Ik woon al mijn hele leven in Leeuwarden en ik praat geen Fries of Liwwadders (?)quote:
ah een echte liwwadderquote:Op zondag 20 mei 2007 12:49 schreef justmattie het volgende:
het is must dien bek houwe. must hier komme, wat suust dou nou, en wust relle must belle![]()
en ik sla wel terug![]()
Jep. Hoop er weer veel bij Cambuur - Ado te zien.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:42 schreef Freeflyer het volgende:
Een Cambuur hooligan die niet terug slaat? Laat me niet lachen, die staan er om bekend om juist wel terug te slaan, waarschijnlijk hebben ze zelfs de eerste klap uitgedeeld.
MI-Side bestaat nog steeds, wordt alleen nu invulling aan gegeven door de TNG. Oude garde is er op gezette momenten nog steeds. En is juist de laatste tijd weer meer aanwezig...
Ik heb een treinvrij weekend!!!quote:
leg eens uit voor de newbiesquote:
Wattuh? Relle? Wust een skop op dien hasses hewwe ofsu? Ien telefoantsje, wist wol, dan komme mien mat'n en dan bist hastikke doad.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik woon al mijn hele leven in Leeuwarden en ik praat geen Fries of Liwwadders (?). Maar veel mensen hier idd. wel en het is grappig! 'Must 'e bek halde, must hjer komme, wat woust nou juh, wilst relle must belle'
.
Nou, dat zei genoeg.
Kijk maar naar de tekst onder mn avatar!quote:
huh?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:21 schreef Peterselieman het volgende:
Hij had geen zin om op reis te gaan
Ja maar t ging over mij he, ik had een treinvrij weekend.. hij was WEL reizen... ma lamah!!quote:Op maandag 21 mei 2007 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
Zug-chef en niet reizen, dat past toch niet bijelkaar?
Ja, ik wit it, net echt boeiend... mar dêr gie it ek net om he!quote:Op maandag 21 mei 2007 17:30 schreef Peterselieman het volgende:
ah, su sit ut
Bedankt voor de bloemen!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 17:38 schreef Peterselieman het volgende:
Ze waren vanochtend bloembakken aan het plaatsen onderaan de van Harinxmabrug bij de stoplichten, stad in. Stond een gemeentewagen die een rijtrook afgezet had en een bloemenvrachtwagen, waarbij grote bloembakken op de laadklep stonden.
* justmattie denkt f fhardop naquote:Op maandag 21 mei 2007 17:26 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Ja maar t ging over mij he, ik had een treinvrij weekend.. hij was WEL reizen... ma lamah!!
Niet altijd dus!! hahahaquote:Op maandag 21 mei 2007 18:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
* justmattie denkt f fhardop naje vriendje is treingek, en jij moet altijd met hem meereizen?
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Sex in de trein is OK
legequote:Op maandag 21 mei 2007 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Prefereer jij volle, halfvolle, of lege treinen om de liefde in te bedrijven?
Tsja, toeristen die achter een taxi aanrijden...quote:Op maandag 14 mei 2007 12:43 schreef Merson het volgende:
Waarom staat die auto daar met een kapotte voorkant?
En is die niet gewoon de grond in gezakt en komt die 2 minuten na het maken van de foto weer omhoog?
ah oke. En dan reis je heel NL door ofzoquote:
ik niet... ik reis alleen als ik ergens heen ga! ent is voor mij ook veel te duur sinds ik geen ov-jaarkaart meer heb!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
ah oke. En dan reis je heel NL door ofzo![]()
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
Jij trekt gelijk een blik goeie smileys open
Waren ze allemaal maar zo gul![]()
gefeliciteeeerd!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:49 schreef justmattie het volgende:
Leeuwarders pas maar op, want ik heb net mn rijbewijs gehaaaaaaaald![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben nog geneens begonnen... en ik had al 7 jaar kunnen rijden!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:07 schreef justmattie het volgende:
thnx thnx. Werd ook tijd na 2x gezakt te zijn![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |