Je oom was toen al niet goed snik, iedereen met een beetje visie wist toen al hoe kansloos dat was.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:36 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het dezelfde mensen zijn.
Yep. Ik heb zelfs de CDi nog in mijn handen gehad. Revolutionair noemde mijn oom het.!
Streepje, as in Brazilian, tussen faith en based.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:37 schreef Autodidact het volgende:
Wat?
De aarde kan heel wat hebben...quote:Op maandag 14 mei 2007 20:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Spannend, vernietiging van de aarde coming up?
Wacht maar. Over tien jaar is Wilders aan de beurt.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je oom was toen al niet goed snik, iedereen met een beetje visie wist toen al hoe kansloos dat was.![]()
Oom werkte natuurlijk bij de lampenfabrikant.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Je oom was toen al niet goed snik, iedereen met een beetje visie wist toen al hoe kansloos dat was.![]()
Mèn, ik ken de tri-media chip nog van wijlen Timmer, die dikke ceo van Philips .quote:Op maandag 14 mei 2007 20:36 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Yep. Ik heb zelfs de CDi nog in mijn handen gehad. Revolutionair noemde mijn oom het.!
CDi was 14.gif. Totaal nutteloos.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:36 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/CD-iquote:CD-i (Compact Disc Interactive) was een multimediasysteem van Philips uit 1991. Het werd aangesloten op een tv. Naast de speciale Cd-i's konden ook audio-cd's, foto-cd's en, in combinatie met een videocartridge, video-cd's (VCD) worden afgespeeld.
In het begin richtte het systeem zich voornamelijk op educatieve software en slechts een paar spellen. Latere pogingen om de spellenmarkt te veroveren mislukten omdat Sony op dat moment de goedkopere en krachtigere PlayStation uitbracht. Het systeem is nooit een groot succes geweest en in 1998 is de productie ervan gestopt.
Als we de verbeterde versie van interactiviteit van Wilders zouden kunnen krijgen!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:40 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wacht maar. Over tien jaar is Wilders aan de beurt.
Ja, zoveel in lampegat.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oom werkte natuurlijk bij de lampenfabrikant.
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als we de verbeterde versie van interactiviteit van Wilders zouden kunnen krijgen!
Nee joh, die lag vredig met mij te bedquote:
Het verhaal over de werkloze Surinaamse spin Vakantie van Erik van Muiswinkel, denk ik. Maar da's een leveluitspraak.quote:
Neh. Dan zou hij wel beter weten.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oom werkte natuurlijk bij de lampenfabrikant.
Mijn vader had een CDi-speler. Zelfs toen er wat voor verkrijgbaar was wist hij al niet wat ie met het ding moestquote:CD-i (Compact Disc Interactive) was een multimediasysteem van Philips uit 1991. Het werd aangesloten op een tv. Naast de speciale Cd-i's konden ook audio-cd's, foto-cd's en, in combinatie met een videocartridge, video-cd's (VCD) worden afgespeeld.
In het begin richtte het systeem zich voornamelijk op educatieve software en slechts een paar spellen. Latere pogingen om de spellenmarkt te veroveren mislukten omdat Sony op dat moment de goedkopere en krachtigere PlayStation uitbracht. Het systeem is nooit een groot succes geweest en in 1998 is de productie ervan gestopt.
Daar gaa z'n excuus.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:45 schreef Autodidact het volgende:
Neh. Dan zou hij wel beter weten.
Oh ja. Ik ben weer een stap dichter bij god gebracht. Dank.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Streepje, as in Brazilian, tussen faith en based.
Bestond dat toen al dan? Dat zou wel een aanschafreden zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:52 schreef Aoristus het volgende:
volgens mij kon je er prima vcd's op afspelen. Mits het professioneel is gecodeerd, dan is dat vaak net zo'n kwaliteit als van een dvd. Alleen krijg je het dan op 2 cd's in plaats van op 1 dvd.
Yup, ik heb nog een originele James Bond, Goldfinger en The Chase uit 1994 op vcd. Een tijdje geleden dumpte de free recordshop al die films. Helaas voor cd-i moest alles interactief worden. Had men gewoon reklame gemaakt voor de vcd en het interactieve als extraatje gepromoot, dan was dat apparaat gegarandeerd een succes geworden. Weet philips veel..quote:Op maandag 14 mei 2007 20:55 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Bestond dat toen al dan? Dat zou wel een aanschafreden zijn.
Al jaren.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
in 98 waren er zeker al VCD's
te bed.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee joh, die lag vredig met mij te bed.
Neuh m'n hoogleraar milieukunde. Maar goed die zal er in jouw ogen totaal geen verstand van hebbenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heeft de langharige docent met de 2CV op het HBO weer bij jou z'n mening ingefluisterd?
[..]
Jammer dat je alles zo makkelijk wegwuift. Hoewel niet erg bijzonder in jouw geval buiten je straatje is het eng en gevaarlijk en dat ontwijk je. Hoe heerlijk doorzichtigquote:Ik weet niet wat de aanleiding is voor die scheldpartij. Ik heb op dat deel met die vulkanen na, nog geen enkele serieus te nemen kritiek gezien. Dat de broeikasindustrie niet blij zou zijn, dat was wel te verwachten.
[..]
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 18:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Want?
Ik vind dit een te eenvoudige manier van aandachttrekken. Vertel dan ook, als je toch inzage in je privéleven wenst te geven, wat die oom deed, hou oud die werd, of die dronk en of die veel geneukt heeft.
Het is weer die tijd van de maand. Waar is je toezichthouder?quote:
Zeg aapje, niet met volle mond praten.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[..]
Het is weer die tijd van de maand. Waar is je toezichthouder?
Dat staat ook niet zo in het stuk dat ik aanhaalde. Daarin stellen ze dat de mens verantwoordelijk is voor de stijging van het CO2 gehalte.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:10 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens, ik heb alleen nogal moeite met de veronderstelling dat de mens verantwoordelijk is voor klimaatsverandering. Ik denk dat daar wat meer voor nodig is.
Ik denk dat er inderdaad wat gedaan moet worden aan grote verstoringen aan ons klimaat. Ik ben van mening dat we de wereld in bruikleen hebben van ons nageslacht en het dus niet de bedoeling is dat we haar en haar klimaat naar de kloten helpen.quote:Jij gaat me toch hopelijk niet vertellen dat er een eind gemaakt kan (en moet) worden aan klimaatsverandering? Jij gaat me toch hopelijk ook niet vertellen dat jij iemand (gore) gelooft die beweert dat dit wenselijk is?
Fmmfmpmpppffmpf.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg aapje, niet met volle mond praten.
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg aapje, niet met volle mond praten.
Zo.quote:
Blijft een schandknaap per slot van rekening.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 @ 20:08 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
Terecht, opzouten met die mafketels!!
Ja, en nou slikken hoeaaah.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:41 schreef Sidekick het volgende:
Mmmpmfpmfmppmppppp mppmppppp mmpppffmmppmppfpppmfmppfppfpmf fmmpppmmmpfmfmp mpmmfffmp pppmffmppfmp.
Pmmmpp mmpmpppppfmp fpppfffmm fmpmpp mpmppfppm ppfppm fmpmpp pfmppfmpppfmmppppp.quote:
Slikkuh verdommuh, je bent toch niet een maagd?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Pmmmpp mmpmpppppfmp fpppfffmm fmpmpp mpmppfppm ppfppm fmpmpp pfmppfmpppfmmppppp.
"The heavy metal fans in the study had lower self-esteem and more difficulties in family relationships and friendships."quote:Op maandag 14 mei 2007 21:49 schreef Sidekick het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5JO4fLJwXXU
Kickie-girl, das niks voor jou.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:49 schreef Sidekick het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5JO4fLJwXXU
Ben je nu je eigen glazen aan het ingooien?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
"The heavy metal fans in the study had lower self-esteem and more difficulties in family relationships and friendships."
Verzekeringsfraude. Ssst.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ben je nu je eigen glazen aan het ingooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |