Juist niet, nu hebben we de voorpret nogquote:Op maandag 14 mei 2007 20:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wacht... dat was zoiets dat ik gewoon had moeten doen ipv alleen het idee te opperen" he?![]()
Ik ben een passieve SC'er geworden!![]()
![]()
!
Jij bent echt de kutste SC-er die hier rondlooptquote:Op maandag 14 mei 2007 20:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou en
Ik mag ook al geen hoi meer zeggen van hem [afbeelding]
je kan ook TE ver gaan hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 20:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent echt de kutste SC-er die hier rondloopt!
Sven begintquote:Op maandag 14 mei 2007 20:15 schreef Svensational het volgende:
We kunnen ook allemaal onze tampeloeris en/of flamoes plaatsen hier!
Nou, dan ga ik wel weg!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent echt de kutste SC-er die hier rondloopt!
quote:
NEEEEE, je bent de bestequote:
Hihihiquote:
die was lekkerquote:Op maandag 14 mei 2007 20:20 schreef rena het volgende:
Hoe is het met je kip?
Ik ben al bezig, maar er gaat wel even wat tijd inzittenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Juist niet, nu hebben we de voorpret nog!
Anders hadden we het pas gezien als het topic gesloten was
We hebben de eerste eitjes binnenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:20 schreef rena het volgende:
Hoe is het met je kip?
Ik heb wel een algemeen ideequote:Op maandag 14 mei 2007 20:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben al bezig, maar er gaat wel even wat tijd inzitten![]()
Want het moet wel mooi worden, dan blijft het langer open![]()
Kut, heb al gepostquote:Op maandag 14 mei 2007 20:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben al bezig, maar er gaat wel even wat tijd inzitten![]()
Want het moet wel mooi worden, dan blijft het langer open![]()
Ik heb er te weinig tijd ingestoken onder het mom beter iets dan nietsquote:Op maandag 14 mei 2007 20:23 schreef Re het volgende:
[..]
Ik heb wel een algemeen idee
de psychologie van de slowchat, kliekjes etc. erg interresant materiaal
je hebt nog geen vriendquote:Op maandag 14 mei 2007 20:27 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Doen 14.gif
Of plaats een reactie met jouw ervaringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |