Volgens mij mag het niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:49 schreef Diverse_Reality het volgende:
Als je niet aangevallen wil worden kan je ook in oorlog gaan met iemand van je eigen alliance. Of een account die inactive is. Als je dat met 3 mensen doet zitten al je slots vol, voor de komende 7 dagen. Heeft dat verder geen nadelen?
heb nu 3 soorten: GOED- en AFGEKEURD, en VERZONDENquote:Op zondag 13 mei 2007 19:06 schreef FJD het volgende:
Misschien een idee om achter t topic ook [LOPEND]] of [VOLTOOID] te zetten. Op die manier kun je vanuit t forum zien wat er nog open staat.
Dus...iemand die me 30k kan lenen voor een dagje of twee?
Met zo'n prachtig forum kan ik wel een paar keer niet op die dingen klikken omdat jij het niet vroegquote:Op zondag 13 mei 2007 19:06 schreef FJD het volgende:
Ow ja en ik mag jullie niet vragen om te klikken op de advertenties dus dat doe ik dan niet. Das op zich wel jammer want een klik levert meer op dan een view en dat is toch jammer voor het goede doel
ben jij de heerser van liberije?quote:
Zekers, maar even serieus, ik heb Oranje als alliantie gekozen, ben ik dan gelijk bij de Fok alliantie?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:36 schreef Terecht het volgende:
[..]
ben jij de heerser van liberije?
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=135469
Want ik wil miss wel met je traden om dat goud, alleen mag je ons dan niet kapotmaken
![]()
![]()
![]()
Nee je moet nog even bij Alliance Affiliation 'FOK' invullen op de pagina 'Edit My Nation'.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zekers, maar even serieus, ik heb Oranje als alliantie gekozen, ben ik dan gelijk bij de Fok alliantie?
Donequote:Op zondag 13 mei 2007 19:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zekers, maar even serieus, ik heb Oranje als alliantie gekozen, ben ik dan gelijk bij de Fok alliantie?
Sorry maar eh, doe je even rustig aan.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:23 schreef Timmehhh het volgende:
Ik heb op het forum een grote lijst gemaakt van potentiele "looting states"
Dit zijn de best te looten staten tussen de 8.000 en 50.000 strength.
Ze zijn inactieve, hebben geen alliances, hebben veel tech en contanten in huis.
Ik heb een lijst van 19.000 staten doorgenomen van A tot Z![]()
Inderdaad, de FoK alliantie is in een paar dagen van een jonge rustige alliantie naar een plunderende en moordende groep staten veranderd..quote:
vriend, bekijk eens heel even die alliantie van hem...quote:Op zondag 13 mei 2007 21:42 schreef Timmehhh het volgende:
Ik zou zeggen pre-emptive strike door de nummers 2 t/m 6
Ben je gek geworden? Heb je hun alliance gezien?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:42 schreef Timmehhh het volgende:
Ik zou zeggen pre-emptive strike door de nummers 2 t/m 6
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=108667
quote:
Hij is inderdaad te groot, maar zelfs dan nog is het absoluut niet verstandig om hem aan te vallen. Het is voor grote landen niet zeldzaam dat ze 10 dagen of langer niet actief zijn. Heb ik zelf ook wel eens... Onder andere door slechte events die binnen 2 weken afgelopen zijn, dat kan echt miljoenen schelenquote:Op zondag 13 mei 2007 21:25 schreef Timmehhh het volgende:
Colahorn strenght of 39,355.857
http://www.cybernations.n(...)y.asp?Nation_ID=3890
Projectje voor whizzkit? Of zit die net niet in je bandbreedte? sowieso nog effe w8en tot die met 3 andere klaar is.
@ Kaduuk, hoeveel heb je geloot?
OLIE OLIE OLIEquote:Op zondag 13 mei 2007 21:38 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Inderdaad, de FoK alliantie is in een paar dagen van een jonge rustige alliantie naar een plunderende en moordende groep staten veranderd..
Ik probeerde al het maken van een Rules of War-regelspakketje op gang te helpen in het forum van de Raad van Vijf, maar helaas zijn er niet veel mensen online vandaagquote:Op zondag 13 mei 2007 22:19 schreef Terecht het volgende:
Wie helpt mee brainstormen om algehele chaos te voorkomen:
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?f=4&t=60
Waar is dat engagement!? Vroegah waren er nog woeste krijgers, die heroisch de ondergang tegemoet gingen. Met den blote vuist werd de strijdbijl geheven en bloeddorst gelest, waarna de overwinning werd gevierd door de vredespijp te roken en bierrr te drinken uit de schedels van de verslagen heidenen!quote:Op zondag 13 mei 2007 22:20 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ik probeerde al het maken van een Rules of War-regelspakketje op gang te helpen in het forum van de Raad van Vijf, maar helaas zijn er niet veel mensen online vandaag![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:26 schreef Sargon het volgende:
nee en ik weet nog steeds niet wat mijn taak is als minister van binnenlandse zaken
Zeker. Je hebt ongeveer net zoiets bedacht als ik al op een rijtje had staan in een verborgen forumquote:Op zondag 13 mei 2007 22:29 schreef Terecht het volgende:
[..]
Waar is dat engagement!? Vroegah waren er nog woeste krijgers, die heroisch de ondergang tegemoet gingen. Met den blote vuist werd de strijdbijl geheven en bloeddorst gelest, waarna de overwinning werd gevierd door de vredespijp te roken en bierrr te drinken uit de schedels van de verslagen heidenen!![]()
OT: is mijn proefballonnetje nog wat?![]()
Precies. Alles wat er precies zou moeten gebeuren komt er in te staan. Waar de verantwoordelijkheid ligt wanneer je zelf iemand aanvalt, hoe je om herstelbetalingen moet vragen na een aanval van iemand, wat de reactie moet zijn wanneer er opeens een alliance in betrokken raakt, etc.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef DiviFilius het volgende:
Inderdaad, er moet gewoon een aanvalsplan komen waar iedereen zich aan kan houden. Dan voorkom je chaos en kan iedereen snel handelen omdat men weet wat van ze verwacht wordt
Om wie gaat het precies? Link?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:38 schreef Sargon het volgende:
als je zijn land ook bekijkt is het echt een bullebak hij valt volgens mij ook aan. Wie wil er met mij een verdedigingspact sluiten tegen hem??? mensen rond de 2 miljoen
shawn???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |