Heeft iemand meer informatie over Us Mem zodat er een wikipedia pagina gemaakt kan worden (deze ontbreekt nl.quote:Een standbeeld oprichten voor een koe en dat beeld ook nog 'Us Mem' (onze moeder) noemen. Sommige mensen zullen denken dat de Friezen echt alles een beetje anders willen doen. Toch is die verering te begrijpen.
De wereldberoemde zwart-witte Friese koe is misschien wel het bekendste Friese export-product. Het beeld Us Mem is een cadeau, in 1954 gegeven door de gezamenlijke veehandelaren aan het destijds jubilerende Fries Rundvee Stamboek. Inmiddels is het één van de meest gefotografeerde objecten van de stad.
Van de mensen die daar waren, hoef ik de mensen die ik voor de tijd al kon, niet meer te zien. En de mensen die ik daar voor het eerst heb ontmoet, zie ik nog zeer regelmatig, zonder meetings.quote:
hij vliegt hier boven langs, het lijkt alsof ze de shell hier hebben afgezet met linten en delen van de weg, lijkt wel of ze ergens naar zoeken.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:45 schreef Merson het volgende:
Wat doet die laag vliegende politiehelicopter boven Leeuwarden?
Groningerstraat.
Hij verdween nu weer richting Hoeksterend (daar kwam die ook vandaan).quote:Op maandag 14 mei 2007 19:49 schreef Vital_Remains het volgende:
[..]
hij vliegt hier boven langs, het lijkt alsof ze de shell hier hebben afgezet met linten en delen van de weg, lijkt wel of ze ergens naar zoeken.
Verkeer mag wel gewoon door.
Vlak voor de engelsma en wijnia garage.
Ah lekker dan...quote:Op maandag 14 mei 2007 19:53 schreef justmattie het volgende:
schietpartij bij de Shell op de Gebrandyweg zostraks
Nee, bij die zaak op Het Vliet een gekochtquote:Op maandag 14 mei 2007 20:16 schreef Merson het volgende:
Ben je nog steeds op zoek naar een vrieskist?
hij hoeft ook niet in die winkel te wonen.. tis een heule lange straat hoor!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:20 schreef rasor1 het volgende:
hij zegt net dat hij daar een vrieskist gekocht heeft dus zaldie wel nie wonen
quote:
wie is justmattie?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gjin do mar lekker mei justmattie ûnder de grûn lizzen
hjoed netquote:Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
wie is justmattie?
Kinst wol tsjin in grapke toch!?![]()
ja pop, mar do seist tsjin my, dat ik mei him ûnder de grûn lizze moat!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hjoed net
en do kist wol weromlêze dochs?
woon jij op het vlietquote:Op maandag 14 mei 2007 20:18 schreef ggiirrll het volgende:
woon jij opt vliet?
nee in de oranjewijkquote:
Woon jij opt Vliet dan?quote:
denk je gelijk weer dat ik dat van jou denk?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:02 schreef justmattie het volgende:
nee dat niet, heb er wel achter gewoond![]()
Woon nu op naar camminghaburen ( en nee niet in die tokkiewijk/flats)
Gelukkig is Leidschendam veel beterquote:Op maandag 14 mei 2007 21:41 schreef Chooselife het volgende:
Armoedige stad, Leeuwarden.
ja anders kon ik er ook niet wonen..quote:Op maandag 14 mei 2007 21:41 schreef Chooselife het volgende:
Armoedige stad, Leeuwarden.
ik woon hier fijnquote:Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Euh, ja behoorlijk.![]()
Maar dat doet er verder niet toe. Ken Leeuwarden goed.
Ik vind het een weinig dynamieke en welvarende omgeving. Vandaar dat ik er vandaan ben gegaan.quote:
blij toe! daarom is de huur hier ook nog te betalen hahaha!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:01 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik vind het een weinig dynamieke en welvarende omgeving. Vandaar dat ik er vandaan ben gegaan.
Je kan er voor een koopje wonen ja.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:04 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
blij toe! daarom is de huur hier ook nog te betalen hahaha!![]()
En ik werk in hét verzekeringsgebied van ljouwert, tis 5 minuten fietsen, ideaaaaaaaaaaaalquote:Op maandag 14 mei 2007 22:05 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Je kan er voor een koopje wonen ja.
AEGON zeker.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:07 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
En ik werk in hét verzekeringsgebied van ljouwert, tis 5 minuten fietsen, ideaaaaaaaaaaaal![]()
Centraal Beheerquote:Op maandag 14 mei 2007 22:11 schreef justmattie het volgende:
of Achmea :p
'n onderdeel ja..quote:
Daarom kannie het ook zeggen he..+ Hij woont nu veilig in Marsum...quote:Op maandag 14 mei 2007 22:32 schreef justmattie het volgende:
wat een mafkees is hij ook, want hij is zelf ook in Liwwaden geboren![]()
![]()
![]()
behalve als je er heen moet lopenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:37 schreef justmattie het volgende:
achja ook bijna een wijk van Leeuwarden dusss![]()
Wat snap je niet aan MOETquote:Op maandag 14 mei 2007 22:40 schreef justmattie het volgende:
heb je het nu over vrijwillig erheen lopen ofniet, want anders moet je niet zeuren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Binnen hoor je die vliegtuigen nietquote:Op maandag 14 mei 2007 22:41 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hebben daar de vliegbasis in hun achtertuin, dus heel, heel erg prettig wonen doet het daar niet lijkt me, ondanks dat de huizen daar goed geïsoleerd zijn.
kom ik langs als ik naar mn beppe fiets! (niet loop) die woont in menaldumquote:
eeeeeeeens maar nooit meer.. hahaquote:Op maandag 14 mei 2007 22:47 schreef Peterselieman het volgende:
Nog een hele rit als je vanuit de oostkant van de stad moet komen, hoewel van Noord naar Zuid is op de fiets minder dan 11 minuten als het een beetje mee zit.
mag ik bij jou achterop dan?quote:
die heeft geneens een fietsquote:Op maandag 14 mei 2007 22:57 schreef Peterselieman het volgende:
Ik weet niet wat zug-chef er van zal vinden
ja hij heeft alleen een vouwfiets met 'n lekke band!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:59 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is waar ook, die zit bijna dag en nacht in de trein
ben jij ook een treinennerd dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen uit PTA
maar jij vind het ook leuk om uren in de trein te zitten zonder doel.. of in een weiland te wachten op 2 seconden trein en dan gauw een foto maken?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:06 schreef Peterselieman het volgende:
Vergeleken bij hem stelt het niets voor
wat dan.. auto's of vliegtuigen?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:11 schreef Peterselieman het volgende:
Nee, gelukkig niet zeg, moet er niet aan denken om dagen op pad te zijn voor 1 foto.
Andere dingen zijn interessanter
ben jij nog zo jong...hehe..quote:Op maandag 14 mei 2007 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
Nee, meer de normale dingen van het dagelijks leven van iemand die begin 20 is
vrouwenquote:Op maandag 14 mei 2007 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
Nee, meer de normale dingen van het dagelijks leven van iemand die begin 20 is
hey chris.. je wilt toch niet zeggen dat je ook foto's maakt van bussen he..quote:
laat ik nou midden 20 zijn...quote:Op maandag 14 mei 2007 23:20 schreef Peterselieman het volgende:
23, hoewel dat alweer bijna richting midden 20 gaat, maar dat voelt gelijk weer zo oud
ik ookquote:
nee dat doet mijn broer... ik fotografeer Alfa'squote:Op maandag 14 mei 2007 23:21 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
hey chris.. je wilt toch niet zeggen dat je ook foto's maakt van bussen he..
Wat een interessante mensen hier zeg hahaha ik dacht dat treinen saai waren!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:23 schreef lipje het volgende:
[..]
nee dat doet mijn broer... ik fotografeer Alfa'sen gebouwen
blisters?quote:
Zijn ze vaak min of meer ook.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:24 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Wat een interessante mensen hier zeg hahaha ik dacht dat treinen saai waren!![]()
o die!quote:
Doe jij er maar eentje van je klompenquote:
was dat nou weer voor een opmerking...quote:Op maandag 14 mei 2007 23:35 schreef Peterselieman het volgende:
Komt trouwens ook weer een extra verdiepinkje op het MCL. Het ziekenhuis is wat krapjes, dus wat meer ruimte kan dan geen kwaad
t was gezelliger zonder jou!!quote:
Even het nieuws van de dag gemeldquote:Op maandag 14 mei 2007 23:36 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
was dat nou weer voor een opmerking...![]()
![]()
welk?quote:
heb je geen auto?quote:
maar je houdt wel van nummertjes fappen op somda?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
Als student zijnde is dat nog niet te betalen. Bovendien is alles in Groningen, waar ik momenteel woon te befietsen. Mijn ouderlijk huis staat dicht bij Leeuwarden, zodat ook daar alles wel te befietsen is
dan gean ik mei dij mei op bed!quote:
Ha, een collega dus.quote:
Ze huren de verkeerde aannemers in, bij Hoogkerk (naast Grins) gaan de wegverbouwingen zeer vlot en naar het er nu naar uitziet ook nog eens in een keer goedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:38 schreef justmattie het volgende:
wat een bende maken ze ervan op de kanaalweg zeg![]()
Ligt nu al een week overhoop daar en ze doen niks![]()
Deze weg loopt achter de mediamarkt langs, friese poort zo camminghaburen inquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:53 schreef Patton het volgende:
Tsja, wat moeten ze dan veranderen aan de Kanaalweg? Dat is toch de weg langs het kanaal en één van de twee verbindingen tussen Camminghaburen en de binnenstad? Die was toch prima? Of is het weer een des Leeuwarder-nutteloze-belastinggeldbesteding?
Dat zegt hij toch? Een van de belangrijke verbindingen tussen de binnenstad en Camminghaburen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Deze weg loopt achter de mediamarkt langs, friese poort zo camminghaburen in![]()
ja maar het kon ook dat fietspad langs het water wezen hequote:Op woensdag 16 mei 2007 17:50 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch? Een van de belangrijke verbindingen tussen de binnenstad en Camminghaburen.
die qoute van mij bestaat helemaal niet... quote wil toch zeggen letterlijk overgenomen>??quote:
hoe dat hok heet geen idee!? maar tis het rode gebouw verdieping 3 met stickers op de ramen die heel duidelijk Centraal Beheer aanduiden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ha, een collega dus.
Gokje: 2.325?
Da's 2.325. Met een Derk op de afdeling en een Jaap als teamleider.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:45 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
hoe dat hok heet geen idee!? maar tis het rode gebouw verdieping 3 met stickers op de ramen die heel duidelijk Centraal Beheer aanduiden.
En u?
Jaap mocht willen datie teammanager is, en Derk die ken ik ja, tot een maand geleden nog bij mij int team... ennuh ik sloop ook wel pc's dus je hebt vast ook weleens iets voor mij gemaakt!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Da's 2.325. Met een Derk op de afdeling en een Jaap als teamleider.Ik ben degene die met een pc onder de arm binnenloopt als jullie er weer eentje hebben stukgemaakt.
En ik zit achter die dichtgeplakte ruiten van de rookruimte.
Ik bedoelde ook de rookruimte buiten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:01 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Jaap mocht willen datie teammanager is, en Derk die ken ik ja, tot een maand geleden nog bij mij int team... ennuh ik sloop ook wel pc's dus je hebt vast ook weleens iets voor mij gemaakt!![]()
En ik ben van na de rookruimte (moesten al naar buiten, daar ben ik ook wellus al rook ik alleen mee...)
Owkee... maar ik ben van de rookruimte bij de laatste parkeergarage int rode gebouw...quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook de rookruimte buiten.Je weet wel, achterin het "restaurant" naar buiten.
Ja, maar daar mag je officieel niet roken he.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:04 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Owkee... maar ik ben van de rookruimte bij de laatste parkeergarage int rode gebouw...
wat doet die asbak daar dan... ik heb het ook niet over IN... maar buiten bij de deur... de garage is in.. de rokers staan buitenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:05 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, maar daar mag je officieel niet roken he.
Maar dan nog mag je daar niet roken. Ik stond altijd voor de expeditieroldeur van de Achmeatoren te roken... mocht ook niet meer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:09 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
wat doet die asbak daar dan... ik heb het ook niet over IN... maar buiten bij de deur... de garage is in.. de rokers staan buiten![]()
Een iets bewerkte quote vind je toch niet ergquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:43 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
die qoute van mij bestaat helemaal niet... quote wil toch zeggen letterlijk overgenomen>??![]()
Komt uit de Leeuwarder Courantquote:Leeuwarders bekennen brandstichting bij LPF
LEEUWARDEN -
Drie Leeuwarders van 16, 18 en 19 jaar zijn maandag opgepakt op verdenking van brandstichting vorige maand in de voormalige Leeuwarder Papierwaren Fabriek (LPF).
Het drietal heeft bekend het vuur te hebben aangestoken in de leegstaande fabriek aan de Tesselschadestraat. Bij de brand op 18 april kwam asbest vrij.
Getuigen zagen drie jongens wegrennen. Twee van de drie verdachten vertelden op het bureau dat zij van de asbest in het pand afwisten. De politie arresteerde aanvankelijk ook een zestienjarige Leeuwarder. Die
was op de hoogte van de brandstichting, maar had er verder niets mee te maken. Hij is weer vrijgelaten.
De twee meerderjarigen zitten vast en worden vandaag voorgeleid. De jongste is op vrije voeten gesteld om zijn examens te kunnen maken.
was dat zaterdag bij het Cambuurstadion in de buurt?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:33 schreef justmattie het volgende:
iemand nog bij de bloemetjesmarkt geweest![]()
![]()
nee wel langs gereden met de lesautoquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:48 schreef Peterselieman het volgende:
Jij wel dan?
oow... bij die plek waar ik kom is letterlijk een camera gericht van de bewaking... nog nooit iets over gehoord!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Maar dan nog mag je daar niet roken. Ik stond altijd voor de expeditieroldeur van de Achmeatoren te roken... mocht ook niet meer.
Maar goed.
ja wij..quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:33 schreef justmattie het volgende:
iemand nog bij de bloemetjesmarkt geweest![]()
![]()
Behalve vandaag.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
Donderdag is de koopavond in Leeuwarden
Is ie niet verplaatst naar vrijdag dan?quote:
Nee, helemaal niks, blijf maar in Braband.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is ie niet verplaatst naar vrijdag dan?
En is er in de buurt van Leeuwarden nog iets leuks te doen?
Is dat Aqua zoo groot?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
Aqua Zoo is wel iets en verder natuurlijk de Oldehove. Verder misschien een museum. Anders zou ik het zo even niet weten
De meeste mensen die ik tegenkom, spreken gewoon Nederlands hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:35 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
in leeuwarden spreekt men liwwadders
Die otter is moeilijk te vinden hahaquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
Niet te vergelijken qua grootte met een normaal dierenpark, maar ze hebben toch wel redelijk wat verschillende diersoorten daar, met als topattractie de otter. Ben er overigens nog maar 1 keer geweest en dat is al weer knap lang geleden
ik praat in winkels enzo ook gewoon nederlands, maar bij vrienden, familie, thuis enzo gewoon liwwaddersquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik tegenkom, spreken gewoon Nederlands hoor.
Weet ik eindelijk wie hij is, gaatie weg?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:59 schreef justmattie het volgende:
Las in de krant dat Dales EIN-DE-LIJK zn functie als burgermeester opzecht HULDE![]()
![]()
![]()
Ja en? De zon schijnt toch heerlijk... en als je de goede kant uitloopt heb je ook geen last van die wind!quote:
Dales was hier niet voor Leeuwarden, Leeuwarden was er voor Dales. De beste man heeft er de afgelopen jaren een sport van gemaakt om via zijn burgemeesterschap het nieuws te halen, met name als er weer wat lucratieve posities te verdelen waren in/rond Den Haag.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:03 schreef Freeflyer het volgende:
zonde dat Dales weg gaat. is er eindelijk eens een niet rooie burgemeester gaat ie weer weg
Zagen ze idd vanochtend langskomen. Gisteren bij Doozo wezen eten. Voor een recensie zie Uitgebreide Food recensies.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
morgen oldtimer elfstedentocht ook
ga zelf ff in franeker kijken
En voor foto's van de oldtimers zie hier. Ik heb 442 foto's gemaakt in Franeker, een vriend van me 80 in Sloten. We zijn nog ff bezig alles online te zetten, maar het begin is erquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zagen ze idd vanochtend langskomen. Gisteren bij Doozo wezen eten. Voor een recensie zie Uitgebreide Food recensies.
Zatquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:48 schreef Paladijn het volgende:
Zat jij tegenwoordig niet in Grins trouwens?
netjes verwoord. Zo denk ik dus ook over die ventquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dales was hier niet voor Leeuwarden, Leeuwarden was er voor Dales. De beste man heeft er de afgelopen jaren een sport van gemaakt om via zijn burgemeesterschap het nieuws te halen, met name als er weer wat lucratieve posities te verdelen waren in/rond Den Haag.
Ik ben het met je eens dat Leeuwarden beter af is met een duwer uit de VVD-hoek die de kwaliteiten van stad en streek weet uit te buiten en te plaatsen binnen ons randstad-land, maar laat het in godsnaam iemand zijn die wel een binding heeft met stad en provincie.
Zat jij tegenwoordig niet in Grins trouwens?
Ik woon al mijn hele leven in Leeuwarden en ik praat geen Fries of Liwwadders (?)quote:
ah een echte liwwadderquote:Op zondag 20 mei 2007 12:49 schreef justmattie het volgende:
het is must dien bek houwe. must hier komme, wat suust dou nou, en wust relle must belle![]()
en ik sla wel terug![]()
Jep. Hoop er weer veel bij Cambuur - Ado te zien.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:42 schreef Freeflyer het volgende:
Een Cambuur hooligan die niet terug slaat? Laat me niet lachen, die staan er om bekend om juist wel terug te slaan, waarschijnlijk hebben ze zelfs de eerste klap uitgedeeld.
MI-Side bestaat nog steeds, wordt alleen nu invulling aan gegeven door de TNG. Oude garde is er op gezette momenten nog steeds. En is juist de laatste tijd weer meer aanwezig...
Ik heb een treinvrij weekend!!!quote:
leg eens uit voor de newbiesquote:
Wattuh? Relle? Wust een skop op dien hasses hewwe ofsu? Ien telefoantsje, wist wol, dan komme mien mat'n en dan bist hastikke doad.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik woon al mijn hele leven in Leeuwarden en ik praat geen Fries of Liwwadders (?). Maar veel mensen hier idd. wel en het is grappig! 'Must 'e bek halde, must hjer komme, wat woust nou juh, wilst relle must belle'
.
Nou, dat zei genoeg.
Kijk maar naar de tekst onder mn avatar!quote:
huh?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:21 schreef Peterselieman het volgende:
Hij had geen zin om op reis te gaan
Ja maar t ging over mij he, ik had een treinvrij weekend.. hij was WEL reizen... ma lamah!!quote:Op maandag 21 mei 2007 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
Zug-chef en niet reizen, dat past toch niet bijelkaar?
Ja, ik wit it, net echt boeiend... mar dêr gie it ek net om he!quote:Op maandag 21 mei 2007 17:30 schreef Peterselieman het volgende:
ah, su sit ut
Bedankt voor de bloemen!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 17:38 schreef Peterselieman het volgende:
Ze waren vanochtend bloembakken aan het plaatsen onderaan de van Harinxmabrug bij de stoplichten, stad in. Stond een gemeentewagen die een rijtrook afgezet had en een bloemenvrachtwagen, waarbij grote bloembakken op de laadklep stonden.
* justmattie denkt f fhardop naquote:Op maandag 21 mei 2007 17:26 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Ja maar t ging over mij he, ik had een treinvrij weekend.. hij was WEL reizen... ma lamah!!
Niet altijd dus!! hahahaquote:Op maandag 21 mei 2007 18:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
* justmattie denkt f fhardop naje vriendje is treingek, en jij moet altijd met hem meereizen?
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Sex in de trein is OK
legequote:Op maandag 21 mei 2007 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Prefereer jij volle, halfvolle, of lege treinen om de liefde in te bedrijven?
Tsja, toeristen die achter een taxi aanrijden...quote:Op maandag 14 mei 2007 12:43 schreef Merson het volgende:
Waarom staat die auto daar met een kapotte voorkant?
En is die niet gewoon de grond in gezakt en komt die 2 minuten na het maken van de foto weer omhoog?
ah oke. En dan reis je heel NL door ofzoquote:
ik niet... ik reis alleen als ik ergens heen ga! ent is voor mij ook veel te duur sinds ik geen ov-jaarkaart meer heb!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
ah oke. En dan reis je heel NL door ofzo![]()
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
Jij trekt gelijk een blik goeie smileys open
Waren ze allemaal maar zo gul![]()
gefeliciteeeerd!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:49 schreef justmattie het volgende:
Leeuwarders pas maar op, want ik heb net mn rijbewijs gehaaaaaaaald![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben nog geneens begonnen... en ik had al 7 jaar kunnen rijden!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:07 schreef justmattie het volgende:
thnx thnx. Werd ook tijd na 2x gezakt te zijn![]()
![]()
Oei. Dan moet ik idd oppassen de komende tijdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:49 schreef justmattie het volgende:
Leeuwarders pas maar op, want ik heb net mn rijbewijs gehaaaaaaaald![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wanneer begin je danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:08 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
ik ben nog geneens begonnen... en ik had al 7 jaar kunnen rijden!![]()
als ik rijk ben!quote:
je werkt toch bij een verzekeringsmaatschappij, dan verdien je vast bakken met geldquote:
ik werk er... ik ben niet de eigenaarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
je werkt toch bij een verzekeringsmaatschappij, dan verdien je vast bakken met geld![]()
Of je moet weekends minder met de trein![]()
![]()
ben bang van wel ja... ik werk nu.. en mn vriendje studeert nog.. dus als hij gaat werken ben ik rijk(er)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:45 schreef Peterselieman het volgende:
En dat duurt nog een tijdje?
oh ik dacht dat die mensen die er werken altijd bakken met geld verdienen enzo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:56 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
ik werk er... ik ben niet de eigenaar![]()
Hooguit als manager... ik echt niet... helaas!quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
oh ik dacht dat die mensen die er werken altijd bakken met geld verdienen enzo.
nee... er zijn mensen die op zaterdag bedenken dat ze een verzekering willen afsluiten of aanpassen... daarom moet ik af en toe ook op zaterdag werkenquote:
ik werk ook altijd op zaterdag alleen maar tot 10 uur ongeveerquote:Op maandag 28 mei 2007 15:49 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
nee... er zijn mensen die op zaterdag bedenken dat ze een verzekering willen afsluiten of aanpassen... daarom moet ik af en toe ook op zaterdag werken![]()
Daar is iemand neergestoken, niet opt nieuws gezien?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:11 schreef Merson het volgende:
De ingang richting de schuifdeuren en de fietsen. Daar waar de glascontainers en betaalautomaten ook staan. Gewoon de ingang dus.
Nee, kom net weer thuis. Wanneer, hoe, waarom en tot wanneer is de SdB dicht?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:12 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Daar is iemand neergestoken, niet opt nieuws gezien?
net mn zusje gevraagd die er werkt, die zei alleen dat er van de week ruzie was.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:12 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Daar is iemand neergestoken, niet opt nieuws gezien?
Is jouw zusje een leuke cassiere?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
net mn zusje gevraagd die er werkt, die zei alleen dat er van de week ruzie was.
En ze zijn met onderhoud bezig daaro ofzo
hans dulfer was erg leuk, melanocaster was wel aardig net zoals the beatles, maar daar heb ik maar 2 liedjes van gezien want daarna naar zuco 103quote:
Dat hadden ze ja!quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
euh, je kent de leeuwarder brandweer niet zo geod he? die vervelen zich de hele dag de tering, en rijden constant rondjes door de stad. vooral met de nieuwe hoogwerker. Tenzij ze toeters en bellen hadden, dan is er wel iets aan de hand.
die bij de mediamarktquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
Wat mij betreft mogen ze dat gebouw platgooien. Echt lelijk
en dan komt er een Ikea? jajajajajajajajaquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:02 schreef justmattie het volgende:
daar let ik nooit op![]()
Heb gehoord dat de mega-praxis ook dichtgaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |