Wat een interessante mensen hier zeg hahaha ik dacht dat treinen saai waren!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:23 schreef lipje het volgende:
[..]
nee dat doet mijn broer... ik fotografeer Alfa'sen gebouwen
blisters?quote:
Zijn ze vaak min of meer ook.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:24 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Wat een interessante mensen hier zeg hahaha ik dacht dat treinen saai waren!![]()
o die!quote:
Doe jij er maar eentje van je klompenquote:
was dat nou weer voor een opmerking...quote:Op maandag 14 mei 2007 23:35 schreef Peterselieman het volgende:
Komt trouwens ook weer een extra verdiepinkje op het MCL. Het ziekenhuis is wat krapjes, dus wat meer ruimte kan dan geen kwaad
t was gezelliger zonder jou!!quote:
Even het nieuws van de dag gemeldquote:Op maandag 14 mei 2007 23:36 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
was dat nou weer voor een opmerking...![]()
![]()
welk?quote:
heb je geen auto?quote:
maar je houdt wel van nummertjes fappen op somda?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
Als student zijnde is dat nog niet te betalen. Bovendien is alles in Groningen, waar ik momenteel woon te befietsen. Mijn ouderlijk huis staat dicht bij Leeuwarden, zodat ook daar alles wel te befietsen is
dan gean ik mei dij mei op bed!quote:
Ha, een collega dus.quote:
Ze huren de verkeerde aannemers in, bij Hoogkerk (naast Grins) gaan de wegverbouwingen zeer vlot en naar het er nu naar uitziet ook nog eens in een keer goedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:38 schreef justmattie het volgende:
wat een bende maken ze ervan op de kanaalweg zeg![]()
Ligt nu al een week overhoop daar en ze doen niks![]()
Deze weg loopt achter de mediamarkt langs, friese poort zo camminghaburen inquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:53 schreef Patton het volgende:
Tsja, wat moeten ze dan veranderen aan de Kanaalweg? Dat is toch de weg langs het kanaal en één van de twee verbindingen tussen Camminghaburen en de binnenstad? Die was toch prima? Of is het weer een des Leeuwarder-nutteloze-belastinggeldbesteding?
Dat zegt hij toch? Een van de belangrijke verbindingen tussen de binnenstad en Camminghaburen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Deze weg loopt achter de mediamarkt langs, friese poort zo camminghaburen in![]()
ja maar het kon ook dat fietspad langs het water wezen hequote:Op woensdag 16 mei 2007 17:50 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch? Een van de belangrijke verbindingen tussen de binnenstad en Camminghaburen.
die qoute van mij bestaat helemaal niet... quote wil toch zeggen letterlijk overgenomen>??quote:
hoe dat hok heet geen idee!? maar tis het rode gebouw verdieping 3 met stickers op de ramen die heel duidelijk Centraal Beheer aanduiden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ha, een collega dus.
Gokje: 2.325?
Da's 2.325. Met een Derk op de afdeling en een Jaap als teamleider.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:45 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
hoe dat hok heet geen idee!? maar tis het rode gebouw verdieping 3 met stickers op de ramen die heel duidelijk Centraal Beheer aanduiden.
En u?
Jaap mocht willen datie teammanager is, en Derk die ken ik ja, tot een maand geleden nog bij mij int team... ennuh ik sloop ook wel pc's dus je hebt vast ook weleens iets voor mij gemaakt!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Da's 2.325. Met een Derk op de afdeling en een Jaap als teamleider.Ik ben degene die met een pc onder de arm binnenloopt als jullie er weer eentje hebben stukgemaakt.
En ik zit achter die dichtgeplakte ruiten van de rookruimte.
Ik bedoelde ook de rookruimte buiten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:01 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Jaap mocht willen datie teammanager is, en Derk die ken ik ja, tot een maand geleden nog bij mij int team... ennuh ik sloop ook wel pc's dus je hebt vast ook weleens iets voor mij gemaakt!![]()
En ik ben van na de rookruimte (moesten al naar buiten, daar ben ik ook wellus al rook ik alleen mee...)
Owkee... maar ik ben van de rookruimte bij de laatste parkeergarage int rode gebouw...quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook de rookruimte buiten.Je weet wel, achterin het "restaurant" naar buiten.
Ja, maar daar mag je officieel niet roken he.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:04 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Owkee... maar ik ben van de rookruimte bij de laatste parkeergarage int rode gebouw...
wat doet die asbak daar dan... ik heb het ook niet over IN... maar buiten bij de deur... de garage is in.. de rokers staan buitenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:05 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, maar daar mag je officieel niet roken he.
Maar dan nog mag je daar niet roken. Ik stond altijd voor de expeditieroldeur van de Achmeatoren te roken... mocht ook niet meer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:09 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
wat doet die asbak daar dan... ik heb het ook niet over IN... maar buiten bij de deur... de garage is in.. de rokers staan buiten![]()
Een iets bewerkte quote vind je toch niet ergquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:43 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
die qoute van mij bestaat helemaal niet... quote wil toch zeggen letterlijk overgenomen>??![]()
Komt uit de Leeuwarder Courantquote:Leeuwarders bekennen brandstichting bij LPF
LEEUWARDEN -
Drie Leeuwarders van 16, 18 en 19 jaar zijn maandag opgepakt op verdenking van brandstichting vorige maand in de voormalige Leeuwarder Papierwaren Fabriek (LPF).
Het drietal heeft bekend het vuur te hebben aangestoken in de leegstaande fabriek aan de Tesselschadestraat. Bij de brand op 18 april kwam asbest vrij.
Getuigen zagen drie jongens wegrennen. Twee van de drie verdachten vertelden op het bureau dat zij van de asbest in het pand afwisten. De politie arresteerde aanvankelijk ook een zestienjarige Leeuwarder. Die
was op de hoogte van de brandstichting, maar had er verder niets mee te maken. Hij is weer vrijgelaten.
De twee meerderjarigen zitten vast en worden vandaag voorgeleid. De jongste is op vrije voeten gesteld om zijn examens te kunnen maken.
was dat zaterdag bij het Cambuurstadion in de buurt?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:33 schreef justmattie het volgende:
iemand nog bij de bloemetjesmarkt geweest![]()
![]()
nee wel langs gereden met de lesautoquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:48 schreef Peterselieman het volgende:
Jij wel dan?
oow... bij die plek waar ik kom is letterlijk een camera gericht van de bewaking... nog nooit iets over gehoord!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Maar dan nog mag je daar niet roken. Ik stond altijd voor de expeditieroldeur van de Achmeatoren te roken... mocht ook niet meer.
Maar goed.
ja wij..quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:33 schreef justmattie het volgende:
iemand nog bij de bloemetjesmarkt geweest![]()
![]()
Behalve vandaag.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
Donderdag is de koopavond in Leeuwarden
Is ie niet verplaatst naar vrijdag dan?quote:
Nee, helemaal niks, blijf maar in Braband.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is ie niet verplaatst naar vrijdag dan?
En is er in de buurt van Leeuwarden nog iets leuks te doen?
Is dat Aqua zoo groot?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
Aqua Zoo is wel iets en verder natuurlijk de Oldehove. Verder misschien een museum. Anders zou ik het zo even niet weten
De meeste mensen die ik tegenkom, spreken gewoon Nederlands hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:35 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
in leeuwarden spreekt men liwwadders
Die otter is moeilijk te vinden hahaquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
Niet te vergelijken qua grootte met een normaal dierenpark, maar ze hebben toch wel redelijk wat verschillende diersoorten daar, met als topattractie de otter. Ben er overigens nog maar 1 keer geweest en dat is al weer knap lang geleden
ik praat in winkels enzo ook gewoon nederlands, maar bij vrienden, familie, thuis enzo gewoon liwwaddersquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik tegenkom, spreken gewoon Nederlands hoor.
Weet ik eindelijk wie hij is, gaatie weg?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:59 schreef justmattie het volgende:
Las in de krant dat Dales EIN-DE-LIJK zn functie als burgermeester opzecht HULDE![]()
![]()
![]()
Ja en? De zon schijnt toch heerlijk... en als je de goede kant uitloopt heb je ook geen last van die wind!quote:
Dales was hier niet voor Leeuwarden, Leeuwarden was er voor Dales. De beste man heeft er de afgelopen jaren een sport van gemaakt om via zijn burgemeesterschap het nieuws te halen, met name als er weer wat lucratieve posities te verdelen waren in/rond Den Haag.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:03 schreef Freeflyer het volgende:
zonde dat Dales weg gaat. is er eindelijk eens een niet rooie burgemeester gaat ie weer weg
Zagen ze idd vanochtend langskomen. Gisteren bij Doozo wezen eten. Voor een recensie zie Uitgebreide Food recensies.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
morgen oldtimer elfstedentocht ook
ga zelf ff in franeker kijken
En voor foto's van de oldtimers zie hier. Ik heb 442 foto's gemaakt in Franeker, een vriend van me 80 in Sloten. We zijn nog ff bezig alles online te zetten, maar het begin is erquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zagen ze idd vanochtend langskomen. Gisteren bij Doozo wezen eten. Voor een recensie zie Uitgebreide Food recensies.
Zatquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:48 schreef Paladijn het volgende:
Zat jij tegenwoordig niet in Grins trouwens?
netjes verwoord. Zo denk ik dus ook over die ventquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dales was hier niet voor Leeuwarden, Leeuwarden was er voor Dales. De beste man heeft er de afgelopen jaren een sport van gemaakt om via zijn burgemeesterschap het nieuws te halen, met name als er weer wat lucratieve posities te verdelen waren in/rond Den Haag.
Ik ben het met je eens dat Leeuwarden beter af is met een duwer uit de VVD-hoek die de kwaliteiten van stad en streek weet uit te buiten en te plaatsen binnen ons randstad-land, maar laat het in godsnaam iemand zijn die wel een binding heeft met stad en provincie.
Zat jij tegenwoordig niet in Grins trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |