Oei. Dan moet ik idd oppassen de komende tijdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:49 schreef justmattie het volgende:
Leeuwarders pas maar op, want ik heb net mn rijbewijs gehaaaaaaaald![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wanneer begin je danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:08 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
ik ben nog geneens begonnen... en ik had al 7 jaar kunnen rijden!![]()
als ik rijk ben!quote:
je werkt toch bij een verzekeringsmaatschappij, dan verdien je vast bakken met geldquote:
ik werk er... ik ben niet de eigenaarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
je werkt toch bij een verzekeringsmaatschappij, dan verdien je vast bakken met geld![]()
Of je moet weekends minder met de trein![]()
![]()
ben bang van wel ja... ik werk nu.. en mn vriendje studeert nog.. dus als hij gaat werken ben ik rijk(er)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:45 schreef Peterselieman het volgende:
En dat duurt nog een tijdje?
oh ik dacht dat die mensen die er werken altijd bakken met geld verdienen enzo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:56 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
ik werk er... ik ben niet de eigenaar![]()
Hooguit als manager... ik echt niet... helaas!quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
oh ik dacht dat die mensen die er werken altijd bakken met geld verdienen enzo.
nee... er zijn mensen die op zaterdag bedenken dat ze een verzekering willen afsluiten of aanpassen... daarom moet ik af en toe ook op zaterdag werkenquote:
ik werk ook altijd op zaterdag alleen maar tot 10 uur ongeveerquote:Op maandag 28 mei 2007 15:49 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
nee... er zijn mensen die op zaterdag bedenken dat ze een verzekering willen afsluiten of aanpassen... daarom moet ik af en toe ook op zaterdag werken![]()
Daar is iemand neergestoken, niet opt nieuws gezien?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:11 schreef Merson het volgende:
De ingang richting de schuifdeuren en de fietsen. Daar waar de glascontainers en betaalautomaten ook staan. Gewoon de ingang dus.
Nee, kom net weer thuis. Wanneer, hoe, waarom en tot wanneer is de SdB dicht?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:12 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Daar is iemand neergestoken, niet opt nieuws gezien?
net mn zusje gevraagd die er werkt, die zei alleen dat er van de week ruzie was.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:12 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Daar is iemand neergestoken, niet opt nieuws gezien?
Is jouw zusje een leuke cassiere?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
net mn zusje gevraagd die er werkt, die zei alleen dat er van de week ruzie was.
En ze zijn met onderhoud bezig daaro ofzo
hans dulfer was erg leuk, melanocaster was wel aardig net zoals the beatles, maar daar heb ik maar 2 liedjes van gezien want daarna naar zuco 103quote:
Dat hadden ze ja!quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
euh, je kent de leeuwarder brandweer niet zo geod he? die vervelen zich de hele dag de tering, en rijden constant rondjes door de stad. vooral met de nieuwe hoogwerker. Tenzij ze toeters en bellen hadden, dan is er wel iets aan de hand.
die bij de mediamarktquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
Wat mij betreft mogen ze dat gebouw platgooien. Echt lelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |