mag ik bij jou achterop dan?quote:
die heeft geneens een fietsquote:Op maandag 14 mei 2007 22:57 schreef Peterselieman het volgende:
Ik weet niet wat zug-chef er van zal vinden
ja hij heeft alleen een vouwfiets met 'n lekke band!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:59 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is waar ook, die zit bijna dag en nacht in de trein
ben jij ook een treinennerd dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen uit PTA
maar jij vind het ook leuk om uren in de trein te zitten zonder doel.. of in een weiland te wachten op 2 seconden trein en dan gauw een foto maken?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:06 schreef Peterselieman het volgende:
Vergeleken bij hem stelt het niets voor
wat dan.. auto's of vliegtuigen?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:11 schreef Peterselieman het volgende:
Nee, gelukkig niet zeg, moet er niet aan denken om dagen op pad te zijn voor 1 foto.
Andere dingen zijn interessanter
ben jij nog zo jong...hehe..quote:Op maandag 14 mei 2007 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
Nee, meer de normale dingen van het dagelijks leven van iemand die begin 20 is
vrouwenquote:Op maandag 14 mei 2007 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
Nee, meer de normale dingen van het dagelijks leven van iemand die begin 20 is
hey chris.. je wilt toch niet zeggen dat je ook foto's maakt van bussen he..quote:
laat ik nou midden 20 zijn...quote:Op maandag 14 mei 2007 23:20 schreef Peterselieman het volgende:
23, hoewel dat alweer bijna richting midden 20 gaat, maar dat voelt gelijk weer zo oud
ik ookquote:
nee dat doet mijn broer... ik fotografeer Alfa'squote:Op maandag 14 mei 2007 23:21 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
hey chris.. je wilt toch niet zeggen dat je ook foto's maakt van bussen he..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |