Hoezo?quote:
Mja, lang verhaal, maar komt neer op spreekwoorden vernuecken door een zelfstandig naamwoord te vervangen door kanoquote:
quote:
Whehequote:Op zondag 13 mei 2007 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook!
Ik heb S. erover verteld, dus ze kan er naar vragen.
Nee! Maar we reden langs de kermis in Purmerend (quote:
Interessantquote:Op zondag 13 mei 2007 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja, lang verhaal, maar komt neer op spreekwoorden vernuecken door een zelfstandig naamwoord te vervangen door kano.
Carpe Kano is "onze spreuk" geworden en ik wist ff niks beters.
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee! Maar we reden langs de kermis in Purmerend () en toen zag ik daar net zo'n achtbaan
en toen begon ik erover
.
Naja, ik ga wel meequote:Op zondag 13 mei 2007 22:16 schreef Dizer het volgende:
[..]!
Maar goed, wanneer weten we (Re, MB en ik) wat je gaat doen?
Want misschien wil L6 ook mee.
Ga je mee? Zondag a.s. naar Walibi. Het is verhuisd naar de zondag ipv de maandagquote:Op zondag 13 mei 2007 22:23 schreef babette21 het volgende:
waarom?!??! wáárom is het morgen alweer maandag!!??!
Ik zat me net precies hetzelfde af te vragenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:23 schreef babette21 het volgende:
waarom?!??! wáárom is het morgen alweer maandag!!??!
Valt wel mee helaas, heb momenteel een andere kostenpost; verhuizingquote:
hm verleidelijk... maar ik ga wrs. in juni of juli al met collega's, en 1x per jaar is wel genoegquote:Op zondag 13 mei 2007 22:25 schreef Dizer het volgende:
Ga je mee? Zondag a.s. naar Walibi. Het is verhuisd naar de zondag ipv de maandag![]()
Welterustenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga ook naar bed, morgen is het weer veel te vroeg dag. Maandag.
ik vind 't ook 'n rotstreekquote:Op zondag 13 mei 2007 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom is het niet 4 om 3, ik vind het niet eerlijk.
Om vervolgens vrijdag weer gewoon op te moeten komen dravenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind 't ook 'n rotstreek
weet je wat, uit protest blijven we donderdag thuis!!!![]()
Weet je het al?quote:
Laten we er wat aan doen, Zhenniebenniequote:
Ik niet, kan ik niet bijhoudenquote:Op maandag 14 mei 2007 16:06 schreef rena het volgende:
Stilletjes hier. Ik mis de oude SC, waarin er 2 topics per dag doorheen gingen![]()
immers kwantiteit staat voor kwaliteitquote:Op maandag 14 mei 2007 16:06 schreef rena het volgende:
Stilletjes hier. Ik mis de oude SC, waarin er 2 topics per dag doorheen gingen![]()
ShowChat is ingekakt.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:06 schreef rena het volgende:
Ik beloof niksquote:
Ik heb nu al 4 reacties ontloktquote:
Weinig mensen om te dissen he, en het kliekje ziet erlkaar elke week ofzo, dan heb je online elkaar ook nix meer te vertellen.... het leven is oneerlijk boohoooquote:
Komt doordat alle conflictfactoren weg zijnquote:
Die is er niet vaak genoeg meer om uit te lokken.quote:
Ik word 20 dit jaarquote:Op maandag 14 mei 2007 16:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
gelukkig wel ja.... je zou in deze tijd nog puber zijn... brrrrrrr
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die is er niet vaak genoeg meer om uit te lokken.
quote:
Welke afspraken?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:36 schreef Re het volgende:
Behalve natuurlijk dat Zhenar zich nooit aan de afspraken houdt
Wtf?!quote:
Oh wachtquote:
KOM OP. BRING IT ON BITCHquote:Op maandag 14 mei 2007 16:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh wachtDat was natuurlijk een relpoging
![]()
!!!
Ik werd soms boos om Bupa, dus als die terugkomt dan word ik misschien beetje minder een brave pussy.quote:
Nee, want je bent tegenwoordig vrienden met Bupaquote:Op maandag 14 mei 2007 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik werd soms boos om Bupa, dus als die terugkomt dan word ik misschien beetje minder een brave pussy.
Bupa zorgde altijd wel lekker voor conflictquote:Op maandag 14 mei 2007 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik werd soms boos om Bupa, dus als die terugkomt dan word ik misschien beetje minder een brave pussy.
Bupaquote:Op maandag 14 mei 2007 17:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bupa zorgde altijd wel lekker voor conflictEn hij is de enige die ook ellenlange posts besteedt aan een discussie
![]()
Maar als hij terugkomt, dan zouden er dus twee problemen in één worden opgelost!![]()
We waren altijd beste vrienden jaquote:Op maandag 14 mei 2007 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Wij konden vroeger goed met Bupa opschieten, hè rena?
Boei-endquote:
Ons uitje naar de Efteling wordt toch veel tofferquote:
Jij kan altijd zo heerlijk reageren op mensen... alsof je net een paar lijntjes coke hebt weggesnovenquote:
Na een paar lijntjes coke reageert men niet meer "heerlijk" op mensenquote:Op maandag 14 mei 2007 18:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij kan altijd zo heerlijk reageren op mensen... alsof je net een paar lijntjes coke hebt weggesnoven![]()
Boeiend... aangezien hier niemand ooit coke gebruikt heeft, afgezien vanquote:Op maandag 14 mei 2007 18:15 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Na een paar lijntjes coke reageert men niet meer "heerlijk" op mensen
L-E-Z-E-Nquote:Op maandag 14 mei 2007 18:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Boeiend... aangezien hier niemand ooit coke gebruikt heeft, afgezien vanjij
, wist er toch niemand dat je van coke een arrogante eikel wordt ipv een vrolijke huppelkut. Maar nu weten ze het dus wel en valt mijn opmerking in het water
![]()
![]()
![]()
Welk uitje? Dat uitje dat maar niet geregeld wordt?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ons uitje naar de Efteling wordt toch veel toffer![]()
Ja, dat was een aanname van mequote:Op maandag 14 mei 2007 18:27 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
L-E-Z-E-NEr stond "men" niet "ik"
Ja diequote:Op maandag 14 mei 2007 18:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welk uitje? Dat uitje dat maar niet geregeld wordt?!
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:10 schreef J.Grisham het volgende:
Oke, het zit zo. Ik ga deze zomer op vakantie met 10 vrienden naar Kreta! Supergaaf dus en heb er mega veel zin in!We zitten elkaar al een aantal maanden op te stoken hoe mooi het wel niet gaat worden, mede ook omdat we alle 10 vrijgezel zijn. Nu heb ik alleen sinds kort een superleuke dame ontmoet en het gaat top tussen ons. Sinds kort dus ook een vaste relatie!
![]()
Erg leuk allemaal, alleen voor de zomervakantie is het wat minder. Ik zie mijn vrienden al elke avond ladderzat worden en achter de mooiste dames aan gaan terwijl ik in een hoekje zit en elk contact met vrouwelijk schoon moet vermijden..
![]()
Opzich niet supererg, heb er nog steeds zin in maar baal stiekem wel een beetje..![]()
Wat voor gevoel zouden jullie hebben?of
![]()
Mooie reactiequote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef American_Nightmare het volgende:
10 kerels die allemaal al maandenlang vrijgezel zijn? Ik denk niet dat die opeens allemaal gaan neuken daar, tenzij je naar een magisch eiland gaat
Tof! Ik wil mee!quote:
OK!quote:
Neequote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 18:36 schreef Zhenar het volgende:
Wat is R&P soms toch geinig![]()
[..]
[..]
Mooie reactie![]()
![]()
Het gaat hier ook echt alleen maar over wanneer de volgende meet is, hoe leuk iedereen is, hoe tof Friends wel weer niet is, DVD's, foto's van elkaar.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:18 schreef Re het volgende:
[..]
Weinig mensen om te dissen he, en het kliekje ziet erlkaar elke week ofzo, dan heb je online elkaar ook nix meer te vertellen.... het leven is oneerlijk boohooo
Niet van mijquote:Op maandag 14 mei 2007 19:36 schreef alwaysthebest het volgende:
En dat Buupje er niet meer is lijkt me logisch. Toen 'ie eenmaal terug was was hij volgens ons niet meer zoals vroeger en kreeg 'ie alleen maar geklaag te horen.
Inderdaad, en dat incrowd geneuzel geeft mij het gevoel dat ik buiten de groep valquote:Op maandag 14 mei 2007 19:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het gaat hier ook echt alleen maar over wanneer de volgende meet is, hoe leuk iedereen is, hoe tof Friends wel weer niet is, DVD's, foto's van elkaar.
Niet dat dat ook leuk kan zijn.
Zo wat viel hij tegen zegquote:En dat Buupje er niet meer is lijkt me logisch. Toen 'ie eenmaal terug was was hij volgens ons niet meer zoals vroeger en kreeg 'ie alleen maar geklaag te horen.
Vind je het gek, als 75% van de posts uit het topic van hém warenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:36 schreef alwaysthebest het volgende:
En dat Buupje er niet meer is lijkt me logisch. Toen 'ie eenmaal terug was was hij volgens ons niet meer zoals vroeger en kreeg 'ie alleen maar geklaag te horen.
Dan moet je ook eens meeten hoerrrrrrr!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:40 schreef Giechel_Ho het volgende:
Inderdaad, en dat incrowd geneuzel geeft mij het gevoel dat ik buiten de groep val(Jajaaaaaaaaaa wat ook zo is
![]()
Boeiiuuuuuh
) Maar goed....
Dat is waar!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het gaat hier ook echt alleen maar over wanneer de volgende meet is, hoe leuk iedereen is, hoe tof Friends wel weer niet is, DVD's, foto's van elkaar.
je vind het stiemum wel erg hequote:Op maandag 14 mei 2007 19:40 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat incrowd geneuzel geeft mij het gevoel dat ik buiten de groep val(Jajaaaaaaaaaa wat ook zo is
![]()
Boeiiuuuuuh
) Maar goed....
[..]
Jij kan ook zo lekker happenquote:Zo wat viel hij tegen zegIk ben blij dat hij weg is
Wat schattigquote:Op maandag 14 mei 2007 19:40 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat incrowd geneuzel geeft mij het gevoel dat ik buiten de groep val![]()
[..]
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan moet je ook eens meeten hoerrrrrrr!
/poging waagt
ShowChat heeft weer wat meernodig.
In plaats van dat je zelf iets onderneemt om het beter te makenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:44 schreef Svensational het volgende:
ShowChat is ook gewoon kut geworden.
Ik ga hier ook maar weg dan, Buup achterna.
Dat sowiesoquote:Op maandag 14 mei 2007 19:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan moet je ook eens meeten hoerrrrrrr!
/poging waagt
ShowChat heeft weer wat meernodig.
Discussiëren over hoe ShowChat weer dat gevreesde stelletje incrowdgroepje wordt waar niemand bij wilt horen?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:43 schreef Zhenar het volgende:
Wie gaat er in de ShowChatImprovementTaskForce (SCITF)?![]()
Ja joh, loop maar van het probleem weg. Hè. Hè. Hè.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:44 schreef Svensational het volgende:
En wie is er dan bijgekomen de laatste tijd... ik tel er maar 1-tje hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 19:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Discussiëren over hoe ShowChat weer dat gevreesde stelletje incrowdgroepje wordt waar niemand bij wilt horen?![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:44 schreef Svensational het volgende:
Nou, om te beginnen zou iedereen eens kunnen stoppen met dat stomme hoi-geroep de hele tijdquote:Op maandag 14 mei 2007 19:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In plaats van dat je zelf iets onderneemt om het beter te maken![]()
![]()
![]()
1 teveel!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:47 schreef Re het volgende:
[..]
En wie is er dan bijgekomen de laatste tijd... ik tel er maar 1-tje hoor
inkoppertjequote:Op maandag 14 mei 2007 19:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, om te beginnen zou iedereen eens kunnen stoppen met dat stomme hoi-geroep de hele tijd.
En oh, alle vroegies verdienen een nekschot.
Maar oh zo waarquote:
Ja, zoietsquote:Op maandag 14 mei 2007 19:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Discussiëren over hoe ShowChat weer dat gevreesde stelletje incrowdgroepje wordt waar niemand bij wilt horen?![]()
Dan is het hier nóg stillerquote:Op maandag 14 mei 2007 19:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, om te beginnen zou iedereen eens kunnen stoppen met dat stomme hoi-geroep de hele tijd.
och ga lekker met je eigen vriendje op het andere fora incrowd grapjes maken, want oh oh oh dat is pas grappigquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:43 schreef Zhenar het volgende:
leuke linkjes naar andere topics of naar gekke sites ofzo
Dat is omdat niemand zelf iets te melden heeft, maar wel wil laten weten dat ze meelezen en hopen dat iemand anders wel iets te melden heeftquote:Op maandag 14 mei 2007 19:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:48 schreef Svensational het volgende:
ellipsen zijn tofquote:Op maandag 14 mei 2007 19:52 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
De puntjes deden het 'm he
[..]
[buup]koekhappen ja[/buup]
Hey, jij wil toch dat het hier weer tof wordtquote:Op maandag 14 mei 2007 19:51 schreef Re het volgende:
[..]
och ga lekker met je eigen vriendje op het andere fora incrowd grapjes maken, want oh oh oh dat is pas grappig
Goed puntquote:Op maandag 14 mei 2007 19:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Kan iemand even de quote van Sven posten betreffende youtube e.a. linkjes
Een ellips, dat zijn die drie puntjes achteraan een zin, knurft!quote:
Dus daar dient VWO voorquote:Op maandag 14 mei 2007 19:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een ellips, dat zijn die drie puntjes achteraan een zin, knurft!![]()
Wat schattigquote:Op maandag 14 mei 2007 19:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Heather Martin - When Are You Coming Home - by Bye2luv
Een poging. Ik moet er wel even inkomen.quote:Scientology vecht conflict met BBC uit op internet
Uitgegeven: 14 mei 2007 12:23
LONDEN - De BBC is ernstig in conflict geraakt met de Scientologykerk. Scientology beschuldigt de Britse omroep er op een dvd van een demonstratie tegen het kerkgenootschap in scène te hebben gezet, en zette een filmpje op Youtube waarin een BBC-verslaggever tegenover een 'Scientoloog' in woede uitbarst.
Tijdens de betoging zijn volgens de kerk "terroristische doodsbedreigingen" geuit. Een woordvoerder van de BBC noemde de beschuldigingen op televisie "totale nonsens".
De ruzie tussen de omroep en het genootschap escaleerde vorige week, nadat BBC-verslaggever John Sweeney voor camera's van beide partijen slaande ruzie kreeg met Scientology-woordvoerder Tommy Davis.
Thetans
Scientology, dat gegrondvest is op de geschriften van de Amerikaanse sciencefictionschrijver L. Ron Hubbard, gelooft dat mensen worden geplaagd door zogenoemde 'thetans', de overblijfselen van de zielen van buitenaardse wezens. Die zouden miljoenen jaren geleden door het wezen 'Xenu' naar de aarde zijn vervoerd, in vulkanen zijn gegooid en met waterstofbommen zijn bestookt.
Volgens Scientology zijn menselijke problemen terug te voeren op die geschiedenis. Om hun lichaam en geest van de thetans te zuiveren, zouden aanhangers van de beweging tal van cursussen moeten volgen, die de beweging voor veel geld aanbiedt. Critici zijn daarom van mening dat Scientology geen kerk is, maar een sekte of een commerciële onderneming.
Woedeuitbarsting
De reporter volgde de kerk voor de documentaire 'Scientology and me'. Die wordt maandag om 21.30 uur (Nederlandse tijd) uitgezonden op BBC 1.
Scientology, dat de Britten volgde met een eigen cameraploeg, plaatste het gewraakte fragment op de populaire internetsite Youtube. Te zien is hoe Sweeney gedurende een halve minuut tegen Davis schreeuwt: "Je was er niet bij aan het begin van het interview. Je weet niet wat je zegt." De BBC antwoordde met een filmpje waarin een Scientology-woordvoerder tekeer gaat tegen Sweeney.
Sweeney's woedeuitbarsting had plaats op de tentoonstelling 'Psychiatrie: industrie des doods' in Los Angeles, waar Scientology de Holocaust volgens Sweeney in de schoenen van de psychiatrie probeert te schuiven.
Gehersenspoeld
De journalist heeft zijn excuses aangeboden. Op de website van de BBC zegt Sweeney dat hij onder grote druk stond. Naar eigen zeggen werd hij bespioneerd, achtervolgd en "gehersenspoeld" toen hij aan de documentaire werkte.
John Travolta
Ook filmster en Scientology-lid John Travolta heeft zich bij de BBC beklaagd over de journalist, zo schrijft de Britse krant Daily Telegraph maandag. De reporter zou hem gevraagd hebben "of ik lid ben van een hersenspoelende sekte". Travolta is diep beledigd en vindt dat de omroep Sweeney "geen forum moet geven voor zijn persoonlijke vooroordelen en animositeiten".
Karin Spaink
Dat Scientology de strijd op internet uitvecht, is opmerkelijk. In het verleden kwam de beweging vaak in het nieuws, omdat het trachtte websites waarop kritiek op Scientology werd geleverd, uit de lucht te laten halen. De Nederlandse publiciste Karin Spaink voerde een jarenlange juridische strijd met Scientology, nadat ze rechtbankstukken over de kerk had gepubliceerd.
Scientology beweerde de auteursrechten op delen van die stukken te bezitten, maar ving bij de rechter uiteindelijk bot.
Leuk compliment!quote:
Wat een klotepogingquote:Op maandag 14 mei 2007 19:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een poging. Ik moet er wel even inkomen.
Maar hoe hilarisch is Scientology eigenlijk?!![]()
![]()
Misschien is het wel op de begrafenis van haar opa ofzoquote:
Die John T. moet gewoon Grease Lightning doen en verder zijn bek houdenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Jaquote:
Hm, dat zou wel extreem kei zielig zijn ja.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien is het wel op de begrafenis van haar opa ofzo![]()
Hetzelfde kind een aantal jaar later, nog steeds verdrietigquote:Op maandag 14 mei 2007 20:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Leuk compliment!![]()
En dan moet je nu met een eigen linkje komen dat aan de vorige gerelateerd is. Zo gaat datNet als met anekdotes uitwisselen
![]()
Ja, hoe fakequote:
Die kleren!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hetzelfde kind een aantal jaar later, nog steeds verdrietig.
Dizer doet dat straks wel even, die OPquote:Op maandag 14 mei 2007 20:02 schreef Zhenar het volgende:
Eigenlijk is het bergafwaarts gegaan toen we geen OP's meer deden![]()
De OP moet terug!![]()
En Charisma Carpenter ook, maar die is al terug zie ik![]()
![]()
Dit gaat ook over moeilijkheden tussen vaders en hun "offspring"quote:Op maandag 14 mei 2007 20:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hetzelfde kind een aantal jaar later, nog steeds verdrietig.
Het is voor haar broer die in Irak zit.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien is het wel op de begrafenis van haar opa ofzo![]()
Dat kind heeft onder hand zelfmoord gepleegd omdat ze zoveel problemen heeft met d'r vader en jij let alleen op de klerenquote:
Check die filmpjes op youtube.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Ah Gossie!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is voor haar broer die in Irak zit.
Ik heb de comments gelezen
Ik haat workaholicsquote:Op maandag 14 mei 2007 20:06 schreef Re het volgende:
Dizer
die is er echt nooit meer, sinds hij een pakkie aanmoet en belangrijk is is tie foetsie
Daar heeft Svensational toch zo'n hekel aan! YT-linkjes zonder naam.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:09 schreef MissBliss het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jORLcPbeT1I
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:09 schreef Zhenar het volgende:
We kunnen ook nog een R&P topic openen en daarin klagen over dat de passie weg is uit onze slowchat en dat Dizer altijd zo laat thuis is en dat Babette dan nog geen gifjes van het eten klaar heeft staan en dat Sven ons nooit meer naar iets leuks meeneemt enzo![]()
En dan vragen aan de amateurpsychologen aldaar of ze ons willen helpen![]()
Ze geeft toch een toelichtingquote:Op maandag 14 mei 2007 20:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar heeft Svensational toch zo'n hekel aan! YT-linkjes zonder naam.
Oh, dat eerste liedje ging niet over haar vader. Kneus.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat kind heeft onder hand zelfmoord gepleegd omdat ze zoveel problemen heeft met d'r vader en jij let alleen op de kleren[afbeelding]
het is zielug hoor, Irak enzo..quote:Op maandag 14 mei 2007 20:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou ja, het minste wat je kunt doen is erom lachen hé. Heeft er toch nog iemand plezier van.
Nee, meestal heb ik dan een joint achter de rugquote:Op maandag 14 mei 2007 18:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij kan altijd zo heerlijk reageren op mensen... alsof je net een paar lijntjes coke hebt weggesnoven![]()
DOEN DOEN DOEN!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:09 schreef Zhenar het volgende:
We kunnen ook nog een R&P topic openen en daarin klagen over dat de passie weg is uit onze slowchat en dat Dizer altijd zo laat thuis is en dat Babette dan nog geen gifjes van het eten klaar heeft staan en dat Sven ons nooit meer naar iets leuks meeneemt enzo![]()
Wacht... dat was zoiets dat ik gewoon had moeten doen ipv alleen het idee te opperen" he?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:09 schreef Zhenar het volgende:
JE KUNT HET NOG DOEN!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wacht... dat was zoiets dat ik gewoon had moeten doen ipv alleen het idee te opperen" he?![]()
Ik ben een passieve SC'er geworden!![]()
![]()
!
Nou enquote:Op maandag 14 mei 2007 20:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar heeft Svensational toch zo'n hekel aan! YT-linkjes zonder naam.
Dat wordt dan weer vakkundig de nek omgedraaid door c-c en consortenquote:
"Ha ha ha je vader" wel, natte windquote:Op maandag 14 mei 2007 20:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, dat eerste liedje ging niet over haar vader. Kneus. [afbeelding]
nou moet ik het weer doen zekerquote:Op maandag 14 mei 2007 20:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wacht... dat was zoiets dat ik gewoon had moeten doen ipv alleen het idee te opperen" he?![]()
![]()
!
Juist niet, nu hebben we de voorpret nogquote:Op maandag 14 mei 2007 20:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
!
Jij bent echt de kutste SC-er die hier rondlooptquote:Op maandag 14 mei 2007 20:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou en
Ik mag ook al geen hoi meer zeggen van hem [afbeelding]
je kan ook TE ver gaan hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 20:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent echt de kutste SC-er die hier rondloopt!
Sven begintquote:Op maandag 14 mei 2007 20:15 schreef Svensational het volgende:
We kunnen ook allemaal onze tampeloeris en/of flamoes plaatsen hier!
Nou, dan ga ik wel weg!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent echt de kutste SC-er die hier rondloopt!
quote:
NEEEEE, je bent de bestequote:
Hihihiquote:
die was lekkerquote:Op maandag 14 mei 2007 20:20 schreef rena het volgende:
Hoe is het met je kip?
Ik ben al bezig, maar er gaat wel even wat tijd inzittenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Juist niet, nu hebben we de voorpret nog!
Anders hadden we het pas gezien als het topic gesloten was
We hebben de eerste eitjes binnenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:20 schreef rena het volgende:
Hoe is het met je kip?
Ik heb wel een algemeen ideequote:Op maandag 14 mei 2007 20:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben al bezig, maar er gaat wel even wat tijd inzitten![]()
Want het moet wel mooi worden, dan blijft het langer open![]()
Kut, heb al gepostquote:Op maandag 14 mei 2007 20:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben al bezig, maar er gaat wel even wat tijd inzitten![]()
Want het moet wel mooi worden, dan blijft het langer open![]()
Ik heb er te weinig tijd ingestoken onder het mom beter iets dan nietsquote:Op maandag 14 mei 2007 20:23 schreef Re het volgende:
[..]
Ik heb wel een algemeen idee
de psychologie van de slowchat, kliekjes etc. erg interresant materiaal
je hebt nog geen vriendquote:Op maandag 14 mei 2007 20:27 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Doen 14.gif
Of plaats een reactie met jouw ervaringen
quote:
Lul!!!!quote:
Al die lieve serieuze reactiesquote:
Jouw semi-buitenstaanderreactie in mijn topicquote:Op maandag 14 mei 2007 20:49 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat hoor je dus niet normaal te vinden
Ik vond mezelf alweer een ongevoelige klootzak
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik ben 29Nee, heb totaaal niet de behoefte om samen te wonen of kinderen te krijgen. Ik zie ook heel erg op tegen de 30. Nu kan ik nog elke vent krijgen, maar als ik ouder word, wordt die kans steeds kleiner. Maar om die reden wil ik niet gaan samenwonen of trouwen met iemand waarvan ik denk: "Wat kan hij zeiken" "Wat is hij jaloers" "Hij heeft drie tepels" Echt de gekste redenen passeren de revue om maar niet te settelen.
Hihiquote:Op maandag 14 mei 2007 21:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jouw semi-buitenstaanderreactie in mijn topic![]()
!
Twijfel jij aan mijn vrouwelijkheid?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:08 schreef Zhenar het volgende:
Krijg je daar nu een harde piemel van, Dada, jezelf voordoen als een vrouw op een forum?![]()
Zolang je de ongelikte beer uithangt wel jaquote:Op maandag 14 mei 2007 21:10 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Twijfel jij aan mijn vrouwelijkheid?
quote:
Dat liedje blijft na 2 minuten al in je hoofd hangen.quote:
Ja, maar dat is weer te incrowd ben ik bang.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Walibi
Aangezien ik geen hoi meer mag zeggen.
Het is om emotioneel van te worden. ZO mooiquote:Op maandag 14 mei 2007 22:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat liedje blijft na 2 minuten al in je hoofd hangen.
Eerder een nekschotquote:Op maandag 14 mei 2007 22:19 schreef rena het volgende:
[..]
Het is om emotioneel van te worden. ZO mooiHet verdiend een Grammy vind ik
![]()
Proef het sarcasme, schatjequote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar dat is weer te incrowd ben ik bang.
Ja, dat snapte ik wel hoorquote:
Ja, zo slim ben je nog wel?quote:
Ja, eigenlijk wou ik dat ook wel wetenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet over het hoe/waar/hoelaat/wie verhaal beginnen dan.
Ik had 550 op mn citotoets ja!quote:
Ik 535quote:
Die weekquote:Op maandag 14 mei 2007 22:25 schreef rena het volgende:
[..]
Ik 535![]()
Maar ik had er niet zo'n zin in die dag
![]()
Ja.quote:
Hoe? Autoquote:
En eerlijk.quote:
Klinkt als een planquote:Op maandag 14 mei 2007 22:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe? Auto
Wat? Walibi
Waar? Polder
Hoe laat? 10:30?
ein zwei drei, TANZEN![]()
Eerlijkheidquote:
Nee.quote:
Goede muzieksmaakquote:
Wat voor auto?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe? Auto
Wat? Walibi
Waar? Polder
Hoe laat? 10:30?
ein zwei drei, TANZEN![]()
Ik wil je helemaal kapot vrijenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:32 schreef Zhenar het volgende:
KOM OP MET DIE PASSIE!rrrrr1!!
![]()
:Rrr
![]()
rrr!1112
f !@!!
!@
Dat is al beterquote:
In mijn geval een Renault Mégane.quote:
JE bent mijn geile geile tijger, weet je welquote:
Nicequote:
Zeg dan ook gewoon dat je die paardenplasserwasser keihard wil neuken!quote:
Wast hij paardenplassersquote:Op maandag 14 mei 2007 22:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zeg dan ook gewoon dat je die paardenplasserwasser keihard wil neuken!
Neuk me dan.quote:
Dat klinkt beter!quote:
Uhuh. En Duvel heeft ook nog de sedan versiequote:Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat zijn toch die met zo'n lelijke achterkant?
Neuk me hardquote:
Moet meteen denken aan dat plaatje van die man met z'n slurf in de uitlaat.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:41 schreef Re het volgende:
wie is die Megane aan het neuken?
Ja uuuuhmquote:
Die in m'n sig is Borkydude niet, dat is een of andere malloot.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja uuuuhmZeg dat maar tegen Borkydude ofzo
Die kan er wat van als ik je sig mag geloven![]()
Knuffelen ok, maar hard neuken pas ik voorquote:Op maandag 14 mei 2007 22:43 schreef rena het volgende:
[..]
Die in m'n sig is Borkydude niet, dat is een of andere malloot.
Maar, maar, maar, wil je me niet knuffelen?
Dat doet alleen Re?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Knuffelen ok, maar hard neuken pas ik voor
Leuk hequote:Op maandag 14 mei 2007 22:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Je hebt wel een leuke avatar Reentje.
It's not easy, being greeeeeen.
Er zijn vast wel meer mannen die hard neuken!quote:
Lekker slapenquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Misschien als ik je kus wordt je wel een mooie prinses.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |