De meeste mensen die ik tegenkom, spreken gewoon Nederlands hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:35 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
in leeuwarden spreekt men liwwadders
Die otter is moeilijk te vinden hahaquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
Niet te vergelijken qua grootte met een normaal dierenpark, maar ze hebben toch wel redelijk wat verschillende diersoorten daar, met als topattractie de otter. Ben er overigens nog maar 1 keer geweest en dat is al weer knap lang geleden
ik praat in winkels enzo ook gewoon nederlands, maar bij vrienden, familie, thuis enzo gewoon liwwaddersquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik tegenkom, spreken gewoon Nederlands hoor.
Weet ik eindelijk wie hij is, gaatie weg?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:59 schreef justmattie het volgende:
Las in de krant dat Dales EIN-DE-LIJK zn functie als burgermeester opzecht HULDE![]()
![]()
![]()
Ja en? De zon schijnt toch heerlijk... en als je de goede kant uitloopt heb je ook geen last van die wind!quote:
Dales was hier niet voor Leeuwarden, Leeuwarden was er voor Dales. De beste man heeft er de afgelopen jaren een sport van gemaakt om via zijn burgemeesterschap het nieuws te halen, met name als er weer wat lucratieve posities te verdelen waren in/rond Den Haag.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:03 schreef Freeflyer het volgende:
zonde dat Dales weg gaat. is er eindelijk eens een niet rooie burgemeester gaat ie weer weg
Zagen ze idd vanochtend langskomen. Gisteren bij Doozo wezen eten. Voor een recensie zie Uitgebreide Food recensies.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
morgen oldtimer elfstedentocht ook
ga zelf ff in franeker kijken
En voor foto's van de oldtimers zie hier. Ik heb 442 foto's gemaakt in Franeker, een vriend van me 80 in Sloten. We zijn nog ff bezig alles online te zetten, maar het begin is erquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zagen ze idd vanochtend langskomen. Gisteren bij Doozo wezen eten. Voor een recensie zie Uitgebreide Food recensies.
Zatquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:48 schreef Paladijn het volgende:
Zat jij tegenwoordig niet in Grins trouwens?
netjes verwoord. Zo denk ik dus ook over die ventquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dales was hier niet voor Leeuwarden, Leeuwarden was er voor Dales. De beste man heeft er de afgelopen jaren een sport van gemaakt om via zijn burgemeesterschap het nieuws te halen, met name als er weer wat lucratieve posities te verdelen waren in/rond Den Haag.
Ik ben het met je eens dat Leeuwarden beter af is met een duwer uit de VVD-hoek die de kwaliteiten van stad en streek weet uit te buiten en te plaatsen binnen ons randstad-land, maar laat het in godsnaam iemand zijn die wel een binding heeft met stad en provincie.
Zat jij tegenwoordig niet in Grins trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |