Ach joh flikker toch op manquote:Op zondag 13 mei 2007 11:38 schreef Whizzkith het volgende:
Tijden staan nu goed, zal nu even kijken naar de groepen en hun permissies
En eventueel subfora aanmaken.
Jawel.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:55 schreef Timmehhh het volgende:
Ik kan de ministeries niet meer zien.
Ik kan de ministeries wel zienquote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 11:43 schreef DiviFilius het volgende:
Whizz, moet ik dat tijdelijke uranium aanbod nog laten staan of heb je die niet meer nodig ?
Geen probleemquote:Op zondag 13 mei 2007 12:13 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Haal maar weg, ik ga eerst even sparen voor die harbor-aid
Bedankt
Nu nog even kijken of we ook kunnen sorteren op strength en resourcesquote:Op zondag 13 mei 2007 12:17 schreef Whizzkith het volgende:
Ook is nu de CN informatie te lezen naast elke post
Dit moet je even invullen in je profiel.
ze hebben allemaal geen soldaten meerquote:Op zondag 13 mei 2007 12:33 schreef Timmehhh het volgende:
Welke landen heb je getechraid ik heb ook interesse
quote:Op zondag 13 mei 2007 12:23 schreef Terecht het volgende:
Als je land 7 dagen bestaat krijg je toch een happinessbonus? Want als dat zo is dan ga ik morgen pas taxen![]()
Dit soort dingen zijn precies zaken waarom ik nog ff wacht met jullie joinenquote:Op zondag 13 mei 2007 13:04 schreef DiviFilius het volgende:
Je kunt het beste inactive landen die niet tot een alliance behoren raiden Timmehhh. Zo voorkom je dat de gehele Fok alliantie problemen krijgt. Ook zou ik de toestemming van de minister van Buitenlandse zaken vragen voordat je de Brotherhood of Green of Macaash aanvalt, aangezien hij daarmee aan het onderhandelen is / was.
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:41 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn precies zaken waarom ik nog ff wacht met jullie joinen![]()
![]()
Wat wil je dan?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:41 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn precies zaken waarom ik nog ff wacht met jullie joinen![]()
![]()
Jep, we moeten dringend een Rules of War-beleid in elkaar zetten. Als je je nou aanmeldt kun je daar ideeen over doorgeven aan de raadquote:Op zondag 13 mei 2007 13:54 schreef Document1 het volgende:
Meer structeer bvGeen heethoofden die mij in hun onzin betrekken enzovoort
maar jullie doen dus puur op de gok kijken hoeveel geld en tech hij heeft want dat weet je niet voor dat je een land aanvaltquote:Op zondag 13 mei 2007 14:38 schreef Sargon het volgende:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=112924
hij leeft weer en heeft mij uitgescholden voor homo![]()
er valt geld te halen jongens, hij heeft 315 defending soldiers!!!!!!!!
Ik vind het een GO!quote:Op zondag 13 mei 2007 14:53 schreef du_ke het volgende:
Is dit een leuk landje om met een paar man aan te vallen? 380 soldaten en defcon 1. Maar hij heeft wel 23 tech om te jatten. Sterkte is 860 dus voor vrij veel mensen te pakken.
http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=82127
bedankt voor de tipquote:Private Message
To: balleroftheworld From: het is terecht 5/13/2007 8:13:30 AM Subject: Battle Report
You have been attacked by het is terecht. You lost 150 soldiers and 0 tanks. You killed 118 soldiers and 0 tanks. Their forces razed 6.105 miles of your land, stole 1.182 technology, and destroyed 1.872 infrastructure. Their forces looted $1,078.11 from you and you gained $0.00 in your enemy's abandoned equipment. In the end the battle was a Defeat. Any existing peace offers that were on the table have been automatically canceled.
was een pure gok maar hij had zo'n 80 k waarvan ik al 28k heb gejat en hij had ook tech. Daar kom je idd pas achter als je al aanvielquote:Op zondag 13 mei 2007 14:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar jullie doen dus puur op de gok kijken hoeveel geld en tech hij heeft want dat weet je niet voor dat je een land aanvalt![]()
Volgens mij mag het niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:49 schreef Diverse_Reality het volgende:
Als je niet aangevallen wil worden kan je ook in oorlog gaan met iemand van je eigen alliance. Of een account die inactive is. Als je dat met 3 mensen doet zitten al je slots vol, voor de komende 7 dagen. Heeft dat verder geen nadelen?
heb nu 3 soorten: GOED- en AFGEKEURD, en VERZONDENquote:Op zondag 13 mei 2007 19:06 schreef FJD het volgende:
Misschien een idee om achter t topic ook [LOPEND]] of [VOLTOOID] te zetten. Op die manier kun je vanuit t forum zien wat er nog open staat.
Dus...iemand die me 30k kan lenen voor een dagje of twee?
Met zo'n prachtig forum kan ik wel een paar keer niet op die dingen klikken omdat jij het niet vroegquote:Op zondag 13 mei 2007 19:06 schreef FJD het volgende:
Ow ja en ik mag jullie niet vragen om te klikken op de advertenties dus dat doe ik dan niet. Das op zich wel jammer want een klik levert meer op dan een view en dat is toch jammer voor het goede doel
ben jij de heerser van liberije?quote:
Zekers, maar even serieus, ik heb Oranje als alliantie gekozen, ben ik dan gelijk bij de Fok alliantie?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:36 schreef Terecht het volgende:
[..]
ben jij de heerser van liberije?
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=135469
Want ik wil miss wel met je traden om dat goud, alleen mag je ons dan niet kapotmaken
![]()
![]()
![]()
Nee je moet nog even bij Alliance Affiliation 'FOK' invullen op de pagina 'Edit My Nation'.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zekers, maar even serieus, ik heb Oranje als alliantie gekozen, ben ik dan gelijk bij de Fok alliantie?
Donequote:Op zondag 13 mei 2007 19:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zekers, maar even serieus, ik heb Oranje als alliantie gekozen, ben ik dan gelijk bij de Fok alliantie?
Sorry maar eh, doe je even rustig aan.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:23 schreef Timmehhh het volgende:
Ik heb op het forum een grote lijst gemaakt van potentiele "looting states"
Dit zijn de best te looten staten tussen de 8.000 en 50.000 strength.
Ze zijn inactieve, hebben geen alliances, hebben veel tech en contanten in huis.
Ik heb een lijst van 19.000 staten doorgenomen van A tot Z![]()
Inderdaad, de FoK alliantie is in een paar dagen van een jonge rustige alliantie naar een plunderende en moordende groep staten veranderd..quote:
vriend, bekijk eens heel even die alliantie van hem...quote:Op zondag 13 mei 2007 21:42 schreef Timmehhh het volgende:
Ik zou zeggen pre-emptive strike door de nummers 2 t/m 6
Ben je gek geworden? Heb je hun alliance gezien?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:42 schreef Timmehhh het volgende:
Ik zou zeggen pre-emptive strike door de nummers 2 t/m 6
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=108667
quote:
Hij is inderdaad te groot, maar zelfs dan nog is het absoluut niet verstandig om hem aan te vallen. Het is voor grote landen niet zeldzaam dat ze 10 dagen of langer niet actief zijn. Heb ik zelf ook wel eens... Onder andere door slechte events die binnen 2 weken afgelopen zijn, dat kan echt miljoenen schelenquote:Op zondag 13 mei 2007 21:25 schreef Timmehhh het volgende:
Colahorn strenght of 39,355.857
http://www.cybernations.n(...)y.asp?Nation_ID=3890
Projectje voor whizzkit? Of zit die net niet in je bandbreedte? sowieso nog effe w8en tot die met 3 andere klaar is.
@ Kaduuk, hoeveel heb je geloot?
OLIE OLIE OLIEquote:Op zondag 13 mei 2007 21:38 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Inderdaad, de FoK alliantie is in een paar dagen van een jonge rustige alliantie naar een plunderende en moordende groep staten veranderd..
Ik probeerde al het maken van een Rules of War-regelspakketje op gang te helpen in het forum van de Raad van Vijf, maar helaas zijn er niet veel mensen online vandaagquote:Op zondag 13 mei 2007 22:19 schreef Terecht het volgende:
Wie helpt mee brainstormen om algehele chaos te voorkomen:
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?f=4&t=60
Waar is dat engagement!? Vroegah waren er nog woeste krijgers, die heroisch de ondergang tegemoet gingen. Met den blote vuist werd de strijdbijl geheven en bloeddorst gelest, waarna de overwinning werd gevierd door de vredespijp te roken en bierrr te drinken uit de schedels van de verslagen heidenen!quote:Op zondag 13 mei 2007 22:20 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ik probeerde al het maken van een Rules of War-regelspakketje op gang te helpen in het forum van de Raad van Vijf, maar helaas zijn er niet veel mensen online vandaag![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:26 schreef Sargon het volgende:
nee en ik weet nog steeds niet wat mijn taak is als minister van binnenlandse zaken
Zeker. Je hebt ongeveer net zoiets bedacht als ik al op een rijtje had staan in een verborgen forumquote:Op zondag 13 mei 2007 22:29 schreef Terecht het volgende:
[..]
Waar is dat engagement!? Vroegah waren er nog woeste krijgers, die heroisch de ondergang tegemoet gingen. Met den blote vuist werd de strijdbijl geheven en bloeddorst gelest, waarna de overwinning werd gevierd door de vredespijp te roken en bierrr te drinken uit de schedels van de verslagen heidenen!![]()
OT: is mijn proefballonnetje nog wat?![]()
Precies. Alles wat er precies zou moeten gebeuren komt er in te staan. Waar de verantwoordelijkheid ligt wanneer je zelf iemand aanvalt, hoe je om herstelbetalingen moet vragen na een aanval van iemand, wat de reactie moet zijn wanneer er opeens een alliance in betrokken raakt, etc.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef DiviFilius het volgende:
Inderdaad, er moet gewoon een aanvalsplan komen waar iedereen zich aan kan houden. Dan voorkom je chaos en kan iedereen snel handelen omdat men weet wat van ze verwacht wordt
Om wie gaat het precies? Link?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:38 schreef Sargon het volgende:
als je zijn land ook bekijkt is het echt een bullebak hij valt volgens mij ook aan. Wie wil er met mij een verdedigingspact sluiten tegen hem??? mensen rond de 2 miljoen
shawn???
Vanzelfsprekend. Ik heb je waarschijnlijk verkeerd begrepen..quote:Op zondag 13 mei 2007 22:58 schreef Sargon het volgende:
kom je helpt een broeder toch wel in de strijd als het echt moet
heb al vrede verklaard maar voor als hij toch aanvalt telt het dan als een aanval op onze alliantie???
Oorlogen voeren is juist het leukste gedeelte van het spelquote:Op zondag 13 mei 2007 22:53 schreef Shawn het volgende:
[..]
Om wie gaat het precies? Link?
Ik heb nog geen zin in een oorlog, ben nog mijn land aan het opbouwen![]()
Maar wie weet, misschien verander ik straks of morgen van mening![]()
whehe deze reeks is al behoorlijk verworden tot een veredelde slowchatquote:Op zondag 13 mei 2007 23:12 schreef Whizzkith het volgende:
Shawn, kom eens op het forum neppoliticus!
quote:Op zondag 13 mei 2007 23:12 schreef Whizzkith het volgende:
Shawn, kom eens op het forum neppoliticus!
Hangt er maar vanaf wat je onder leuk verstaatquote:Op zondag 13 mei 2007 23:11 schreef Terecht het volgende:
[..]
Oorlogen voeren is juist het leukste gedeelte van het spel, dus schroom niet en sta in voor uw broeders!
![]()
het is waarschijnlijk loos alarm hij heeft me al bedankt dat ik vrede voorstelde.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:22 schreef Shawn het volgende:
[..]
Hangt er maar vanaf wat je onder leuk verstaat![]()
Sargon heeft nu toch een bullebak op zijn dak![]()
Maar ik zal hem zeker wel helpen als die bullebak zich niet gedraagt![]()
http://fokcnalliance.wiel(...)topic.php?p=688#p688quote:Op maandag 14 mei 2007 10:42 schreef raptorix het volgende:
Vind het echt supercool, ga me eens goed verdiepen in de forums
Klinkende overwinning.quote:Battle Type: Aggressive Ground Attack
Battle Outcome: Victory
De Den Hagelarij Casualties: 17 soldiers - 0 tanks
Germany Casualties: 42 soldiers - 0 tanks
Battle Details: Your soldiers triumphantly and decisively defeated your enemy in this battle. Your soldiers owe their lives to your hard work as their leader. In your victory your forces captured 3.939 miles of land from Germany. They also destroyed 1.144 infrastructure within Germany. There was no technology stolen in this battle. The value of your equipment abandoned in the battle was $0.00. Your forces looted $154.74 from the nation of Germany.
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:53 schreef JAM het volgende:
Ik ben net Germany binnengevallen. 'Payback time for WW2.'
[..]
Klinkende overwinning..
kom maar ijsjeslandquote:Op maandag 14 mei 2007 12:02 schreef Terecht het volgende:
Ik moet vandaag 1250 troepen zien kwijt te raken, wie wil mijn soldaten verwelkomen en dismissen?
You cannot offer any new aid agreements because you have already offered or are involved in in 4 other foreign aid agreements within the past 10 days. This includes foreign aid offers that you have received as well as foreign aid offers that you have sent.quote:
quote:Total Cost of All Bills $44,040.92
Interest Charged on All Bills $5,000.00
10% per day. (Max $5000)
No interest on first day.
Total Bill Payment $49,040.92
YOU JUST GOT YOURSELF A DEAL KID.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:13 schreef raptorix het volgende:
Iemand traden? Ik heb Fur en Gold
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=135469
Donequote:Op maandag 14 mei 2007 12:24 schreef JAM het volgende:
[..]
YOU JUST GOT YOURSELF A DEAL KID.
Trade offer is onderweg.
Ik heb je voorbeeld maar gevolgd...quote:Op maandag 14 mei 2007 11:53 schreef JAM het volgende:
Ik ben net Germany binnengevallen. 'Payback time for WW2.'
[..]
Klinkende overwinning..
Iemand anders? Biggen en marmer voor een vd bovenstaande items?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:22 schreef Frrreek het volgende:
Iemand behoefte om te traden? Ik ben nu een paar dagen bezig, en heb een tekort aan connected resources. Ik heb biggen en marmer in de aanbieding, en ik zoek vooral naar Sugar, Aluminum, Iron, Fish, Wheat en Lumber.
Naam: Freek
Land: Mangeurs de Pomme
Gaarne reactie
Die zijn met weinig, maar dr zitten wel een aantal sterke tussen...quote:Op maandag 14 mei 2007 12:39 schreef JAM het volgende:
Ik ben een neo-nazi alliance tegen gekomen. Holy German Empire . Jongens, jongens, dat wordt moorden!
Maar de rest van de alliance wel...quote:Op maandag 14 mei 2007 12:41 schreef JAM het volgende:
Fuck it. Die sterken kunnen je dan toch niet aanvallen..
Ik heb even gekeken naar de oorlogen die dat ene land al heeft gevoerd en of er meer oorlogen aan de gang waren binnen die alliance. Niets van dat allen.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:44 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Maar de rest van de alliance wel...![]()
En als ze elkaar helpen; aiden dan kan het je nog zuur komen te staan.
Hangt ervan af of ze elkaar ook echt steunen enzo...
Je kan proberen vrede te sluiten. Anders zeven dagen wachten, dan loopt 't vanzelf af.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:46 schreef Timmehhh het volgende:
Ik wil ook sterkere naties (nazies) aanvallen maar ik zit al met 3 anderen. Kan ik die niet stop zetten?
D.w.z; dat land had al meer mensen op z'n dak gekregen, maar dat heeft niet tot reacties geleid.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:48 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken naar de oorlogen die dat ene land al heeft gevoerd en of er meer oorlogen aan de gang waren binnen die alliance. Niets van dat allen.
Mietjes!!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:50 schreef JAM het volgende:
[..]
D.w.z; dat land had al meer mensen op z'n dak gekregen, maar dat heeft niet tot reacties geleid.
http://fokcnalliance.wiel(...)topic.php?p=688#p688quote:Op maandag 14 mei 2007 12:57 schreef Frrreek het volgende:
Hoe kan ik het best naar trade partners zoeken? Een lijstje met medespelers afzoeken in de 50-200% regio, en vervolgens kijken of ze mijn grondstoffen nog niet in bezit hebben? Ik moet redelijk snel nieuwe trade partners hebben, maar het wil niet vlotten.
You are not authorised to read this forum. Heb geregistreerd als 'freek', kan iemand me rechten verschaffen?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:02 schreef Terecht het volgende:
[..]
http://fokcnalliance.wiel(...)topic.php?p=688#p688
hierrrr staat uw antwoord!
Hey, that's what politics is all about.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:18 schreef Diverse_Reality het volgende:
Met zijn allen hun leven zuur maken...
Ik maak de foto's wel, want ik ben nog te zwak....
Dank. Weet nu dat ik op jacht moet gaan naar Lumber, Aluminum en Iron. Heeft iemand een of beide van deze resources en behoefte om te ruilen? Biggen en marmer hier.quote:
Wel blinkend goud, en prachtige pelsenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:36 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Dank. Weet nu dat ik op jacht moet gaan naar Lumber, Aluminum en Iron. Heeft iemand een of beide van deze resources en behoefte om te ruilen? Biggen en marmer hier.![]()
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134680
Shit. Dat zijn een stel spijkerharde moederneukers bij elkaar zeg!quote:Op maandag 14 mei 2007 13:14 schreef Diverse_Reality het volgende:
Mocht dat nazituig een probleem worden, dan vraag ik mijn goede vriend bij The white delegation wel ff te hulp..
http://www.cybernations.net/stats_ranking_alliances.asp?Alliance=The White Delegation
Volgens de review nogal een kutcombinatiequote:Op maandag 14 mei 2007 14:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wel blinkend goud, en prachtige pelsen
Idem dito.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:36 schreef JAM het volgende:
Volgens mij krijg ik echt de slechtste combinatie resources binnen die je maar kan bedenken.
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:47 schreef Whizzkith het volgende:
Ik heb een mededeling gedaan wat betreft het adviesorgaan in het Communicatie van de Raad forum
Ja, maar helaas is atm mijn geld op, dus je zal iemand anders lief moeten aankijkenquote:Op maandag 14 mei 2007 16:49 schreef raptorix het volgende:
Mijn aanvraag voor centjes is goedgekeurt, betekent dat ik nu gewoon moet wachten tot iemand tot charity overgaat?
Verkoop je stuk landquote:Op maandag 14 mei 2007 16:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, maar helaas is atm mijn geld op, dus je zal iemand anders lief moeten aankijken
Werkt weer maar t begint nu toch wel beetje storend te wordenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:40 schreef FJD het volgende:
Het is echt iets op t forum![]()
Alle andere websites werken namelijk wel. Ik heb nu niet zoveel tijd om me er in te verdiepen, dat komt ergens morgen pas weer.
Mag ik ook aid? :pquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:31 schreef Whizzkith het volgende:
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl//viewtopic.php?f=2&t=55&p=730#p730
Bevestig hier even voor je 200k aid!
Als je wat vaker op het forum kijkt, kon je zien dat je je gewoon kon aanmelden... Nou nog steedsquote:
Ik had je nog gewaarschuwd!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:33 schreef JAM het volgende:
Ik ben (toch) aardig de tering gemept door een van die Nazi's. Anarchie in de Den Hagelarij..
quote:5/15/2007
6/14/2007 Flooding has recently become a problem in your Nation due to the recent rains.
Option selected. See Current Response.
Option 1: Take action and build dams and levy's in the areas prone to flooding. Citizen income -$5.00.
5/13/2007
6/12/2007 Your nation's crop output has recently surged.
Option 1: Destroy the crops in order to keep from flooding the market. Population happiness -2, Citizen income +$10.00
5/1/2007
5/31/2007 Several months have passed since the last rains in your outlying territories. Your people are now suffering from Drought and your Advisors state that food is a problem and health issues are expected soon.
Option 2: Abandon your outlying territories and bring your citizen in where fresh water is more abundant. Land area -10%
Inmiddels ook niet meer nodig, heb via iemand uit mn klas 2k kunnen regelenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:47 schreef Document1 het volgende:
waarom 2k lol, wacht dan tot morgen ofzo, zonde van je tradeslots
Een vriend van mij had een positieve event: goederen waren op zijn kust aangespoeld. Die kon hij vervolgens schijnbaar sneaky zelf inlijven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:03 schreef Terecht het volgende:
hoevaak krijg je eigenlijk zo'n event? Want als ik dat zo lees zijn die dingen niet zo tof![]()
10% kans als je tax collect, im me alliance zit een dude 135 dagen nog geen 1 gehad... ik 27 dagen oud al 3quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:03 schreef Terecht het volgende:
hoevaak krijg je eigenlijk zo'n event? Want als ik dat zo lees zijn die dingen niet zo tof![]()
God's interventie: streng maar rechtvaardig! Dat krijg je ervan he, als je je willens en wetens niet wilt aansluiten bij de FOK! alliancequote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:14 schreef Document1 het volgende:
Dis alleen maar kut... zit ik een maand met 3!!!!!! negatieve events
Tijd om de FOK-clan te joinen en een aanvraag in te dienen bij het Ministerie van Integratie om $50,000 subsidie, +25 land, +25 infra en +2 tech te ontvangen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:15 schreef Document1 het volgende:
10% kans als je tax collect, im me alliance zit een dude 135 dagen nog geen 1 gehad... ik 27 dagen oud al 3![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:26 schreef Document1 het volgende:
Ik wacht nog steeds op de 100k aid die ik van me alliance zou krijgenDan ga ik er wel over nadenken om jullie te joinen
Ik groet u dubbele helix, groot heerser van Tamazgha!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:03 schreef Double-Helix het volgende:
hoi!
Ga naar 'edit mij nation' (links in scherm) en tik in bij alliance afflimation: FOK.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:52 schreef Golradir het volgende:
Hoe word ik lid van het Fok-bondgenootschap?
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=124279
Zie post hierbovenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:52 schreef Golradir het volgende:
Hoe word ik lid van het Fok-bondgenootschap?
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=124279
Al geprobeerd, maar staat er niet tussen.Gelukt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:58 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ga naar 'edit mij nation' (links in scherm) en tik in bij alliance afflimation: FOK.![]()
Thanksquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:17 schreef popolon het volgende:
Even wat trade offers in de alliantie gedaan, ik zag dat ik er nog maar eentje had.
You're welcome.quote:
wehgehequote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:26 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik groet u dubbele helix, groot heerser van Tamazgha!
Ik haal je binnenkort wel in, that's a promisequote:
Eerst structuur en discipline, dan kunenn we wel kijken naar een eventuele oorlogquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:05 schreef Chilles het volgende:
Ik heb eigenlijk wel trek in een grote oorlog tegen andere alliance. Nog nooit meegemaakt, ben wel benieuwd hoe dat precies is. Kunnen we niet die nazi-alliance van een paar pagina's terug aanpakken, voeren we tenminste ook nog oorlog om een moreel-verantwoorde reden...
Heel verstandig!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:07 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Eerst structuur en discipline, dan kunenn we wel kijken naar een eventuele oorlog
Die komt morgenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heel verstandig!
Wanneer komt evt die harbor aid?
Dat is een bekend probleemquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:12 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Die komt morgen
(Als dat kan met 2.nogwat miljoen aan rekeningen tenminste)
We don't stand a chance! Het grootste deel van de leden is de laatste twee weken begonnen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:05 schreef Chilles het volgende:
Ik heb eigenlijk wel trek in een grote oorlog tegen andere alliance. Nog nooit meegemaakt, ben wel benieuwd hoe dat precies is. Kunnen we niet die nazi-alliance van een paar pagina's terug aanpakken, voeren we tenminste ook nog oorlog om een moreel-verantwoorde reden...
Misschien wilde hij er eigenlijk al vanafquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:43 schreef Niek. het volgende:
Ik heb al vis, en die trade agreement is met iemand van fok.
jep,effe wachten is verstandigerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:46 schreef K-Billy het volgende:
[..]
We don't stand a chance! Het grootste deel van de leden is de laatste twee weken begonnen...![]()
Same herequote:Op woensdag 16 mei 2007 08:24 schreef Frrreek het volgende:
Hoe zit het met oorlog voeren? Ik heb de oorlog verklaart aan een tegenstander die klaarblijkelijk een enorme boost heeft gehad. Van ongeveer gelijke strength (zo'n 150 soldiers) is hij enorm gegroeid (1700 soldiers + tech/infra/land increase). Zijn nation strength is nu 2 x zo hoog als die van mij, maar we zijn dus al in oorlog. Als zijn strength boven de 200% uitkomt, kan hij mij dan nog steeds aanvallen? Zo niet, hoe verlaag ik dan effectief mijn strength met enkele puntjes?
Dat valt te bezien. Laten we zeggen dat ik nu weet waar ik m'n geld in ga investerenquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:40 schreef Document1 het volgende:
Nee, je bent al in oorlog niks aan te doen.... oftewel je hebt jezelf genaait![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:24 schreef Frrreek het volgende:
Hoe zit het met oorlog voeren? Ik heb de oorlog verklaart aan een tegenstander die klaarblijkelijk een enorme boost heeft gehad. Van ongeveer gelijke strength (zo'n 150 soldiers) is hij enorm gegroeid (1700 soldiers + tech/infra/land increase). Zijn nation strength is nu 2 x zo hoog als die van mij, maar we zijn dus al in oorlog. Als zijn strength boven de 200% uitkomt, kan hij mij dan nog steeds aanvallen? Zo niet, hoe verlaag ik dan effectief mijn strength met enkele puntjes?
Had je ook gekeken naar de hoeveelheid defending money die dat land tot zn beschikking had?quote:
Dat vind ik dus zo hondsirritant he! Ben je 7 dagen met zo een offline kutland in oorlog omdat ie niet online komt om je vredesoffer te accepteren!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:58 schreef Shawn het volgende:
[..]
Je moet ff 7 dagen wachten, de oorlog zal vanzelf 'expiren'
idd, that sucksquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:01 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zo hondsirritant he! Ben je 7 dagen met zo een offline kutland in oorlog omdat ie niet online komt om je vredesoffer te accepteren!![]()
Ach, mede dankzij die oorlogen en een gulle geverquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:04 schreef Shawn het volgende:
[..]
idd, that sucks
(heb er zelf nog geen ervaring mee maar ik voel met je mee)![]()
God Bless the United States of Desconistanquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:08 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ach, mede dankzij die oorlogen en een gulle geverstijgt Desconistan steeds meer in de rankings...
![]()
Marble-Pigs hier. Interesse?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:31 schreef Terecht het volgende:
Valt er nog wat te plunderen?!
Zonder gekkigheid, wie heeft er marble-gems of pigs-spices in de aanbieding? Ik heb:
Iron - Lowers initial soldier cost -$3.00, lowers infrastructure upkeep costs -10%, lowers initial infrastructure costs -5%, lowers tank cost and upkeep costs -5%.
Wheat - Increases the purchased land area of a nation by 5% and increases number of citizens +8%.
Zeg nou zelf, ieder zichzelf respecterende natie heeft deze mooie goederen toch nodig![]()
http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=125053&Extended=1quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:31 schreef Terecht het volgende:
Valt er nog wat te plunderen?!
Zonder gekkigheid, wie heeft er marble-gems of pigs-spices in de aanbieding? Ik heb:
Iron - Lowers initial soldier cost -$3.00, lowers infrastructure upkeep costs -10%, lowers initial infrastructure costs -5%, lowers tank cost and upkeep costs -5%.
Wheat - Increases the purchased land area of a nation by 5% and increases number of citizens +8%.
Zeg nou zelf, ieder zichzelf respecterende natie heeft deze mooie goederen toch nodig![]()
Ministerie van Economische zakenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:11 schreef Frrreek het volgende:
Wie is in charge bij de aid-aanvragen? Ik heb redelijk dringend geld nodig
Ik heb wel oil and wine als je interesse hebt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:51 schreef Shawn het volgende:
Ik heb LUMBER en URANIUM.
En ik zou graag Gems, Silver, Spices of Oil willen hebben.
Mocht je niet over bovenstaande resources beschikken dan kun je mij alsnog een trade offer sturen als ik jouw resource nog niet heb. Hier kun je zien welke resources ik al heb:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=132438
Waar wacht je op?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:40 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik heb wel oil and wine als je interesse hebt.
De boel is al goedgekeurd, wacht op verzendingquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:16 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ministerie van Economische zaken
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl//viewforum.php?f=2
Oh ok lol, je hebt het geld dringend nodig om oorlog te voeren ofzo?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:52 schreef Frrreek het volgende:
[..]
De boel is al goedgekeurd, wacht op verzending
Heb wat soldaten teveel gekocht, nu is mijn population unhappy. Ik ga er vanuit dat ik niet word aangevallen. Mijn opponent heeft veel soldaten, veel meer dan zijn bevolking. Anarchyquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:54 schreef Shawn het volgende:
[..]
Oh ok lol, je hebt het geld dringend nodig om oorlog te voeren ofzo?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:55 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Heb wat soldaten teveel gekocht, nu is mijn population unhappy. Ik ga er vanuit dat ik niet word aangevallen. Mijn opponent heeft veel soldaten, veel meer dan zijn bevolking. Anarchy
Kun je niet wat landen aanvallen dan om soldaten kwijt te raken of geld binnen te krijgen??quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:55 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Heb wat soldaten teveel gekocht, nu is mijn population unhappy. Ik ga er vanuit dat ik niet word aangevallen. Mijn opponent heeft veel soldaten, veel meer dan zijn bevolking. Anarchy
Heeft hij al gedaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:01 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Kun je niet wat landen aanvallen dan om soldaten kwijt te raken of geld binnen te krijgen??![]()
Wij zijn niet zo saai.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:13 schreef Document1 het volgende:
ik snap niet dat jullie niet rustig opbouwen, je bouwt zo'n achterstand op met dat gedoe lol
Waarom zit je in anarchy? Lijkt mij dat je je bevolking blijer moet maken om eruit te komen, en je economie weer te laten groeien.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:17 schreef FJD het volgende:
Gaat je economy trouwens vanzelf weer groeienDankzij de anarchy sta ik op 40,- ipv de oorspronkelijke 80,-
Scheelt nogal wat geld zeg maar
Ik heb dat ook gehad, en als ik het goed heb duurt anarchy 3 dagen en dan kun je het weer veranderen. Je komt dan nog niet op hetzelfde niveau als voorheen, in jouw geval zal het iets van 65-70 wezen. Dus als het even kan 3 dagen niet taxen, zodra je anarchy voorbij is je rekeningen betalen en taxenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:17 schreef FJD het volgende:
Gaat je economy trouwens vanzelf weer groeienDankzij de anarchy sta ik op 40,- ipv de oorspronkelijke 80,-
Scheelt nogal wat geld zeg maar
O, ik heb niet goed gelezenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:55 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gehad, en als ik het goed heb duurt anarchy 3 dagen en dan kun je het weer veranderen. Je komt dan nog niet op hetzelfde niveau als voorheen, in jouw geval zal het iets van 65-70 wezen. Dus als het even kan 3 dagen niet taxen, zodra je anarchy voorbij is je rekeningen betalen en taxen.
misschien moet jij ff ophouden met zeuren het is een spelletje, doe lekker wat je zelf wilt iedere dag saai taxes collecten en dan 10 infra kopenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:22 schreef Document1 het volgende:
[..]
kan best zijn ik zit intussen op 65k per dag![]()
Achterstand?? Ik ben gemiddeld nog geen tien soldaten kwijt voor +- 15000 euri's die ik van die inactieve landjes jat. Daarbij nog een handje tech; en hoppa! Desconistan vliegt weer omhoog in de rankings!quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:13 schreef Document1 het volgende:
ik snap niet dat jullie niet rustig opbouwen, je bouwt zo'n achterstand op met dat gedoe lol
Daar heb je die nukes ook voor aangeschaftquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:52 schreef Whizzkith het volgende:
Ik heb liever ook geen oorlogen neeAls ik nu een oorlog zoek ben ik wss binnen no time dood met de zwakke alliance waar ik in zit
quote:You have been banned from Cyber Nations.
If you have any questions please visit the official Cyber Nations forums and post any appeals there.
quote:Sorry, we could not find a member called King Billy, are you sure it's correct?
zure sessiequote:Op donderdag 17 mei 2007 14:20 schreef K-Billy het volgende:
Kut, ik ben gebanned. Waarschijnlijk doordat WM mijn huisgenoot is en we dus eenzelfde IP hebben...
Vet arelaxed, ik begon er net in te komen.![]()
Hij doet het weerquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:27 schreef DiviFilius het volgende:
Ik kan je natie nog steeds vinden hoor
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=133578
King Billy van Billiton ?
Ja, zoiets bedacht ik me. Ik heb alleen geen idee hoe dat zou moeten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:34 schreef Whizzkith het volgende:
Oei dat is zuur ja... Volgens mij heb je nog wel even tijd om contact op te nemen met CN ofzo, en dan zou ik een proxy gebruiken ja
De meeste providers hebben wel een proxy.....quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:38 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Ja, zoiets bedacht ik me. Ik heb alleen geen idee hoe dat zou moeten.
Ik heb water en suiker echt heel erg nodig. Dan krijg ik namelijk twee bonus resources. Ik zoek al dagen naar water en suiker. Enige nadeel is dat ik Pigs en Cattle heb, en jij al Pigs heb via andere trade. Maar, als jij mijn cattle nog krijgt heb jij met Sugar, Spices, Pigs en Cattle, die jij dan allemaal bezit ook de bonus resource Fast Food.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:03 schreef Shakes het volgende:
Iemand water en suiker nodig?
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=132056
Deal! Doe jij het voorstel?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:24 schreef Terecht het volgende:
Frrreek, traden? Ik heb dringend marble nodig!
Ik heb iron en wheat, 2 van de beste resources die je maar kunt wensen
Gaarne. Ruilen voor Marble & Pigs?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:03 schreef Shakes het volgende:
Iemand water en suiker nodig?
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=132056
Ik kreeg een wraak aanvalquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:19 schreef Frrreek het volgende:
Waarom zit je in anarchy? Lijkt mij dat je je bevolking blijer moet maken om eruit te komen, en je economie weer te laten groeien.
Weer terug op normaal niveau en omdat ik vandaag precies twee weken bestond ook direct even alle taxes collected. Daarna natuurlijk alles weer uitgegevenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:55 schreef Terecht het volgende:
Ik heb dat ook gehad, en als ik het goed heb duurt anarchy 3 dagen en dan kun je het weer veranderen. Je komt dan nog niet op hetzelfde niveau als voorheen, in jouw geval zal het iets van 65-70 wezen. Dus als het even kan 3 dagen niet taxen, zodra je anarchy voorbij is je rekeningen betalen en taxen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |