Evolutie is iets heel anders.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:37 schreef Viswijfje het volgende:
ik ken t ook wel een beetje hoor: ik heb met wat vriendinen sinds een paar jaar een wekelijkse avond dat we samen een dvd huren en dan bijpraten en dat werkt heel goed!
en ondertussen ontmoet je nieuwe mensen op je werk of met uitgaan ofzow, dat heet evolutie!!
inderdaad.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, dit hangt ons allemaal boven het hoofd.
hoe oude ben je trouwes? want volwassen worden is rond late 20 toch logisch? (maar laat!)quote:Op maandag 14 mei 2007 20:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik heb sinds mijn groep 8 tijd een heel hecht vriendengroepje. Altijd lachen, gezellige dingen doen enzo. Nu zijn wij twintigers en volwassen, zowel qua leeftijd als gedrag. We doen amper leuke dingen. De een zit onder de plak bij zijn gothic vriendin die weg is van MuseDe ander heeft een "belangrijke" baan, een ander komt om in de problemen gecreeert door slechte ouders, enz. Ikzelf ben blijven hangen heb ik het gevoel, nooit volwassen geworden. Ik heb nog geen vaste baan of vaste vriend... En nu de passie uit onze vriendengroep verdwenen is weet ik niet goed hoe ik mijn toekomst moet zien.
xxx-jes een late twintiger
Ik ben 29quote:Op maandag 14 mei 2007 20:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoe oude ben je trouwes? want volwassen worden is rond late 20 toch logisch? (maar laat!)
bij mijn vriendinen was t al rond de 20 dat bijna iedereen gaat samenwonen en trouwen enzow.. wil jij dat nog niet?
Je hebt teveel FRIENDS gekekenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik ben 29Nee, heb totaaal niet de behoefte om samen te wonen of kinderen te krijgen. Ik zie ook heel erg op tegen de 30. Nu kan ik nog elke vent krijgen, maar als ik ouder word, wordt die kans steeds kleiner. Maar om die reden wil ik niet gaan samenwonen of trouwen met iemand waarvan ik denk: "Wat kan hij zeiken" "Wat is hij jaloers" "Hij heeft drie tepels" Echt de gekste redenen passeren de revue om maar niet te settelen.
Precies wat ik dachtquote:Op maandag 14 mei 2007 20:28 schreef MissBliss het volgende:
Misschien moeten jullie eens een leuk uitje ondernemen ofzo, iets van Walibi een idee? Of de Efteling?
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:28 schreef Beurlap het volgende:
Hoe ouder je bent, hoe selectiever je wordt...
Tis jammer dat je 29 bent, anders had ik graag mijn derde tepel aan je laten zien.
Als dat zo is heb ik uiteraard niets gezegd haha, ik heb geen idee wat een derde tepel is eigenlijkquote:Op maandag 14 mei 2007 21:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
bedoelen ze met 3e tepel een heel klein pikkie? want dat heb ik nooit begrepen zo
Bowlen is leuk voor het groepsverband.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:28 schreef MissBliss het volgende:
Misschien moeten jullie eens een leuk uitje ondernemen ofzo, iets van Walibi een idee? Of de Efteling?
En daarna uit etenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Bowlen is leuk voor het groepsverband.
tvpquote:Op maandag 14 mei 2007 20:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik heb sinds mijn groep 8 tijd een heel hecht vriendengroepje. Altijd lachen, gezellige dingen doen enzo. Nu zijn wij twintigers en volwassen, zowel qua leeftijd als gedrag. We doen amper leuke dingen. De een zit onder de plak bij zijn gothic vriendin die weg is van MuseDe ander heeft een "belangrijke" baan, een ander komt om in de problemen gecreeert door slechte ouders, enz. Ikzelf ben blijven hangen heb ik het gevoel, nooit volwassen geworden. Ik heb nog geen vaste baan of vaste vriend... En nu de passie uit onze vriendengroep verdwenen is weet ik niet goed hoe ik mijn toekomst moet zien.
Daar kan ik je niet mee helpen helaasquote:kzelf ben blijven hangen heb ik het gevoel, nooit volwassen geworden.
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:28 schreef MissBliss het volgende:
de ironie...quote:Op maandag 14 mei 2007 20:28 schreef MissBliss het volgende:
Bindingsangst...quote:Op maandag 14 mei 2007 20:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
Dan vrees ik dat ik op m'n 50e nog steeds rondloop op party'squote:Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef The_Art_Of_Dreaming het volgende:
Toffe mensen blijven tof.
Saaie mensen worden nog saaier.
Weg dermee.
Niet helemaal mee eens. Toffe mensen willen ook op een gegeven moment settlen. Met sommige mensen doet dat rare dingen. Gaan ze in ene over van 25 naar 45.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef The_Art_Of_Dreaming het volgende:
Toffe mensen blijven tof.
Saaie mensen worden nog saaier.
Weg dermee.
Zoiets heet de biologische klok....quote:Op maandag 14 mei 2007 23:21 schreef het.ismij het volgende:
Waarom kom ik nou alleen maar vrouwen tegen die serieus willen zijn? En op hun 20.Bezig zijn met hun "carriere", terwijl ze eerst nog maar is moeten kijken of ze het eerste jaar HBO halen.
En niet het kindse en humoristische in me waarderen.
Als ik zo hier links en rechts lees zijn jullie lang niet allemaal de moeilijkste.
Er loopt vast wel een leuke vrijgezelle dame rond op FOK! die met jou wilt daten.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:21 schreef het.ismij het volgende:
Waarom kom ik nou alleen maar vrouwen tegen die serieus willen zijn? En op hun 20.Bezig zijn met hun "carriere", terwijl ze eerst nog maar is moeten kijken of ze het eerste jaar HBO halen.
En niet het kindse en humoristische in me waarderen.
Als ik zo hier links en rechts lees zijn jullie lang niet allemaal de moeilijkste.
Zo wanhopig ben ik nou ook weer niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:25 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Er loopt vast wel een leuke vrijgezelle dame rond op FOK! die met jou wilt daten.
Alle vrijgezelle dames die niet te serieus willen doen melden bij het.ismij aub!
Precies.quote:Een serieuze relatie kan best zonder serieus te zijn. Handjes af van andere mannen/vrouwen, lekker je eigen ding doen, of samen als je 't beide leuk vind.
Ik probeer alleen maar te helpen hoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:27 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Zo wanhopig ben ik nou ook weer niet.
Maar ik vroeg het me meer af eigenlijk.
[..]
Precies.
Maar om 1 of andere manier is mijn serieuze kant niet echt sterk.![]()
Ik kan ook echt om alles lachen zoon beetje, wordt af en toe ook niet echt gewaardeerd.![]()
@alrayyes: Op je 20ste?
Of een concert van Muse...quote:Op maandag 14 mei 2007 20:28 schreef MissBliss het volgende:
Dat stel ik wel op prijsquote:Op maandag 14 mei 2007 23:32 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar te helpen hoor.![]()
Uhmz,.. dat ik binnen 4 minuten van een serieus gesprek weer afdwaal naar iets niet serieus.quote:Lachen is gezond! Ik heb liever een vent die van alles de lol wel in ziet dan eentje die een vlekje op zn broek al een ramp vind.
En wat vind jij niet sterk?
whahaquote:Ik neem mn vent (wel eens) serieus, en ik zorg goed voor mn huisdiertjes dat neem ik wel serieus... zo af en toe mn werk ook wel. Maar dan houd t bij mij ook wel op.
*kijkt heel stoer naar haar teddyberen verzameling*
Mn vriend en ik kunnen een uur de slappe lach hebben om het woordje poepquote:Op maandag 14 mei 2007 23:41 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat stel ik wel op prijs
[..]
Uhmz,.. dat ik binnen 4 minuten van een serieus gesprek weer afdwaal naar iets niet serieus.
Ruzie met vriendin, binnen 5 minuten, hoe pissig ik of zij ook was. Pers ik er wel weer iets met humor eruit. Ik kan niet lang boos zijn of whatever.En het gaat helemaal vanzelf.
Zij moeite met school, najah ik help der, geen probleem. Ik geen kritiek (waar ik overgens erg goed in ben)maar probeer het niet al te hard af te kraaken als er gewoon geen klote van klopt wat ze aan het doen is.
EN dan heb ik het weer gedaan, omdat ik dan niet serieus ben.![]()
[..]
whaha![]()
Tsja, het leven moet je imo ook niet echt serieus nemen
Je leert, werkt en gaat dood. Verder moet je er zelf wat van maken/
Dat is ook mijn idee.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:51 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Mn vriend en ik kunnen een uur de slappe lach hebben om het woordje poep.
Serieus gesprek, en dan zegt een van de 2 redelijk snel POEP!!
Met humor leg je de meeste ruzies bij.
Gewoon kritiek geven als ze iets niet goed doet en uitleggen hoe het wel moet. Word ze boos, maak je weer een grapje.
*zucht* Ik denk dat ik moeilijke personen kies.quote:Zo moeilijk is het niet.![]()
Een bosje bloemen doet wonderen bij een vrouwquote:Op maandag 14 mei 2007 23:55 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat is ook mijn idee.
Als er 1 volle dag niet wordt gereageerd op telefoon sms en de rest door mv omdat ze boos is.![]()
Ben ik der klaar mee, de volgende dag intereseerd t me al niet eens meer. E vind tik het wel best. En dan komen de gesprekken.De ellelange discussies over de ruzie om deze "uit te praten".
Ik kan er altijd wel om lachen aangezien het achteraf nooit ergens over gaat, en het me dus eigenlijk al niet meer boeid.
Maarjah, niet iedereen denkt er zo over.
[..]
Dat zou ook nog kunnen.quote:*zucht* Ik denk dat ik moeilijke personen kies.
Dat vindt ik echt zo afgezaagd he.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:05 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Een bosje bloemen doet wonderen bij een vrouw.
Eventjes 5 minuten praten, en dan weer humor er tussen door.
Werkt bij mij perfect![]()
quote:Dat zou ook nog kunnen.
Ik weet nog wel een leuke meid voor je trouwensDie neemt al die dingen ook niet zo nauw... Koppelen?
![]()
Afgezaagd maar effectiefquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:07 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat vindt ik echt zo afgezaagd he.
[..]
![]()
Fotows?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |