abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49376999
Ik heb sinds mijn groep 8 tijd een heel hecht vriendengroepje. Altijd lachen, gezellige dingen doen enzo. Nu zijn wij twintigers en volwassen, zowel qua leeftijd als gedrag. We doen amper leuke dingen. De een zit onder de plak bij zijn gothic vriendin die weg is van Muse De ander heeft een "belangrijke" baan, een ander komt om in de problemen gecreeert door slechte ouders, enz. Ikzelf ben blijven hangen heb ik het gevoel, nooit volwassen geworden. Ik heb nog geen vaste baan of vaste vriend... En nu de passie uit onze vriendengroep verdwenen is weet ik niet goed hoe ik mijn toekomst moet zien.

xxx-jes een late twintiger
pi_49377125
Wel logisch en herkenbaar
  maandag 14 mei 2007 @ 20:25:23 #3
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_49377144
Niks mis met Muse toch?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_49377184
Tijd dat je volwassen wordt.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  maandag 14 mei 2007 @ 20:27:07 #5
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_49377232
B;lijkbaar is je vriendengroepje niet zo hecht meer? De rest heeft blijkbaar geen zin om tijd te maken voor leuke dingen... of ze kunnen het simpelweg niet allemaal tegelijk...
  maandag 14 mei 2007 @ 20:28:17 #6
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_49377286
Misschien moeten jullie eens een leuk uitje ondernemen ofzo, iets van Walibi een idee? Of de Efteling?
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_49377461
dat probleem heeft iedereen wel.
Vrienden gaat settelen.
* het.ismij is zonder partner zelfs.
Vrienden hangen op vrijdag aaf thuis op de bank met vriendinlief
* het.ismij wil gewoon uitgaan en lol maken.
DOordeweeks gaat iedereen om half 11 11 uur slapen.
* het.ismij wil lekker poolen/ biertje drinken/ snookeren / gezellig doen.

Bij iedere vriendengroep vanaf jongs af aan zie je dit soort dingen naar voren komen. De 1 staat wat serieuzer in het leven dan de ander.
En de 1 noemt zich ook eerder "volwassen" dan de ander.
Valt niks aan te doen ben ik bang.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  maandag 14 mei 2007 @ 20:37:30 #8
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_49377680
ik ken t ook wel een beetje hoor: ik heb met wat vriendinen sinds een paar jaar een wekelijkse avond dat we samen een dvd huren en dan bijpraten en dat werkt heel goed!
en ondertussen ontmoet je nieuwe mensen op je werk of met uitgaan ofzow, dat heet evolutie!!
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
pi_49377761
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:37 schreef Viswijfje het volgende:
ik ken t ook wel een beetje hoor: ik heb met wat vriendinen sinds een paar jaar een wekelijkse avond dat we samen een dvd huren en dan bijpraten en dat werkt heel goed!
en ondertussen ontmoet je nieuwe mensen op je werk of met uitgaan ofzow, dat heet evolutie!!
Evolutie is iets heel anders. Lekker opgelet op school zeker?
  maandag 14 mei 2007 @ 20:40:28 #10
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_49377807
Ja, dit hangt ons allemaal boven het hoofd.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_49377834
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, dit hangt ons allemaal boven het hoofd.
inderdaad.
En de 1 kan hier wel me eomgaan, de ander niet.
Leer jezelf vermaken.
Ik ben nu gekluisterd aan Fok!
  maandag 14 mei 2007 @ 20:42:09 #12
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_49377875
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik heb sinds mijn groep 8 tijd een heel hecht vriendengroepje. Altijd lachen, gezellige dingen doen enzo. Nu zijn wij twintigers en volwassen, zowel qua leeftijd als gedrag. We doen amper leuke dingen. De een zit onder de plak bij zijn gothic vriendin die weg is van Muse De ander heeft een "belangrijke" baan, een ander komt om in de problemen gecreeert door slechte ouders, enz. Ikzelf ben blijven hangen heb ik het gevoel, nooit volwassen geworden. Ik heb nog geen vaste baan of vaste vriend... En nu de passie uit onze vriendengroep verdwenen is weet ik niet goed hoe ik mijn toekomst moet zien.

hoe oude ben je trouwes? want volwassen worden is rond late 20 toch logisch? (maar laat!)
bij mijn vriendinen was t al rond de 20 dat bijna iedereen gaat samenwonen en trouwen enzow.. wil jij dat nog niet?
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
pi_49378434
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:42 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

hoe oude ben je trouwes? want volwassen worden is rond late 20 toch logisch? (maar laat!)
bij mijn vriendinen was t al rond de 20 dat bijna iedereen gaat samenwonen en trouwen enzow.. wil jij dat nog niet?
Ik ben 29 Nee, heb totaaal niet de behoefte om samen te wonen of kinderen te krijgen. Ik zie ook heel erg op tegen de 30. Nu kan ik nog elke vent krijgen, maar als ik ouder word, wordt die kans steeds kleiner. Maar om die reden wil ik niet gaan samenwonen of trouwen met iemand waarvan ik denk: "Wat kan hij zeiken" "Wat is hij jaloers" "Hij heeft drie tepels" Echt de gekste redenen passeren de revue om maar niet te settelen.
pi_49378503
Wat wil je: dat alles terug is als vroeger? Spijtig, want dat lukt niet meer. Wat jullie samenhield, school en een zelfde way of life, is verdwenen. Dit zijn dingen die nu eenmaal gebeuren in het leven...

Praat erover met hen. Haal herinneringen op. Zorg ervoor dat jullie elkaar eens in de zoveel tijd nog terugzien, maar ga wel verder met je eigen leven, op je eigen tempo!

succes!
pi_49378542
Je bent dus gewoon een ouwe vrijster TS
Op maandag 14 mei 2007 20:59 schreef het.ismij het volgende:
Je bent dus gewoon een ouwe vrijster TS
hou op
  maandag 14 mei 2007 @ 21:16:57 #17
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_49379178
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:56 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Ik ben 29 Nee, heb totaaal niet de behoefte om samen te wonen of kinderen te krijgen. Ik zie ook heel erg op tegen de 30. Nu kan ik nog elke vent krijgen, maar als ik ouder word, wordt die kans steeds kleiner. Maar om die reden wil ik niet gaan samenwonen of trouwen met iemand waarvan ik denk: "Wat kan hij zeiken" "Wat is hij jaloers" "Hij heeft drie tepels" Echt de gekste redenen passeren de revue om maar niet te settelen.
Je hebt teveel FRIENDS gekeken
pi_49379235
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:28 schreef MissBliss het volgende:
Misschien moeten jullie eens een leuk uitje ondernemen ofzo, iets van Walibi een idee? Of de Efteling?
Precies wat ik dacht

And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 14 mei 2007 @ 21:28:04 #19
18818 Beurlap
Harde Kak! Ohnee, hallucinatie
pi_49379711
Hoe ouder je bent, hoe selectiever je wordt...

Tis jammer dat je 29 bent, anders had ik graag mijn derde tepel aan je laten zien.
De hallucinatie vliegt uit den aars. Nadeel is dat verderf na verloop van tijd om zich heenslaat, waardoor de hallucinatie niet meer de kracht behelst om de bittere, wrange waarheid te verbloemen, waarna men ziet wat het eigenlijk is: pure stront
  maandag 14 mei 2007 @ 21:29:45 #20
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_49379798
quote:
Op maandag 14 mei 2007 21:28 schreef Beurlap het volgende:
Hoe ouder je bent, hoe selectiever je wordt...

Tis jammer dat je 29 bent, anders had ik graag mijn derde tepel aan je laten zien.
bedoelen ze met 3e tepel een heel klein pikkie? want dat heb ik nooit begrepen zo
  maandag 14 mei 2007 @ 21:36:02 #21
18818 Beurlap
Harde Kak! Ohnee, hallucinatie
pi_49380139
quote:
Op maandag 14 mei 2007 21:29 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

bedoelen ze met 3e tepel een heel klein pikkie? want dat heb ik nooit begrepen zo
Als dat zo is heb ik uiteraard niets gezegd haha, ik heb geen idee wat een derde tepel is eigenlijk
Mijn derde been is echter wel zeer degelijk ontwikkeld
De hallucinatie vliegt uit den aars. Nadeel is dat verderf na verloop van tijd om zich heenslaat, waardoor de hallucinatie niet meer de kracht behelst om de bittere, wrange waarheid te verbloemen, waarna men ziet wat het eigenlijk is: pure stront
  maandag 14 mei 2007 @ 21:48:21 #22
88233 Steve
Still the best.
pi_49380713
quote:
Bowlen is leuk voor het groepsverband.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_49380715
Herkenbaar. Gelukkig zijn een paar vrienden en vriendinnen nog single en gaan dus nog op stap, maar een groot gedeelte zit met moeder de vrouw op de bank en is daar met geen 10 paarden(*) vanaf te krijgen. En nu komen ze in het stadium van trouwen en productief neuken. En als ik het zie denk ik: vriendin ok, maar geen leuke dingen meer doen? Kinderen? No fuckin' way.

Wegvutten achter de geraniums kan ook nog wel als ik 40 ben.(Ik ben nu 30)

* Ook niet met 11 paarden trouwens.
  maandag 14 mei 2007 @ 22:21:40 #24
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_49382454
quote:
Op maandag 14 mei 2007 21:48 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Bowlen is leuk voor het groepsverband.
En daarna uit eten
Ziggy played guitar
  maandag 14 mei 2007 @ 22:25:40 #25
179040 The_Art_Of_Dreaming
Fortuna Fortes Adiuvat
pi_49382637
Ver vantevoren geplande uitjes met je vrienden... quality-time.... als er iets funest is voor het plezier zijn het die libelle-margriet oplossingen wel.

Je draagt zodoende juist bij aan wat je lijkt te verliezen in de vriendschap: spontaniteit, lef, broederschap. Dat is dus geen oplossing maar een verergering van het probleem. Helemaal als zo'n uitje (bowlen godverdomme zeg) tegen blijkt te vallen.....
Wär nicht das Auge sonnenhaft, Die Sonne könnt es nie erblicken
"Dream lofty dreams, and as you dream, so you shall become. Your vision is the promise of what you shall one day be; your ideal is the prophecy of what you shall at last unveil."
pi_49382848
Je kan op zoek naar nieuwe vrienden.
Sommige mensen kunnen de fijne dingen in het leven niet waarderen, dat is jammer..
  maandag 14 mei 2007 @ 22:30:00 #27
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_49382859
quote:

tvp .

De rest is ook erg herkenbaar . Ik heb wel een baan, maar volwaseen... over een jaar of zestig... misschien.
Gravitation cannot be held responsible for people falling in love.
  maandag 14 mei 2007 @ 22:36:15 #28
179040 The_Art_Of_Dreaming
Fortuna Fortes Adiuvat
pi_49383233
Toffe mensen blijven tof.
Saaie mensen worden nog saaier.
Weg dermee.
Wär nicht das Auge sonnenhaft, Die Sonne könnt es nie erblicken
"Dream lofty dreams, and as you dream, so you shall become. Your vision is the promise of what you shall one day be; your ideal is the prophecy of what you shall at last unveil."
  maandag 14 mei 2007 @ 22:39:45 #29
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_49383428
-Dat zo'n vriendengroep uit elkaar is gegroeid is normaal en onvermijdelijk denk ik. Durf ook je eigen weg te gaan, met sporten / uitgaan / hobby's etc kom je toch ook wel mensen tegen die op dit moment wél dezelfde interesses hebben als jij?
quote:
kzelf ben blijven hangen heb ik het gevoel, nooit volwassen geworden.
Daar kan ik je niet mee helpen helaas
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  maandag 14 mei 2007 @ 22:40:34 #30
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49383478
quote:
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 14 mei 2007 @ 22:43:39 #31
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_49383641
quote:
de ironie...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  Redactie Games maandag 14 mei 2007 @ 22:49:28 #32
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_49383929
quote:

Bindingsangst...

Ja en het idd irritant, dat iedereen die je kent in je omgeving onder de plak zit of gaan samenwonen, trouwen en het maatschappelijke huisje/boompje/beestje nastreeft.

Ik lijk wat dat betreft ook wel de eeuwige student, constant op zoek naar nieuwe dingen die te ontdekken zijn in de wereld. Niet de burgelijkheid in willen rollen, alles om gewoon wat meer "levenservaring" te krijgen..

Ik vermijd ook feestjes waar veel stelletjes komen, pas getrouwde mensen, babyshowers of wat dan ook. Ik heb er een hekel aan..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_49385097
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef The_Art_Of_Dreaming het volgende:
Weg dermee.
Dan vrees ik dat ik op m'n 50e nog steeds rondloop op party's
  maandag 14 mei 2007 @ 23:19:18 #34
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_49385386
Herkenbaar.
Het is vriendje/vriendinnetje voor en na. Terwijl jij gewoon lol wilt maken.
In mijn vriendengroep zijn er een paar met kinderen, leuk als je op visite bent... Dan krijg je zo leuk te horen dat de paps niet helpt met het opvoeden en dat die kleren alweer te klein zijn .
Gelukkig denkt mijn ventje net zoals ik. Volwassen worden? Volwassen zijn we wel op t werk... thuis gaan lekker de tekenfilms op.
pi_49385493
Waarom kom ik nou alleen maar vrouwen tegen die serieus willen zijn? En op hun 20. Bezig zijn met hun "carriere", terwijl ze eerst nog maar is moeten kijken of ze het eerste jaar HBO halen.
En niet het kindse en humoristische in me waarderen.
Als ik zo hier links en rechts lees zijn jullie lang niet allemaal de moeilijkste.
Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef The_Art_Of_Dreaming het volgende:
Weg dermee.
Niet helemaal mee eens. Toffe mensen willen ook op een gegeven moment settlen. Met sommige mensen doet dat rare dingen. Gaan ze in ene over van 25 naar 45.

Helaas is dit voor veel mensen een bekend probleem. Enige wat je kan doen is mensen zoeken die wel hetzelfde als jou denken, al gaat dat moelijker als je wat ouder bent.

Voor de rest moet je maar alleen lol leren hebben. Als niemand anders wilt moet je op een gegeven moment wel.
pi_49385622
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:21 schreef het.ismij het volgende:
Waarom kom ik nou alleen maar vrouwen tegen die serieus willen zijn? En op hun 20. Bezig zijn met hun "carriere", terwijl ze eerst nog maar is moeten kijken of ze het eerste jaar HBO halen.
Als ik zo hier links en rechts lees zijn jullie lang niet allemaal de moeilijkste.
Zoiets heet de biologische klok....
  maandag 14 mei 2007 @ 23:25:52 #38
151344 Queen_Minny
pi_49385645
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:21 schreef het.ismij het volgende:
Er loopt vast wel een leuke vrijgezelle dame rond op FOK! die met jou wilt daten.
Alle vrijgezelle dames die niet te serieus willen doen melden bij het.ismij aub!

Een serieuze relatie kan best zonder serieus te zijn. Handjes af van andere mannen/vrouwen, lekker je eigen ding doen, of samen als je 't beide leuk vind.
pi_49385709
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:25 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

Er loopt vast wel een leuke vrijgezelle dame rond op FOK! die met jou wilt daten.
Alle vrijgezelle dames die niet te serieus willen doen melden bij het.ismij aub!
Zo wanhopig ben ik nou ook weer niet.
Maar ik vroeg het me meer af eigenlijk.
quote:
Een serieuze relatie kan best zonder serieus te zijn. Handjes af van andere mannen/vrouwen, lekker je eigen ding doen, of samen als je 't beide leuk vind.
Precies.
Maar om 1 of andere manier is mijn serieuze kant niet echt sterk.
Ik kan ook echt om alles lachen zoon beetje, wordt af en toe ook niet echt gewaardeerd.

@alrayyes: Op je 20ste?
  maandag 14 mei 2007 @ 23:32:38 #40
151344 Queen_Minny
pi_49385904
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:27 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Zo wanhopig ben ik nou ook weer niet.
Maar ik vroeg het me meer af eigenlijk.
[..]

Precies.
Maar om 1 of andere manier is mijn serieuze kant niet echt sterk.
Ik kan ook echt om alles lachen zoon beetje, wordt af en toe ook niet echt gewaardeerd.

@alrayyes: Op je 20ste?
Ik probeer alleen maar te helpen hoor.

Lachen is gezond! Ik heb liever een vent die van alles de lol wel in ziet dan eentje die een vlekje op zn broek al een ramp vind.
En wat vind jij niet sterk?

Ik neem mn vent (wel eens) serieus, en ik zorg goed voor mn huisdiertjes dat neem ik wel serieus... zo af en toe mn werk ook wel. Maar dan houd t bij mij ook wel op.
*kijkt heel stoer naar haar teddyberen verzameling*
  maandag 14 mei 2007 @ 23:37:54 #41
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_49386119
quote:
Of een concert van Muse...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_49386256
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:32 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

Ik probeer alleen maar te helpen hoor.
Dat stel ik wel op prijs
quote:
Lachen is gezond! Ik heb liever een vent die van alles de lol wel in ziet dan eentje die een vlekje op zn broek al een ramp vind.
En wat vind jij niet sterk?
Uhmz,.. dat ik binnen 4 minuten van een serieus gesprek weer afdwaal naar iets niet serieus.
Ruzie met vriendin, binnen 5 minuten, hoe pissig ik of zij ook was. Pers ik er wel weer iets met humor eruit. Ik kan niet lang boos zijn of whatever.En het gaat helemaal vanzelf.
Zij moeite met school, najah ik help der, geen probleem. Ik geen kritiek (waar ik overgens erg goed in ben) maar probeer het niet al te hard af te kraaken als er gewoon geen klote van klopt wat ze aan het doen is.
EN dan heb ik het weer gedaan, omdat ik dan niet serieus ben.
quote:
Ik neem mn vent (wel eens) serieus, en ik zorg goed voor mn huisdiertjes dat neem ik wel serieus... zo af en toe mn werk ook wel. Maar dan houd t bij mij ook wel op.
*kijkt heel stoer naar haar teddyberen verzameling*
whaha
Tsja, het leven moet je imo ook niet echt serieus nemen
Je leert, werkt en gaat dood. Verder moet je er zelf wat van maken/
  maandag 14 mei 2007 @ 23:42:57 #43
72820 3st
immer besser
pi_49386320
ja dit hoort er gewoon bij volgens mij....
A dirty mind is a joy forever
  maandag 14 mei 2007 @ 23:43:44 #44
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_49386341
Je verdiend dit gewoon, want Muse is geweldig.
  maandag 14 mei 2007 @ 23:51:03 #45
151344 Queen_Minny
pi_49386583
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:41 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Dat stel ik wel op prijs
[..]

Uhmz,.. dat ik binnen 4 minuten van een serieus gesprek weer afdwaal naar iets niet serieus.
Ruzie met vriendin, binnen 5 minuten, hoe pissig ik of zij ook was. Pers ik er wel weer iets met humor eruit. Ik kan niet lang boos zijn of whatever.En het gaat helemaal vanzelf.
Zij moeite met school, najah ik help der, geen probleem. Ik geen kritiek (waar ik overgens erg goed in ben) maar probeer het niet al te hard af te kraaken als er gewoon geen klote van klopt wat ze aan het doen is.
EN dan heb ik het weer gedaan, omdat ik dan niet serieus ben.
[..]

whaha

Tsja, het leven moet je imo ook niet echt serieus nemen
Je leert, werkt en gaat dood. Verder moet je er zelf wat van maken/
Mn vriend en ik kunnen een uur de slappe lach hebben om het woordje poep .
Serieus gesprek, en dan zegt een van de 2 redelijk snel POEP!!
Met humor leg je de meeste ruzies bij.
Gewoon kritiek geven als ze iets niet goed doet en uitleggen hoe het wel moet. Word ze boos, maak je weer een grapje.
Zo moeilijk is het niet.
pi_49386727
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:51 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

Mn vriend en ik kunnen een uur de slappe lach hebben om het woordje poep .
Serieus gesprek, en dan zegt een van de 2 redelijk snel POEP!!
Met humor leg je de meeste ruzies bij.
Gewoon kritiek geven als ze iets niet goed doet en uitleggen hoe het wel moet. Word ze boos, maak je weer een grapje.
Dat is ook mijn idee.
Als er 1 volle dag niet wordt gereageerd op telefoon sms en de rest door mv omdat ze boos is.
Ben ik der klaar mee, de volgende dag intereseerd t me al niet eens meer. E vind tik het wel best. En dan komen de gesprekken. De ellelange discussies over de ruzie om deze "uit te praten".
Ik kan er altijd wel om lachen aangezien het achteraf nooit ergens over gaat, en het me dus eigenlijk al niet meer boeid.
Maarjah, niet iedereen denkt er zo over.
quote:
Zo moeilijk is het niet.
*zucht* Ik denk dat ik moeilijke personen kies.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:05:07 #47
151344 Queen_Minny
pi_49386959
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:55 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Dat is ook mijn idee.
Als er 1 volle dag niet wordt gereageerd op telefoon sms en de rest door mv omdat ze boos is.
Ben ik der klaar mee, de volgende dag intereseerd t me al niet eens meer. E vind tik het wel best. En dan komen de gesprekken. De ellelange discussies over de ruzie om deze "uit te praten".
Ik kan er altijd wel om lachen aangezien het achteraf nooit ergens over gaat, en het me dus eigenlijk al niet meer boeid.
Maarjah, niet iedereen denkt er zo over.
[..]
Een bosje bloemen doet wonderen bij een vrouw .
Eventjes 5 minuten praten, en dan weer humor er tussen door.
Werkt bij mij perfect
quote:
*zucht* Ik denk dat ik moeilijke personen kies.
Dat zou ook nog kunnen.
Ik weet nog wel een leuke meid voor je trouwens Die neemt al die dingen ook niet zo nauw... Koppelen?
pi_49387020
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:05 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

Een bosje bloemen doet wonderen bij een vrouw .
Eventjes 5 minuten praten, en dan weer humor er tussen door.
Werkt bij mij perfect
Dat vindt ik echt zo afgezaagd he.
quote:
Dat zou ook nog kunnen.
Ik weet nog wel een leuke meid voor je trouwens Die neemt al die dingen ook niet zo nauw... Koppelen?

Fotows?
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:17:46 #49
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49387299
Tsja wel herkenbaar, maar heb je niet 1 of 2 hele goede vriendinnen? of is het een groepje vrienden?
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:18:30 #50
151344 Queen_Minny
pi_49387321
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:07 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Dat vindt ik echt zo afgezaagd he.
[..]

Fotows?
Afgezaagd maar effectief

En nou moet ik zeker mn hele fotomap gaan uitspitten?
Je gaat maar gewoon met dr uit! Ze heet Ester.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')