag 7 juni 2007 @ 21:39:05 #45
    75466 Hankster
    weest optimistisch!
    pi_50216514
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 14:06 schreef Hankster het volgende:

[..]

Ik heb al wel wat op internet rond gekeken maar er zijn vast wel een paar Fokkers wat handiger hierin

1. Vanaf maakt mij niet zo gek uit. Amsterdam, Rotterdam, Brussel..wat het voordeligst is
    2. Ik wil 13 juli vertrekken, en ik wil het liefst 15 juli weer terug. Als ik de 14e maar de gehele dag daar ben
    3. Ik wil naar Rome
    4. Per vliegtuig
    5. Overstappen e.d. maakt mij niet uit. Als het maar zo goedkoop mogelijk is.

Als iemand nog tips heeft voor goedkoop overnachten in Rome...graag!
    ik heb wat gevonden; een hele goedkope heen en terug vlucht met Ryanair via hun site www.bookryanair.com.

Nu is mijn vraag; iemand ervaring met Ryanair en nog belangrijker, met het boeken via die site?
    pi_50220558
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 13:28 schreef Thetallguy het volgende:
    Dusseldorf - Bangkok met Emirates kost je 28 jun heen 18 sep terug 725 euro. Weet niet of dat de moeite is met het prijsverschil met je AMS-HKG-SIN-AMS vlucht?

Of Amsterdam - Bangkok op diezelfde data met Finnair, 710 euro (atp.nl)
    tnx, denk dat ik bij Kilroy ga boeken. Flexible tickets zijn wel zo handig en geen overstappen
    pi_50221423
    quote:
    Op donderdag 7 juni 2007 21:39 schreef Hankster het volgende:

Nu is mijn vraag; iemand ervaring met Ryanair en nog belangrijker, met het boeken via die site?
    Heel veel ervaring mee. Weinig meer te vertellen dan dat het werkt.

Goed opletten wat je aan- of uitvinkt wat betreft, bagage en verzekeringen en je naam goed invullen, maar dat geldt voor alle boekingen bij luchtvaartmaatschappijen.

[Centraal] Ryanair en Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #4
    pi_50234532
    Het van A naar B topic

Daar heb ik nog een handige link voor:
    op http://www.airtraffic.eu/

airtraffic.eu/searchresults.php?from=(A)&to=(B)

Waarbij A en B willekeurige plaatsnamen zijn binnen europa. (engelse benaming)

Bijvoorbeeld van vroomshoop naar athene

http://www.airtraffic.eu/searchresults.php?from=vroomshoop&to=athens
      zaterdag 9 juni 2007 @ 18:56:12 #49
    36221 Kopstoot
    Ik houd nog steeds van Janine.
    pi_50276236
    quote:
    1. Nederland algemeen, maakt niet veel uit waarvandaan.
    2. tussen 22 juli en 30 juli een dag of 4 á 5.
    3. Praag.
    4. In principe alles behalve bus, of dat zou wel heel goedkoop uit moeten vallen.
    5. zo goedkoop mogelijk.
    "Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
      zondag 10 juni 2007 @ 00:35:34 #50
    178550 Kishan89
    Say What?!
    pi_50286845
    Hey!

Ik ga 12 juni naar Engeland, en ik land rond 9.30 op Stansted Airport. Ik wil graag zo goedkoop mogelijk naar Londen. Daar wil ik graag overnachten en dan wil ik de volgende avond rond 6uur weer terug naar Stansted Airport.

Ik heb even gekeken op diverse site's ik kom uit op (voor 3personen): 51pond.

Dit moet toch goedkoper kunnen? En mocht het niet goedkoper kunnen, wat is dan ook een leuke stad naast Londen waar je leuk uit kan gaan, of iig lol kan hebben als 18jarige.

Hoop genoeg informatie gegeven te hebben
    No comment..
    pi_50290918
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 00:35 schreef Kishan89 het volgende:
    Ik ga 12 juni naar Engeland, en ik land rond 9.30 op Stansted Airport. Ik wil graag zo goedkoop mogelijk naar Londen. Daar wil ik graag overnachten en dan wil ik de volgende avond rond 6uur weer terug naar Stansted Airport.

Ik heb even gekeken op diverse site's ik kom uit op (voor 3personen): 51pond.
    Met http://www.easybus.co.uk kom je uit op 55 euro totaal voor 3 personen retour als je vandaag nog boekt
    pi_50291017
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 18:56 schreef Kopstoot het volgende:
    1. Nederland algemeen, maakt niet veel uit waarvandaan.
    2. tussen 22 juli en 30 juli een dag of 4 á 5.
    3. Praag.
    4. In principe alles behalve bus, of dat zou wel heel goedkoop uit moeten vallen.
    5. zo goedkoop mogelijk.
    22 - 27 juli SkyEurope Amsterdam - Praag 160 euro retour incl. rechtstreeks
    Vanaf Brussel zo'n 30 euro goedkoper op 25 - 30 juli.

Swiss vanaf 180 met overstap, KLM vanaf 220 euro rechtstreeks

Met de trein kun je al voor 68 euro met een zitplaats in de nachttrein vanaf Duisburg:

NZ 379:
    Duisburg Hbf 22.07 23:19
    Praha-hl. n. 23.07 09:49

NZ 378:
    Praha-hl. n. 27.07 18:46
    Duisburg Hbf 28.07 06:04

te boeken via: https://buchung.nachtzugreise.de / www.nachtzug.de
    pi_50291030
    quote:
    Op donderdag 7 juni 2007 20:41 schreef TomHoofd het volgende:
    Hela iedereen,

Ik ben niet zo'n ervaren reiziger dus ik klop even aan voor jullie hulp.

Ik wil graag in de laatste week van augustus naar Suriname vliegen (enkele reis), maar ik kan geen vluchten vinden die onder de 1000 euro komen, en heb toch het idee dat het een stuk voordeliger moet kunnen.

Iemand die me hierbij kan helpen?
    Een enkele reis is op dit soort vluchten veel duurder dan een retour. Alhoewel je voor een retour in die periode waarschijnlijk ook wel rond de 1000 euro kwijt bent.
      zondag 10 juni 2007 @ 13:11:34 #54
    178550 Kishan89
    Say What?!
    pi_50295082
    Pff, bij easybus moet je met een creditcard betalen .. Is er nu een andere manier om goedkoop van A naar B te kunnen komen, zonder dat je een creditcard nodig hebt?
    No comment..
    pi_50297425
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 13:11 schreef Kishan89 het volgende:
    Pff, bij easybus moet je met een creditcard betalen .. Is er nu een andere manier om goedkoop van A naar B te kunnen komen, zonder dat je een creditcard nodig hebt?
    Dat gaat je niet lukken. Ter plekke een kaartje kopen tegen het hoge tarief is de enige andere oplossing.
    pi_50297427
    Ik heb net bij vliegtickets.nl een ticket besteld, maar toen ik bij stap 5 op 'reserveren' klikte kwam ik bij een leeg scherm uit. In een eerder scherm had ik al een bevestiging gekregen dat het geld aangekomen was.

Is dat een probleem?
    pi_50297743
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 14:44 schreef Symer het volgende:
    Ik heb net bij vliegtickets.nl een ticket besteld, maar toen ik bij stap 5 op 'reserveren' klikte kwam ik bij een leeg scherm uit. In een eerder scherm had ik al een bevestiging gekregen dat het geld aangekomen was.

Is dat een probleem?
    => [Centraal] Vragen over vliegen #2
    pi_50312646
    Lekker off the beaten path, hoopte ik te reizen richting Cornwall met een paar dagen vrij. Lekker beetje strand en mooie natuur in Engeland.

Maar hoe kom ik nou goedkoop ernaar toe?

De belangrijkste plaats is Newquay, daar is iig een vliegveld. Ik kom nu op vliegen naar Exeter van Schiphol, ligt iets verder, maar ook daar is een vliegveld en dan moet je nog erg ver met bus of trein oid.

Ik vertrek vanaf Schiphol (woon ernaast bijna), en de datum is eind juni, dat is wel lekker variabel.

Nouja, mocht iemand er zich aan willen wagen, super bedank!
    pi_50314332
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 22:10 schreef marsterretje het volgende:
    Lekker off the beaten path, hoopte ik te reizen richting Cornwall met een paar dagen vrij. Lekker beetje strand en mooie natuur in Engeland.

Maar hoe kom ik nou goedkoop ernaar toe?

De belangrijkste plaats is Newquay, daar is iig een vliegveld. Ik kom nu op vliegen naar Exeter van Schiphol, ligt iets verder, maar ook daar is een vliegveld en dan moet je nog erg ver met bus of trein oid.

Ik vertrek vanaf Schiphol (woon ernaast bijna), en de datum is eind juni, dat is wel lekker variabel.

Nouja, mocht iemand er zich aan willen wagen, super bedank!
    Met http://www.thomsonfly.com vlieg je heen 25 juni en terug 1 juli naar Bournemouth voor 91 euro incl vanaf Schiphol. Vanaf daar kun je, met http://www.nationalexpress.com, voor 36 euro heen en terug naar Plymouth in 4 uur. Dat sluit niet helemaal perfect aan, dus je zult nog ergens in Bournemouth of Southampton moeten overnachten, maar dan zie je ook nog een ander stukje van de Engelse Rivičra
    pi_50354685
    Ik wil tussen 2 en 6 juli
    nou liever tussen 3 en 5 maar tussen 2 en 6 kan ook wel..
    van parijs naar amsterdam.. Of Utrecht is ook wel goed of ergens in die umgebung

Waar kan dat het goedkoopst Enkele reis dus..
    pi_50355882
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 23:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    van parijs naar amsterdam.. Of Utrecht is ook wel goed of ergens in die umgebung

Even zoeken op http://nl.tgv.com/nl/ naar de goedkoopste trein die er nog te krijgen is.

En anders wordt het de Eurolines, goedkoper wordt het niet
    pi_50358974
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 23:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

als je later dan 7 juli gaat dan kun je met een beetje zoeken op 19E pp enkele reis komen, dus 38 euro retour.
    pi_50361253
    Ja maar ik hoef niet retour ik wil alleen terug
      woensdag 13 juni 2007 @ 20:57:06 #64
    36221 Kopstoot
    Ik houd nog steeds van Janine.
    pi_50425214
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 09:25 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

22 - 27 juli SkyEurope Amsterdam - Praag 160 euro retour incl. rechtstreeks
    Vanaf Brussel zo'n 30 euro goedkoper op 25 - 30 juli.

Swiss vanaf 180 met overstap, KLM vanaf 220 euro rechtstreeks

Met de trein kun je al voor 68 euro met een zitplaats in de nachttrein vanaf Duisburg:

NZ 379:
    Duisburg Hbf 22.07 23:19
    Praha-hl. n. 23.07 09:49

NZ 378:
    Praha-hl. n. 27.07 18:46
    Duisburg Hbf 28.07 06:04

te boeken via: https://buchung.nachtzugreise.de / www.nachtzug.de
    volgens mij is die niet meer beschikbaar, ik kom in ieder geval niet onder de 236 euro uit.. Geen idee of ik iets fout doe? Iemand die het beter kan dan ik? Alvast bedankt!
    "Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
    pi_50437908
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 20:57 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

volgens mij is die niet meer beschikbaar, ik kom in ieder geval niet onder de 236 euro uit.. Geen idee of ik iets fout doe? Iemand die het beter kan dan ik? Alvast bedankt!
    128 euro is de laagste prijs met de trein op dit moment. Er lezen hier wat meer mensen mee en ik zag er nu ook reclame voor op de NS stations. Even verder zoeken met andere data helpt misschien.

Anders blijft de Eurolines het goedkoopst.
      donderdag 14 juni 2007 @ 11:34:11 #66
    158179 LS-Drop
    Het zou verboden moeten worden
    pi_50443335
    Ik wil zo rond 20 julie van amsterdam naar san francisco vliegen. Hier wil ik voor een poosje blijven, en daarna verder reizen richting Australie. Ik wil alleen zo vrij mogelijk zijn met mn keuzes, dus als ik na san francisco misschien wel even naar mexico wil dan moet dat ook kunnen..... Alleen nu is het grote punt dat als je de VS binnenkomt je verplicht bent om een ticket te hebben die ook de VS weer uit gaat. Dus dat zou inhouden dat ik nu al precies moet gaan bepalen wanneer ik waarheen ga.

Mijn eerste idee was om een ticket van San Francisco naar Vancouver te boeken, (a 156 euro), zodat ik vanuit de VS wel kan zien wat ik uiteindelijk doe. Of anders direct een ticket boeken naar australie, alleen ik vraag me af wat de kosten zouden zijn als ik de vertrektijd / vertrekpunt zou wijzigen. Ik heb zelf het idee dat ik daarvoor ook makkelijk die 156 euro kwijt zou zijn dus dan zou ik met optie 1 meer vrijheden hebben.

Weet iemand ook of Canada ook zo'n regel heeft met dat je een ticket moet hebben om het land te verlaten als je binnenkomt? Ik kon het op de website van het consulaat niet vinden. Ik weet dat het voor Australie iig niet geldt als je een working holiday visum aanvraagt.
    <insert pseudo intellectuele psychedische quote>
    <insert grappige quote over hoe lui ik ben>
    pi_50444504
    Ik werk van 5 tot 24 augustus op gran canaria, en ik zoek goedkope tickets omdat ik deze niet vergoedt krijg, ik ben al retour tickets tegengekomen van rond de 360 euro op cheaptickets.nl maar dat zou goedkoper kunnen dacht ik.. iemand een idee ?
    "Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
      donderdag 14 juni 2007 @ 13:42:47 #68
    7091 punchdrunk
    The occasional acid flashback.
    pi_50448090
    jongens, ik zie even door de bomen het bos niet meer.

ik wil graag zo goedkoop mogelijk met 2 personen vliegen, dit zijn de stats:

periode: ongeveer een week, en zaterdag 28 juli moet erin vallen. leifst van weekend tot weekend, maar andere opties zijn ook prima.

vertrek: ergens in een straal van 100 km om maastricht heen.

bestemming: sevilla of cordoba

stijl: maakt niet te veel uit: iberia, easyjet, allemaal prima. liever geen overstappen.

als er een ervaren zoeker is die zich geroepen voelt om eens te kijken voor me: super, zoniet, dan zijn tips ook altijd welkom natuurlijk.
    If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
    pi_50450533
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 13:42 schreef punchdrunk het volgende:
    jongens, ik zie even door de bomen het bos niet meer.

ik wil graag zo goedkoop mogelijk met 2 personen vliegen, dit zijn de stats:

periode: ongeveer een week, en zaterdag 28 juli moet erin vallen. leifst van weekend tot weekend, maar andere opties zijn ook prima.

vertrek: ergens in een straal van 100 km om maastricht heen.

bestemming: sevilla of cordoba

stijl: maakt niet te veel uit: iberia, easyjet, allemaal prima. liever geen overstappen.

als er een ervaren zoeker is die zich geroepen voelt om eens te kijken voor me: super, zoniet, dan zijn tips ook altijd welkom natuurlijk.
    100 km van Maastricht is maar 1 vliegveld

Met Ryanair vanaf Frankfurt Hahn naar Jerez kost 66 Euro per persoon. Je vliegt dan 26 juli heen en 4 aug terug.

Vanaf Amsterdam met Clickair kost het 120 euro pp van 23 juli tot 30 juli. Je vliegt dan naar Sevilla.
      donderdag 14 juni 2007 @ 15:14:39 #71
    7091 punchdrunk
    The occasional acid flashback.
    pi_50451509
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 14:49 schreef catheau het volgende:

[..]

100 km van Maastricht is maar 1 vliegveld

Met Ryanair vanaf Frankfurt Hahn naar Jerez kost 66 Euro per persoon. Je vliegt dan 26 juli heen en 4 aug terug.

Vanaf Amsterdam met Clickair kost het 120 euro pp van 23 juli tot 30 juli. Je vliegt dan naar Sevilla.
    bedankt voor het zoeken..!

die tweede optie is wel relaxed, lekker vliegen vanuit eigen land (toch beter dan vanuit brussel of keulen ( hoewel dat dichterbij is) en rechtstreeks op sevilla.

een van mijn beste vrienden gaat daar trouwen!
    If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
    pi_50452327
    Brussel - Sevilla
    Niederrhein - Sevilla
    Düsseldorf - Sevilla
    Keulen-Bonn - Sevilla

Allemaal routes die nog dichterbij zijn.
    zoals ik al zei: http://www.airtraffic.eu/searchresults.php?from=maastricht&to=sevilla
    pi_50453616
    Hoi,

Wij zijn met een paar man van plan om in juli drie weken te gaan rondtrekken. Nu zijn we een beetje bij mexico/guatemala terechtgekomen. Ik ben al een tijdje aan het rondzoeken naar lowcost airlines die naar deze landen vliegen maar het schiet niet echt op. Toen ik naar azië ging ben ik bv met bimanair gevlogen welke year-round vloog tegen een vast tarief (575incl) en makkelijk was met datums veranderen e.d.

Dus mijn vraag is of er ook zo'n airlines bestaan voor mexico/guatemala.

wanneer: juli
    waar vandaan: nederland/belgië/duitsland
    prijs: rond de 600 incl, hoe minder hoe beter
    This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
    pi_50458794
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 12:05 schreef paaskannekoekje het volgende:
    Ik werk van 5 tot 24 augustus op gran canaria, en ik zoek goedkope tickets omdat ik deze niet vergoedt krijg, ik ben al retour tickets tegengekomen van rond de 360 euro op cheaptickets.nl maar dat zou goedkoper kunnen dacht ik.. iemand een idee ?
    iemand een idee ? kan het voor onder de 300 euro ? ik vindt het erg veel geld..
    "Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
      donderdag 14 juni 2007 @ 18:33:33 #75
    146402 Klapdeur
    Listen Defected
    pi_50459162
    Ik ga rond 23 juli naar New York voor een dag of 7 / 8 en ik heb wat zitten zoeken voor prijzen. Het goedkoopste dat ik op uitkom is ¤721. Ik hoopte eigenlijk dat dat nog wat goedkoper zou kunnen? Iemand die er onlangs ervaring mee heeft?

Vertrek omme nabij 23 juli voor ongeveer 8 dagen
    Prijs onder 721 ¤
    Luchthaven maakt niet zoveel uit waar ik land, als ik maar vanaf schiphol kan vertrekken
    Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
    Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
    pi_50459327
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 18:33 schreef Klapdeur het volgende:
    Luchthaven maakt niet zoveel uit waar ik land, als ik maar vanaf schiphol kan vertrekken
    dan ga je toch naar eindhoven.. dat is lekker goedkoop vanaf amsterdam.
      donderdag 14 juni 2007 @ 18:58:16 #77
    146402 Klapdeur
    Listen Defected
    pi_50459854
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 18:39 schreef paaskannekoekje het volgende:

[..]

dan ga je toch naar eindhoven.. dat is lekker goedkoop vanaf amsterdam.

Ik bedoel dus in New York daar heb je ttoch tig luchthavens
    Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
    Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
      vrijdag 15 juni 2007 @ 09:18:25 #78
    128950 sturky100
    bijten bijten!
    pi_50476908
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 18:21 schreef paaskannekoekje het volgende:

[..]

iemand een idee ? kan het voor onder de 300 euro ? ik vindt het erg veel geld..
    kan wel met overstap barcelona of madrid
    god bless america!
    pi_50483472
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 23:32 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Even zoeken op http://nl.tgv.com/nl/ naar de goedkoopste trein die er nog te krijgen is.

En anders wordt het de Eurolines, goedkoper wordt het niet
    Met de trein zie ik 50,50 als goedkoopste voor enkele reis
    met de bus is het 37 euro maar kan ik alleen amsterdam-paris kiezen
    pi_50504271
    waar: Grenoble / Briancon, Franse Alpen
    wanneer: halverwege juli ongeveer
    hoe: I don't give a fuck... als 'k er maar kom! En goedkoop!!

Wil er eigenlijk voor onder de 100 euro heen retour, anders is het de moeite niet. . Transavia vlieg alleen 's winters op Grenoble en een andere mogelijkheid is via Dublin of Londen, maar ik zoek eigenlijk een directere weg. Marseille/Nice en verder met de trein vind ik te ver om qua tijd.
    pi_50557419
    Hey ik wil 13 juli naar barca, het liefst rond een uurtje of 12 vliegen en dan zondag 15 juli terug rond een urrtje of acht of negen 's avonds terug. Ik wil even kijken en vergelijken met een combinatie van hotel-vlucht en apart de vlucht en het hotel boeken.

Thnx
    pi_50557658
    13 juli Amsterdam - Barcelona 12:00-14:10 met Vueling
    15 juli Barcelona - Amsterdam 19:00-21:15 met Clickair

143 euro in totaal op www.skyscanner.net
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_50558239
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 21:50 schreef Thetallguy het volgende:
    13 juli Amsterdam - Barcelona 12:00-14:10 met Vueling
    15 juli Barcelona - Amsterdam 19:00-21:15 met Clickair

143 euro in totaal op www.skyscanner.net
    Dank voor de snelle reactie!
      maandag 18 juni 2007 @ 18:43:37 #84
    113525 Limlander
    I am a passenger
    pi_50586060
    Weet een van jullie hoe een goedkope vlucht naar Fernando de Noronha te vinden Eerst vliegen op Natal of Recife en dan met een lokale carrier?
    Het betekent niets,
    regen op de wegen..
    pi_50720053
    3 (mogelijk meer) personen
    donderdagavond 9 augustus of vrijdagochtend 10 augustus:
    Phoenix - San Francisco
    zondagavond 12 augustus of maandagochtend 13 augustus:
    San Francisco - Phoenix

Eventueel ipv San Francisco - Phoenix 1 ticket San Francisco - Vancouver
    En dan nog rond 16 augustus Vancouver - New York

Kom er zelf niet zo goed uit, hulp zou zeer gewaardeerd worden!
    Why?
    Because we f*cking can! And because we can, we will!!
    pi_50721853
    Data zijn trouwens niet goed, moet een week eerder zijn..
    Why?
    Because we f*cking can! And because we can, we will!!
    pi_50725670
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 16:07 schreef jaapgvk het volgende:
    Hoi,

Wij zijn met een paar man van plan om in juli drie weken te gaan rondtrekken. Nu zijn we een beetje bij mexico/guatemala terechtgekomen. Ik ben al een tijdje aan het rondzoeken naar lowcost airlines die naar deze landen vliegen maar het schiet niet echt op. Toen ik naar azië ging ben ik bv met bimanair gevlogen welke year-round vloog tegen een vast tarief (575incl) en makkelijk was met datums veranderen e.d.

Dus mijn vraag is of er ook zo'n airlines bestaan voor mexico/guatemala.

wanneer: juli
    waar vandaan: nederland/belgië/duitsland
    prijs: rond de 600 incl, hoe minder hoe beter
    Niemand?

Ik heb nog niks onder de 750 incl kunnen vinden
    This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
    pi_50727605
    Hoop dat iemand me kan helpen, want NS doet moeilijk

Ik wil met mijn vriendin dit weekeinde van apeldoorn naar Berlijn gaan.

hoe kan ik dit het beste doen? we hebben geen CC maar overstappen is geen probleem. het liefst zo goedkoop mogelijk! de NS site geeft de melding dat het niet meer kan voor dit wekeinde, maar dat lijkt me belachelijk! iemand die ons kan helpen?
      vrijdag 22 juni 2007 @ 14:10:11 #89
    128950 sturky100
    bijten bijten!
    pi_50728245
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 13:52 schreef blessed19 het volgende:
    Hoop dat iemand me kan helpen, want NS doet moeilijk

Ik wil met mijn vriendin dit weekeinde van apeldoorn naar Berlijn gaan.

hoe kan ik dit het beste doen? we hebben geen CC maar overstappen is geen probleem. het liefst zo goedkoop mogelijk! de NS site geeft de melding dat het niet meer kan voor dit wekeinde, maar dat lijkt me belachelijk! iemand die ons kan helpen?
    Vooral treinaanbiedingen moet je tijdig boeken(Berlijn 58 euro retour min.. 14 dagen tevoren boeken). voor dit weekend is het 140 euro, kaartjes te koop op station.
    god bless america!
    pi_50728286
    waar haal je die informatie dat het maar 140 euro kost?

ik heb net geboekt bij ns internationaal voor 210 euro

we gaan maandag trouwens terug, weet niet of dat uitmaakt
      vrijdag 22 juni 2007 @ 14:24:41 #91
    128950 sturky100
    bijten bijten!
    pi_50728753
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 14:11 schreef blessed19 het volgende:
    waar haal je die informatie dat het maar 140 euro kost?

ik heb net geboekt bij ns internationaal voor 210 euro

we gaan maandag trouwens terug, weet niet of dat uitmaakt
    Ik zie eerste klas 218 pp. Maar mid flex en high fles 140 resp 180 pp retour
    god bless america!
    pi_50728801
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 14:24 schreef sturky100 het volgende:

[..]

Ik zie eerste klas 218 pp. Maar mid flex en high fles 140 resp 180 pp retour
    ah, die van mij is welliswaar 210 voor ons 2'en...

andere vraag! een hotelletje... we zijn overdag toch alleen maar weg, liefst in het centrum en dichtbij centraal station. max prijs van zat t/m maandag dachten we aan 80/90 voor 2 personen.
      vrijdag 22 juni 2007 @ 15:05:02 #93
    128950 sturky100
    bijten bijten!
    pi_50730201
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 10:20 schreef stpn het volgende:
    3 (mogelijk meer) personen
    donderdagavond 9 augustus of vrijdagochtend 10 augustus:
    Phoenix - San Francisco
    zondagavond 12 augustus of maandagochtend 13 augustus:
    San Francisco - Phoenix

Eventueel ipv San Francisco - Phoenix 1 ticket San Francisco - Vancouver
    En dan nog rond 16 augustus Vancouver - New York

Kom er zelf niet zo goed uit, hulp zou zeer gewaardeerd worden!

Voor die ene persoon:

Fri, Aug 03
    10:04am Depart - Phoenix, AZ (PHX) US Airways 400 operated by AMERICA WEST DBA US AIRWAYS Adult Fare Rules
    12:01pm Arrive - San Francisco, CA (SFO) Nonstop
    Total Travel Time: 1 hr 57 min
    Return Flight
    Sun, Aug 05
    12:35pm Depart - San Francisco, CA (SFO) Alaska Airlines 599 Adult Fare Rules
    2:47pm Arrive - Vancouver, BC, Canada (YVR) Nonstop
    Total Travel Time: 2 hrs 12 min
    Return Flight
    Thu, Aug 09
    1:00pm Depart - Vancouver, BC, Canada (YVR) Continental Airlines 1818 Adult Fare Rules
    9:25pm Arrive - Newark, NJ (EWR) Nonstop
    Trtal Travel Time: 5 hrs 25 min

Base Fare (1 adult) = $ 441.94
    Taxes and Fees = $ 106.05
    Total Price = $ 547.99

en voor die anderen retour phx-sfo 264 $ 1 stop en 321 non stop(je krijgt er zelf een 2 ** hotel bij, als je dat wil)

zoek op travelocity.com of yahoo.com, dan multicity. site is makkelijk in navigatie
    god bless america!
    pi_50773707
    Het is nog ver weg, maar ik zoek:

Een retourvlucht naar Orlando voor 26 of 27 april 2008 heen en 9 of 10 mei 2008 terug. Met niet meer dan 1 overstap en bij voorkeur met een Amerikaanse maatschappij. Vertrek mag vanaf Schiphol, Brussel of Dusseldorf.
    pi_50785238
    Heeft NS toevallig ook kaarten waarmee je onbeperkt kan reizen voor bijvoorbeeld 2 dagen lang?

Ik moet binnenkort misschien een paar ritten maken tussen Nederland en Belgie in 2 dagen.
    ne okuyon, bokmu var?
    pi_50790802
    quote:
    Op zondag 24 juni 2007 13:43 schreef saban het volgende:
    Heeft NS toevallig ook kaarten waarmee je onbeperkt kan reizen voor bijvoorbeeld 2 dagen lang?

Ik moet binnenkort misschien een paar ritten maken tussen Nederland en Belgie in 2 dagen.
    Ja, dat is de Zomertoer, die was altijd vanaf 1 juli t/m 30 augustus verkrijgbaar. Op de NS site echter nog niet te vinden.
    pi_50791389
    1. waarvandaan je wilt reizen, Alle luchthavens in Nederland + Brussel en Dusseldorf
    2. wanneer je wilt reizen, Tussen 21 juli 2007 en 11 augustus 2007. Hoeft niet op deze data, mag ook (iets) korter.
    3. waarnaartoe je wilt reizen, Mexico! Luchthavens Mexico City, Monterry of Tampico
    4. hoe je wilt reizen, Vliegtuig lijkt me het makkelijkst
    5. op welke manier je wilt reizen, Zo goedkoop mogelijk weet dat het niet zal meevallen ivm hoogseizoen, maar als het voor ¤ 600,00 kan is het perfect!

[ Bericht 1% gewijzigd door henkSX op 25-06-2007 12:43:43 ]
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    pi_50816341
    Ik ben op zoek naar tickets richting Washington DC:
    5 personen, enkele reis rond half augustus.

Ik begreep dat er daar verschillende vliegvelden zijn. Als de prijs het toelaat willen we graag het vliegveld dat het dichtst in de buurt ligt van Fairfax, Virginia, maar ook andere vliegvelden in de regio zijn het overwegen waard.

Vertrek vanuit: anywhere in NL, België of West-Duitsland.

Alvast heel erg bedankt!
      maandag 25 juni 2007 @ 13:09:41 #99
    128950 sturky100
    bijten bijten!
    pi_50817549
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 12:28 schreef aiello het volgende:
    Ik ben op zoek naar tickets richting Washington DC:
    5 personen, enkele reis rond half augustus.

Ik begreep dat er daar verschillende vliegvelden zijn. Als de prijs het toelaat willen we graag het vliegveld dat het dichtst in de buurt ligt van Fairfax, Virginia, maar ook andere vliegvelden in de regio zijn het overwegen waard.

Vertrek vanuit: anywhere in NL, België of West-Duitsland.

Alvast heel erg bedankt!
    Een enkele reis met united, klm etc kost meer als 1000$. Via Condor en Air lingus heb je enkeltjes voor 350 euro inclusief maar niet naar Dulles. Dus dan zou je een auto kunnen huren of nog een binnenlandse vlucht boeken. Ik zie bv. een enkeltje van frankfurt naar orlando op 24 augustus voor 260 euro
    god bless america!
    pi_50863698
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 12:57 schreef jaapgvk het volgende:

[..]

Niemand?

Ik heb nog niks onder de 750 incl kunnen vinden
    Hey Jaap,

heb jij toevallig iets kunnen vinden? Mij lukt het niet onder de 780 euro...
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')