Hoezo?quote:
Mja, lang verhaal, maar komt neer op spreekwoorden vernuecken door een zelfstandig naamwoord te vervangen door kanoquote:
quote:
Whehequote:Op zondag 13 mei 2007 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook!
Ik heb S. erover verteld, dus ze kan er naar vragen.
Nee! Maar we reden langs de kermis in Purmerend (quote:
Interessantquote:Op zondag 13 mei 2007 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja, lang verhaal, maar komt neer op spreekwoorden vernuecken door een zelfstandig naamwoord te vervangen door kano.
Carpe Kano is "onze spreuk" geworden en ik wist ff niks beters.
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee! Maar we reden langs de kermis in Purmerend () en toen zag ik daar net zo'n achtbaan
en toen begon ik erover
.
Naja, ik ga wel meequote:Op zondag 13 mei 2007 22:16 schreef Dizer het volgende:
[..]!
Maar goed, wanneer weten we (Re, MB en ik) wat je gaat doen?
Want misschien wil L6 ook mee.
Ga je mee? Zondag a.s. naar Walibi. Het is verhuisd naar de zondag ipv de maandagquote:Op zondag 13 mei 2007 22:23 schreef babette21 het volgende:
waarom?!??! wáárom is het morgen alweer maandag!!??!
Ik zat me net precies hetzelfde af te vragenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:23 schreef babette21 het volgende:
waarom?!??! wáárom is het morgen alweer maandag!!??!
Valt wel mee helaas, heb momenteel een andere kostenpost; verhuizingquote:
hm verleidelijk... maar ik ga wrs. in juni of juli al met collega's, en 1x per jaar is wel genoegquote:Op zondag 13 mei 2007 22:25 schreef Dizer het volgende:
Ga je mee? Zondag a.s. naar Walibi. Het is verhuisd naar de zondag ipv de maandag![]()
Welterustenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga ook naar bed, morgen is het weer veel te vroeg dag. Maandag.
ik vind 't ook 'n rotstreekquote:Op zondag 13 mei 2007 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom is het niet 4 om 3, ik vind het niet eerlijk.
Om vervolgens vrijdag weer gewoon op te moeten komen dravenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind 't ook 'n rotstreek
weet je wat, uit protest blijven we donderdag thuis!!!![]()
Weet je het al?quote:
Laten we er wat aan doen, Zhenniebenniequote:
Ik niet, kan ik niet bijhoudenquote:Op maandag 14 mei 2007 16:06 schreef rena het volgende:
Stilletjes hier. Ik mis de oude SC, waarin er 2 topics per dag doorheen gingen![]()
immers kwantiteit staat voor kwaliteitquote:Op maandag 14 mei 2007 16:06 schreef rena het volgende:
Stilletjes hier. Ik mis de oude SC, waarin er 2 topics per dag doorheen gingen![]()
ShowChat is ingekakt.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:06 schreef rena het volgende:
Ik beloof niksquote:
Ik heb nu al 4 reacties ontloktquote:
Weinig mensen om te dissen he, en het kliekje ziet erlkaar elke week ofzo, dan heb je online elkaar ook nix meer te vertellen.... het leven is oneerlijk boohoooquote:
Komt doordat alle conflictfactoren weg zijnquote:
Die is er niet vaak genoeg meer om uit te lokken.quote:
Ik word 20 dit jaarquote:Op maandag 14 mei 2007 16:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
gelukkig wel ja.... je zou in deze tijd nog puber zijn... brrrrrrr
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die is er niet vaak genoeg meer om uit te lokken.
quote:
Welke afspraken?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:36 schreef Re het volgende:
Behalve natuurlijk dat Zhenar zich nooit aan de afspraken houdt
Wtf?!quote:
Oh wachtquote:
KOM OP. BRING IT ON BITCHquote:Op maandag 14 mei 2007 16:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh wachtDat was natuurlijk een relpoging
![]()
!!!
Ik werd soms boos om Bupa, dus als die terugkomt dan word ik misschien beetje minder een brave pussy.quote:
Nee, want je bent tegenwoordig vrienden met Bupaquote:Op maandag 14 mei 2007 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik werd soms boos om Bupa, dus als die terugkomt dan word ik misschien beetje minder een brave pussy.
Bupa zorgde altijd wel lekker voor conflictquote:Op maandag 14 mei 2007 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik werd soms boos om Bupa, dus als die terugkomt dan word ik misschien beetje minder een brave pussy.
Bupaquote:Op maandag 14 mei 2007 17:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bupa zorgde altijd wel lekker voor conflictEn hij is de enige die ook ellenlange posts besteedt aan een discussie
![]()
Maar als hij terugkomt, dan zouden er dus twee problemen in één worden opgelost!![]()
We waren altijd beste vrienden jaquote:Op maandag 14 mei 2007 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Wij konden vroeger goed met Bupa opschieten, hè rena?
Boei-endquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |